بازدید 11885
۵

افزایش تحریمهای ضد ایرانی از تابستان

اوباما در این کنفرانس مطبوعاتی مشترک با کامرون گفت که اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران در این تابستان سخت خواهد بود اما ضربه بیشتری به اقتصاد تهران خواهد زد.
کد خبر: ۲۳۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۳ 14 March 2012
رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی گفت که هر آنچه را که می توانیم برای حل دیپلماتیک برنامه هسته‌ای ایران انجام خواهیم داد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا طی کنفرانس مطبوعاتی مشترک با "دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس درباره برنامه هسته‌ای ایران و مذاکرات آتی قدرت‌های جهانی با تهران صحبت کرد.

وی گفت: در گذشته،‌ ایران تمایل داشت تا این مذاکرات به تاخیر بیفتد یا آنکه متوقف شود تا از این طریق گفت‌وگوهای زیادی انجام شود اما اقدام واقعی برای پیش رفتن به جلو انجام نشود.

باراک اوباما که در کاخ سفید صحبت می‌کرد، افزود: من معتقدم که آنها باید درک کنند که پنجره برای حل این موضوع از طریق دیپلماتیک در حال کاهش است.

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: ما هر آنچه را توانیم برای حل دیپلماتیک آن [برنامه هسته‌ای ایران] انجام خواهیم داد اما در نهایت کسانی هستند که در آن سوی میز قرار دارند و این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنند و من امیدوارم که رژیم ایران این موضوع را درک کند.

اوباما در این کنفرانس مطبوعاتی مشترک با کامرون گفت که اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران در این تابستان سخت خواهد بود اما ضربه بیشتری به اقتصاد تهران خواهد زد.

رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر انگلیس هر دو در این کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردند که معتقدند هم اکنون زمان مناسبی برای اقدام نظامی علیه برنامه هسته‌ای ایران نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۵
ذات انقلاب اسلامی یک حقیقتی است از جنس وجود ( وجود فلسفی در مقابل ماهیت ) که روز به روز داره شدتش بیشترو بیشتر میشه و با سرعت باور نکردنی ای از کثرت به وحدت سیر میکنه . . . برای همین رهبری فرمودن : " ذات انقلاب آسیبی نخواهد دید" ! حالا غرب تمام توانشو به خدمت بگیره آخرین فشارارو به مملکت ما وارد کنه اگه تونست مملکت مارو به زانو در بیاره . . . با خدا باش پادشاهی کن / بی خدا باش هرچه خواهی کن . . . فعلا که ما داریم تو جهان پادشاهی میکنیم
بیشین بینیم بابا
با توكل به خدا هيچ غلطي نميتونين بكنين
آخرش همه ميفهمن كه رو سياهي براي ذغال ميمونه .....
مگر تمام دنیا تابع امریکا هستند؟
امريکاهيچ غلطي نميتواندبکند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار