بازدید 3385

بزرگراه کمربندی رشت عملیاتی می‌شود

فرماندار رشت با اشاره به اتمام مطالعات طرح کمربندی رشت گفت: اعتبار اولیه کمربندی رشت اختصاص یافته و این بزرگراه عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۲۳۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۶ 20 April 2012
وعده ها: سید ولی‌الله عظمتی در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان رینگ کامل دور شهر رشت را در کنترل ترافیک موثر خواند و اظهار داشت: کنارگذر شهر رشت رینگ کامل است و می‌تواند ترافیک شهر و خودروهای عبوری از شرق به غرب، جنوب به شمال و دیگر مسیرها را هدایت کند.

وی با بیان اینکه مطالعات پروژه مذکور به اتمام رسیده است، افزود: بودجه اولیه کمربندی رشت به تصویب رسیده و اعتبار قابل توجهی به آن اختصاص داده شده است.

عظمتی به پروژه‌های نیمه تمام رشت اشاره کرد و گفت: امسال پروژه‌های نیمه تمام برای اتمام کار پیگیری می‌شود ضمن اینکه پروژه‌های جدید در این شهرستان به اجرا در می‌آید.

فرماندار رشت از افتتاح کارخانه‌های تولیدی در سال جاری در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: بخشی از پروژه‌ها در حال اتمام است و ساخت 70 درصد تعدادی از واحدهای تولیدی پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بهره‌برداری از واحدهای تولیدی را در ایجاد اشتغال تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از طرح‌های صنعتی در رشت در حال اجراست.

عظمتی در ادامه با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور، بیان داشت: راهیان نور موجب تحول روحی، اخلاقی و اعتقادی در جوانان می‌شود.

به گفته فرماندار رشت، 100 درصد سهمیه این شهرستان در بحث راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند و این امر در سال‌های گذشته بی‌سابقه بود.

وی به اجرای پروژه مسکن مهر اشاره کرد و یادآور شد: بیش از 100 هزار مسکن مهر در گیلان در حال ساخت و بهره‌برداری است.

عظمتی با بیان اینکه 17 هزار مسکن مهر رشت در فاز نخست و دوم در حال ساخت است، اذعان کرد: تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن به روستائیان در بخش خودمالکی اختصاص داده شده است.

فرماندار رشت ایجاد امکانات در روستاها را موجب ماندگاری روستائیان دانست و بیان داشت: مهاجرت از شهرها به روستاها اتفاق افتاده و این امر از توفیق‌های دولت است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر