بازدید 6679

راه‌اندازي يک شبکه ماهواره‌اي شيعه

اين شبکه که به همت جمعي از علاقه‌مندان به مکتب حقه راه‌اندازي شده است، برنامه‌هاي خود را به زبان‌هاي فارسي، اردو، ماليايي، انگليسي در اختيار مخاطبان خود قرار مي‌دهد.
کد خبر: ۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۸۶ - ۱۰:۰۱ 28 November 2007

يك شبکه ماهواره‌اي که به نام مبارک امام هادي ـ عليه السلام ـ با نام اختصاري «هادي تي. وي» (Hadi Tv) در سالروز ميلاد امام هشتم از طريق شبکه اينترنت به صورت آزمايشي آغاز به کار کرد.

به گزارش شيعه‌نيوز، اين شبکه که به همت جمعي از علاقه‌مندان به مکتب حقه راه‌اندازي شده است، برنامه‌هاي خود را به زبان‌هاي فارسي، اردو، مالايي، انگليسي در اختيار مخاطبان خود قرار مي‌دهد.

شبکه ماهواره‌اي «هادي‌تي.وي»، هم‌اکنون از طريق اينترنت و به زبان اردو قابل دربافت است و در عيد غدير خم پخش آزمايشي و در آغاز ماه محرم و اغاز سال 1429 هجري قمري رسما افتتاح خواهد شد.

هم‌اکنون مي توانيد از شبکه جهاني اينترنت به اين شبکه دسترسي داشته باشيد: www.haditv.com

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
قابل توجه هم بینندگان محترم و هم تابناک محترم که هم اکنون از این شبکه های شیعه ماهواره ای وجود دارد، حتی به زبان فارسی. مثلا شبکه "سلام" که 24 ساعته برنامه مذهبی اکثرا هم به زبان فارسی و گاهی انگلیسی پخش می کند و از قضا شبکه بسیار موفقی هم هست با برنامه های جذاب مذهبی و علمی. به دفعات مناظرات بین اساتید شیعه از حوزه قم و دیگر مناطق با عالمان اهل سنت در آن به صورت زنده پخش شده است. این شبکه هم رو اینترنت است و هم رو ماهواره. در صورت مشاهده خود می توانید سطح برنامه های این شبکه را با برنامه های شبکه قرآن سیما و معارف رادیو مقایسه نمایید.
غیر از این شبکه نیز شبکه های شیعی ماهواره ای به زبان عربی کم نداریم. از جمله می توان به شبکه های "الانوار"، "الزهراء"، "الفرات" و بسیاری دیگر اشاره کرد.
استفاده ی "مثبت" از ماهواره را تنها به شنیدن اخبار و یادگیری زبان (!) محدود نکنیم!
از دست اندر کاران محترم سایت نیز خواهشمندم توجه به این نکته داشته باشید که این اولین شبکه ماهواره ای پخش برنامه های شیعی نیست و شما که با اعلان این خبر، پیروان مکتب اهل بیت (علیهم السلام) را با این سایت جدید آشنا نمودید، از وجود سایت های دیگر مشابه که بسیار مفید نیز هستند آشنا نمایید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار