بازدید 4300

سروری: مرتضوی ریسک نمی‌کند، مي‌رود

بالاخره کسی که در جایگاه مسئول قرار می‌گیرد در نظام جمهوری اسلامی به قول خود پایبند است و اساسا یک مقام مسئول باید اینگونه باشد، ‌در کشورهای غیر اسلامی هم ما شاهدیم که یک مسئول به حرفی که می‌زند پایبند است.
کد خبر: ۲۳۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۶ 21 April 2012
پرویز سروری گفت: اطمینان دارم که آقای مرتضوی به قولی که داده‌ عمل می‌کند و فکر می‌کنم با توجه به جایگاهی که وعده و قول مومن دارد، ایشان به قول شرفی که دادند پایبند باشند تا عملا با چالشی جدید مواجه نشویم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با تاکید بر این مطلب که نمایندگان استیضاح کننده پیگیر موضوع استعفا هستند، گفت: امیدوارم اتفاقی نیافتد که مجلس تصمیم جدیدی اتخاذ کند و شرایط برای استیضاح وزیر دوباره فراهم شود.

سروری ادامه داد: بالاخره کسی که در جایگاه مسئول قرار می‌گیرد در نظام جمهوری اسلامی به قول خود پایبند است و اساسا یک مقام مسئول باید اینگونه باشد، ‌در کشورهای غیر اسلامی هم ما شاهدیم که یک مسئول به حرفی که می‌زند پایبند است.

وی تصریح کرد: به هر حال نوار حرف‌ها موجود است و شخصی مثل آقای حداد عادل شاهد این قول اکید بودند و معتقدم که آقای مرتضوی ریسک نمی‌کند و حتما به وعده‌ای که دادند عمل خواهند کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر