بازدید 11296

دوباره استیضاح وزیر کار به جریان می‌افتد

خبرهایی شنیده شده که مرتضوی قول خود را زیرپا گذاشته و در محل کار خود حاضر شده که این خلاف اخلاق اسلامی است که یک مسوول حکومتی زیر قول خود بزند بنابراین جرمی دیگر به جرم های وی افزوده شد.
کد خبر: ۲۳۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۶ 20 April 2012
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با باین اینکه مرتضوی با زیرپا گذاشتن قول شرفش به نمایندگان یک جرم به دیگر جرم های خود افزود گفت: استیضاح وزیرکار در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس مطرح خواهد شد.

 فاطمه رهبر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شیخ الاسلام قربانی تصمیم اشتباه دولت می شود با اشاره به تلاش نمایندگان برای جلوگیری از استیضاح وی گفت: نمایندگان نامه درخواستی به رئیس جمهور مبنی بر انصراف وی از انتصاب مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی نوشتند اما متاسفانه رئیس جمهور بعد از تعطیلات مجلس و در روزهای پایان سال حکم این انتصاب را صادر کرد.

وی با تاکید براینکه من جزءامضا کنندگان استیضاح نبودم گفت: استیضاح کنندگان بخاطر شخصیت آقای شیخ الاسلام سعی کردند این موضوع با مذاکره پایان یابد بنابراین ماجرای حکمیت شکل گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شوای اسلامی افزود: در این مذاکرات مرتضوی به نمایندگان قول شرف داد که استعفا دهد لذا از آقای حدادعادل تقاضا کرد که استیضاح کنندگان را منصرف کند و ایشان نیز که دلسوز نظام بودند از نمایندگان خواستند که امضاهای خود را پس بگیرند.

عضو کمسیون فرهنگی با بیان اینکه امروز یک جرم به جرم های دیگر سعید مرتضوی اضافه شده است بیان داشت: خبرهایی شنیده شده که مرتضوی قول خود را زیرپا گذاشته و در محل کار خود حاضر شده که این خلاف اخلاق اسلامی است که یک مسوول حکومتی زیر قول خود بزند بنابراین جرمی دیگر به جرم های وی افزوده شد.

رهبر از مطرح شدن مجدد استیضاح وزیرکار در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی خبرداد و گفت: استیضاح شیخ الاسلامی یکشنبه در مجلس مطرح می شود و پس از طی مراحل قانونی خود به مدت ده روز در اولین جلسه علنی مجلس بعد از تعطیلات انتخابات در دستور کار قارار خواهد گرفت.

این کاندیدای جبهه متحد با بیان اینکه مرتضوی مجلس شورای اسلامی را دور زد خاطرنشان کرد: این دهن کجی مرتضوی برای خودش بد شد؛ چراکه نمایندگانی هم که موافق استیضاح نبودند بخاطر این عمل زشت مرتضوی تغییر موضع داده اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر