بازدید 7585

اتصال شهرهاي اقماري تهران به مترو

دولت در بودجه 91 اعتبارات مترو و حمل و نقل عمومي را افزايش داده است و اين روند به معناي تقويت ناوگان حمل و نقل عمومي است.
کد خبر: ۲۳۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۰ 07 April 2012
استاندار تهران از اتصال شهرهاي اقماري استان تهران به شبكه مترو تهران خبر داد و گفت: شهرهاي اسلامشهر ، ورامين، پاكدشت و پرند و فرودگاه امام‌خميني(ره) به مترو متصل مي‌شوند.

مرتضي تمدن در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومي در شهر تهران طي سال جاري گفت: اتصال شهرهاي اقماري تهران به مترو از پروژه‌هايي است كه براي سال 91 در نظر گرفته شده و در اين راستا براي شهرهاي پاكدشت، اسلامشهر، ورامين، شهر جديد پرند و فرودگاه امام خميني(ره) كارهاي مربوط به اين پروژه آغاز شده كه اين طرح‌ها يا در مرحله مطالعه‌ و يا در مرحله اجرا است.

دولت در بودجه 91 اعتبارات مترو و حمل و نقل عمومي را افزايش داده است و اين روند به معناي تقويت ناوگان حمل و نقل عمومي است.

وي افزود: وزارت كشور با استفاده از تسهيلات بانكي و پرداخت يارانه به طور مشخص براي سال جاري ناوگان اتوبوسراني، ميني‌بوس‌راني و ون در تهران تقويت خواهد كرد.

تمدن گفت: همچنين در كنار اين برنامه‌ها امسال تسهيلاتي نيز براي شبكه تاكسيراني تهران در نظر گرفته شده كه با پرداخت تسهيلات ناوگان حمل و نقل عمومي در حوزه تاكسيراني نيز تقويت شده و خدمات بهتري به شهروندان ارائه خواهد داد.

استاندار تهران ادامه داد: دولت براي تقويت ناوگان حمل و نقل عمومي بين‌شهري نيز پيش‌بيني‌هاي خوبي را براي سال 91 در نظر گرفته كه مي‌توان به توسعه راه‌آهن تهران و افزايش واگن‌ها و لوكوموتيوها از جمله اين برنامه‌ها است ضمن آنكه شبكه راه‌آهن نيز به سمت اطراف نيز توسعه مي‌يابد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر