بازدید 41135

برترین تصاویر نظامی سال گذشته

سال گذشته، بسیاری از مناطق دنیا درگیر جنگ و نبرد بود؛ جنگ‌هایی که سال‌هاست به طول انجامیده و جنگ‌هایی که در سال گذشته آغاز شده و خواه ناخواه، ایالات متحده در بسیاری از آنها نقش داشته و در بسیاری از کشورها نیز نیروی نظامی مستقر کرده است.
کد خبر: ۲۳۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۱ 26 March 2012
سال گذشته، بسیاری از مناطق دنیا درگیر جنگ و نبرد بود؛ جنگ‌هایی که سال‌هاست به طول انجامیده و جنگ‌هایی که در سال گذشته آغاز شده و خواه ناخواه، ایالات متحده در بسیاری از آن‌ها نقش داشته و در بسیاری از کشورها نیز نیروی نظامی مستقر کرده است.
شاید شرح سختی‌‌های سربازان درگیر در جنگ ـ سوای سیاست‌های دولتمردان و حاکمان ـ را نتوان به هیچ زبانی گویاتر از تصویر بیان کرد.
برای این منظور، هر ساله در دانشکده اطلاعات دفاعی ایالات متحده در مریلند، مسابقه عکاسی برگزار می‌شود که به مسائل مربوط به جنگ و درگیری می‌پردازد؛ بنابراین، شاید ریشه عکاسی نظامی را بتوان به جنگ‌های داخلی ایالات متحده نسبت داد؛ جایی که ابراهم لینکلن، عکاسی را استخدام کرد تا شرح رخدادهای این بخش مهم از تاریخ ایالات متحده را ثبت کند.

گزارش تصویری زیر روایت برترین تصاویر نظامی سال گذشته جهان را نشان می‌دهد که ارتش ایالات متحده، سهم بسیاری از آن را به خود اختصاص داده است.




سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر