بازدید 4828

حمایت رژیم اسرائیل از منافقین علنی شد

کد خبر: ۲۳۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۵ 12 March 2012
با اعلام نظر رییس سابق سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل، این رژیم برای اولین بار، حمایت خود از منافقین و سایر گروه های تروریستی ضد ایرانی را علنی کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور ) "مئیر داگان" رییس سابق موساد، در گفتگو با تلویزیون "سی.بی.اس" فاش کرد:اسرائیل به گروهک موسوم به مجاهدین خلق و گروه های مسلح تروریست که دستورکارشان براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران باشد کمک می کند.

این نخستین بار نیست که مقامات فعلی و سابق سازمان جاسوسی موساد از مجاهدین خلق و گروه های تروریست تحت عنوان اپوزیسیون ایران حمایت می کنند، اما برای نخستین بار است که حمایت خود از گروه های تروریستی ضد ایرانی را علنی نموده و آن را جزو وظایف مقدس این رژیم می دانند.

از سال 2003 میلادی و در بحبوحه سرنگونی رژیم صدام حسین، زمانی که 'مریم رجوی' و سران سازمان تروریستی منافقین به 'اورسوراواز' در فرانسه گریختند، حمایت مخفی سازمان جاسوسی موساد و سیا را بدست آوردند.

همچنین آنها در کشورهای اروپایی با استخدام عناصر ضد ایرانی اقدام به تشکیل گروه های زیرزمینی مسلح نموده و با دریافت پول های هنگفت از موساد و سیا، در مرکز ایران به عملیات تروریستی علیه دانشمندان هسته ای ایران پرداختند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل