بازدید 4202

معارفه سرمربي جديد استقلال برگزار شد

حجازي که ظاهرا خواسته کريمي را براي نشستن روي نيمکت استقلال پذيرفته است، او را يک مربي موفق و باشخصيت در فوتبال ايران خوانده و حضورش را در جمع آبي‌پوشان مغتنم شمرد. ساعدي با اشاره به اين مطلب افزود: اتفاق‌نظر حجازي و کريمي، مايه دلگرمي ماست که همه ما را به آينده اميدوار مي‌کند.
کد خبر: ۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۸۶ - ۱۱:۵۶ 28 November 2007

شب گذشته، مراسم معارفه سرمربي جديد تيم فوتبال استقلال در دفتر کار علي فتح‌اله‌زاده، مديرعامل اين باشگاه برگزار شد.

اين مراسم با حضور مديرعامل، معاونان، اعضاي کادر فني و همه بازيکنان تيم فوتبال استقلال از ساعت 21 آغاز شد. در آغاز مراسم، فتح اله زاده، مديرعامل باشگاه استقلال با گفتن خير مقدم به فيروز کريمي و مربيان جديد تيم فوتبال استقلال، براي آنان آرزوي توفيق بيشتر نمود و مسائل گوناگون باشگاه را براي حاضران تشريح کرد.

هاشم ساعدي، سخنگوي باشگاه استقلال درباره اين جلسه به خبرنگار مهر گفت: نشست در فضاي دوستانه‌اي برگزار شد که نويدبخش آغاز روزهايي خوب براي باشگاه و تيم فوتبال استقلال است.

سخنگوي باشگاه استقلال در ادامه، از همراهي حجازي با فيروز کريمي روي نيمکت تيم فوتبال استقلال خبر داد و افزود: کريمي در مراسم معارفه خود از حجازي به عنوان پيشکسوت باشگاه استقلال ياد کرد و از او خواست در بازي‌هاي آينده تيم فوتبال استقلال به عنوان مدير فني روي نيمکت بنشيند. کريمي حتي تأكيد کرد اگر حجازي خواسته وي را برآورده نکند، از نشستن روي نيمکت خودداري خواهد کرد.
کريمي در ادامه اظهارات خود، به لزوم همراهي همه اعضا کادر فني براي موفقيت تيم فوتبال استقلال ياد کرد.

حجازي که ظاهرا خواسته کريمي را براي نشستن روي نيمکت استقلال پذيرفته است، او را يک مربي موفق و باشخصيت در فوتبال ايران خوانده و حضورش را در جمع آبي‌پوشان مغتنم شمرد. ساعدي با اشاره به اين مطلب افزود: اتفاق‌نظر حجازي و کريمي، مايه دلگرمي ماست که همه ما را به آينده اميدوار مي‌کند.

مديرفني تيم فوتبال استقلال در حضور مسئولان اين باشگاه، مربيان و بازيکنان تأكيدکرد که در کنار کريمي خواهد ماند و روي نيمکت او را همراهي خواهد کرد. او از همه استقلالي‌ها خواست کريمي را همراهي کنند و اذعان داشت هر استقلالي که به او علاقه‌مند است، بايد از کريمي حمايت کند تا تيم به موفقيت دست يابد.

فيروز کريمي که روز گذشته قراردادش را با تيم فوتبال استقلال به امضا رساند، از امروز در محل تمرينات آبي‌پوشان حضور مي‌يابد. ساعدي با تأكيد بر اين نکته در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر پيرامون شايعاتي که درباره برکناري اصغر حاجيلو از سمت سرپرستي تيم فوتبال استقلال مطرح شده، گفت: حاجيلو همچون گذشته، استقلال را در بازي‌هاي ليگ همراهي خواهد کرد.

ساعدي همچنين درباره کادر فني تيم فوتبال استقلال گفت: در کادر فني همچنان آقايان ورمزيار و ترابپور حضور خواهند داشت و با خواست آقاي کريمي آقايان رضا مهاجري و ساکت الهامي به جمع آنان افزوده شدند، البته در آينده اگر نياز به تقويت کادر فني باشد، با نظر مديرفني و سرمربي تيم در اين زمينه اقدام خواهد شد.

سخنگوي باشگاه استقلال در ادامه اظهار داشت: اميدواريم با انسجام کادر فني و حضور دو چهره مطرح فوتبال ايران، يعني ناصر حجازي و فيروز کريمي و مديريت آقاي فتح‌اله‌زاده در آينده، نتايج خوبي رقم بخورد و استقلال به جايگاهي درخور نام خود دست يابد.

وي تصريح کرد: رسيدن به اين هدف دور از دسترس نيست و با اتحاد و همدلي، پيروزي‌ها و موفقيت‌ها تداوم مي‌يابد.
در پايان مراسم معارفه، مسئولان باشگاه جلسه را ترک کردند و بازيکنان و اعضاي کادر فني نشستي دوستانه را آغاز کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان