بازدید 53316

خواننده جنجالی: با ایران جنگ نکنید!

کد خبر: ۲۳۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۶ 10 April 2012
خواننده مشهور و جنجالی آمریکایی طی یادداشتی در شبکه اجتماعی فیس بوک از نخست وزیر رژیم صهیونیستی درخواست کرد تا به ایران حمله نکند.

به گزارش «محدوده» به نقل از راشاتودی ، "مدونا" که عنوان ملکه موسیقی پاپ را یدک می کشد ، پس از برگزاری آخرین کنسرتش در تل آویو با برقراری کمپینی با نام حامیان ضد جنگ اسرائیلی در شبکه فیس بوک طی یادداشتی خطاب به نتانیاهو ، نوشت: به ایران حمله نکنید، این اقدام مدونا را آزار می دهد.آن چه که من از شما می خواهم ایجاد امنیت و آرامش است.

راشاتودی با معرفی برخی دیگر از افراد این کمپین افزود : صدها نفر با درج کامنت های مختلف به عنوان امضاء در ذیل این یادداشت اعلام کردند : ما با نظر مدونا موافق هستیم و به گروه حمایت از ضد جنگها می پیوندیم.

در پایان این گزارش راشاتودی ضمن اشاره به جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی با مقاومت حزب الله لبنان با باز خوانی خبری که روزنامه هاآرتص در سال 2006 به چاپ رسانده بود ، نوشت: این خواننده مشهور آمریکایی در زمان درگیریهای اسرائیل با حزب الله لبنان بارها خواستار پایان دادن به جنگ شده بود و این برای دومین بار است که این درخواست را دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴۱
انتشار یافته: ۱۲
طرف جرات نداره حمله کنه مرتب ایادیشو جلو میندازه که بگن آقا تروخدا نزن!!!
با این کارا دارن واسه خودشون آبرو میخرن. واقعا خودشونم موندن چطور کشوری که تا 30 سال پیش نوکر حلقه به گوششون بود امروز چنان گلوشونو گرفته و فشار میده که گیج و منگ شدن و نمیدونن چیکار کنن. بابا آبروتون رفته و خودتونم باید برید. دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره
ما هنوز بدبخت نشدیم که مدونا بخواد ازمون دفاع کنه..مدونا باید از ما بخواد هوای اسرائیل رو داشته باشیم و با خاک یکسانش نکنیم. اصلا جرات حمله کردن ندارن به ایران این ادمای خودخواه و کوته فکر..
فیسبوک چیه دیگه ؟؟؟
مدونا کیه اصلا ؟؟؟
تابناک سر و گوشت می جنبه ها !!!
حالا خواننده مبتذل انگلیسی خوب شد.
از کجا فیس بوک رو خوندی؟
این همونی نبود که به خاطر برگزاری کنسرتش تو اسرائیل خواسته بود اسرائیل با ایران نجنگه، تا، اول کنسرتش تو اسرائیل تموم بشه بعد جنگ کنن؛ تا ضرر نکنه!؟
چون گفته بود بعد از جنگ اسرائیل با ایران، اسرائیل نابود میشه
وای به حال ما که حرف مادونا برامون ارزشه و تیترش می کنیم...
یکم از اخبار روز عقبینا شما خبراتون چرا انقد قدیمیه ؟
قابل ذکر است که مدونا خودش یهودی است .
از بزرگان نقل شده که نبینید چه کسی صحبت میکند ببینید چه حرفی زده شده است.
به دوستانی که این بالا غیر از بد و بیراه گفتن و تهدید کار دیگه ای تو زندگیشون نکردن باید گفت لااقل این خواننده صلح طلبی رو فریاد میزنه نه جنگ رو! این خواننده مهم نیست دینش چیه، مهم اینه که میخواد انسانها در آرامش زندگی کنن نه در ویرانی!
این خواننده مبتذل هرکاری هم که کرده خودش باید جوابگوی کارهای ابتذالیش باشه اما فکر میکنم حق الناس کمتری گردنش باشه نسبت به خیلی از شماها!
مدونا میدونه که ما مردم آزاده ایران به کشوری ظلم و حمله نمیکنیم اما اگه به ما حمله شود برای دفاع از خود اسراییل را با خاک یکسان میکنیم حتی اگه خودمونم بعدش نابود بشیم ایثار یعنی 70 میلیون ایرانی برای دفاع از کشورش در جنگ دشمن را به خاک بمالد خود برود ولی کشورش نرود این روحیه ما ایرانی هاست ماهواره و تهاجم فرهنگی هرچه رااز ما بگیرد وطن پرستیمان را نمیگیرد مرگ بر بی بی سی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی