بازدید 7410
۳
اعتراض عضو فراکسیون اقلیت به عملکرد هیئت رئیسه:

توهین احمدی‌نژاد به مجلس قابل پیش‌بینی بود

اساس و پایه سوالات بر محور قانون گریزی دولت بود ، که ایشان نه تنها پاسخ نداشتند ، بلکه منویات گفتاری ایشان همراه توهین بود و پاسخشان قانع کننده نبود
کد خبر: ۲۳۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۸ 15 March 2012
مجید نصیرپور نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از ادبیات رییس جمهور در جلسه طرح سوال گفت: در زمان طرح سوال از رییس جمهور بر روی صندلی خود ننشسته و به قسمت تماشاچیان آمدم، زیرا پیش بینی می کردم که آقای رییس جمهور پاسخی به سوالات نخواهند داد.

به گزارش اعتدال، عضو فراکسیون خط امام (ره) (اصلاح طلبان) مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنده با پیشینه ای که از آقای احمدی نژاد می شناختم، احساس کردم به تحقیر جایگاه مجلس اقدام خواهد کرد و صلاح ندانستم که روی صندلی مجلسی که مورد تحقیر فردی قرار می گیرد که تن به قانون نمی دهد و موارد متعددی در این زمینه در تاریخ سیاسی کشور به نامش ثبت شده است ، بنشینم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: پاسخ های ایشان را شنیدیم و طبق پیش بینی ها ، مطلقا در مورد سوالات بحث نکردند و اصل سوال نمایندگان با موضوعات متفاوت و فرافکنی پاسخ نداد.

نصیرپور ادامه داد: اساس و پایه سوالات بر محور قانون گریزی دولت بود ، که ایشان نه تنها پاسخ نداشتند ، بلکه منویات گفتاری ایشان همراه توهین بود و پاسخشان قانع کننده نبود.

وی گفت:  اشکالی هم به آیین نامه داخلی مجلس مبنی بر وقت کم برای سوال کنندگان و وقت چندین برابری برای رییس جمهور وارد است؛ هیات رییسه نیز می بایست تدابیری را برای حضور رییس جمهور برای شنیدن پاسخ های نمایندگان ایجاد می کرد و اجازه نمی داد قبل از شیندن پاسخ نمایندگان ، رییس دولت مجلس را ترک کند .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳
با توجه به اینکه در دو دوره رای من به اقای احمدی نژاد نه بوده. ولی توهینی هم ایشان نکرده مجلس منفعل فعلی را با همین الفاظ میبایست جواب میداد .
توهين احمدي نژاد از قبل برنامه ريزي شده بود!
ايشان با بجاي پاسخگويي به نمايندگان ملت با فرافكني هاي كنايه آميز سعي در انداختن توپ در زمين خود مجلس كرد
کدام توهین ایا از اینکه افشا کردن تصویب قانون به دست نمایندگان مجلس از مستثنی شدن مجلس وتعدادی از نهادها از قانون خدمات کشور ی ایا کارمندان سایر وزارتخانه هها مانند بهداشت اموزشوپرورش و..... چه فرقی با نمایندگان دارند همه باید زیر پوشش خدمات کشوری باشند.تشکر از افشا گری ریس جمهور راست میگه جرات دارند ازدیگران انتقاد یا سوال کنند. ولی این مجلس بی عرضه است حتی ریس جمهور قول کمپوت اوردن زندان هم داده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها