بازدید 7719

فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

کد خبر: ۲۳۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۶ 14 March 2012
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «خدا جيرجيركها را دوست مي‌دارد» / «پدر بزرگ گمشده»، «حدس بزن چه کسی برای عید می‌آید»، «سفر بخیر» / «سبک چوی لی»، «دردسر»، «لبه تیغ»، «تایتانیک»، «حکمرانی ظالمان»، «نینجا» / «آخرین مرد مقاوم»، «تله مرگ»، «عزیزم افسردگی گرفته» / «راز فضایی‌ها»، «گنج خانه سفید»، «یک اسم» / «در انتظار ناخدا» و«خواب آرام» پنجشنبه و جمعه 18 و 19 اسفند ماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما و نمایش پخش می‌شود.

شبکه یک
به گزارش روابط عمومی سیما، پنجشنبه 25 اسفند ماه ساعت 22 مجموعه نمایشی «مثل یک کابوس» پخش می‌شود.

****************************
جمعه 26 اسفند ماه ساعت 16 فیلم تلویزیونی «خدا جيرجيرك‌ها را دوست مي‌دارد» ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: پسر بچه‌اي به نام حسن علاقمند است كه مكبر (تكبيرگوي) مسجد محل باشد. او با تلاش بسيار خود را براي اين كار آماده مي‌كند و در رقابت با ساير دوستانش قرار مي‌گيرد و در اين راه موقعيت‌هاي طنز فراواني رخ مي‌دهد. مادر او دچار بيماري آسم است. در پايان حسن از صميم قلب از خدا طلب بهبودي او را مي‌نمايد وخداوند درخواست او را اجابت مي کند.
سيروس همتي، عليرضا استادي، حميده مقدس زاده، مهدي مهاجري و محمدرضا عابدي در فیلم تلویزیونی «خدا جيرجيرك‌ها را دوست مي‌دارد» به کارگردانی مجيد اسماعيلي و تهیه کنندگی كامران مجيدي هنرمندی کرده‌اند.

شبکه دو
فیلم تلویزیونی «پدربزرگ گمشده» پنجشنبه 25 اسفند ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده: پیرمردی در شب عید تصمیم می‌گیرد ماهی قرمزی را که برای نوه اش خریده ازخانه خود درکرج به تهران بیاورد تا او را خوشحال کند. پیرمرد می‌خواهد برای رسیدن به خانه پسرش با متروبه تهران بیاید، اما دخترش برای وی ماشینی کرایه می‌کند تا او را به در خانه برادرش برساند. در راه تهران ماشین تصادف کرده و پیرمرد که طاقتش را از دست داده تصمیم می‌گیرد تا خود به خانه پسرش برود و از ماشین پیاده می‌شود.

مینا نوروزی فرد، مهرداد فلاحتگر و محمد حاج حسینی درفیلم تلویزیونی «پدربزرگ گمشده» به کارگردانی برهان هدایت پور و تهیه کنندگی حجت اله سیفی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «حدس بزن چه کسی برای عید می‌آید» جمعه 26 اسفند ماه ساعت 17:30 ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.

درخلاصه داستان این فیلم با بازی آشا محرابی، مرضیه صدرایی و امیر کاظمی آمده: بابک، پسر 16 ساله‌ای است که خود را برای کنکور آماده می‌کند و با خانواده اش به سفر نوروزی نمی‌رود تا از موقعیت کمال استفاده را ببرد، اما خانواده اش برای تنها نماندن او، از دایی، پیمان، مردی 50 ساله، مجرد و باستان شناس می‌خواهند نزد او بیاید. پیمان پس از سالها به تهران و نزد بابک می‌آید و تمام نقشه‌های بابک نقش بر آب می‌شود.

فیلم تلویزیونی «حدس بزن چه کسی برای عید می‌آید» به کارگردانی رضا بهشتی و تهیه کنندگی پریسا عشقی در سال 1389 ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «سفر بخیر» به کارگردانی داريوش مؤدبيانو تهیه کنندگی داريوش مؤدبيان و علي اصغر اوجاني جمعه 26 اسفند ماه ساعت 23 ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: اكبر آقا كه در يزد شيريني پزي دارد، از ترس دردسرهاي بچه دار شدن، تن به ازدواج نمي دهد، در صورتي كه برادر كوچكش اصغرآقا در اصفهان داراي همسر و چند فرزند قد و نيم قد است. اصغرآقا طي تماسي دعوت مي كند تا اكبر براي متأهل شدن و ضمناً انجام كاري به اصفهان برود.
اكبر عبدي، زنده یاد حميده خيرآبادی، زنده یاد پروين سليماني و داريوش اسدزاده درفیلم سینمایی «سفر بخیر» به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه سه
فیلم سینمایی «سبک چوی لی» به کارگردانی مینگ سینگ وونگ پنجشنبه 25 اسفند ماه ساعت 10:30 ازشبکه سه سیما باز پخش می‌شود.
ویه یون و سامو هانگ کام بو در فیلم سینمایی «سبک چوی لی» محصول سال 2011 کشور چین بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «دردسر» پنجشنبه 25 اسفند ماه ساعت 19 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: قربان پسر شهرستانی که در تهران در یک خیاطی کار می کند. عاشق دختری می‌شود که در همسایگی کارگاه آنها در یک آموزشگاه رفت و آمد دارد. همه با او مخالفت می‌کنند که این دختر به درد او نمی‌خورد. مینا خواستگاری سمج دارد که عصبانیت خانواده اش را بر می‌انگیزد و این امر باعث می‌شود تا قربان با او درگیر شود.
عبداله آتشانی، سحر درویش زاده و مهران رجبی در فیلم تلویزیونی «دردسر» به کارگردانی حسن آقا کریمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «لبه تیغ» به کارگردانی لی آماهوری، محصول سال 1997 کشور آمریکا پنجشنبه 25 اسفند ماه ساعت 23:30 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
داستان این فیلم با بازی آلک بالدوین و آنتونی هایکینز درمورد یک میلیونر و دو مرد سر در گم است که بدون تجهیزات در یک حادثه هوایی درجنگلی سرگردان می‌شوند و مجبور می‌شوند برای بقاء با زندگی دست و پنجه نرم کنند. یک خرس قوی در طول داستان به دنبال آنهاست و یکی از آنها را از پا در می‌آورد و در نهایت با نقشه‌ای که می‌کشند خرس را از پا در می‌آورند.

****************************
فیلم سینمایی «تایتانیک» به کارگردانی شان وان دیک و با بازی شاون وان دیک و ماریه وستبروک جمعه 26 اسفند ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما باز پخش می‌شود.
فیلم سینمایی «تایتانیک» محصول سال 2010 در کشور آمریکا ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «حکمرانی ظالمان» به کارگردانی چائو بینسوجان وو جمعه 26 اسفند ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم با بازی ووسانگ جانگ و میچل وی: گروه «سنگ تیره» در پی به دست آوردن بقایای جسد استاد بزرگ هستند که قرن‌ها پیش از دنیا رفته است. آنها معتقدند که هر کس آن بقایا را در اختیار داشته باشد، می‌تواند بر همه هنرهای رزمی حکمرانی کند.
فیلم سینمایی «حکمرانی ظالمان» محصول سال 2010 درکشورچین ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «نینجا» به کارگردانی ایساک فلورنتین جمعه 26 اسفند ماه ساعت 19 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم می‌بینیم: استاد نینجا در مدرسه رزمی خود به دنبال برگزیدن جانشینی شایسته برای خود است. «گسی» پسربچه یتیم استرالیایی الاصلی است که سال‌ها پیش به مدرسه استاد آمده و مورد نظراوست. ولی «ماسازوکا» جوان ماجراجو و بد طینتی است که در پی آن است تا با به دست آوردن صندوق حاوی آخرین میراث جنگجویان نینجا، جانشین استاد شود.
تسویوشی ایهارا و استوک آدکینس درفیلم سینمایی «نینجا» محصول سال 2009 کشور آمریکا بازی کرده‌اند.

شبکه چهار
فیلم سینمایی «آخرین مرد مقاوم» پنجشنبه 25 اسفند ماه ساعت 15:30 از شبکه چهار سیما باز پخش می‌شود.
بوروس ویلز و درن و ویلیلم سندرسون در فیلم سینمایی «آخرین مرد مقاوم» به کارگردانی والتر هیل بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «تله مرگ» به کارگردانی سیدنی لومت جمعه 26 اسفند ماه ساعت12:30 ازشبکه چهارسیما پخش می‌شود.
داستان فیلم با بازی مایکل کین و کریتوفر ریو محصول سال 1982 آمریکا درمورد سیدنی برول (مایکل کین) نمایشنامه نویسی است که پس از شاهکارش به نام «بازی قتل» دیگر نتوانسته است اثر موفقی بیافریند. او یک شب بعد از اجرای ناموفق آخرین نمایش نامه اش به خانه باز می‌گردد، در حالی که نمایشنامه‌ای از سوی یکی از دانشجویان خودش به نام «تله مرگ» دریافت کرده است. سیدنی پس از خواندن نمایشنامه متوجه می‌شود با اثر فوق العاده‌ای رو برو شده و به همسرش به شوخی پیشنهاد می‌کند تا پس از کشتن دانشجو نمایشنامه را به نام خود ارائه دهد. این شوخی پس از آن که می‌فهمد دانشجو نمایشنامه را به هیچ کس نشان نداده و این تنها نسخه موجود است، جدی تر می‌شود.

****************************
فیلم سینمایی «عزیزم افسردگی گرفته» جمعه 26 اسفند ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهارسیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: میکیو پس ازمدتها کارفشرده، دچار افسردگی می‌شود. همسرش هارو به اجبار او را نزد پزشک می‌فرستد که منجر به تشخیص بیماری افسردگی می‌شود. هارو که خود در نقاشی‌های داستانی دستی ماهر داشته، درمجله کار می‌کند؛ کار را برای مدتی کنار گذاشته رو به مطالعه می‌آورد تا این بیماری و راه‌های درمان آن را بهتر بشناسد.
فیلم سینمایی «عزیزم افسردگی گرفته» محصول سال 2011 کشور ژاپن به کارگردانی کیوشی ساسابا ساخته شده است.
 
شبکه تهران
انیمیشن «راز فضایی ها» پنجشنبه 25 اسفند ماه ساعت 13:30 درقالب برنامه «تماشاخانه» ازشبکه تهران پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان انیمیشن آمده: «بن» در سیاره قدرت متوجه اتفاقات عجیب و غریبی می‌شود. ولی به هیچکس چیزی نمی‌گوید. تا این که تتریکس می‌آید و به او خبر می‌دهد که موشک به طور عمد خراب شده و آنها با هم به دنبال موشک می‌روند.
تارا استرانک، مگا اسمیت و پل ادینک در انیمیشن «راز فضایی‌ها» به کارگردانی سیاستین مونتس و اسکوتر تید ول محصول سال 2007 کشور آمریکا بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «گنج خانه سفید» 30 دقیقه بامداد روز جمعه 26 اسفند ماه ازشبکه تهران باز پخش می‌شود.
سیاوش خیرابی، شهرزاد کمال زاده، افشین سنگ چاپ، داریوش اسدزاده، محسن زهتاب، آتش تقی پور و مجید علی زاده درفیلم تلویزیونی «گنج خانه سفید» به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی حسین طاهری بازی کرده‌اند.

****************************
جمعه 26 اسفند ماه ساعت 13:30 فیلم تلویزیونی «یک اسم» ازشبکه تهران پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: مریم و حامد زن و شوهری هستند که بچه دار نمی‌شوند و قرار است به طریق روش IVF بچه دار شوند. آنها برای این عمل راهی می‌شوند، ولی در راه تصادف کرده و حامد می‌میرد. زنی به نام مستوفی به آنها کمک می‌کند و حامد را به بیمارستان می‌رساند. مریم بعد از چند روزبه دیدن دکترش نوشین می‌رود و از او می‌خواهد که عمل را انجام دهد.
پریوش نظریه، سحر دولتشاهی، الهام کردا و کامران ملکی درفیلم تلویزیونی «یک اسم» به کارگردانی بیژن میرباقری و تهیه کنندگی محمد داوودی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه شما
فیلم تلویزیونی «در انتظار ناخدا» به کارگردانی ابوالفضل شکیبا و تهیه کنندگی جلیل شعبانی، ازتولیدات صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، پنجشنبه 25 اسفند ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: ذبیح خواستگار مادر موسی، لیلا است و موسی اعتراضش را به او نشان می‌دهد، چرا که اعتقاد دارد پدرش ناخدا بوده و ذبیح راننده ی ساده‌ای بیش نیست و لیاقت جایگزینی پدر او را ندارد. به گمان موسی پدرش زنده است و روزی باز می‌گردد.
محمد امین احمدی زاده، سیما پورسالاری و سید امید وحدانی درفیلم تلویزیونی «در انتظار ناخدا» بازی کرده‌اند.

****************************
جمعه 26 اسفند ماه ساعت 13:30 فیلم تلویزیونی «خواب آرام» از شبکه شما پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم آمده: راغب مالک شرکتی ساختمانی که در کارش چندان صادق نیست، اخیراً دچار دردسر عجیبی شده است. او که همسرش را از دست داده و به گمانش پسرش ماهان که از دست پدر رنج‌های زیادی کشیده، در گذشته است با شخصی ناشناس روبرو شده که به شکل تلفنی او را تهدید به افشای اعمال ناصوابش می‌کند.
رضا سمندریان، مانا بهرامی، رادمهر کشانی و ملک مسعودی درفیلم تلویزیونی «خواب آرام» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیر حسین شریفی از تولیدات صدا و سیمای مرکزاصفهان بازی کرده‌اند.

شبکه نمایش
پنجشنبه 25 اسفند ماه فیلم‌های تلویزیونی، سینمایی و انیمیشن «امن ترین جای دنیا»، «اژدهای ماردوش»، «سارا کوچولو»، «حبس شدگان»، «عروس فراری» و «رونین» به ترتیب ساعت 13، 15، 17، 19، 21و23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

****************************
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «آسانسور»، «بامبی»، «نامادری»، «پلیس آهنین»، «دیوار آتش» و «حیثیت» ساعت 13، 15، 17، 19، 21و23 جمعه 26 اسفند ماه از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان