بازدید 26480

«نگاه شما»: خانومی که شما باشی!

کد خبر: ۲۳۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰ 30 March 2012
بنده م م ا از تهران هستم این یادداشت را برای سایت تابناک ارسال می کنم تا در نگاه شما انتشار یابد.

در ایام نوروز متاسفانه برنامه ای تحت عنوان "خانومی که شما باشی" پخش می شود که بنده به طور شانسی یکی از این برنامه ها را تماشا کردم و تاسف خوردم.

در یکی از این برنامه ها یکی از بازیگران زن خانم "ب.ب" و یک خانم گوینده خبر خانم " ا.ش " دعوت شده بودند. بگذریم از اینکه مجری این برنامه خانم "آ.ن" نیز از حرکات و حرفهای جلف گونه خودداری نمی کنند و با حجابی که دارند (البته کاش نداشتند) آبروی پوشش های سنگین و با وقاری مانند چادر را نیز زیر سوال می برند. البته با تشکر از خانم گوینده خبر که متانت خود را حفظ نمودند و سنگین و با وقار بودند.

متاسفانه در این برنامه انواع اقسام توهین ها به صورت شوخی به مردان شد (می شود) که با تشویق حضار محترمه که همگی آنها نیز از خانم های محترم بودند، شد (البته من به این تشویق گران می گویم آیا شما دارای پدر و یا بردار نیستید و آیا در صورت داشتن آنها را دوست ندارید؟ آیا در صورتیکه کسی به آنها توهین کند شما ناراحت نمی شوید؟). بنده از شما سئوال می کنم هدف از ساختن چنین برنامه هایی که هیچگونه خط قرمزی برای آن تعریف نمی شود چیست؟ آیا دعوت از بازیگری که خود یکبار زندگی مشترک ناموفق داشته است می تواند برای خانواده های ایرانی الگوی مناسبی باشد؟

آیا اگر ما بخواهیم موفقیت های شخصی یک طیف جامعه(زنان) را تضمین کنیم باید طیف دیگر(مردان) را خراب کنیم. شب و روز کار تلوزیون مصاحبه با مردان است که آیا برای خانم گل می خرید؟ آیا در کار خانه به آنها کمک می کنید؟ ظرفهای خانه را می شویید؟ و از این دست سئوالهای حاشیه ای و بی فایده که در واقع هیچگونه بار ارزشی ندارد و فقط باعث دروغگویی بعضی از آقایان در پاسخگویی شده وهم چنین در اصل پرداختن به این حاشیه ها پایه های خانواده را تضعیف می کنند. بنده از مسئولین و کسانی که اینگونه مسائل حاشیه ای را شب و روز در تلوزیون نمایش می دهند می پرسم آیا شده یکبار از خانم ها بپرسید برای رضایت آقایان از محیط خانه و خانواده چه کار می کنید یا بهتر است چه کارهایی انجام دهید؟ گویی که همه مطالبات خانمها را باید در طول قرون و اعصار گذشته را نسل فعلی،به درست یا غلط بپردازد.

مسئله دیگر اینکه چرا باید خدمت به خانواده و فرزندان را بعنوان حمالی و سرویس دهی تعبیر کنیم؟ متاسفانه روندی که صدا و سیما در این چند ساله در پیش گرفته است فقط و فقط به تضعیف پایه های خانواده می انجامد و انجامیده است. باور کنید جدایی انداختن بین زنان و مردان، ضربه ها و هزینه های جبران ناپذیری برای جامعه ما خواهد داشت زیرا خداوند می فرمایند"ما شما را از مرد و زن آفریدیم تا در کنار یکدیگر آرامش گیرید".  کلمه "تا" در این جمله به ما می گوید هر تلاشی خلاف این جمله مخالفت با گفته خداوند است و گناه محسوب می شود از خدا بترسیم و خود را مسئول بدانیم. ممکن است این نمونه برنامه ها البته فقط در ظاهر حقوق شخصی خانم ها را در نظر بگیرد ولی هیچگونه تعهدی نسبت به پیامدهای اجتماعی آن که قسمتی از آن باز هم به خود خانمها برخواهد گشت ندارد.

تو را به خدا بیاییم و برنامه های خود را با در نظر گرفتن همه جوانب تهیه کنیم و برای راضی شدن تعدادی از تفکرات فیمینیستی که از غرب بر ما تحمیل شده است به خودمان ضربه نزنیم. البته یکبار دیگر نیز قسمتی از این تذکرات را از طریق سایت تابناک تحت عنوان "به کجا چنین شتابان" به اطلاع خوانندگان محترم رساندم که با استقبال نسبتا خوب مواجه شد.


«تابناک» مطالب اختصاصی و گردآوری شده توسط خوانندگان محترم را در قالب جدیدی با عنوان «نگاه شما» منتشر خواهد کرد.

مخاطبان محترم می توانند مطالب دلخواه خود را در موضوعات مختلف، به آدرس negaheshoma@tabnak.ir ارسال نمایند.

مخاطبان محترم برای ارسال مطالب خود باید چند نکته  را در نظر داشته باشند:

1. این قالب جدید برای ارائه و معرفی «نگاه بییندگان به تمام موضوعات» می باشد.

2.مطالب اختصاصی یا گردآوری شده می تواند در قالب: ایده ، فیلم، عکس، گزارش تحلیلی، گزارش خبری، کاریکاتور و... باشد.

3. مطالب ارسال شده حتی الامکان با ذکر نام و نام خانوادگی فرستنده باشد.

4. موارد ارسالی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین جاری نداشته باشد.

5. مطالب ارسالی به زبان و فونت فارسی باشد.

6.مطالب ارسال شده حتی الامکان حاوی اطلاعات دقیق باشد.

مشخصات فنی

1. از ارسال تصاویر در متن فایلهای word خودداری شود.

2. حجم فایل تصویری ارسالی( به صورت gif یا jpg ) بیشتر از 5 مگابایت نباشد.

3. حداکثر حجم فایل صوتی یا ویدیو پنجاه مگابایت باشد. (نوع فایل: wmv,  flv, wav, mp3, wma)
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸۹
انتشار یافته: ۵۰
آفرین بر شما .
چه لوس!
پاراگراف یکی مونده به آخر جالب بود.
سینما و تلویزیون و اینترنت رو تعطیل کنیم که نکنه یکی حرف بدی بزنه. بدآموزی داشته باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
یعنی آخر سفسطه هستی ها! کسی که نگفت تعطیل کنیم حرف این بنده خدا اینه که این جور برنامه ها با کارشناسی و نظارت بیشتر ساخته بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۲
دوست عزيز! بهتره به جان كلام توجه كنيد
چه بخواهيم و چه نه، رسانه اي مانند تلويزيون بسيار تاثير گذار است و لزومي ندارد در آن "حرف هاي دو پهلو" و "تفرقه انداز" گفته شود. اگر واقعا قصد از چنين برنامه هايي نقد و اصلاح برخي سنت هاي غلط در جامعه مي باشد -منظورم نقد و اصلاح تعامل مرد با همسر و همچنين زن با شوهر است- مسلماً اين روش درست نيست.
آيا آن خانم مجري محترم كارشناس هستند؟ من چنين فكر نمي كنم.
حداقل از ديدن برنامه هاي قبلي ايشان -جمع ما- نمي توان چنين چيزي را فهميد.
چنانچه آن برنامه نيز انتقادات بسياري را از جانب بينندگان خود داشت
بسیار عالی و منطقی. کاملاً موافقم. با تشکر از نویسنده
احسنت به این نگاه و دیدگاه شما.
من کامل مطلب شما را خواندم و این رو برداشت کردم که شما قصد اصلیتون از نگارش این نامه چیزی نبوده جز بی ارزش نشان دادن جایگاه والایی زن در زندگی و جامعه حتی در رقابت سالم با مردان محترم تا با تخریب بگه ما شما را قبول نداریم و از شما سرتریم در ضمن این نویسنده قصد داشت با پرداختن به موضوعات حاشیه ای اصل افترعات خودشو به نوعی پوشش بده .
پاسخ ها
اعلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
دوست عزیز در بعضی از موارد مردها سرتر هستند و در بعضی کارها زن ها سرتر هستند.این واقعیت را باید قبول کرد و به این دلیل هست که مرد و زن در کنار یکدیگر کامل میشود.اما در ایران جایگاه زن و مرد داره عوض میشه و تساوی بین زن و مرد هم داره کمرنگ میشه و همه چی داره به سمت زن ها سوق پیدا می کنه.ومشکل اصلی نیز خود مرد ها هستند که تا یک خانموم می بینند دست و پاشون شل میشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
ارزش والا فقط رسیدن به مدارج بالای دنیایی نمی باشد. مهر مادری را نباید با کل دنیا عوض کرد که امری مقدس و خدادادی است. بهشت زیر پای مادران است مصداق همین امر مقدس است که نباید قربانی به اصطلاح مدارج بالا گردد زیرا فرزندان نیز حقی بر گردن والدین دارن.
عزیزم
خانواده ای که قراره با چهارتا متلک،اساسش به هم بریزه، بزار بریزه. در ثانی منم اتفاقاً همون برنامه رو دیدم و به قول شما جلف بازی های اون خانوم بازیگر و متانت گوینده رو هم دیدم. مشاهده فرمودید که حاضران در برنامه در جواب به این سوال که می خواهید بازیگر شوید یا گوینده. تحت تاثیر متانت گوینده، تمایل بیشتری به گویندگی داشتند. عزیزم شما قیم مردم نیستید بزارید مردم ببینن و خودشون تصمیم بگیرن، به خدا مردم خودشون عاقلند خیلی چیزارو می فهمن
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
پس تابناک رو هم تعطیل کنید چون نیازی به تحلیل خبر ها نیست مردم خودشان خبر ها را تحلیل میکنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
حالا مردم عاقلن ولی اگه یه دختر خانم 12ساله این برنامه رو ببینه چی؟ از یک مجرای پربیننده که شاخصه اش تربیت هست نباید هرچیزی اشاعه بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
یادتان باشد که اکثر ناراحتی های خانواده ها از همین مسائل ساده شروع شده و به جدایی می انجامد.
شما خودتو ناراحت نکن....
تابناک جان مجبوری این تحلیلهاوانتقادهای بی پایه وسخیف را منتشرکنی؟!
آخه این همه باخانوما توی تلویزیون شوخی میشه وآقایون محترم هرچی می خوان می گن حالا یه برنامه پخش شده ازدیدگاه خانوما. آقای م م محترم هم بهتره این تحلیل آبکیشو واسه خودش نگه داره!
قشنگ بود ... ولی خوب همیشه نوشته ها قشنگ هستن ولی در عمل کاری صورت نمی گیرد.
متشكرم از سر كار خانم
هرچند حرفهاي نويسنده به نوعي درست است ولي من دقيقا نفهميدم ايشان به چه چيز و به چه توهيني اعتراض كردند ...كاش واضح تر مي گفتند
حسسساس نشو حسسسساس نشو
پارسال خداییش سریالهای بهتری داشت هرسال بدتر ار پارسال
مجری برنامه خیلی خوب و جوان پسند اجرا می کنند، آن خانم مجری ای هم که مهمان برنامه بودند سبک خاص خودشان را دارند دلیل نمیشود همه نسبت به چیزی یکسان هیجان نشان دهند!
البته ورود بیش از اندازه و داغ کردن زیاد مجری برنامه درخصوص برخی موضوعات که در ارتباط مستقیم با بانوان نیست اضافه و پرگویی به نظر می رسد.
گاهی خبط می شود که برنامه "خانومی که شما باشی" هست با " برنامه 90" !!!!
از بذل توجه این خانم محترم متشکرم ولی خانم محترم انتقادات شما مانند همان عده که اکران فیلم خصوصی و گشت ارشاد را بر نمی تابند خیلی تند و گزنده بود در مورد حجاب فرموده بودید حجاب نوعی پوشش است که ایرانیان باستان انرا بدرستی و زیبایی داشته اند و از کتیبه ها و اثار بجا مانده مشهود است در مورد رفتار خانم بازیگر فرموده بودید جلف که از افکار زیبای شما بعید می نماید چرا راحت دیگران را تخریب می کنیم در واقع شما به نوعی زنان را مظلوم نشان میدهید تا مظلوم نمایی کنند زنان در باستان دارای شخصیت منحصر بفرد خود بودند در نگاهتون حتما تجدید نظر بکنید و افکار افراد برایتان مهم باشد تا حجاب و خنده افراد یا زندگی احیانا ناموفق، اجازه بدهید هر انسانی نقش خودش را ایفا نماید نه نقشی که برای اون در نظر گرفته اند تفاوت رفتار خانم بازیگر و خانم مجری در تعهد انان و گوشی میباشد که در گوش خانم مجری است و حقوقی هم که به او میدهند بابت نقشی است که باید ایفا نماید هنجارها و ارزش ها توسط غالب مردم نهادینه میشوند

عيب رندان مكن اى زاهد پاكيزه سرشت‏
كه گناه دگران بر تو نخواهند نوشت‏
من اگر نيكم اگر بد تو برو خود را باش‏
هر كسى آن درود عاقبت كار كه كشت‏
اکثر مردای ایرانی انقدر خائن هستن که هر چی هم در موردشون گفته بشه کمه. تو چرا اونروز که مرد سه زنه آورده بودن شاکی نشدی
ما که سالهاست آنتن تلوزیون و ماهواده و هرچی فرستنده است رو از تلوزیونمون قطع کردیم و خلاص !
چون تلوزیون متاسفانه واقعا از یک طرف مروج مدگرایی و تجملات شده و از طرف دیگه در بی تربیت کردن و طلبکار کردن بچه ها علی الخصوص دختربچه ها جایی برای کسی نذاشته !!!
به تلوزیون ما یه دی وی دی وصله که خانومم فیلم های مناسب ایرانی و خارجی مناسبی رو اتخاب میکنه و همه با هم میبینیم .
کمی هم به جای نگاه کردن به برنامه های بی مایه صدا و سیما ، کتاب میخونیم !!! فکر میکنم کمی لازمه !
آخه اين چه حرفيه؟؟؟ كه مثلا فردي از يكديگر جدا شدند؛ حق اظهار نظر در بسياري از مسائل را ندارند. آخه چرا اينطوري قضاوت مي كنيم طلاق چيره خوبي نيست. ولي بسياري از طلاق ها از بسياري از زندگي هاي مشترك بهتره هست. خواهشا بر اساس افكار قالبي قضاوت نفرماييد. طلاق و جدايي مسئله اي تا حدودي نسبي است. خواهشا يك طرفه يا يك جهته قضاوت نفرماييد.
این مطلب چیزی جز نشان دادن بی جنبگی نویسندش نیست!ایا اشما اینهمه تحقیرها و توهینهایی که به خانومها تو جامعه میشه رو نمیبینی؟تاحالا شده یه مطلب اعتراض امیز به اونها بنویسی؟!متاسفانه بعضی ادمها تا به خودشون اسیب نرسه یاد اخلاق مداری نمیفتن!!
با توجه به نوشته هاي دنباله دار شما من احساس ميكنم شما هنوز گذر از دوران مرد سالاري براتون هضم نشده و در همون رويا به سر ميبريد.
چطور شما سوال از اقايان كه ايا به خانومتون كمك ميكنيد رو سوالي حاشيه اي و بدرد نخور ميدونيد اما در اخر همين پاراگراف ميگين چرا از خانوما نمي پرسن كه براي ارامش اقايون چيكار كردن؟
بايد بگم برخلاف اعتقاد شما ما خدمت به خانواده رو هرگز به شكل حمالي نيدونيم بلكه ميخوايم در كنار اون به فعاليت اجتماعي خودمون به عنوان يك فرد بپردازيم.
با سلام
بنده نیز این برنامه تلویزیونی را دیدم ولی علی رغم اینکه احترام و جایگاه خاصی برای زنان در جامعه قائل هستم نتوانستم تا آخر یک قسمت را ببینم چرا که احساس کردم برنامه با یک هدف خاص و آنهم ایجاد شبهه و اختلاف طراحی شده است . این موضوع از نوع سوالات مجری برنامه کاملاً محسوس بود . متاسفم که بودجه کشور صرف برنامه های بی محتوائی اینچنینی می شود. آیا وقت آن نرسیده که به دور از احساسات کور و با عقل زندگی کنیم
بسیار نکته خوبی رو گفتید من با نویسنده موافقم.ببینم غیر از این خانم ا.ن دیگه گوینده ومجری نبود بیاره این برنامه.
با سلام به همه
بنده با اصل این برنامه موافقم و یک نوع نوع آوری است و باید اون را حفظ کرد و گسترش و ارتقا داد . اما همیشه جای نقد و رفع نواقص چه در نحوۀ ارایه و چه در نحوۀ مجری گری و مطالب مطروحه وجود دارد. اینگونه نقد و باریک بینی می تواند در ارتقای کیفیت مؤثر واقع شود، در غیر این صورت کارگردان و تهیه کننده فکر می کنند که همه چیز درست است و هیچ عیبی برنامه ندارد.
از اون هایی که واکنش شدیدی به نقدکننده کردند حتی در یکی دو مورد توهین کردند، می خواهم که اینقدر تند نروند و زبان به بد گویی باز نکنند. تحمل داشته باشند، این بنده خدا که با کمال ادب و ادبیات محترمانه ای نقد کرد.
موفق باشید
منم این برنامه را دیدم، همیشه حقوق برابر لازم بوده تا رقابت سالم انجام بشه، رشد زنان همپای مردان هم رقابت در شرایط برابر و البته رفاقت گونه لازم داره. پرو بال دادن به جنس مونث بدون پشتوانه فکری و آگاهی حقیقی زنان جفای به جامعه زنان است، کم از دروغ گفتن نیست و وقتی که در شرایط واقعی قرار خواهند گرفت به راحتی توسط مردان شکسته می شوند و این زخم تا مدتها (شاید تا آخر عمر) همراهشان باقی خواهد ماند. جو بسته گفتگو میان خود زنان و گفتمان سالم دور از تخریب یکدیگر و مردان (مرد مردست و زن زنست) لازمه پایه ریزی عمیق آگاهی زنان است، بخشی زیادی از این برنامه قیاس مع الفارغ بود که با جانبداری تماشاگران، مجری، و عوامل برنامه و حامیان آنها سوء تفاهم هایی را بین زنان ومردان و همچنین قیاس نا سالم زنان با مردان را در جامعه زنان ایجاد می کند که برطرف کردن این اثرات سوء زمان را از آنها خواهد گرفت، در حالی است که زمان باید برای مسیر صحیح مصرف می شد نه تصحیح اشتباه.
در جامعه مردان هم حرف حساب را مردان خودساخته می زنند در جامعه زنان هم گوش به کلام زنان خودساخته بدهید.
با تشکر
در معرفی خویش شایسته عمل نکردید م م یعنی چی؟شما که مقاله انتقادی می نگارید از معرفی خویشتن خود داری میکنید چرا فکر میکنید دیگران باید شما هم درک کنند؟ ایا در شناسنامه شما م م قید شده ؟ کمی منصف باشیم و سرمون توی کار خودمون باشه تا دیگران ،
شخصيت خودت را زير ذره بين ببرتا بتواني عوامل ناهنجارها را از آن خارج كني، بخصوص عواملي كه امكان دارد از آنها آگاه نباشي.
بعد از خواندن مطلب فوق خلاصه برنامه را از اينترنت دانلود كردم و ديدم. با اينكه يه مرد هستم اما نظر فوق را با كمال احترام براي نگارنده كمي همراه با اغراق احساس كردم علي الخصوص در مورد خانم نامداري اگرچه نگرش فمينيستي كمي در بعضي از برنامه هايشان مثل همين برنامه وزين تر ارايه مي شود اما اتلاق رفتار جلف گونه يا نظر ارايه شده در مورد پوشش ايشان كه همواره سعي در رعايت كامل پوشش اسلامي را دارند چندان صحيح نمي دانم
اتفاقا من هم به طور کاملا شانسی همون قسمتی که شما میگی رو دیدم!
در همون برنامه از طرف هر دو مهمان خانم، مردها صادق تر از زنها معرفی شدن. به نظر من اون برنامه اصلا توهینی به مردها نکرد و فقط چنتایی شوخی کرد مثل تنبل بودن که بعدا به خود زنها هم از طرف خودشون نسبت داده شد!
این همه تو تلویزیون مرد دو زنه نشون میدهند مثلا تو همین سریال فراموشی هنرپیشه مرد زن داره و به شوخی و بدون اطلاع باز دارند براش زن میگیرند. تا حالا شده نشون بدید یک زن چنین اتفاقی براش میفته نخیر؟شماها فقط ترس از شکستن مردسالاریتون دارید چرا به این سریال های سخیف که زن ها رو فقط در نقش فضول و بی عرضه نشون میدند اعتراض ندارید ؟مگه خودتون دختر یا مادر ندارید چرا به پایمال شدن حقوق اونها توجه ندارید؟
متاسفانه خیلیا از ترس اینکه انگ امل بودن بهشون نخوره به این تفکرات فمینیستی تن میدهند.کاملا با شما موافقم
جه قدر جالبه که نویسنده سوال درمورد کمک مرد در خانه به همسرش رو سوال بی فایده و بدون بار ارزشی قلمداد می کند؟!!!!
خوبه حالا هزار تا حدیث در این زمینه داریم... چه قدر اطلاعات دینی و مذهبی نویسنده اسفناک بود....
هرچی کارشناس امور دینیه از صبح تا شب دارن در مورد حقوق مردان و لی لی به لالای اونا گذاشتن حرف می زنن که یه وقت به آقایون بهشون سخت نگذره، بعد آقایان چشم دیدن یه برنامه از دیدگاه خانم ها رو ندارن.
در ضمن این همه بازیگر و مجری مرد با حرکات جلف تو تلویزیون داریم ، چطوره که حرکات لوس و ننر اونا رو کسی نمی بینه ؟؟!!
در ضمن به نظر من خانم ا.ن خیلی مجری توانمندی هستن.
منم با نظر آقای طالبی موافقم به نظر من مردم اینقدر درک دارند که خوب رو از بد تشخیص بدن و واقعا لازم نیست که سینما و تلویزیون رو تعطیل کنند که مبادا یک حرفی به شخص یا گروهی بر بخوره در ضمن فکر میکنم تو اون برنامه توهینی به مردا نشد و همون خانوم ب.ب حتی تو بخشی از صحبتاشون گفتن من از اون خانومایی هستم که دوست ندارم مردا ظرف بشورن یا گفتن ن همیشه دوست دارم به عنوان یه خانوم خانه دار خونمو تمیز نگه دارم. در ضمن آخر حرفاشونم تاکید کردند که اگه تو برنامه حرفی زدیم صرفا جهت این بود که بخندیم پس به نظر من ما به جای این ایرادگیری ها باید جنبه مون رو بالا ببریم و گرنه هر کسی باید خودش حرف خوب از بد تشخیص بده
اقای محترم اگر به عنوان برنامه توجه داشته باشید این برنامه برای بانوان تهیه میشود . و بنده بر عکس نظر شما از تمامی مهمان هایی که در این برنامه اورده میشود که نمادی از ادم هایی فعال جامه ما زن ها هستند استقبال میکنم. و اینکه اگر زندگی مشترک افرادی شکست می خورد دلیل بر این نیست که ان فرد الگوی مناسبی در تمام مسایل نیست .
البته من اون برنامه رو ندیدم ولی خوب خانوما هم این حق رو دارن که یه برنامه زنونه داشته باشن و توش حرفها و شوخیای زنونه بزنن
ولی خوب عرض بنده اینه که مگه آقایون به عنوان پدر و همسر هیچ مسئولیتی و دغدغه ای تو خانواده ندارن؟ مگه دوران مجردی آقایون با زندگی متاهلیشون یکیه و هیچ تفاوتی نداره؟ مگه ازدواج فقط خانومهارو متعهد به یکسری مسئولیت در خانواده می کنه و برای آقایون اینطوری نیست؟
اگر اینطور نیست چرا اکثرا همون قدر حساسیتی که برای آمادگی آقایون برای پذیرش نقش پدری و همسری در خانواده میشه برا خانومها به اون اندازه نمیشه؟
چرا بعضی از خانومهایی که معتقد به این مسئله هستن با دید زنونه به احساسات و خواسته های آقایون تو زندگی نگاه میکنن که حالا همچین برداشتی میکنن؟
من موندم، نشد یه برنامه تو این صدا و سیما پخش بشه، یه نفر اینطوری افراطی بهش نگاه نکنه.
برنامه ی سرگرم کننده و جالب و جذابیه !
من فکر میکنم مجری این برنامه اصولا برای مجری گری ساخته نشده من فکر میکنم این برنامه آقدر دیده نمی شود که نگران پیامدهایش باشیم !
کاملاً موافقم... متأسفانه برنامه های تلویزیون به خصوص فیلم ها و سریالها در یکی دو دهه اخیر با القای یک سری تفکرات غلط بیشترین تأثیر رو در افزایش آمار طلاق در جامعه داشته ، در اکثر فیلم ها و سریالها زنها به طور مرتب به مردان پرخاشگری کرده و نظراتشون رو به اونا تحمیل می کنند و مردان هم برای فرار از این وضعیت و ترس از همسراشون به طور مرتب دروغ می گویند !!! واقعاً صدا و سیما با این روش به کجا میخواد برسه؟!!!
زن سالاري هم به اندازه ي مرد سالاري زشت و نابودگر است ولي متاسفانه در صدا و سيما كساني كه ميخواهند ژست روشنفكري بگيرند اصرار دارند خود را مردي زن سالار جلوه دهند و اين طرز تفكر باعث سست شدن بنيانهاي خانواده شده است
با تشکر از نویسنده محترم، متاسفانه ترویج فمینیسم در سالهای اخیر در جامعه اسلامی یعنی جامعه ای که مبنای آن با فمینیسم در تضاد است موجب از هم پاشیدن بسیاری از خانواده ها شده است. آمار طلاق و دلایل جدایی در دادگاه های خانواده این موضوع را اثبات کرده است.
انتقاد بسیار بجا و منصفاته ای است احسنت بر عزیز نکته بین
این همه به زنها توهین میشه یه بارم با شما مردها کمی شوخی کردن..آدم خوبه جنبه داشته باشه.همیشه که قرار نیست شما مردها سالار و سرور باشین و زنها ضعیفه!
بیچاره نگارنده (آقا شایدم خانم) دل پری داشت... بابا یه ذره جنبه رو ببرید بالا..... من خودم یه پارچه آقا هستم انقدر زندگی رو سخت نگیرید... در مورد حجاب مجری هم بیچاره فقط صورتشو نپوشونده........
سلام به تمام خانم ها و آقایون محترم
من زمانی که می بینم خانم ها اینطوری بازی می خورند واقعا ناراحت می شم.از اون زمانی که غربیها به زن به عنوان وسیله نگاه می کردند تا حالا که اصالت رو کاملا به مرد دادند و هر زنی رو که بهتر ادای مردها رو در بیاره زن بهتری می دونن (که البته هردو برای استفاده ابزار گونه از زنان بوده) یه عده با ژست روشن فکری همش تبعیت از اونها کردند بدون اینکه فکر کنند. این مظهر محبت ،تربیت،لطافت ،زیبایی و... خداوند باید استعداد های ذاتی خودش رو بشناسه و در همون جهت گامهای تعالی رو برداره نه اینگه ادای مردها رو در بیاره.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی