بازدید 7781

«پارک ملت» به تلویزیون برمی‌گردد

برنامه پربیننده پارک ملت چهارشنبه شب، ۲۴ اسفند ماه، به یک باره و با اعلام مجری به پایان رسید.
کد خبر: ۲۳۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۶ 03 April 2012
مدیر شبکه یک از تلاش برای آغاز دوباره برنامه تلویزیونی «پارک ملت» با اجرای محمدرضا شهیدی‌فر و مجریان دیگر خبر داد.

«مهدی فرجی» در گفت‌وگو با فارس، راجع به تعطیلی برنامه پارک ملت و  طرح شایعاتی مبنی بر اینکه سخنان تند و نسنجیده محمدرضا شهیدی‌فر در جلسه مجریان با معاونت سیما منجر به تعطیلی این برنامه شده است، گفت: ما تلاشمان این  است که در سال ۹۱ برنامه پارک ملت با تغییراتی در دکور و اجرا و با طرح موضوعات جدید البته با یک فاصله‌ای روی آنتن بیاید.

وی ادامه داد: با آقای شهیدی‌فر هم روی ساختار برنامه و عوامل برنامه صحبت و فکر می‌کنیم و امیدوارم پخش دوره جدید این برنامه به زودی از شبکه یک سیما آغاز شود.

فرجی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای سری جدید نیز مانند سری اول بر عهده شهیدی‌فر خواهد بود یا خیر؟ عنوان داشت: اگر سری جدید این برنامه به روی آنتن برود؛ قطعا به تهیه‌کنندگی آقای شهیدی‌فر خواهد بود و ایشان مجری اصلی برنامه خواهد بود. باید با ایشان صحبت کنیم و اگر لازم ببینیم قطعا از مجریان دیگری نیز استفاده خواهیم کرد.

به گزارش فارس، برنامه پربیننده پارک ملت چهارشنبه شب، ۲۴ اسفند ماه، به یک باره و با اعلام مجری به پایان رسید. در حالی که قرار بود این برنامه در ۱۸۰ قسمت و تا اول تیر ماه هر شب از شبکه یک سیما روی آنتن برود. در این باره شایعات بسیاری مطرح شد که یکی از آنها سخنان تند و تیز محمدرضا شهیدی‌فر مجری پارک ملت در جلسه مجریان با علی دارابی معاون سیما بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل