بازدید 5489
۱
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری:

مشکل نوبت‌دهی کلینیک امام علی(ع) شهرکرد مرتفع می‌شود

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری همچنین به پیمانی شدن نیروهای قراردادی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: امسال نیز این دانشگاه مجوز استخدام بیش از 400 نفر صرفا در رشته‌های درمان و بهداشت را دارد.
کد خبر: ۲۳۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۷ 06 April 2012
وعده‌ها: رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: مشکل نوبت‌دهی کلینیک امام علی(ع) شهرکرد مرتفع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا ایمانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته سلامت اظهار داشت: سال گذشته با وجود تمام مشکلات اعتباری و عدم وصول درآمدها، مشکل عمده‌ای در راستای ارائه خدمات به مردم در این استان پدید نیامد.

وی با بیان اینکه حدود یک‌هزار و 900 نفر دانشجو هم‌اکنون در رشته‌های مختلف پزشکی و گیاه‌پزشکی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند، افزود: سال گذشته در حوزه درمان در هشت بیمارستان و چهار کلینیک تخصصی این استان خدمات درمانی به مردم استان ارائه شد.

ایمانی ادامه داد: سال گذشته در راستای تکمیل نیروهای مورد نیاز برای ارائه خدمات درمانی به مردم، نیروهای متخصص زیادی را جذب کردیم و امیدوارم امسال بتوانیم با تامین نیروهای متخصص مورد نیاز در تمام نقاط استان مانند لردگان، فارسان، ناغان و اردل سطح خدمات را به مردم در این نقاط افزایش دهیم.

وی به ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی در مرکز این استان به مردم اشاره و اضافه کرد: در طول 18 ماه گذشته بیش از 700 هزار نفر برای دریافت خدمات درمانی به کلینیک امام‌علی(ع) شهرکرد مراجعه کردند که در این مرکز قیمت ویزیت پایین بوده اما خدمات مناسب و در سطح بالایی به مردم ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اداره کلینیک امام‌علی(ع) شهرکرد به صورت خودگردان، اظهار داشت: شاید تنها مشکل این کلینیک بحث نوبت‌دهی است که سعی داریم آن را به صورت تلفنی و اتوماسیون حل کنیم.

وی ادامه داد: در کنار مسائل درمانی، توسعه اورژانس جاده‌ای و 115 از جمله اولویت‌های بخش درمان در این استان طی سال گذشته بود.

به گفته وی، تمام مراکز شبانه‌روزی این استان طی دو سال اخیر به ناوگان آمبولانس‌های نو مجهز شد و در حال حاضر عمده آمبولانس‌های مراکز درمانی این استان نو است.

وی به توسعه تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این دانشگاه هم‌اکنون در چهار رشته کارشناسی ارشد، در یک رشته دکترا و در دو رشته بیهوشی و جراحی تخصصی نیز دستیاری وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری به فعالیت‌های پژوهشی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در طی هشت سال گذشته این دانشگاه رتبه اول پژوهشی را در میان دانشگاه‌ها به خود اختصاص داده و خوشبختانه با افزایش دو برابری فعالیت‌های پژوهشی مواجه هستیم ضمن اینکه بیشتر پژوهش‌ها نیز کاربردی است.

وی افزود: این دانشگاه در حال حاضر چهار مرکز تحقیقاتی دارد که سه مرکز آن فعال و یک مرکز دیگر نیز امسال فعال می‌شود.

ایمانی در خصوص حوزه غذا و دارو نیز اظهار داشت: نظارت بر تولیدات غذایی و دارویی، مساعدت با تعدادی از بیماران صعب‌العلاج و صدور مجوز ثبت الکترونیکی نسخ به 10 داروخانه از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه طی سال گذشته است.

وی از در دست انجام بودن 100 پروژه عمرانی در بخش سلامت این استان خبر داد و گفت: احداث بیمارستان مخصوص بیماران خاص در لردگان و اردل، مرکز بهداشتی درمانی خیریه بازفت، نوسازی مراکز بهداشتی فرسوده، طرح توسعه بیمارستان فارسان، احداث بیمارستان تخصصی قلب، مراکز بهداشتی درمانی درجه یک بن، سامان، شلمزار و هفشجان و بیمارستان کوهرنگ از جمله این پروژه‌هاست که در سال جاری اتمام و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین گفت: در سال گذشته بیش از 700 نفر نیرو در بخش پرستاری و گیاه‌پزشکی در این استان به استخدام دانشگاه علوم‌پزشکی درآمدند که در مراکز درمانی و بهداشتی استان توزیع و مشغول فعالیت شدند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری همچنین به پیمانی شدن نیروهای قراردادی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: امسال نیز این دانشگاه مجوز استخدام بیش از 400 نفر صرفا در رشته‌های درمان و بهداشت را دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
سلام
چه عجب یادتون افتاد یه جایی به نام چهارمحال وبختیاری هم وجود داره بابام جان!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل