بازدید 16790

اعلام خسارات آبگرفتگی متروی تهران

متاسفانه برخی افراد در ساعت اولیه بحران تلفن‌هایی خود را خاموش کردند و در ساعات بعدی به جای حضور در صحنه ، حضور رسانه ای به منظور تشویش اذهان عمومی و تخریب عملکرد مدیریت شهری داشتند و از خسارات هزاران میلیاردی سخن به میان آورند، سخنانی عجیب که مایه خرسندی رسانه های بیگانه هم شد .
کد خبر: ۲۳۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۵ 20 April 2012
سخنگوی شهرداری تهران از آغاز به کار مجدد بخش غربی مترو تهران از هفته آینده خبر داد.

به گزارش ايسنا، دکتر سید محمد هادی ایازی با بیان این که پس از بارندگی و تگرک بی سابقه و جاری شدن سیلاب در تهران ، رودخانه میانرود کشش این حجم آب را نداشت و حجم آب سبب تخریب دیواره این رودخانه در مسیر تهران - کرج گشت و آب وارد ایستگاه در دست ساخت اکباتان شد ، گفت : در این شرایط صدها هزار متر مکعب آب به جای ورود به خانه های مردم از طریق ایستگاه در دست ساخت مترو وارد تونل شد و مترو نقش پدافند غیر عامل را برای شهر ایفا کرد.

وي درباره بارندگی‌های اخیر و اتفاقاتی که در این مورد در شهر تهران روی داد ، اظهار کرد: رودخانه میانرود خارج از قسمت شهری قرار داشته و حجم قابل توجهی از آب را انتقال می دهد. پس از وقوع سیلاب تمامی مجموعه مدیریت شهری ، معاونین و تمام پرسنل شهرداری با حضور مستقیم شهردار تهران در حرکتی جهادی طی کوتاهترین زمان ممکن به مهار سیل پرداختند.

ايازي افزود : اگر این حرکت جهادی اتفاق نمی افتاد مردم با مشکلات و خطرات بسیار جدی روبرو می شدند.

ایازی گفت: برخی سازمان های خدمات رسان نظیر سازمان آب و فاضلاب ، شرکت برق و شرکت نفت در حرکتی داوطلبانه برای مهار بحران همکاری کردند که این امر جای قدرردانی دارد.

برخی افراد در ساعت اولیه بحران تلفن‌هایی خود را خاموش کردند و در ساعات بعدی به جای حضور در صحنه ، حضور رسانه ای به منظور تشویش اذهان عمومی و تخریب عملکرد مدیریت شهری داشتند

ایازی تصريح كرد: اما متاسفانه برخی افراد در ساعت اولیه بحران تلفن‌هایی خود را خاموش کردند و در ساعات بعدی به جای حضور در صحنه ، حضور رسانه ای به منظور تشویش اذهان عمومی و تخریب عملکرد مدیریت شهری داشتند و از خسارات هزاران میلیاردی سخن به میان آورند، سخنانی عجیب که مایه خرسندی رسانه های بیگانه هم شد .

وی با اشاره به اینکه مجموعه مترو تحت پوشش بیمه قرار دارد خاطرنشان کرد : برآورد کارشناسی خسارت‌ها نشان می‌دهد نزدیک به 21 میلیارد تومان خسارت وارد شده که با ادعای مطرح شده درباره خسارات فاصله بسیار زیادی دارد حال آنکه توسعه مترو از ابتدا تا کنون هزاران میلیارد تومان هزینه نداشته است.

سخنگوی شهرداری تهران تصریح کرد : به حول و قوه الهی و با تلاش کارکنان شهرداری بخش غربی خط 4 مترو که بر اثر سیلاب آسیب هایی دیده تا هفته آینده آماده خدمت رسانی به شهروندان خواهد بود .

ایازی در پایان از رسانه‌ها براي اطلاع‌رسانی بموقع و مسئولانه آن‌ها در این بحران تقدیر و تشکر کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل