بازدید 5159

قیمت 720 تومانی شیر نیازمند تأیید رحیمی

کد خبر: ۲۳۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۶ 22 April 2012
دبیر انجمن صنایع لبنی از تعیین قیمت 720 تومانی برای هر کیلوگرم شیر خام خبرداد و گفت: البته این قیمت باید فردا در جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به تائید نهایی رسیده و ابلاغ شود.

رضا باکری در گفتگو با مهر با اشاره به تعیین قیمت شیر خام به ازای هر کیلوگرم 720 تومان در جلسه شب گذشته استانداری تهران گفت: این قیمت باید به تصویب ستاد تنظیم بازار که فردا دوشنبه به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور تشکیل می‌شود، برسد و پس از آن لازم‌الاجرا خواهد بود.

دبیر انجمن صنایع لبنی افزود: قیمت 720 تومانی برای شیر با 1.8 درصد چربی و بار میکروبی زیر 100 هزار تصویب شده است و به ازای هر 0.1 درصد چربی که اضافه شود، 10 تومان به قیمت افزوده خواهد شد.

وی تصریح کرد: البته دامداران معتقدند که قیمت شیر خام باید بیش از این باشد و رقم پیشنهادی آنها نیز در حدود 830 تومان است، اما استاندار با این رقم موافق نبود و به همین دلیل جمع بندی بر این شد که قیمت شیر خام که با مصوبه کارگروه کنترل بازار در دیماه سال گذشته، 630 تومان تصویب شده بود، به 720 تومان افزایش یابد.

باکری گفت: بر این اساس شرکت پشتیبانی امور دام نیز مکلف شده تا علوفه را با قیمتهای مصوب سال گذشته در اختیار دامداران قرار دهد و البته بر عرضه شیر خام به قیمت مصوب نیز نظارت داشته باشد.

وی اظهار داشت: بعد از تائید نهایی قیمت شیر خام که فردا انجام خواهد شد، سازمان حمایت مصرف‎کنندگان و تولیدکنندگان با تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی جلسه‌ای خواهد داشت تا قیمت فرآورده‌ها را بر اساس نرخ جدید شیر خام مصوب کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل