بازدید 3151

توضیحات وزارت صنعت، معدن و تجارت به یک خبر

کد خبر: ۲۳۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۹ 14 March 2012
در پی درج خبری در سایت «تابناک» با عنوان «غضنفري معاهده قضايي با تايلند امضا کرد!» به نقل از روزنامه خراسان، روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی ارائه کرده که در ادامه می آید:

احتراما با وقوف به نقش و جایگاه ممناز رسانه‌ها در انعکاس اخبار موثق و مستدل به افکار عمومی و اذعان به تجارب و اندوخته‌های ارزشمند دست‌‌اندرکاران محترم و تلاشگر سایت خبری «تابناک» و رویکرد متین و مقبول آن رسانه، امید فراوان به اطلاع رسانی شفاف و صحیح به مردم شریف و مؤمن ایران اسلامی وجود دارد.

متأسفانه در خبر مندرج سایت خبری «تابناک» روز دوشنبه مورخ 22/ 12/ 1390 مطلبی با عنوان «غضنفری معاهده فضایی با تایلند امضا کرد!» درج گردیده است که لزوم اهتمام بیشتر به جنبه‌های واقع‌بینانه و حقیقت یاب را در دیگر موارد مشابه و در آینده ضروری می‌سازد تا موجبات بروز و پیدایش ابهامات جدی در افکار عمومی فراهم نگردد. به منظور اطلاع و آگاهی همکاران عزیز آن رسانه اعلام می‌دارد:

امضای سند موافقتنامه قضایی مورد نظر آن رسانه توسط وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت همزمان با برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور با جمهوری اسلامی ایران و تایلند در اسفند ماه 1389 (یک سال گذشته) در شهر بانکوک توسط وزیران مسئول کمیسیون دو کشور ایران و تایلند به عنوان نمایندگان دو دولت به امضا رسید.

شایان ذکر است وزیر محترم امور خارجه تایلند و وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت ایران از سوی طرفین به عنوان مسئول کمیسیون مشترک دو کشور تعیین شدند.

موافقتنامه موصوف از جمله اسناد مرتبط به حوزه قضایی است و مذاکرات مربوط به آن از سوی مراجع قضایی دو کشور پیگیری و به منظور رفاه شهروندان دو کشور صورت گرفت، نهایی نمودن مفاد این سند موافقتنامه نیز توسط وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت و همزمان با اجلاس هشتم کمیسیون ایران و تایلند (یک سال گذشته) با حضور و پاراف معاون محترم وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران انجام پذیرفته است.

بدیهی است رویه مرسوم در امضای این قبیل اسناد در سراسر جهان به نیابت از وزارتخانه مرتبط با اعطای تفویض اختیار از سوی وزیر مسئول به رئیس کمیسیون مشترک صورت می‌گیرد و در این مورد خاص نیز طی نامه‌ای رسمی امضای سند موافتنامه از سوی وزیر محترم دادگستری به وزیر محترم طرف ایرانی اجلاس تفویض شده است.

موجب امتنان خواهد بود مقرر فرمایید در سایر موارد مشابه خبرنگاران محترم و شریف آن رسانه در تماس با اداره کل روابط عمومی از اطلاعات تکمیلی، مستندات و دیدگاه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز جهت اطلاع رسانی شفاف به مخاطبان محترم آگاهی یابند.

حسین پرسان فومنی
مدیرکل روابط عمومی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی