بازدید 5011

علی کریمی: ۹۰ سال خوبی نبود

کد خبر: ۲۳۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۳ 25 March 2012
علی کریمی: امسال از کارم خیلی راضی نبودم. فکر نمی کنم سال خوبی را پشت سر گذاشته باشم.

به گزارش افکارنیوز، علی کریمی روبروی مان ایستاده. درباره نظرسنجی حرف می زنیم. از اینکه رقابتی شانه به شانه داشته با اصغر فرهادی برای انتخاب به عنوان بهترین چهره سال کشور. سال ۹۰ ، کریمی عزیز بود نه برای فوتبالش که پارسال در فراز و نشیب های پرسپولیس ، مردم او را دوست داشتند برای اینکه بیش از همیشه از جنس مردم شد. هر جا که لازم بود ، در فعالیت های اجتماعی شرکت کرد و در غیاب ناصر حجازی ، منتقد جدید فوتبال مان بود. او اینگونه توانست خود را در جمع ۳ نفر اصلی برترین های سال از نگاه مخاطبان خبرآنلاین قرار دهد.

از انتخاب تان به عنوان یکی از ۳ چهره سال ۹۰ خبرآنلاین بپرسیم؟
قبل از هر چیز بگذار سال نو را تبریک بگویم. امیدوارم که سال ۹۱ برای همه با خوبی و خوشی و شادی شروع بشود و سال جدید برای شان سال خوبی باشد. چون طبیعتا سال ۱۳۹۰ برای خود من سال خیلی خوبی نبودش. و امیدوارم سال بهتری داشته باشم و البته همه مردم هم همین طور باشند. چون خیلی ها را دیدم که می گفتند سال خوبیرا سپری نکردند.

و حالا درباره این انتخاب بگویید؟ فکرش را می کردید؟
راستش مردم همیشه لطف شان شامل حال من بوده. چه در ورزشگاه ها و چه آنهایی که در شهر و خیابان مرا می بینند ، همیشه با لطف و حبت شان مرا شرمنده کردند. باید از همه آنها تشکر کنم. به خصوص از مردمی که از میان انتخاب هایی که داشتند به علی کریمی رای دادند. راستش خودم امسال از کارم خیلی راضی نبودم. فکر نمی کنم سال خوبی را پشت سر گذاشته باشم. امیدوارم با این لطفی که شامل حالم شده ، اقلا در سال ۹۱ بتوانم با بازی های بهتر ، جواب این لطف شان را بدهم.

شاید خیلی از مردمی که به علی کریمی رای دادند بیش از فوتبال تان به خاطر فعالیت های اجتماعی که داشتید ، شما را انتخاب کردند.
هر کسی در زندگی شخصی خودش علاوه بر شغلش ، کارهایی می کند. من هم هرجایی در توانم باشد ، سعی می کنم کارهایی بکنم. اما خیلی ها را می شناسم کارهای خیلی بزرگی برای کشورمان انجام می دهند اما هیچ کس حرفی از آنها نمی زند. درحالی که خیلی از من یا امثال من شایسته تر هستند برای اینکه در موردشان حرف بزنند و از زحمات شان برای مردم بگویند. از کارهای خیری که انجام می دهند. من فقط در سطح توانم به عنوان علی کریمی کارهای کوچکی را بر حسب وظیفه انجام می دهم اما کاش می شد به کسانی می پرداختیم که خیلی بی ادعا برای مردم و کشورشان زحمت می کشند.

رقابتی شانه به شانه با اصغر فرهادی داشتید. یک روزهایی هم تا چند قدمی او پیش رفتید!
طبیعی است که امسال را باید سال اصغر فرهادی دانست. جا دارد باری دیگر این موفقیت بزرگشان را به ایشان تبریک بگویم چون با این افتخار نه فقط ایرانیان داخل کشور که همه ایرانیان را هر جای دنیا که باشند ، شاد کردند و باعث افتخارشان شدند. این موفقیت اولین و شاید آخرین افتخار بزرگی بود که برای ایرانیان بدست آمد. امیدوارم که البته این اتفاقات خوب باز هم تکرار شوند چون مردم ما شایسته بهترین ها هستند . به هر حال با کار بزرگی که ایشان کردند ، لایق این بودند که مرد سال شوند و من خودم هم اگر قرار بود در این نظرسنجی شرکت کنم ، انتخابم اصغر فرهادی می شد.

امسال ، غصه های نرفتن به جام جهانی پایان می یابد؟
مسیر سختی برای رسیدن به جام جهانی داریم.ولی باید خیلی زحمت بکشیم. خیلی ها می گویند تیم ملی گروه ساده ای دارد اما من این اعتقاد را ندارم چون دیگر در دنیای فوتبال ، مسیر ساده ای را نداریم. خدارا شکر که یک مربی حرفه ای داریم که هیچ تیمی را دست کم نمی گیرد. او مدام از بچه ها می خواهد که جدی باشیم. ما حتی با مالدیو هم اگر بازی می کنیم او خیلی تاکید می کند که کسی حق دست کم گرفتن رقیبان را ندارد. این خیلی مهم است. وقتی مربی این روحیه را دارد ، باعث می شود که بچه ها هم با جدیتی بیشتر بازی کنند. در وهله دوم هم تماشاگران خوب هستند که با حمایت های شان می توانند تیم ملی را در مسیر رسیدن به جام جهانی کمک کنند. این بار باید مستقیم صعود کنیم. خیلی دوست دارم در همین سال ۹۱ کار صعود را تمام کنیم و جشنی ۸۰ میلیون نفری بگیریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل