بازدید 3265
ولایتی:

امت اسلامی یکی از قطبهای جهان خواهد شد

ولایتی با بیان اینکه سازمان ملل و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی بدنبال این هستند که امواج قوی انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه را تحت تاثیر قرار دهند گفت: بیداری اسلامی موجب شده است تا کشورهای جهان سوم و تحت سلطه در خاورمیانه به سرعت آزاد شود.
کد خبر: ۲۳۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۹ 17 March 2012
مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه حرکت کاروان جهانی "الی بیت المقدس" در آینده توسط مسلمانان دنبال خواهد شد گفت: در آینده شاهد خواهیم بود که امت اسلامی به یکی از قطب های مهم در جهان تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری عصر امروز در نشست با اعضای کاروان جهانی الی بیت المقدس که در مرکز همایش های 13 آبان برگزار شد گفت: بعد از وقوع بیداری اسلامی در دنیا بویژه خاورمیانه و شمال آفریقا، امید به آزادی فلسطین افزایش پیدا کرده است و شاهدیم حرکت های مردمی در دنیای مسلمانان توسعه عظیمی داشته است.

وی با بیان اینکه بعد از وقوع بیداری اسلامی امید به آزادی قدس شریف نزدیکتر شده است، گفت: از ابتدای حرکت انقلاب اسلامی در سال 42 که امام خمینی(ره) حرکت خود را آغاز کرد ایشان بر بحث آزادی ایران و بازگرداندن ارزش ها و تمدن اسلامی و موازی با آن بر آزادی فلسطین تاکید داشتند.

مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری با اشاره به اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بعد از اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از ایران سفارت آن رژیم به سفارت کشور فلسطین تبدیل شد و هنوز هم این سفارتخانه در تهران دایر است.

وی ادامه داد: بعد از 33 سال از اخراج سفیر اسرائیل در ایران شاهد هستیم که پارلمان مصر بعد از تحولات اخیر در این کشور به قطع روابط با اسرائیل رای داده است که این از نتایج بیداری اسلامی است.

ولایتی با بیان اینکه سازمان ملل و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی بدنبال این هستند که امواج قوی انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه را تحت تاثیر قرار دهند گفت: بیداری اسلامی موجب شده است تا کشورهای جهان سوم و تحت سلطه در خاورمیانه به سرعت آزاد شود.

وی افزود: اقدامات کاروان جهانی الی بیت المقدس در هفته های اخیر بسیار چشمگیر بوده و در آینده نیز از سوی دیگر مسلمانها دنبال خواهد شد.

مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری ادامه داد: یکی از مهمترین نتایج بیداری اسلامی این است که دیگر جایی برای رژیم های دیکتاتور و خاورمیانه و شمال آفریقا وجود ندارد و مردم بدنبال ارزش های اسلامی و جریانهای اسلامگرا هستند.

ولایتی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه تحولات منطقه ریشه عمیق در اعتقادات مردم دارد گفت: معتقدم در آینده امت اسلامی یکی از قطب های مهم در جهان خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل