بازدید 4386

برگزاری کنفرانس خدمات ارزش‌افزوده تلفن همراه

دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه برگزار گردید.
کد خبر: ۲۳۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۲ 08 March 2012
کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ایران توسط دانشگاه صنعتی شریف، 14 و 15 اسفند ماه جاری در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، شرکت رهنما با نام تجاری بییپ (beep)به عنوان یکی از حامیان این کنفرانس حضور یافت و با ارائه سخنرانی در بخش اصلی و پنل های تخصصی و شرکت در نمایشگاه نقش بسزایی در برگزاری بهتر این کنفرانس ایفا نمود.



مدیریت شرکت رهنما در سخنرانی خود در زمینه نوآوری در ارائه خدمات، از صاحبین ایده تقاضا کرد که با توجه به موانع موجود در زمینه کپی رایت در ایران و نبود سرمایه مناسب و حمایت در این بخش، از ارائه و ابراز ایده های خلاقانه ی خود نهراسند. آقای وهوش اصفهانی در ادامه با معرفی صندوق سرمایه گذاری شرکت رهنما، آمادگی خود را برای حمایت و سرمایه گذاری در ایده های نوین در حوزه ی فناوری های دیجیتال و تلفن همراه اعلام نمود.

در روز دوم این کنفرانس در یک نشست تخصصی با حضور نماینده اپراتور همراه اول (آقای مهندس سوهانیان)، نماینده اپراتور ایرانسل (آقای مهندس ناظم پور)، نماینده اپراتور رایتل (آقای دکتر اسلامی)، نماینده نوکیا (آقای مهندس کاظمی)، نماینده شرکت رهنما (آقای وهوش اصفهانی) به تبادل نظر در مورد مشکلات موجود در ارائه محتوا بر بستر تلفن همراه و ارائه راهکار برای آنها پرداخته شد و در ادامه آقای مهندس سیاح از مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی نیز نکاتی را در این حوزه مطرح نمودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار