بازدید 13400

سپاه موشک‌انداز «تندر» را عملیاتی کرد

کد خبر: ۲۳۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۳ 20 April 2012
با حضور جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه، آیین الحاق یک فروند موشک انداز کلاس تندر به ناوگان منطقه سوم این نیرو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نیوری دریایی سپاه، با حضور جمعی از فرماندهان و کارکنان این نیرو، آیین الحاق یک فروند شناور موشک‌انداز کلاس "تندر" به ناوگان منطقه سوم ندسا برگزار شد.

سردار بختیاروند فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه در این مراسم با اشاره به مأموریت دریایی سپاه در حوزه خلیج فارس اظهار داشت: با توجه به اهمیت منطقه خلیج فارس بویژه حوزه شمالی و مرکزی و وجود ذخایر ارزشمند نفتی و گازی باید امکانات دفاعی لازم برای حراست از این منابع به سطح مطلوبی ارتقا و افزایش پیدا کند.

وی افزود: ما همواره اعلام کرده ایم که قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در خدمت صلح و همکاری با کشورهای مسلمان منطقه است.

سردار بختیاروند گفت: با پیوستن شناورهای ارتقا یافته از کلاس های مختلف مانند ذوالفقار و سراج به منطقه سوم نیروی دریایی سپاه، توان دفاعی ما افزایش قابل توجهی پیدا خواهد کرد.

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه ادامه داد: در حال حاضر پیوند و ارتباط بسیار خوبی میان مراکز پژوهشی و علمی و صنعتی برای تأمین ادوات تخصصی دفاعی فراهم شده است و امیدواریم سطح عملی این ارتباط به نقطه ای برسد که برای تهیه همه نیازمندها از قید وابستگی به بیگانگان رهایی یابیم.

بنا بر این گزارش، کلیه مراحل ارتقاء و تجهیز این شناورها در مراکز صنعتی داخلی به انجام رسیده به گونه‌ای که صد درصد آماده اجرای مأموریت های محوله هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان