بازدید 3184
رسایی خبر داد:

آقاتهراني نامزد ریاست مجلس نخواهد شد

رسایی گفت: در همين رابطه برخي از دوستان با وجود «شانيت‌هايي » باز هم به جمع‌بندني براي حمايت از رياست آقاي حداد عادل رسيده‌اند. بر اين اساس كلا كانديداتوري دكتر آقاتهراني منتفي است مگر آن كه به هر دليلي و يا هر احتمال كوچكي آقاي حداد عادل وارد عرصه رقابت نشوند در اين حالت نيز حتما جبهه پايداري گزينه‌اي براي رياست به نمايندگان دوره نهم پيشنهاد مي‌كند.
کد خبر: ۲۴۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۵ 29 April 2012
يك عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي با تاكيد بر اين‌كه «جمع‌بندي اين جبهه حمايت از رياست حداد عادل در مجلس نهم است» گفت: كانديداتوري دكتر آقاتهراني نيز منتفي است ولي با اين وجود قطعا جبهه پايداري براي انتخابات هيات ريسه ورود پيدا مي‌كند.

حجت الاسلام حميد رسايي در گفت‌وگو با ايسنا با بيان اين‌كه «آقاتهراني تمايلي براي ورود به عرصه رقابت رياست مجلس نهم ندارد» اظهار كرد: علي‌رغم تمايل برخي كانديداها در تهران و شهرستان‌ها براي رياست آقاي آقاتهراني ايشان تمايلي براي ورود به عرصه رقابت ندارد، به همين دليل جمع‌بندي جبهه پايداري حمايت از رياست حداد عادل در مجلس نهم است.

وي افزود: در همين رابطه برخي از دوستان با وجود «شانيت‌هايي » باز هم به جمع‌بندني براي حمايت از رياست آقاي حداد عادل رسيده‌اند. بر اين اساس كلا كانديداتوري دكتر آقاتهراني منتفي است مگر آن كه به هر دليلي و يا هر احتمال كوچكي آقاي حداد عادل وارد عرصه رقابت نشوند در اين حالت نيز حتما جبهه پايداري گزينه‌اي براي رياست به نمايندگان دوره نهم پيشنهاد مي‌كند.

اين عضو فراكسيون انقلاب اسلامي در مجلس با بيان اين‌كه «در حال حاضر تنها دو گزينه حداد عادل و لاريجاني براي رياست مطرح هستند»، گفت: با وجودي كه افراد ديگري در مجلس براي رياست شايستگي دارند ولي تاكنون گزينه ديگري پيشنهاد نشده و مطرح نيست.

جبهه پايداري براي انتخابات هيات ريسه مجلس فعاليت خواهد كرد

رسايي در ادامه با بيان اين‌كه «قطعا جبهه پايداري براي حضور در بخش‌هاي ديگر هيات رييسه فعاليت مي‌كند»، گفت: جبهه پايداري بر اساس صلاحيت‌ها، لياقت‌ها و توانايي‌ها از اعضاي جبهه و ديگر نمايندگان با چنين شاخصه‌ها و ويژگي‌ها حمايت مي‌كند.

به گزارش ايسنا روح‌الله حسينيان نماينده مردم تهران نيز در همين زمينه اظهار كرد: جبهه پايداري قصد داشت كه براي رياست مجلس به صورت مستقل فردي را معرفي كند، اما با توجه به تشكيل جبهه‌هاي مختلف براي تصدي رياست مجلس آينده، حاضريم به نفع آقاي حداد عادل از معرفي فرد مستقل خودداري نماييم.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به اين‌كه جبهه متحد به دنبال معرفي آقاي حدادعادل به عنوان رييس مجلس آينده است و از طرفي هم تعداد قابل‌توجهي از نمايندگان فعلي توانسته‌اند، در مجلس آينده حضور پيدا كنند،‌ مواضعي به نفع آقاي لاريجاني دارد؛ لذا از معرفي فرد مستقل از جبهه پايداري براي رياست مجلس صرفنظر كرده تا آقاي حداد عادل راحت‌تر بتوانند اين مسووليت را به دست آورند.

وي در عين حال گفت: ما متاسفانه نگراني‌هايي از جانب اطرافيان آقاي حدادعادل داريم كه اگر قرار باشد، آقاي حداد به عنوان رييس مجلس آينده معرفي شود، بايد در مورد اين افراد تجديدنظر نمايد؛ چراكه اين افراد در سايت‌ها و روزنامه‌هاي خود به دنبال تخريب جبهه پايداري و وارونه جلوه‌دادن شخصيت اعضاي اين جبهه هستند و در مواردي هم موضع‌گيري‌هايشان در مجلس گذشته به نفع انقلاب نبوده است.

حسينيان با برشمردن عملكرد هيات رييسه فعلي مجلس در برخورد با دولت و نحوه تعامل با آن، تدوين قوانين قابل اجرا و درست و همچنين نظارت بر اجراي آنها و نداشتن يك موضع مشخص در مواردي مانند قانون حقوق مادام‌العمر ، همچنين نداشتن يك استراتژي روشن اقتصادي براي اداره كشورآن را حائز نمره قبولي ندانست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی