بازدید 20130
رسایی گفت:

احمدی‌نژاد غیر‌رسمی‌ برای‌ 11 روز، ‌عذرخواست!

ادبيات رييس جمهور ناشي از ادبياتي است كه توسط رسانه‌ها بيان مي‌شد و ناشي از سوال كنندگان بود/ به اعتقاد من هر هايي، هويي دارد و طبيعي بود كه وقتي هايي شنيده مي‌شود در مقابل هويي جواب داده شود.
کد خبر: ۲۳۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۹ 14 March 2012
حمید رسایی در مورد اظهارات رییس جمهور در پاسخ به سوال نمایندگان گفت: به اعتقاد من هر ‌هایی هویی دارد و طبیعی بود که وقتی‌ هایی شنیده می‌شود در مقابل هویی جواب داده شود.

به گزارش  ایلنا، رسایی که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، ادامه داد: برخی از پاسخ‌های رییس جمهور نمایندگان را قانع کرد و برخی دیگر خیر و برخی از مواردی که وجود دارد و در پاسخ رییس جمهور هم شنیدیم اشکال از درون مجلس است.

وی گفت: اگر امروز کسی از آقای لاریجانی ریاست مجلس انتقاد کند قوه قضاییه شدید‌ترین برخورد را با او می‌کند.

وی اظهار داشت: نمایندگان سوال کننده از استیضاح صحبت کردند و برای این لحن نمایندگان قابل پیش بینی بود.

وی در ارتباط با پاسخ رییس جمهور به ۱۱ روز خانه نشینی گفت: به نظر من ایشان در پاسخی که دادند به صورت غیر رسمی عذرخواهی کردند از اینکه در خانه بودند و سر کار نیامدند.

رسایی در ارتباط با ادبیات رییس جمهور گفت: این ادبیات ناشی از ادبیاتی است که توسط رسانه‌ها بیان می‌شد و ناشی از سوال کنندگان بود.

وی افزود: اگر لحن ایشان خوب نبود مردم و افکاری عمومی هستند که باید راجع به ادبیات آقای رییس جمهور قضاوت کنند و به نظر من اقدام سوال کنندگان فقط با این هدف بود که احمدی‌نژاد را به مجلس بکشانند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان