بازدید 4899
ادامه حملات به فیلم «محمد(ص)» مجیدی

مجید مجیدی در کنار آرنوفسکی قرار گرفت

حملات جدید علیه فیلم مجید مجیدی در حالی توسط رسانه‌های سعودی آغاز شده است که خبرها حاکی از به نمایش درآمدن سریال الفاروق عمر در رمضان آتی در رسانه‌های عربی منطقه است.
کد خبر: ۲۴۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۳ 29 April 2012
در ادامه حملات رسانه‌ای سعودی‌ها به فیلم «محمد(ص)» مجید مجیدی، اینبار یکی از روزنامه‌های سعودی مجیدی را در کنار آرنوفسکی قرار داد و به دو فیلم ایرانی و هالیوودی «محمد(ص)» و «نوح نبی(ع)» حمله کرد.

به گزارش فارس، در ادامه حملات پراکنده سعودی‌ها به فیلم محمد(ص) مجید مجیدی اینبار روزنامه الوطن چاپ عربستان سعودی در مطلبی به فیلم مجیدی حمله کرد.

این روزنامه در این مطلب تلاش کرد با توجه به فتوای علمای الازهر و برخی از علمای وهابی مبنی بر حرمت به تصویر کشیدن پیامبران و صحابه بر مبنای پیش‌فرضی به این عنوان که فیلم «محمد(ص)» مجیدی پیامبر را به تصویر می‌کشد این فیلم را محکوم کند.

روزنامه الوطن در مطلب خود طی گفت‌وگو با «محمد حموده» متخصص علوم قرآنی الازهر، «حسن سفر» و «محمد رافت عثمان» از اعضای مجمع مطالعات الازهر این مطلب را مطرح کرد.

از نکات مهم در این گفت‌وگوها این است که مصاحبه‌شونده‌ها با استفاده از کلمه «اگر» در قطعیت این نکته که در فیلم مجیدی حضرت محمد(ص) به تصویر کشیده می‌شود، تشکیک کردند.

در همین حال این مصاحبه شونده‌ها با توجه به کثرت این حمله‌ها که در سال گذشته و اخیرا صورت گرفته از رهبران ایران خواستند از ساخت این فیلم جلوگیری کنند.

از نکات جالب توجه در گزارش این روزنامه سعودی این است که پس از پرداختن به فیلم مجیدی درباره حضرت محمد(ص) با اشاره به فیلم نوح نبی(ع) دارن آرنوفسکی که قرار است به زودی ساخته شود از ساخت این فیلم و بازی «راسل کرو» در آن انتقاد کرده است.

به گزارش فارس، حملات جدید علیه فیلم مجید مجیدی در حالی توسط رسانه‌های سعودی آغاز شده است که خبرها حاکی از به نمایش درآمدن سریال الفاروق عمر در رمضان آتی در رسانه‌های عربی منطقه است.

برپایه این گزارش در این سریال که ساخت شرکت سعودی «mbc» و تلویزیون قطر است، برای نخستین بار و برخلاف فتاوای علمای اهل تسنن و تشیع خلفای راشدین و به‌ویژه امام علی(ع) به تصویر کشیده شده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان