بازدید 4370

نادران: استيضاح وزیر کار پس گرفته نمي شود

کد خبر: ۲۳۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۷ 05 April 2012
يكي از طراحان استيضاح شيخ الاسلامي گفت: استيضاح كنندگان جدي هستند و تا حل موضوع انتصاب مرتضوي در صندوق تامين اجتماعي، استيضاح را پس نمي گيرند.

«الياس نادران» در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاين با اشاره به اعلام وصول استيضاح عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علني روز چهارشنبه مجلس افزود: هيئت رئيسه مجلس بايد در هماهنگي با هيئت دولت زمان جلسه استيضاخ را مشخص كند.

"البته وزير هم بايد اعلام آمادگي كه چه روزي مي تواند با حضور در صحن مجلس به موارد استيضاح پاسخ دهد."

اين طراح استيضاح شيخ الاسلامي تاكيد كرد: از آنجا كه استيضاح روز چهارشنبه اعلام وصول شد و طبق قانون وزير بايد ظرف 10 روز در صحن مجلس حاضر شود، قاعدتا اين استيضاح بايد در 23 فروردين و يا يكشنبه 27 فروردين در دستور كار مجلس قرار گيرد.

نادران در خصوص ارجاع موضوع استيضاح به هيأت عالي حل اختلاف و تنظيم روابط قواي سه‌گانه و بررسي و حل و فصل اين موضوع در آنجا، گفت: ما از هر تلاشي كه منجر به حل مساله شود استقبال مي كنيم اما در تصميم خود جدي هستيم.

سعيد مرتضوي دادستان سابق تهران و رئيس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز در 27 اسفند سال گذشته به رياست صندوق تأمين اجتماعي منصوب شد كه اين امر واكنش منفي نمايندگان را در پي داشت و برخي از نمايندگان اعلام كردند به همين دليل وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي را استيضاح مي كنند.




تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل