بازدید 22678
۷

جدیدترین سناریوی ضد ایرانی مقامات رژیم اسرائیل

طرح‌ها، توطئه‌ها و جوسازی‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران را پایانی نیست. گویا این بار، متن این جوسازی‌ها ترکیه بوده و قرار است سناریوی جدید صهیونیست‌ها در این کشور رخ دهد. آیا این بار نیز این رژیم می‌خواهد با خودزنی، انگشت اتهام را به سوی ایران نشانه بگیرد؟
کد خبر: ۲۳۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۵ 08 March 2012
گویا پایانی بر برنامه‌های رژیم صهیونیستی در راستای جوسازی علیه ایران و تلاش برای تشدید فشارهای بین‌المللی علیه کشورمان متصور نیست، به گونه‌ای که در آخرین مورد از این جوسازی‌ها، مقامات این رژیم ادعا کرده‌اند ایران طرحی ـ یا به قول آنها، طرح دیگری ـ برای حمله به دیپلمات‌های این رژیم دارد!

به گزارش «تابناک»، روز گذشته «موساد» به ترکیه هشدار داده است که مأموران دیپلماتیک این رژیم، ممکن است در معرض خطر بمب‌گذاری‌های ایران باشند.

روزنامه اسرائیلی «جروزالم پست» که این خبر را به نقل از روزنامه «حریت» ترکیه نقل کرده، نوشته است: سازمان موساد در نامه‌ای به سازمان اطلاعات ترکیه، از نقشه ایران برای حمله به اهداف اسرائیلی در خاک ترکیه خبر داده است.

بنابراین، موساد مدعی شده که چهار فرد وابسته به جمهوری اسلامی ایران، مدتی است وارد ترکیه شده‌اند و اسلحه و مهماتی در اختیار دارند که بناست در حملات از آنها استفاده شود.

این در حالی است که مقامات ترک، تاکنون هیچ اظهار نظری در باره این خبر نکرده‌اند.

این ادعا را می‌توان جدیدترین مورد از فضاسازی‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران دانست که به شیوه‌ای کم و بیش آشنا و مشابه موارد پیشین، صورت می‌گیرد.

بد نیست به یاد بیاوریم که در انفجار رخ داده در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در دهلی نو نیز، مورد مشابهی رخ داده بود. در آن مورد، چند روز پس از انفجار، فاش شد که رئیس موساد، پیش از این رخداد به هند رفته و با برخی مقامات اطلاعاتی این کشور دیدار کرده بود. این در حالی است که بر پایه مدارک پلیس هند، در آن مورد نیز قوی‌ترین فرضیه، دخالت خود رژیم صهیونیستی در بمب‌گذاری بوده است.

جالب اینجاست که بیشتر این گونه ادعاها درباره کشورهایی مطرح می‌شود که روابط خوب و یا با اهمیتی برای ایران دارند؛ هند (از مهمترین شرکای تجاری ایران)، گرجستان (کشوری با رابطه بسیار دوستانه با ایران) و اینک ترکیه (کشوری با اهمیت استراتژیک که به احتمال بسیار، میزبان مذاکرات ایران با گروه 1+5 نیز خواهد بود).

به این ترتیب، ناگفته پیداست که رژیم صهیونیستی از این کارها چه هدفی را دنبال می‌کند. این رژیم تلاش دارد با دامن زدن به فضای بی‌اعتمادی جهاني، جلوی هر گونه توافق میان ایران و طرف‌های غربی را گرفته و به زعم خود، ایران را منزوی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۴
انتشار یافته: ۷
دیگه وقتی دانشمندان ما رو ترور میکنند و راحت تهمت میزنند و میبینند که ما هیچ کاری نمی کنیم بایدم از این اراجیف ببافند. باید سیاسیون ما کاری کنند.
خداوند بار ها در قران این قوم را لعن کرده . و امیدوارم وعده ی دوم خدا در مورد این قوم زودتر از راه برسه .
lما اگه بخواهیم از اسراییل انتقام شهدای هسته ایمان را بگیریم در داخل سرزمین های اشغالی خواهیم گرفت تا ضرب شست ما را بچشند.
خوشا بحال مردم و مخصوصا مسئولين در راس اسرائيل
كه اينقدر اطلاعات اين كشور اشغال گر از آگاهي
و معلومات و مخصوصا اوضاع منطقه آگاهي دارند كه پيشاپيش اتفاقي كه هنوز صورت نگرفته است آن را فاش ميكنند

سئوال اينجاست كه اين اسراائيل چرا در رابطه برنامه هاي ايران و مخصوصا در خصوص برنامه هاي هسته اي و فعاليت ايران اينقدر داراي شك و شبه است كشوري كه ادعا ميكند از اطلاعات بالايي برخوردار است
نتانیاهو
جنگ با تو آرزوی من و امسال منه
منتظرم رهبرم امر کنه تا بلافاصله وسط تلاویو جونمو بدم
ما هم باید مقابله به مثل کنیم .
مگر ما از انقلابمان وارمانهایمان وانرژی هسته ای دست برداشتیم که انها دست بردارند فقط هوشیاری وبصیرت لازم است فوقش بعد از اینهمه جوسازی جرئت به خرج میدهد وحمله میکند قطعا ما هم بچه نیستسم وقتی پا به این عرصه گذاشتیم میدانیم چه کارها باید کرد ای مگس عرصه سیمرغ نه جولنگه توست ... خدا را شکر که اسرائیل الن خودش منزوی شده ممکنه فکر کنید شعار میدهم منزوی واقعی کسی است که دوستان جان جانیش تنهایش بگذارند و در کاری که میخواهد مثلا انجام بدهد ملامتش بکنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی