بازدید 8312

تعیین سرنوشت استاد ایرانی با مذاکرات 1+5

کد خبر: ۲۳۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۴ 21 April 2012
رئیس دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که احتمال دارد علت اطاله دادرسی استاد بازداشت شده این دانشگاه به مشخص شدن نتیجه نشست 5+1 بستگی داشته باشد تا آمریکا از این موضوع بهره برداری سیاسی کند.

رضا روستا آزاد در گفتگو با مهر، با بیان اینکه فعلاً اتفاق تازه‌ای در وضعیت دکتر مجتبی عطاردی رخ نداده است، به نکته دیگری در خصوص وضعیت وی اشاره کرد و گفت: مورد دکتر عطاردی، موردی است که به نظر ما آمریکاییها می توانند از آن بهره برداری سیاسی کنند، تصور من بر این است که شاید در این مورد قدری اطاله دادرسی می کنند تا ببیند فرایند نشست 5+1 چگونه پیش می رود و آیا در آن رهگذر می توانند استفاده ای ببرند یا نه.

وی با اشاره به تغییر وکیل دکتر عطاردی اظهار داشت: دکتر عطاردی به این نتیجه رسید که وکیل قبلی وی کارایی لازم را نداشت و متاسفانه به جای اینکه از حقوق موکل خود دفاع کند بیشتر با آن هویت یهودی - آمریکایی که داشت به نفع دادگاه آمریکا اقدام می کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف درباره آخرین وضعیت رایزنی برای تسهیل در آزاد سازی این استاد دانشگاه، گفت: شخصاً با آن دو کشیش آمریکایی که برای آزادی کوهنوردان آمریکایی به ایران آمده بودند، صحبت کردم. این دو کشیش قرار شد همانطور که برای آزادی آن کوهنوردان اقدام کردند اقدامی هم برای آزادی دکتر عطاردی انجام دهند، اما تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی