بازدید 34257

راز های پیام نوروزی سران آمریکا ، انگلیس و رژیم صهیونیستی

مقامات مثلث آمریکا (هیلاری کلینتون) ، انگلیس(ویلیام هگ) و رژیم صهیونیستی (شیمون پرز) پیام های جداگانه ای برای تبریک نوروز صادر کرده اند و کوشیده اند سالها تجاوز به حقوق مسلم ایرانیان در عرصه های مختلف را در پشت جملاتی پنهان کنند . اما راز هایی در این پیام ها نهفته است .
کد خبر: ۲۳۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۱:۱۹ 20 March 2012
 در حالی که هنوز لحظه تحویل سال 1391 خورشیدی فرا نرسیده است ، اما عده ای از شخصیت های سیاسی برخی از کشور ها پیشاپیش به استقبال نوروز رفته اند و این سال را به ایرانیان تبریک گفته اند.

به گزارش «تابناک» در میان این شخصیت های سیاسی ، مقامات مثلث آمریکا (هیلاری کلینتون) ، انگلیس(ویلیام هگ) و رژیم صهیونیستی (شیمون پرز)که در سال 1390 سرمدار اعمال فشار و تهدید و ارعاب علیه ایران بوده اند ، پیام های جداگانه ای را صادر کرده اند و کوشیده اند سالها تجاوز به حقوق مسلم ایرانیان در عرصه های مختلف را در پشت جملاتی عامه پسند پنهان کنند . با این وجود در پس همین پیام ها نیز نکته های  مهمی وجود وجود دارد که نادیدن آنها هم چندان خوشایند نیست :

اول : اینکه تاریخ و فرهنگ ایران زمین و سنن دیرینه آن ، آنقدر بزرگ و دارای هژمونی فرهنگی در جهان است که حتی کشورهایی چون انگلیس و آمریکا که ادعای بزرگی دارند نمی توانند به آسانی از کنار آن بگذرند و رستاخیز نوروز ایران زمین  بزرگ چنان آن را مسحور خود می کند که پیشاپیش نو زایی زمین و زمان را برای ایرانیان جشن می گیرند . اینکه این هدف افراد از این پیام های نوروزی چیست موضوعی ثانویه است ، موضوع اصلی همان تسلط فرهنگ کهن ایران زمین بر رهبران سیاسی در سراسر جهان است ، تسلطی که بودن وجود ایرانی تار و پود آن را ساخته است و دیگران را ناگزیر به ستایش این دوام تاریخی در طول اعصار و قرون متمادی کرده است .

دوم : اینکه رهبران مختلف سیاسی که عمدتا در طیف دشمنان ایران قرار می گیرند می کوشند که از تبریک  نوروز برای جدا نشان دادن ملت و دولت ایران ، استفاده کند و نوعی جدایی و فاصله را بین ملت و دولت ایران به اذهان تداعی کنند . به نظر می رسد در این بعد این افراد دچار درک اشتباه از نوروز باستانی ایران زمین شده اند ، چرا که نوروز در طول قرن ها عامل هویت بخش ایرانیان بوده است و ایرانیان فارغ از نوع حکومت و نظام سیاسی ، از فرصت نوروز برای تداوم همبستگی ملی خود بهره ها برده اند که آنانکه در در راه این خاک در طول قرون و در حکومت های مختلف جان خود را فدا کرده اند از این ملت بوده اند .

در همین سال 1390 و پیش از این جوانانی از این ملت طی عملیاتی تروریستی توسط عوامل رژیم صهیونیستی و با همراهی سرویس های جاسوسی انگلیس و آمریکا به شهادت رسیدند و جان خود را فدای مام میهن نمودند . جوانانی که در خدمت دولت و در زمره همین ملتند .

این افراد باز گویی دچار درک ناقص شده اند که سربازان جان بر کفی از نیروهای مختلف نظامی این کشور را جدا از این ملت دانسته اند . سربازانی که درخدمت کشور و حاکمیت ملی کشوری هستند که شبانه روز توسط این رهبران سیاسی مورد تهدید واقع می شوند . امروز در ایران اسلامی نه مستشاران آمریکایی و انگلیسی در خدمت دولت و حاکمیت هستند که دولت و حاکمیت جدا از ملت باشد که این خانوادهای ایرانی هستند که با جان و دل در خدمت کشور ، حاکمیت ملی و استقلال و شرف کشور هستند . امروز حفاظت از این کشور یکپارچه بر عهده جوانان ایرانی است که دست اجانب را در امورات کشورشان قطع کرده اند .

امروز دانشمندان هسته ای ، دانشمندان علوم نانو و علوم فضایی ، دانشجویان رشته های مختلف ، مقامات مختلف سیاسی و... همگی از بطن این ملت برخاسته اند  و دولت – ملتی یکپارچه را به عنوان ایران را نمایندگی می کنند که حاکمیت ملی خود را پاس می دارد و خود را هویتی می داند که هیچگاه در مقابل تجاوز و اهانت خارجی دوام و قوام تاریخی خود را از دست نداده است و در طول زمان و در پیروزی ها و شکست های تاریخی ایرانی مانده است و در شکست ها هم چنان تسلط فرهنگی خود را بر دشمن گسترانده است که دشمن را هم در نهایت ایرانی کرده و به مسلک خود در آورده است که این ملت برای اینکه ایران گوهری یکتا شود خون دل ها خورده است .

سوم اینکه حوادث اخیر جهان و منطقه چنان فضای سیاسی دنیا را صیقل بخشیده و شفاف کرده است که دیگر حتی رهبران انگلیس و آمریکا هم نمی توانند پشت جملات فریبنده خود را پنهان کنند . حوادثی که در لیبی گذشت و قتل عامی که هم اکنون هم در خانه به خانه این کشور در حال انجام است ، حوادث بحرین و لشگر کشی عربستان به این کشور با چراغ سبز این کشور ها ، حوادث عربستان و کشتار شیعیان این کشور و سکوت مجامع بین المللی ، اتفاقات یمن و از مهلکه نجات دادن عبدالله صالح و درگیر کردن مردم یمن در نزاعی قومی ، ناکام گذاشتن انقلاب مردم مصر و سپردن کنترل مصر در دستان شورای نظامی وفادار به آمریکا و مبارک ، حوداث سوریه و استاندارد های دو گانه و... همگی محکی است که برای پیام های دروغ گذاشته شده است و دیگر نمی توان به مقابله به نورانیت روز برخاست .

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴۸
انتشار یافته: ۹۴
ولی سال اول انتخاب اوباما او به دولت ایران هم تبریک گفت و رییس جمهور ماهم پیام تبریک مثبتی فرستاد متاسفانه سیاست های غلط دو طرف کار را به اینجا کشاند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
دو طرف غلط نبود. یکیشون خیلی غلط بود.
ناشناس
| United States |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
سیاست غلط ما؟؟؟ یه جوری میگی انگار ما چپ و راست اونارو تحریم کردیم.

ما یه حقی داریم پاش ایستادیم.حاضر نیستن احترام بذارن دست ما نیست که.نمیتونیم که مثل بقیه کشورا کاسه لیسی کنیم.شهید داده مملکت.پای جنگشم ایستادم من.
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
چقدر آبکی تحلیل کرده ای ناشناس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
شیمون پرز همون سگی هست که ایرانی هارو در زمان جنگ 33 روزه غزه سگ درنده منطقه حساب کرد.
ابراهیم شاهنظری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
غلط کردند که پیغام دادند کدومش بود که گفت نوروز به ایران می خواهد حمله کند . کدومشون منافقین رو در خاک خودش جای داده و اموال و دارای ما را رو بلوکه کرده
سیاست غلط ما یا ونها ؟ با کلمات بازی نکن
که اینجا جاش نیست که ما مار خوردیم اژدها شدیم . سیاست غلط ما یا اونهای که قران می سوزند
سیاست غلط ما یا اونهای که به مساجد حمله می کنند
سیاست غلط ما یا اونهای که دانشمندان ما رو ترور می کنند ...............
همه لطفا ساکت شوند....این یک عید باستانی ملی است و به هیچ کسی(هیچ کس، اینور یا اونور!) ربطی ندارد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
این یک عید بین المللی است! و اتفاقا تمام جهان از این عید که همزمان با رسیدن بهار است استقبال فزاینده ای دارد و دبیر کل محترم سازمان ملل هم پیام تبریک دادند؛ بماند که خبیث های مسیحیت صهیونیسم که به خون ایران تشنه هستند میخواهند با سوء استفاده از آب گل آلود ماهی بگیرند.
موسي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
اين يك عيد جهاني است و همه مي توانند شاد باشند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
منظورم دخالت و ربط دادن موضوعات دیگه به این جشن بود...وگرنه همه میتونن تو این عید باستانی سهیم باشن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
دبیر کل محترم!
پ ن پ می خواستی تبریک نگن!
این دیگه یه روال عادی شده ,ماهیگیر هم که می خواد ماهی بگیره یه طعمه سر قلابش میبنده.
.
.
.
.

ها تابناک تو هیچی نوفهمی جیگر..............
.
.
.
پیام نوروزی رو دیگه سیاسی نوکه
.
.
.
عرضه داری پیام براشو وفرس تو هم متقابلا
.
.
.

تحلیلات منو یاد ح ش میندازه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
تو انگار هیچی نوهمی
متوهم هنور نفهمیدی که هم تحریم نفتی کردن هم تحریم بانکی برای فشار به مردم ایران است
از رنگ پرچم مشخصه که نونشونو میخوری باید پاچه خواری کنی
کاش متن تبریک را هم زده بودید.
بالاخره حمله میکنن یا نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
نترس باباجون؟
اگر با اين همه دم خروس كسي فكر كنه سران اين كشورها دلشون براي ايران و ايراني سوخته بايد بلند بهش خنديد !
به نظر من تبریک خشک و خالی بدرد نمیخوره!!

اوباما اگر دلش برای این ملت سوخته، تحریم هوایی رو حداقل لغو کنه تا اینقدر سانحه هوایی در کشور نداشته باشیم..
من عاشق نوروزم
سیاست غلط چیه :؟ دادش من حرف زور می زنن :(
باهوش!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
بی هوش!
لطفا عید نوروز رو دیگه با این بجثهای سیاسی قاطی نکنید.... مهم نیست هدف گوینده چیست ... مهم قشنگی این آیین ملی هست
پاسخ ها
محمدآریایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
عزیزم باید به هدف گوینده هم توجه کنیم. وقتی هدف جدایی ملت از دولت باشد یعنی چه؟ یعنی تفرقه! تفرقه هم هر جا بره عقب افتادگی و خون ریزی و کینه و خشونت....... دنبالشه . اونوقت نوروز هم میشه تحت شعاع. پس کمی این نخود بکار بنداز.راستی من عشقم نوروزه!
رضا
| Australia |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
تصور کن! شیمون پرز عید نوروز رو تبریک گفته، خیلی چندش آوره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
ما ایراانیها هیچوقت با بحث های سیاسی قاطی نکردیم، اونا هستن که خودشونو نخود هر آش میکنن.
پیام امسال سران آمریکا با افزایش شدید تحریم ها بخصوص تحریم سوئیفت بیشتر یه توهین آشکار و دهن کجی محسوب میشه تا پیام تبریک {تابناک خداییش دلخورم ازت واسه تایید نکردن نظراتم.}
شما چرا اینقدر خودتونو تحویل میگیرین ؟! حالا کی با ما بود ! اسراییل که دشمن شماره یک ماست میاد به ما تبریک میگه ؟! نوروز نه تنها در ایران بلکه در افغانستان تاجیکستان ترکیه و . . . وجود داره ! محض اطلاع !
پاسخ ها
آرمین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
تاجیکستان و افغانستان درست
ولی ترکیه را چرا قاطی کردی؟
حتما مثل همان تلویزیون مضحک ترکیه اعتقاد داری نوروز عید باستانی جهان ترک بوده؟
حمله به کردها به مناسبت نوروز را هم ندیدی
با سلام وتبریک عید نوروز
به این سه کشور بگین که ما مسبب همه بدبختی هامان شما را می دانیم اگه عید امسال قدرت خرید ما کم شد و ما خجالت زده همدیگر شدیم مسبب اصلی اش شمایید چون زور میگید و به هیچ صراطی مستقیم نمی شوید به آنها
بگویید ما در تمام تاریخ آزاد بوده ایم و در مقابل هیچ زورگویی سر تسلیم فرود نیاورده ایم و هیچگاه مستعمره نشده ایم آزادی برای ما مهمتر از یک تکه نان است ما اگر در زیر بار تحریمها کمرمان هم خم شود این را بدانید نمی شکند اما کینه شما در دلمان عمیق تر می گردد و در بزنگاه های تاریخی انتقام این ظلم و جنایات را از شما میگیریم این را نه بعنوان یک مسلمان شیعه که بعنوان یک ایرانی ناسیونالیست می گویم که در مغز معیوب تان تدایی کنم که بدانید هیچ فرقی بین ملی گرایان و مذهب گرایان نیست ما هر دو جناح می دانیم که هر چه فریاد داریم باید به سر شما بکشیم نه سیاست های سیاستمداران داخلی مان شما با قدرت ایران مخالفید نه با ایمان و اعتقاد ما اما این را بدانید که ما قدرتمان را در هر صورتی افزایش می دهیم تا تن به بردگی شما ندهیم
ایرانی پیرو مکتب حسین (ع) است مکتبی که شهادت دارد اسارت ندارد این را در مغز معیوب تان فرو کنید در صورت حمله به ایران عزیزمان دیگر هیچگاه روی آرامش را نخواهید دید و مطمئن باشید ژئوپولوتیک منطقه به نفع ایران عوض خواهد شد در ضمن یادتان باشد که وقتی صدام جنگ را شروع کرد خیال می کرد ظرف یک هفته به تهران می رسد اما دیدید که بعد از دو سال دست به دامن دنیا شد که کمک کنید ایران صلح کند از تاریخ درس بگیرید ما شروع کننده هیچ جنگی نیستیم و دوست داریم در آرامش زندگی کنیم اما اگر کسی آرامش مارا بر هم بریزد تقاص سختی پس خواهد داد به شما توصیه میکنم این گربه زیبا و در آرامش را آزار ندهید که اگر از جا برخیزد متوجه میشوید که چشمانتان اشتباهی دیده و خطا کرده چون شیر از جا برخاسته
به امید سر بلندی هر چه بیشتر ایران
پاسخ ها
علیخانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
با سلام به شما وتبریک متقابل
گل گفتی برادر.جانمان فدای ایران اسلامی
سال نو بر رهبر عزیزم و همه مسئولان و مردم ایران مبارک.
بهتره با دید مثبت به این پیام های تبریک نگاه کنیم.من فکر میکنم تنها ایراد از این کشورها نیست که با ما روابط خصمانه دارند سیاستمداران ما هم باید کمی بیشتر و عمیق تر و واقع بینانه تر به سیاست خارجی فکر کنند و در ضمن اتخاذ سیاست خارجی همه موارد و آسایش مردم در اولویت باشد تا نظام اسلامی و اسلام روز به روز با اقتدار و با عظت بماند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
وای بر هر منفی دهنده عیب جو
شما هم دهن ما رو سرویس کردید ...ول کنید بابا با دنیا نمیشه جنگید ....انرژی هسته ای نخواستیم ........... با دنیا نمیشه جنگیدددددددددددددددد
پاسخ ها
اروميه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
با تمام دنيا ميشه جنگيد ولي آنچه آدمو دلسرد ميكنه نبود عدالت دزدي عدم درك ملت و جوانان وشعار هاي پوپوليستي در كشور است....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
تو چرا تو ایران موندی،اگه پیغام بفرستی،همین رییس رژیم صهیونیستی با آغوش باز از شما پذیرایی میکنه،میگی نه؟ برو گذشتت رو مرور کن.
مانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
یادم باشه با چند نفر بیایم از خونت پرتت کنیم بیرون و... یادت باشه مقاومت نکنی خودت هم در خونت رو باز کنی هرچی باشه ما چند نفریم تو هم احتمالا زورت به ما نمی رسه پس .....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
این همه شهید دادیم که تو بگی انرژی هسته ایی نخواستیم؟! واقعا خجالت داره از رویی بچه شهید روشن خجالت نمی کشی؟! اگه حکم خدا باشه برای حفظ اسلامش با تمام دنیا بجنگید چرا نجنگیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
عجب!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
انرژی هسته ای بخوای یا نخوای اونا باهات میجنگن؛ و مثل اغلب کشورهای جهان یه طورایی باید آگاهانه یا ناخودآگاهانه نوکری کنی و یا در غیر اینصورت باید هزینه بدی.. بعید میدونم ایرانی جماعت اولی رو قبول کنه.
دقیقا به همون دلیلی که به فرهادی اسکار دادن.
دارن روش "فشار از پایین ،چانه زنی از بالا" رو اجرا میکنن.چقدر هم احمقانه اجرا میکنن!
تابنک جون با تبریک سال نو باید بگوییم . ملت و دولت نههههههههههههههههههههه
بلکه ایران چون اینجا ملت ودولت نداریم همه یکپارچه جمهوری اسلامی ایرانیم و بس و آنها در مقابل جمهری اسلامی کم میارن
ای ناشناس زورگو که میخواهی همه ساکت شوند اونهم بعداز فرمایش جنابعالی!!!
والا شیمون پرز که تو تبریکش 4 بار تهدید کرد. این چه تبریکی هست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
دم خروس و باور کنیم
جالب اینجاست که هیچ کشوری پیشاپیش تبریک نگفته الا این سه دجال جنایتکار مردم فریب دروغگوی مزور ریاکار دورودورنگ خائن ضددین ضدمردم ضدخدای بی وجدان ضدبشر ...........................
نوروز یک حقیقت است که نشان از تمدنی والا دارد که درکشور ما فقط ظاهر آن باقی مانده است.
تمدن غنی ایرانس جایش را به توهین و افترا و خودنمائی شده است و ...
با کمال تاسف نوروز هم شده برایمان وسیله ای برای خودنمائی .
یادمان باشد نوروز فقط متعلق به ما نیست و به کل جامعه جهانی تعلق دارد.
چه شده که دایره وجودی ما ایرانیان اینقدر تنگ شده و فقط دنبال ظواهر می رویم؟!!!
بابا ما موندیم تبریک بگن بده نگن بده. خوب دیدید تو این چند سال کشورهای همسایه خوب همه مراسم مارو مصادره میکنن خوب اگر دشمنی داشتند به اونها تبریک میگفتن که یه جورایی کارهای اونارو تأیید کنن. این عینک همیشه بد بودن اونا و پاک و منزه بودن خودمونو برداریم. بخدا یزمانی میگفتین پاکتر و بهتر از این رئیس جمهور نداریم ظاهرا تعریفی در اومد یکم همه چیزو یطرفه نبینیم. اینقدر توهم توطعه نداشته باشیم
جالبه ! آدم اینقدر پر رو...!!! از یه طرف میگن ایرانیها تروریستن از یه طرف تبریک میگن!
اوباما خر خودتی!!!!!!!!!!!!1
به فضل خداوند متعال و به نام ملت بزرگ ایران میگوئیم،ایران و ایرانی همیشه سرافراز است.

نام جاوید وطن
صبح امید وطن
وطن ای هستی من
شور و سرمستی من
همه با یک نام و نشان
به تفاوت هر رنگ و زبان
همه شاد و خوش و نغمه زنان
اول سالی کاممون رو تلخ کردند این بیشرفها با پیامهای مزخرف تبریکشون
بله دیگه اینا به فکر مان نمیخوان ملت بهشون سخت بگذره میخوان مشکلات ما رو حل کنن خیلی ممنون که این همه به فکر ما هستین !!!!
تحریمهای شما ما رو اذیت می کنه، نوروز رو تبریک میگی؟ وحشی یانکی قاتل.
با عرض تبریک سال نو به همگی.
تبریک بگن بهتره یا نگن!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
هنوز خانواده دانشمند هسته ای ایران داغدارن... داغی که همینا رو دلشون گذاشتن، لذا جسارتا به نظر بنده اینا خصوصا اسراییل تبریک نگن بهتره.
ما را امیدی به خیر ایشان نیست خدایا شر دشمنان را به خودشان برگردان.
من به عنوان یه ایرانی در آنسوی اقیانوس اتلانتیک قیویا معتقدم ما نیازی به پیام تبریک رهبران سراپا فاسد استکبار نداریم. آنچه آنان با ملت ما میکنند تجاوز آشکار به آزادی و زیر پا گذاشتن حقوق اساسی ملت ایران است. تحریم اقتصادی یعنی تحریم معیشت ملت ایران و ما دوست و دشمن خود را خوب میشناسیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
شما که نون ونمکشونو خوردی چرا!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
تا حالا به این فکر کردی که چرا داریم تحریم می شیم؟ آیا اینا با کل ملت ایران پدرکشتگی دارند؟
چیو ساکت باشیم . یه بار تابناک یه مطلب درستو حسابی نوشته اونم ساکت باشیم .
شیمون پرز عید رو تبریک گفته یا کشتار پوریم رو؟
بنده هم به نوبه خود به آقای اوباما و خانم کلینتون و آقای پرز این عید ایران باستانی رو تبریک می گم و امیدوارم در سال جدید با سیاستی جدید سال رو شروع کنند و خصومت رو کنار بزارن و حرف از دوستی ها و صلح و صفا بزنند

بایرامیز مبارک اولسون هاموزا انشاالله
خودت هم ساكت شو.
ولم ده.سال نو مبارک
تا اونجا که یادمه سالهاست شیمون پرز(در هنگام تصدی ریاست جمهوری) عید رو به ملت ایران تبریک میگه
حداقل پیام اینها چون به گوش جهانیان میرسه بر ایرانی بودن نورورز تاکید داره و پوز بعضی کشورهای همسایه میخوره
انشا الله سردبیر محترم تابناک هم در سال نو کمر همت به پاس داشتن زبان پارسی بسته و نوشتار خود را از اشتباهات پی در پی همچون اشتباهات متن این تحلیل پاک کند.
ترا به خدا این عیدو سیاسی یا مذهبی نکنین
لصفا سیاست را با آیین و فرهنگ یکی نکنید . فرهنگ هیچ شباهتی با اتفاقات جهان ندارد . نوروز آیین ملی ماست !
ای کاش تابناک اقلا از این ائمه کفر یاد میگرفت یک تبریک سال نو برای خوانندگان خودش میفرستاد.
شما که معمولا پیامهای منو سانسور میکنید .من به همه دست اندرکارانتون اعم از سانسورچی ها و کسانیکه دلسوز واقعی مردم هسنتد سال نو را تبریک عرض میکنم وبرای خودشان و خانوادشون ارزوی سلامتی میکنم.
امیدوارم خداوند شما را به راه راست هدایت کند و جزو اندسته ای نباشید که خداوند در اوایل سوره بقره به انها اشاره میکند و خودشان را جزو مصلحین میدانند ولی فساد میکنند و خودشان نمیدانند.(بقره 12)
خدایا رحمت محبت و پاکی را در دل ما قرار بده و ما را جلوه ای از همه اسماء الهی در زمین قرار بده.به امید استقرار حکومت منجی عالم بشریت مهدی عج فاطمه عج
خداوکیلی هرکس تو دنیا سال نو رو به ایرانیان بزرگ تبریک بگه قبول ولی این اسرائیلیهای نژادپرست دروغگوی آدمکش اصلا حق ندارند دم از ایران و ایرانی بزنند اینا دیگه اینقدر متکبر وخونخوار هستن که حتی حامیان غربیشون هم کم کم دارن ازاینا متنفر میشن.
تا بی جون خیلی شیشه خورده داری.
خدایی ملتو چی فرض کردن اینا؟؟؟
اقا جان اگر پيام رو سانسور نكنه كه .... چرا گير دادين به تابناك همينقدر نظرات تو هيچ پايگاه خبري ديگه اي نيست
1. ملت ایران حامی پیشرفت و استقلال صنعت نفت و انرژی هسته ای است اما شما مخالف ید و تحریم می کنید
2.ملت ایران استفاده کننده صنعت و واردات تکنولوژی است در بی شرمی شما همین بس که صادرات ابزار صنعت هواپیمایی مسافربری ایران را قطع نموده اید
3.ملت ایران نوروز را جشن می گیرند و دولت ایران منتخبی از ملت ایران است
4.شما با تحریم بانک مرکزی و نفت ایران بیش ترین صدمه را به ملت ایران زده اید
5.شما با کشتار فرزندان ملت ، کینه و سیرت شیطانی را اعلان کرده اید
6.ایرانیان نیک آیین همواره با اهریمن جنگیده و این جنگ تا پیروزی نهایی ادامه دارد
7.پیام تبریک شما فقط به درد آن عده از مزدورانی می خورد که با + , - می خواهند جمع 500 نفری ساختگی را ملت جلوه دهند
افسوس كه اين غرب هيچگاه درس نميگيرند .
در تاريخ تنها و تنها يك اسكندر مقدوني دارند كه توانسته از مرز ايران بگذرد
سه هزار ساله كه آرزوي دست يابي به ايران را دارند ولي زهي خيال باطل
غرب بداند كه اگر ژوليوس و سزار و كراسوس دارد ما سردار سورن داريم
اگر والنتيانوس دارد ما شاپور داريم
اگر سلطان سليم دارد ما شاه اسماعيل داريم
اگر آرنولد و راكي و رمبو دارد ما ميليون ميليون باكري و همت و باقري و جهان آرا و غيره داريم
اگر بمب اتم و تكنولوژي دارد ما غيرت و شهامت و مردانگي و شهادت داريم
و در آخر كلام اگر آنها هژموني و جامعه ملل و كوفت دارند ما خامنه اي داريم كه مثل كوه ايستاده و ملت هم پشت آن در زير سايه امام زمان و خداي بزرگ تا آخرين نفس ايستاده اند
كار آنهاهمچون شيطان است كه به انسان گفت: "كافر شو تا مشكلات تو را حل كنم "امّا هنگامى كه كافرشد گفت: "من از تو بيزارم، من از خداوندى كه پروردگار عالميان است بيم دارم؛ سرانجام كارشان اين شد كه هردو در آتش دوزخ خواهند بود، جاودانه در آن مى مانند؛ و اين است كيفر ستمكاران!
هزاران بار مرگ بر آمریکا - مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر کسانی که بر پیام تبریک این آشغال ها دل خوش کرده‌آند
مسخره
این تبریک نیست پوزخند قلدرمنشانه است که در کنار تحریمهای به قول خودشان آزار دهنده، ارسال می کنند ولی کور خوانده اند ملت ایران جوابشان را در عمل خواهد داد.
تا چند سال پیش می خواستید ملت این جشن نوروز رو فراموش کنند تا که کشورهای دیگه خواستند به نام خود ثبت کنند به تکاپو افتادید واز ملت ئرخواست کردید ساکت نمانند وحالا اگر تبریک می گن برای ایران افتخاره
پیام تبریک بخوره تو سر خودشون و طرفداران بی هویتشان
مردم داداشاو آبچیای خودم از این همه پیام.خدایی راست گفت اون بالایی ما را چی فرض کردند؟خدا روشون را کم کنه.تف برشون عیدمون را هم با حرص خراب میکنند و دقمون میدن.
سلام-معمول كشورهاي اروپايي وخصوصا حاكمان زر وزور وتزوير آمريكا،انگليس واسرائيل ديپلماسي خنده وخنجر در پيش و پس رو معيار تبريك عيد قرار داده اند.ملت ما درخط رهبر شعار توليدملي ،كاروسرمايه داخلي را سرلوحه قرار ميدهد.
این تبریک گفتن آمریکایی ها و انگلیسی ها و اسراییلی ها نه از روی دوستی با مردم ایران بلکه برای تفرقه انداختن بین ما ایرانی هاست. آنها این کار را می کنند که عوامل داخلی شان بتوانند تبلیغ حسن نیت داشتن آمریکا و انگلیس و ضرورت برخورد نرمتر با آنها را بکنند و زمینه را برای اجرای نقشه های آنها مهیا کنند.
ما را به خیر تو نیاز نیست ،شر مرسان.
++++++++++++++
نمی دونم اینا کار دیگه ندارن 24 ساعت گیر دادن به ایران
متن پیام ها رو میزاشتی لااقل ببینیم چی گفتن
ملت ما بیدار است از مستکبر بیزار است
مجمع اهل بیت آلمان به رهبر اسلامی ایران و همه ایرانیان تبریک عرض می کند.
اینها دشمن ملت ایران هستند. پیام برا ایرانی های که از جنس خودشون هستند فرستادند.
با سلام و احترام و تبریک سال نو.
هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیره.
این کشورها با ایران دارند بسیار ناجور رفتار می کنند.راجع به ما چی فکر می کنند؟؟؟؟!!!!
دستشون درد نکنه
چرا دولت ما دائما" در مقابل ابراز دوستی و پیام دولتهای دیگر پاسخ مناسبی ارائه نمی کند و با همه دنیا سر ستیز و جنگ دارد . در ذات فرهنگ ایرانی و آداب ملی ما استعداد زیادی برای جلب نظر و دوستی ملتها و دولتهای دیگر وجود دارد که متاسفانه مغفول واقع میشود و ریشه آن هم سیاسی است / ایران و ایرانی باید مبشر صلح و دوستی و احترام و تکریم به مقام انسانیت و اخلاق همزیستی مسالمت آمیز باشد نه دشمنی/
این عید یک عید ایرانی بود و هست و اگر جهانیان هم می خواهند از آن استفاده کنند ما بخیل نیستیم. ترک های ترکیه که تاهمین دو سال پیش این عید را جشنی خلاف شرع می دانستند. در آمریکا و غرب هم که ماشاالله آنقدر جشن دارند (هالوین و کریسمس و تولد مسیح و ...) که نیازی به جشن ما ندارند. ولی می بینیم که آنها در این موقعیت که مردم ما شاد هستند می خواهند با این کارهایشان (تبریکات خود) از طرفی دل ملت ما را به دست بیاورند و از طرفی بگویندکه آنها می توانند این عید و جشن را برای ما تلخ سازند. آیا اگر کسی باجشن های آنها این کار را بکند، آنها خوشحال می شونند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر