بازدید 4963

سرپوش فرمول یک بر بحران بحرین

رهبر شیعیان بحرین در ادامه توضیح داد: مردم بحرین خواهان مشارکت سیاسی در اداره امور کشور و بهره‌مندی از حقوق شهروندی و آزادی مذهبی و دینی و برخورداری از زندگی شرافتمندانه هستند.
کد خبر: ۲۳۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۱ 21 April 2012
رهبر شیعیان بحرین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به برگزاری مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول یک در بحرین گفت: هدف از برگزاری این مسابقات سرپوش گذاشتن بر اعتراضات داخلی است.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه الوسط، آیت ‌الله شیخ «عیسی قاسم»، رهبر شیعیان بحرین در خطبه‌های نماز جمعه خود که آن در مسجد امام صادق (ع) منطقه الدراز ایراد کرد، گفت: تنها جرم مردم بحرین که به خاطر آن اینگونه سرکوب می‌شوند، مطالبه آزادی همچون دیگر ملت‌های جهان است.

رهبر شیعیان بحرین در ادامه توضیح داد: مردم بحرین خواهان مشارکت سیاسی در اداره امور کشور و بهره‌مندی از حقوق شهروندی و آزادی مذهبی و دینی و برخورداری از زندگی شرافتمندانه هستند.

وی تاکید کرد که عدالت و برابری از جمله مهمترین خواسته‌های مردم بحرین است که انتظار دارند، در تمام سطوح و در میان تمام شهروندان به اجرا گذاشته شود و این حقی است که از آنها سلب شده است.

آیت الله عیسی قاسم درباره بحران‌های جاری در کشور گفت: هم اکنون کشور با بحران‌های مختلف سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی و... مواجه است که تمام آنها ریشه در بحران سیاسی دارد.

وی افزود: بحران سیاسی حاکم در کشور نیز ریشه در عدم سرفرود آوردن رژیم حاکم در برابر خواسته‌های مردمی است تا خود سرنوشت خویش را به دست گیرد و هرآنچه رژیم حاکم درباره گام برداشتن در راه حل این بحران سخن گفته ادعایی بیش نبوده و بحران سیاسی حاکم بر بحرین به قوت خود باقی است و هر روز بر عمق آن افزوده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک در بحرین با توجه به شرایط حاکم بر آن گفت: هدف از برگزاری مسابقات فورمول یک سرپوش گذاشتن بر اعتراضات داخلی است.

رهبر شیعیان بحرین تاکید کرد که رژیم با نزدیک شدن زمان برگزاری این مسابقات بر شدت جنایت‌های خود افزوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان