بازدید 8097

پیشنهاد وسوسه انگیز چین به كاپلو

کد خبر: ۲۳۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۵ 16 March 2012
چین در تلاش برای به خدمت گرفتن 'فابیو كاپلو' سرمربی سابق تیم ملی انگلیس، پیشنهاد دستمزد 8 میلیون دلار در سال به او داد.

به گزارش سایت گل، چین قصد دارد با امضای قراردادی دو ساله تا 2014 با كاپلو، علاوه بر مربیگری تیم ملی بزرگسالان، وظیفه بازسازی گروه های سنی و همچنین استعدادیابی را هم به این مربی ایتالیایی بسپارد.

اما كاپلو اعلام كرده كه فقط در صورت همراهی 'فرانكو بالدینی' حاضر است این مسوولیت را بپذیرد.

بالدینی مدیر كل باشگاه رم است كه در زمان حضور كاپلو در رئال مادرید و همچنین بیشتر زمانی كه وی رهبری تیم ملی انگلیس را بر عهده داشت، دست راست او بود.

گفته می شود، وی به كاپلو گفته است كه تا پایان فصل در رم خواهد ماند و بعد از آن به ارزیابی گزینه های مختلف می پردازد.

به همین دلیل فدراسیون فوتبال چین به كاپلو اعلام كرده كه تا تابستان منتظر او خواهد ماند.

بر اساس این گزارش، 'مارچلو لیپی' كه در سال 2006 ایتالیا را به قهرمانی در جام جهانی رساند، دیگر گزینه چینی ها برای مربیگری تیم ملی این كشور است.

ولی این مربی ایتالیایی هم قصد دارد قبل از تصمیم گیری در مورد چین، منتظر پیشنهادهایی كه بعد از مسابقات یورو 2012 در اروپا به او می شود، بماند.

سران فوتبال چین به دنبال حذف از مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014، آماده اند به هر قیمتی شده یك مربی صاحب نام به خدمت بگیرند تا فوتبال این كشور را از پایه بازسازی كند.

چین پیش از این فقط یك بار آنهم در جام جهانی 2002 توانست طعم صعود به این رقابت ها بچشد. به همین دلیل فدراسیون این كشور قصد دارد از اكنون برای صعود به مسابقات جام جهانی 2018 برنامه ریزی كند و برای رسیدن به این هدف می خواهد كاپلو و بالدینی همان كاری را انجام بدهند كه 'یورگن كلینزمن' در آمریكا انجام داد و ساختار فنی فوتبال این كشور را از نو ساخت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار