بازدید 6143

آقاتهرانی جریان انحرافی را به قلم می‌کشد

کد خبر: ۲۳۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۹ 14 March 2012
حجت الاسلام آقاتهرانی نماینده مردم تهران از نگارش کتابی با هدف واکاوی «جریان انحرافی» خبر داد.

به گزارش فارس، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی استاد اخلاق و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت نگارش کتاب در طول دوران نمایندگی خود گفت: بهترین تفریح من نوشتن کتاب است و تقریبا سالی یک کتاب می‌نویسم؛ تاکنون نیز بیست کتاب را منتشر کردم.

وی با اشاره به چند عنوان کتابی که در ماه‌های اخیر از وی منتشر شده گفت: کتاب‌های «اراده»، «اهمال کاری» و «خود و خدا» آثاری هستند که توسط نشر عماد منتشر شده‌اند.

حجت الاسلام آقاتهرانی ادامه داد: در حال حاضر نیز در حال نگارش چند کتاب پیرامون برکت، انحراف و سنن الهی هستم که بزودی به پایان می‌رسد.

وی درباره نگارش کتاب «انحراف» و ارتباط آن به جریان موسوم به انحرافی نیز گفت: البته در این باره یک بحث کلی خواهم داشت، اصل این است که بدانیم انحراف چیست، انحراف در زمینه‌های گوناگون به وجود می‌آید؛ برخی انحرافات در زمینه‌های اعتقادی، سیاسی، اخلاقی و غیره به وجود می‌آید که در این اثر به آنها پرداخته می‌شود.

حجت الاسلام آقاتهرانی در پاسخ به این سئوال که در این کتاب مصادیق روز نیز بیان خواهد شد افزود: برای نمونه دادن و مصداق نشان دادن ناگزیر از ورود به مباحث سیاسی هستم و در کتاب نیز خواهد آمد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل