بازدید 4803

افزایش نرخ مکالمات تلفن ثابت به موبایل

کد خبر: ۲۳۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۷ 03 April 2012
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از تغییر نرخ مکالمات تلفن ثابت به همراه اول در برخی مناطق خاص در راستای اجرای طرح یکسان سازی کدهای استانی خبرداد و گفت: این افزایش نرخ مکالمات تحت هماهنگی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام شده است.

صابر فیضی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های مخابرات برای اجرای دو مصوبه تغییر نرخ مکالمات تلفنی در سال جدید که شامل مصوبه هیات دولت برای تغییر نرخ مکالمات در راستای اجرای طرح یکسان سازی کدهای استانی و نیز مصوبه شورای رقابت برای افزایش 14 درصدی نرخ مکالمات تلفنی می شود، اظهار داشت: هیات دولت اجرای طرح یکسان سازی کدهای استانی را تصویب کرده و شرکت مخابرات ایران با هماهنگی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حال انجام مقدمات اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه این طرح هم اکنون در تهران انجام شده است ادامه داد: در راستای اجرای طرح یکسان سازی کدهای شهرستانهای تهران نرخ تعرفه های مکالمات تلفن ثابت درون شهری و برون شهری افزایش یافته اما در برخی استانهای دیگر و تنها در برخی مناطق این استانها نرخ مکالمات تلفن ثابت به موبایل نیز تغییراتی داشته که اطلاعیه آن از سوی شرکت مخابرات منطقه مربوطه اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه چنانچه تعرفه های مخابراتی در هر یک از استانهای کشور تغییر یابد به طور قطع از سوی شرکتهای مخابراتی اطلاع رسانی می شود، در پاسخ به این سوال مهر که آیا در مناطقی که اعلام کرده اید نرخ مکالمه تلفن ثابت به موبایل همراه اول از 447 ریال به 600 ریال افزایش یافته است؟ گفت: در هر منطقه ای که تغییراتی انجام شده باشد اطلاعیه های آن صادر شده است؛ برای مثال در فلاورجان اصفهان با مصوبه هیات دولت این اتفاق افتاده و آنجا تغییرات لازم داده شده است. به طور کل این تغییر نرخ از تلفن ثابت به همراه اول به صورت منطقه ای بوده و شامل تمامی مشترکان نمی شود.

وی با تاکید براینکه در تهران تنها تعرفه تلفن ثابت شهری و استانی به دلیل حذف کدهای شهرستانها تغییر یافته است، اضافه کرد: اما در مناطقی از کشور که بنا بوده در راستای هم کدی تعرفه های تماس با موبایل هم تغییر یابد اطلاع رسانی صورت گرفته است و در مابقی شهرها این موضوع هنوز قطعی نشده است و در حال بررسی هستیم و تا نهایی شدن این تصمیم نرخ مکالمات مانند گذشته محاسبه می شود.

فیضی با بیان اینکه برای اجرای طرح یکسان سازی کدهای سایر شهرستانها در حال بررسی هستیم در مورد اجرای مصوبه شورای  رقابت مبنی بر افزایش 14 درصدی نرخ مکالمات تلفنی نیز به مهر گفت: این مصوبه هنوز اجرایی نشده است و در حال هماهنگی و بررسی آن هستیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر