بازدید 6085

آمار عسگر اولادی از اصولگرایان مجلس نهم

کد خبر: ۲۳۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۵ 19 April 2012
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه 82 درصد نمایندگان مجلس نهم اصولگرا هستند، از مردم خواست به کل فهرست نامزد های جبهه متحد اصولگرایان رای بدهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله عسگر اولادی در اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی گفت: هر کسی می خواهد به مردم خدمت کند باید زبان شفاف داشته باشد برخی از شما که مصاحبه می کنید محتوای خوبی برای عرضه دارید اما شفاف صحبت نمی کنید. اگر می بینید در تشکیلات کسی از شما بیان بهتری دارد فرمان را به او بسپارید.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی جشن ملی بود، گفت: در جشن ملی انتخابات برخی با ضیق صدر حرف زدند و سعی کردند رقابت حذفی داشته و در رقابت تنازع کنند یعنی افراد را از جا بکنند.
 
عضو حزب موتلفه اسلامی افزود: از وزارت کشور و شورای نگهبان به خاطر برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر می کنیم.
 
وی با تاکید بر اینکه بهترین انتخابات در اجرا و نظارت در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: روز انتخابات از ساعت شروع تا پایان در دفتر خودم حضور داشتم و کانال های خبری ایرانی و خارجی را رصد می کردم. استانداری ها و فرمانداریها عمدتا خوب عمل کردند و شورای نگهبان هم در نظارتش قوی عمل کرد.
 
82 درصد منتخبین مجلس آینده اصولگرا هستند

عسگراولادی با بیان اینکه انتخابات دوره نهم مجلس آینده را به اکثریت اصولگرایان تحویل داده، افزود: با ارزیابی نتایج انتخابات مرحله اول و مرحله دوم به نظر می رسد 82 درصد از منتخبین مردم اصولگرا خواهند بود.
 
وی با تاکید براینکه مجلس نهم قطعا اصولگراست، گفت: مجلس نهم اصولگراست و تنها درتندی وکندی موضع گیریهای جوانان و سن و سال دارها اختلاف است.
 
رهبر انقلاب معتقدند برخی موضع گیری ها در مرحله اول  انتخابات از آثار جوانی است

دبیر کل جبهه پیروان افزود: مقام معظم رهبری نیز موضع گیری هایی در انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی را از آثار جوانی دانستند.

عسگر اولادی تصریح کرد: از ابتدای رقابت های مجلس شورای اسلامی تقاضا کردم که انتخابات به رقابت حذفی تبدیل نشود چون رقابت میان حق و باطل وجود ندارد بلکه رقابت میان دو سه برداشت از حق است.
 
وی با بیان اینکه مردم به هر کسی رای دهند باید ذهن شما آرام باشد چون به باطل رای نداده اند ، گفت: در خانواده پایداری، ایستادگی و جبهه های میانه اگر دقت کنید می بینید که اصولگرایی بر تمام این جبهه ها حاکم است.
 
در برگزاری اختتامیه جشن انتخابات مراقبت کنیم

عسگراولادی افزود: اصلاح طلبانی که توسط وزارت کشور و شورای نگهبان برای حضور در انتخابات تایید صلاحیت شده اند برخی اصول را جدا قبول دارند و در برخی از اصول نیز تنها با آنها اختلاف نظر داریم.
 
وی با بیان اینکه افتتاحیه جشن انتخابات درمرحله اول و اختتامیه آن درمرحله دوم برگزار شد، گفت: باید در برگزاری اختتامیه انتخابات مجلس شورای اسلامی مراقبت کنیم.
 
رسانه ها در مرحله اول انتخابات عملکرد خوبی داشتند

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه رسانه ها در انتخابات مرحله اول خوب عمل کردند، افزود: بنده هیچ رسانه یا مدیر خبرگزاری را سراغ ندارم که برخلاف اهداف جشن انتخابات عمل کرده باشد. شاید اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد اما رسانه ها بسیار خوب عمل کردند.
 
وی در بخش دیگری از سخنرانی خود در خصوص تاثیر برگزاری باشکوه انتخابات در مذاکرات ایران و 1+5 گفت: موضع گیری های مشخص مقام معظم رهبری، حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی باعث شد برنامه مذاکرات ایران و 1+5 موفقیت آمیز باشد.
 
عسگراولادی با اشاره به حکم رهبر انقلاب در خصوص استفاده از انرژی هسته ای گفت: رهبر انقلاب اعلام کردند که ساختن بمب اتم خلاف شرع است و ما خلاف شرع انجام نمی دهیم، اوباما در مصاحبه ای اعلام کرده حکم رهبر انقلاب در این رابطه امیدوار کننده است.
 
رای دهندگان به کل فهرست جبهه متحد رای بدهند
 
وی خطاب به ملت ایران درباره برگزاری اختتامیه جشن ملی انتخابات گفت: از ملت ایران تقاضا داریم در هرجا که فهرستی از طرف جبهه متحد ارائه شده رای دهندگان به تمام فهرست ما رای دهند نه به چند نفر کما اینکه در افتتاحیه انتخابات تعدادی تنها به یک نفر و تعدادی هم متشتت رای دادند.
 
عسگراولادی افزود: جبهه متحد اصولگرایان دو نفر از جبهه پایداری را در لیست خود قرار داده و جامعتین نیز این فهرست را تایید کرده اند.
 
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان اظهار داشت: در برخی از استانها دو طرفی که در مرحله دوم انتخابات رقابت می کنند از جبهه متحد اصولگرایان هستند که شورای مرکزی از هیچ کدام حمایت مطلق نمی کند.
 
جبهه متحد اصولگرایان علیه نامزدهای جبهه پایداری تبلیغ نمی کند

وی با بیان اینکه در برخی استانها رقابت میان جبهه متحد و جبهه پایداری وجود دارد، اظهار داشت: به خاطر برگزاری آرام انتخابات در این مناطق جبهه متحد از نامزد خود حمایت می کند اما علیه نامزد پایداری هیچ تبلیغی نخواهد کرد.
 
عسگراولادی افزود: در برخی مناطق دو نامزد انتخابات در مرحله دوم وضعیت مشخصی ندارند که جبهه متحد از هیچ کدام حمایت نمی کند.
 
وی تاکید کرد: قرار دادن نوباوه و نبویان از جبهه پایداری در فهرست جبهه متحد نشان می دهد، جبهه متحد اصولگرایان نمی خواهد در مرحله دوم انتخابات مجلس رقابت حذفی داشته باشد بلکه به سوی وحدت حرکت می کند.
 
عسگراولادی تصریح کرد: مردم هر کدام از اصولگرایان را که انتخاب کنند نماینده ما هستند نباید اگر نامزدهای ما انتخاب شدند بگوییم مردم هدایت شده اند و اگر نامزدهای ما انتخاب نشدند بگوییم مردم را گمراه کرده اند زیرا هر دو نامزد حق هستند و رقابتی میان حق و باطل وجود ندارد.
 
وی با اشاره به شرایط ویژه بین‌المللی گفت: در این شرایط باید کاری کرد که دشمنان از انتخابات هیچ بهره ای نداشته باشند و تنها بهره انتخابات برای نظام باشد.
 
عسگراولادی افزود: اگر در مرحله اول انتخابات کوتاهی شده مراقبت کنیم که در مرحله دوم کوتاهی صورت نگیرد.
 
جبهه  متحد در به حملات جبهه پایداری هیچ پاسخی نمی دهد

دبیر کل جبهه پیروان در پایان گفت: در تهران بیشترین حملات را عزیزان جبهه پایداری به این طرف داشتند و به آیت الله یزدی، آیت الله مهدوی و جامعه روحانیت حملاتی کردند، در مرحله دوم دقت کنید که اگر حملاتی صورت گرفت ما نباید در صدد پاسخگویی باشیم چون به نفع دشمن است. باید در راستای وحدت اصولگرایان حرکت کرده و از نامزدهایمان دفاع کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی