بازدید 3451

زمان طرح سئوال از رئیس‌جمهوری کافی نبود

کد خبر: ۲۳۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۹ 14 March 2012
نماینده مردم ارومیه با انتقاد از زمانی که از جانب هیئت رئیسه برای طرح سئوال از رئیس‌جمهوری در اختیار سئوال‌کننده قرار گرفت، گفت: ۱۵ دقیقه وقت برای طرح بیش از ۱۰ سئوال برداشت درستی از قانون نبود و با لحاظ وقت بیشتر و شفاف‌سازی سئوالات شاید پاسخ‌های بهتری از رئیس‌جمهوری شنیده می‌شد.

به گزارش خانه ملت، سلمان ذاکر در نشست علنی امروز – چهارشنبه ۲۴ اسفند- در اخطار قانون اساسی و تذکر آیین‌نامه‌ای نسبت به اظهارات رئیس‌جمهوری خطاب به هیئت رییسه گفت: برداشت هیئت رییسه مجلس از ماده ۱۹۷ آیین نامه داخلی چیست؟ آیا زمانی که در قانون مشخص شده است که  برای هر سئوال از رییس جمهور باید ۱۵ دقیقه به سوال کننده وقت داده شود زمانی که در اختیار آقای مطهری قرار گرفت درست و قانونی بود؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که ۱۵ دقیقه برای طرح ۱۰ سوال با قانون منطبق نبود افزود: چرا شفاف سازی در خصوص تبیین سوالات نشد، تا پاسخ مناسب از ایشان بشنویم؟

لاریجانی در پاسخ به این اخطار گفت: برداشت ما این بود که سوال چند بند داشته است و محتوای آن دلیل تخلف از قانون بوده و این برداشت ما خلاف قانون نیز نبوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار