بازدید 7026

کفاشیان به مجلس رفت

کد خبر: ۲۳۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۵ 13 March 2012
رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز به مجلس رفت تا درباره راه‌های جلوگیری از تعلیق فوتبال با نمایندگان گفتگو کند. نتیجه این جلسه تنظیم طرح یک فوریتی بود که اساسنامه فدراسیون فوتبال را از سایر فدراسیون ها مستثنی می‌کند. این طرح فردا در مجلس ارائه خواهد شد.

به گزارش مهر، علی کفاشیان صبح امروز سه شنبه به مجلس رفت تا به همراه مدیرکل قوانین مجلس و نمایندگانی همچون احمد توکلی، امیدوار رضایی، حسین نجابت و علیرضا دهقان راهکاری برای جلوگیری از تعلیق فوتبال ایران پیدا کنند. در پایان اعضای حاضر در این جلسه به این نتیجه رسیدند تا طرحی یک فوریتی  را با هدف مستثنی کردن اساسنامه فدراسیون فوتبال از سایر فدراسیون ها روانه صحن علنی کنند.

علیرضا دهقان رئیس کمیته ورزش و جوانان مجلس گفت: هدف ما این است تا از تعلیق فوتبال جلوگیری کنیم. کفاشیان در جلسه مرکز پژوهش ها و اداره قوانین مجلس حاضر شد و به ارائه توضیحات لازم پرداخت. نمایندگان هم متن طرح یک فوریتی با هدف مستثنی کردن قوانین اساسنامه فدراسیون فوتبال از دیگر فدراسیون های ورزشی که زیر نظر وزارت ورزش هستند را تهیه کردند.

وی افزود: نمایندگان هم این طرح را امضا کرده اند و به امید خدا آنرا فردا (چهارشنبه) در صحن علنی مجلس مطرح می کنیم. ما کاری به شخص خاص نداریم. هدف ما این است که از بوجود آمدن مشکلات خاص برای فوتبال جلوگیری کنیم و اجازه ندهیم فوتبال تعلیق شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر