بازدید 22302
۸
عضو اصولگرای مجلس هشتم؛

فضا برای حضور سیدمحمد خاتمی باز شود

همه هدف من از حضور در مجلس، حل مشکلات مردم و رساندن موکلان خود از تریبون خانه ملت به گوش مسئولین است، و هنگامی که می‌بینم عده‌ای وکیل الدوله، هزینه نمایندگی مردم در مجلس را هر روز بیشتر می‌کنند و نمی‌گذارند صدای مردم شنیده شود، دلیلی نمی‌دیدم در این دوره از انتخابات مجلس شرکت کنم.
کد خبر: ۲۳۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۹ 12 March 2012
حضور آقای خاتمی در پای صندوق‌های رأی و شرکت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نشان از اعتقاد ایشان به نظام جمهوری اسلامی ایران است و به رغم آنچه یاوه‌گویان داخلی و خارجی می‌گفتند، رئیس جمهور سابق کشورمان از نظام قهر نکرده‌اند.

به گزارش «تابناک»، بهمن اخوان ضمن بیان این مطلب گفت: انتقادات ایشان به وضعیت موجود، نباید تعارض ایشان با اصل نظام و ولایت فقیه تلقی می‌شد، اما متأسفانه برخی افراد تندرو و افراطی علیه ایشان در مجلس شعار دادند و  یا برخی محدودیت‌های رسانه‌ای درباره آقای خاتمی اعمال شد که امروز با این حرکت اثبات شد که این تندروی‌ها نادرست بوده و ایشان تنها منتقد هستند و نه معارض، برانداز و ضد ولایت فقیه.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان با انتقاد از بداخلاقی‌های حاکم بر فضای سیاسی کشور، اظهار داشت: متأسفانه، برخی تندرو و نان به نرخ روز خور، هر گونه انتقادای از دولت یا رئیس جمهور و اطرافیان ایشان را به معنای مخالفت با اصل نظام در جامعه القا می‌کنند.

این نماینده مجلس هشتم با بیان اینکه من به عنوان یک نماینده اصولگرای مجالس پنجم، ششم و هشتم از آقای خاتمی تقدیر می‌کنم، اظهار داشت: فضا برای حضور دلسوزان نظام و مدیرانی همچون آقای خاتمی باید باز شود و نباید گذاشت برداشت‌های سطحی و افراطی عده‌ای تندرو سبب حذف سرمایه‌های نظام شود و از سوی دیگر، باید گروه افراطیون بدانند که طرح انتقاد از دولت و یا حتی رئیس جمهور به معنای ضدیت با نظام، ولی فقیه و رکن دولت نیست، بلکه از سر دلسوزی و برای تقویت نظام مقدسی است که هزاران نفر خون خود را برای آن فدا کرده اند.

این عضو کمیسیون‌های صنایع و اصل نود قانون اساسی، در تشریح دلایل عدم کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس نهم، گفت: همه هدف من از حضور در مجلس حل مشکلات مردم و رساندن موکلان خود از تریبون خانه ملت به گوش مسئولین است و هنگامی می‌بینم که برخی وکیل الدوله، هزینه نمایندگی مردم در مجلس را هر روز بیشتر می‌کنند و نمی‌گذارند صدای مردم شنیده شود، دلیلی نمی‌دیدم در این دوره از انتخابات مجلس شرکت کنم.

اخوان در پاسخ به این که با توجه به اینکه شما در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا نشده بودید، آیا در انتخابات مجلس شرکت کردید، اظهار داشت: بله، چون عمر افرادی چون بنده، در راه پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی گذشته است و اکنون پس از 33 تلاش برای سرافرازی این نظام و اصل ولایت فقیه، برخی انتقادات به دولت و افرادی همچون آقای احمدی‌نژاد، سبب نمی‌شود که خدای ناکرده با نظام قهر کنیم؛ بنابراین، نه تنها خودم در انتخابات شرکت کردم، بلکه در این مدت مردم را به حضور گسترده و پرشور در انتخابات دعوت کردم، که بحمدالله هم مردم با پیروی از مقام معظم رهبری حضوری پرشور در انتخابات مجلس داشتند.

این استاد دانشگاه در ادامه افزود: حضور آقای خاتمی در پای صندوق را باید قدر نهاد، زیرا این حضور آبروی نظام بود و برادرانه به کسانی که به ایشان توهین کرده‌اند، می‌خواهم ضمن عذرخواهی از ایشان از او طلب حلالیت کنند و از نهادهای ذی‌ربط نیز می‌خواهم با کسانی که این قبیل اقدامات تخریبی را انجام داده اند، برخورد کنند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۲
انتشار یافته: ۸
درود به شرفت همشهری
قربون آدم چيز فهم !!!
درودبرشرف اینچنین نماینده ای
افرین
احسنت به این شجاعت و بزرگی . این یعنی ایمان به اصول به دور از تعصب و تحجر
آفرین به چنین افراد لایقی که بی طرفانه جانب حق رو میگیرندآقای خاتمی واقعا دلسوز نظام هستند ومطمینم حضور دوباره ایشان در مدیریت کشور بسیار به نفع مردم خواهد بود
آفرين بر اصولگراهاي روشنفكر و با منطق . بشما افتخار مي كنيم و درود بر فرزند خوشروي پيامبر اسلام . يك برادر شهيد
ما به داشتن نماینده گانی شجاع و حق گو که از مظلوم دفاع می کنند افتخار می کنیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل