بازدید 11068

حزب الله لبنان: با كسی شوخی نداریم

کد خبر: ۲۳۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۴ 21 April 2012
یك عضو برجسته حزب الله در مجلس لبنان با بیان لزوم حمایت از مقاومت و سلاح آن گفت: سلاح مقاومت در معادله 'مردم، ارتش و مقاومت' كه به تصویب هیات دولت رسیده، وجود دارد لذا نباید كسی با این امر بازی كند چراكه بر سر موضوع سلاح با كسی شوخی نداریم.

به گزارش ایرنا از بیروت،'حسن فضل الله' عضو فراكسیون وفاداری به مقاومت روز پنج شنبه در جلسه علنی مجلس با اشاره به هجوم علیه مقاومت و سلاح آن گفت: هدف مقاومت و هویت آن آشكار است؛ سلاح مقاومت لبنان را از تهدیدهای رژیم صهیونیستی حفظ كرده است.

وی افزود: ما در مقاومت، نسبت به گرایش خود به حزب الله افتخار می كنیم چرا كه حزب الله افتخار كشور و عزت مردان است.

این نماینده مجلس با اشاره به قدرت مقاومت در رویارویی با رژیم صهیونیستی تأكید كرد: قدرت مقاومت به آنجا رسیده كه توانسته است عملیات پرتاب موشك دشمن را متوقف كند و لبنان دیگر تفریحگاه دشمن نیست.

عضو فراكسیون وفاداری به مقاومت با اشاره به تهدیدهای دشمن در هدف قرار دادن زیر ساخت های بنیادی لبنان در جنگ آینده علیه لبنان تأكید كرد: ما به این دشمن می گوییم در پی جنگ نیستیم ولی ما برای رویارویی با آن آمادگی كامل داریم.

فضل الله با تأكید بر محاكمه مزدوران رژیم صهیونیستی در لبنان اظهار كرد: ما همواره بر محاكمه و اعمال شدیدترین مجازات علیه مزدوران رژیم صهیونیستی در لبنان تأكید كرده ایم ولی چه كسانی از این كار جلوگیری می كنند و دستگاه قضایی در این میان چه نقشی دارد.

وی با اشاره به سخنان تحریك آمیز و فتنه برانگیز برخی(سعد حریری) در لبنان تصریح كرد: آنها با ایراد این سخنان درصدد ایجاد فتنه داخلی و برهم زدن اوضاع كشور هستند و در این راه حاضرند مردم را به جان هم بیاندازند و خود از راهی خارج شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل