بازدید 6879

پاسخ سجادپور به حاشيه‌های اكران دو فيلم

كساني كه معترض هستند نسخه جشنواره را ديده‌اند، اين در حالي است كه اگر فيلمي پروانه موقت داشته است اما بعد از جشنواره تغييراتي انجام شود به نظر مي‌رسد مبناي اين مطالب غلط باشد.
کد خبر: ۲۳۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۰ 17 March 2012
سيد عليرضا سجادپور گفت: كساني كه به دو فيلم «گشت ارشاد» و «خصوصي» معترض هستند؛ احتمالا نسخه بعد از جشنواره‌‌ي فجر اين فيلم‌ها را نديده‌اند.

مدير كل اداره نظارت و ارزشيابي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفت‌وگويي با ايسنا، اظهار كرد: كساني كه معترض هستند نسخه جشنواره را ديده‌اند، اين در حالي است كه اگر فيلمي پروانه موقت داشته است اما بعد از جشنواره تغييراتي انجام شود به نظر مي‌رسد مبناي اين مطالب غلط باشد.

وي با بيان اينكه احتمالا معترضان اطلاعات كافي نداشته‌اند گفت: قانون وجود دارد و قانون شوراي پروانه نمايش را مطلع قرار داده و بايد به قانون احترام گذاشت. يك مرجع در مورد اكران يك فيلم مي‌تواند نظر دهد و آن هم شوراي پروانه نمايش است.

سجادپور همچنين در خصوص فيلم «قلاده‌هاي طلا» اظهار كرد: بحثي روي اين فيلم نيست و بدون مشكلي پروانه گرفته و پخش و اكران مي‌شود.

مدير كل اداره نظارت و ارزشيابي در خصوص اتفاقات مهم در سال 90 به ايسنا گفت: مهم‌ترين آن تاسيس رسمي سازمان سينمايي بوده است كه نقطه عطف فوق العاده مهمي محسوب مي‌شود.

وي افزود: دوم گام مهمي كه در بازاريابي بين‌المللي براي سينماي ايران به وجود آمد و از حضور پراكنده در بعضي جشنواره‌هاي سياست زده به جشنواره هاي معتبر رسيديم و جمع فروش بين المللي‌مان از سال‌هاي گذشته بسيار بيشتر شد و اميدوارم تداوم پيدا كند.

سجادپور سومين اتفاق مهم سال 90 را جايزه اسكار اصغر فرهادي عنوان كرد و گفت: درو كردن همه جوايز خارجي توسط يك فيلم ايراني كه در نهايت به جايزه اسكار ختم شد از اتفاقات مهم بود كه اين مهم به مورد دومي هم كه گفته شد كمك مي‌كند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان