بازدید 5949

سفر مخالفان سوری به روسیه

کد خبر: ۲۳۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۵ 20 April 2012
سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد انتظار می رود هیئتی از مخالفان سوری هفته آینده به مسکو سفر کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه، الکساندر لوکاشویچ سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه اظهار داشت : این هفته میزبان هیئتی از شورای هماهنگی ملی برای تغییر دموکراتیک بودیم و منتظریم تا هفته آینده نمایندگان جبهه ملی تغییر و آزادی وارد مسکو شوند، همچنین سفرهای دیگری را به روسیه شاهد خواهیم بود از جمله وابستگان به شورای استانبول(شورای موسوم به ملی انتقالی مستقر در استانبول ترکیه) و طرف روسی چنین تماسهای موثری را به طور مستمر انجام می دهد.

وی گفت : این تماسها از ابتدای تابستان سال گذشته آغاز شد که در دمشق، مسکو و برخی پایتختهای اروپایی و منطقه ای انجام می شود،ما بارها آن را اعلام کردیم و بار دیگر تاکید می کنیم برای گفتگوی جدی با هر یک از شخصیتهای مخالف که خواهان حل سیاسی بحران سوریه است، آماده ایم.
 
سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه افزود : زمان بسیار سرنوشت سازی در روند تحولات سوریه فرا رسیده است و سئوال مطرح این است که آیا سوریه به گفتگوی مسالمت آمیز ملی کشانده شود یا به سمت جنگ داخلی، و همه طرفهای درگیر داخلی باید گزینه خود را نهایی کنند.
 
وی خاطر نشان کرد : ماموریت اصلی در شرایط کنونی، تحکیم آتش بس در سوریه است و همه باید تلاشهای خود را بر تضمین موفقیت ماموریت کوفی عنان متمرکز کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی