بازدید 10548

کیهان: الهام از ملت عذرخواهی کند

کد خبر: ۲۳۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۰ 21 April 2012
کیهان نوشت:

اظهارات نسنجیده و تعجب آور اخیر غلامحسین الهام در مورد مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد سوءاستفاده گسترده ضد انقلاب خارج نشین قرار گرفت.

سایت جرس نیز با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب که در دیدار با اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام این نهاد را مظهر خرد جمعی در نظام اسلامی دانسته بودند نوشت: الهام می گوید: مجمع تشخیص مصلحت کارایی خود را از دست داده است.

این سایت متعلق به حلقه ماسونی لندن با کنار هم قرار دادن سخنان رهبر معظم انقلاب درباره نقش مهم مجمع تشخیص در حل و فصل اساسی ترین مسائل کشور و مقایسه آن با اظهارات اخیر غلامحسین الهام حداکثر سوءاستفاده را از این اظهارات عجیب کرده است.

این در حالی است که این اظهارات با واکنش جدی عموم مردم و همچنین چهره های اصولگرا نیز مواجه شده است.

بسیاری از خوانندگان کیهان طی روزهای اخیر با تماس های مکرر اظهارات سخیف الهام را محکوم کرده و خواستار توضیح وی شده اند و برخی اصولگرایان هم در واکنش هایی از وی خواسته اند این سخنان را اصلاح کند. در همین زمینه مصطفی پورمحمدی سخنان الهام را سخیف خوانده است.

محمدرضا باهنر گفته است اگر حرف وی درست بود خود او باید به عضویت در مجمع منصوب می شد، حجت الاسلام شجونی هم گفته است که اظهارات غلامحسین الهام «توهین آمیز» بوده است.

و بالاخره، انتظار آن است که آقای الهام اظهارات خود را تصحیح کرده و از ملت عذرخواهی کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس