بازدید 526360

پاسخگویی ایرانسل و مشکلات کاربران

کد خبر: ۲۳۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۸ 04 March 2012
سرویس با بینندگان «تابناک» ـ در ادامه پیگیری مشکلات مردم توسط «تابناک»، مطلبی که از سوی یکی دیگر از کاربران محترم از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir به دست ما رسید  تا حد امکان پیگیری های لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد.
به گزارش «تابناک» ، متن این درخواست به همراه پاسخ مربوطه به شرح زیرمی آید:

طرح مشکل :

اينجانب با شماره شناسه وايمكس 09411168904 از آذرماه 89متاسفانه مشتري اشتراك اينترنت پرسرعت 512نامحدود ايرانسل مي باشم.

بر خلاف تمام ادعاها و تبليغات ايرانسل سرعت دانلود من كمتر از 60كيلو مي باشد و اين نشانه آشكار كم فروشي ايرانسل مي باشد.در اولين اقدام خودم براي خريد وايمكس هزينه شش ماهه پرداخت كرده بودم كه اينترنت من در روز 30خرداد به پايان رسيدساعت 7 صبح روز 4شنبه اول تير ماه با ايرانسل تماس گرفتم كه به چه نحو مبلغ رو واريز كنم تا در اسرع وقت و سريعترين زمان ممكن اينترنت منن برقرار شود اپراتور محترم پاسخ دادند كه ميتوانم مبلغ 650000ريال كارت شارژ ايرانسل تهيه كنم به اپراتور اطلاع دهم تا اعمال كنند و حداكثر ظرف يكساعت اينترنت من برقرار شود.

 اين كار رو كردم كه اصولا مي بايست تا ساعت 9 صبح روز 4شنبه اول تير ماه اينترنت من برقرار مي شد ولي متاسفانه با وجود پيگيري هاي لحظه به لحظه و تماس هاي فراواني كه جه از طرف من و چه حتي خود ايرانسل انجام شد تا ساعت 11 روز 5شنبه دوم تيرماه هرگز اين اتفاق نيفتاد.بارها تماس گرفتم و اعلام نارضايتي كردم كه روز اول تير و نداشتن اينترنت براي من ضرر بالاي يك ميليون ريالي در برداشت و نحوه برخورد ايرانسل با يك مشتري شش ماهه بسيار زشت بود كه به دروغ ادعاي وصل يكساعته كردند در طي تماس هاي خودم با اپراتورها خواستم كه براي من مرجعي براي شكايت و نوشتن نامه كتبي ارائه كنند جواب دادند كه چنين مراحلي در چارت ايرانسل تعريف نشده و كليه تماس هاي شما ضبط شده و ...

با اين وجود هر ماه در روزهاي سي ماه تا روزهاي 4-5 ماه بعدي شاهد اختلال و كاهش شديد سرعت مي شويم كه تماس با مركز ايرانسل هم كه معمولا با انتظاري گاه تا 45 دقيقه همراه هست تا اپراتور بتونه پاسخگو باشه بي فايده هست و هم اكنون روز 29 شهريور 90 ساعت 14 نيز شديد سرعت اينترنت كم شده و الان سرعت بنده 24كيلو يعني نصف دايال آپ مي باشد موضوع اولم رسيدگي اساسي و قطعي ايرانسل به اين موضوع و پاسخگويي ايرانسل براي اين سوال كه چرا كم فروشي مي كند مي باشد براي اثبات مدعاي خود هم تقاضاي حضور كارشناسان ايرانسل و سازمان نظارت بر عرضه كالا و خدمات و ارگان هاي مربوطه هستم .

امير احمد اكبري اسبق
تبريز

 جوابيه:

مدیرمسئول محترم سایت خبری وزین تابناک
با سلام و احترام
پیرو نامه پیوست به شماره 272/ت مورخ 5/7/90 آن سایت خبری محترم٬ توضیحات زیر جهت هر نوع بهره‌برداری٬ به حضورتان تقدیم می‌گردد.
در پاسخ به پیام مشترک محترم وایمکس ایرانسل به شماره کاربری 09411168904 مورخ 5/7/90 در سایت خبری وزین تابناک٬ به استحضار می‌رساند٬ این کاربر محترم نیز همانند سایر کاربران سرویس دسترسی به اینترنت خود را به صورت اشتراکی دریافت می‌کند لذا بدیهی است که سرعت دانلود کمتر از سرعت اشتراک است.

در خصوص نحوه برخورد پرسنل مرکز تماس ایرانسل٬ لازم به ذکر است کلیه مکالمات مرکز تماس ایرانسل با هدف کنترل و حفظ کیفیت خدمات‌رسانی٬ ضبط می‌شوند و برای پیگیری بیشتر موضوع مطرح شده از سوی این مشترک محترم٬ به اطلاعات بیشتری نظیر ساعت٬ تاریخ و شماره تماس نیاز است.

در خصوص تأخیر در اتصال مجدد به شبکه پس از واریز وجه اشتراک با توجه به بررسی‌های انجام‌شده٬ به استحضار می‌رساند به علت ترافیک بالا و تعداد درخواست‌های زیادی که در آن روز به سیستم ارسال شده بود٬ فرآیند تحلیل اطلاعات با کندی مواجه شده بود که از این مشترک محترم٬ عذرخواهی می‌کنیم البته لازم به ذکر است همانطور که بارها از طرق مختلف به استحضار مشترکین محترم رسیده٬ توصیه شده است که هزینه اشتراک٬ حداقل 24 ساعت قبل از آخرین روز اشتراک واریز شود تا مشترکین با چنین مشکلاتی مواجه نشوند.

لازم به ذکر آن‌که کارشناسان مرکز تماس ایرانسل با این مشترک محترم تماس گرفته‌اند و مشخص شده که این مشترک محترم از این سرویس در کافی‌نت استفاده می‌کنند و به علت تعدد کاربران٬ با افت سرعت مواجه شده‌اند.

روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل


طرح مشکل :

مدیر محترم تابناک با سلام و احترام
مدتی قبل سیم کارت ایرانسل را که شماره رندی هم داشت به قیمت بالاتر از فروشندگان ایرانسل خریداری نمودم و مدتی فعال کرده و از آن استفاده نمودم تا انکه برای مدتی نتوانستم از آن استفاده کنم و وقتی دوباره سیم کارت را در گوشی قراردادم غیر فعال بود به همین منظور به سایت ایرانسل رفتم و گزینه شارژ اینترنتی را زدم و همه مراحل بدون مشکل پیش رفت و سیم کارت حدود 20 هزار تومان شارژ کردم تا مجددا شرکت ایرانسل شد و از حساب من برداشت انجام شد. ولی باز هم غیر فعال بود. به خدمات ایرانسل تماس گرفتم و موضوع را گفتم و پس از بررسی اعلام کردند که شماره شما به شخص دیگری داده می شود و پس از اسرار اینجانب به اینکه این شماره را به قیمت 20 هزار تومان خریده ام و خواهان همین شماره هستم گفتند که ما این سیم کارت ها را در شهر های دیگر مثل زاهدان! عرضه می کنیم (که موضوع بی ربطی است و می شود هر جایی عرضه کرد...) و در مورد بازگرداندن مبلغ واریزی به ایرانسل پرسیدن و هر بار که پیگیری کردم گفتند که سیستمی برای بازپرداخت مبلغ واریزی به شما نداریم و اشتباه شماست که پول را قبل از کنترل فعال بودن پرداخت کرده اید.سوال من این است که به فرض من ندانسته پولی واریز کرده ام اول اینکه چرا سیستم شارژ اینترنتی خطایی نداد دوم اینکه مبلغ واریزی را از چه کسی باید پس بگیریم. سوم اینکه در ثبت سیم کارت شماره موبایل و ایمیل از ما گرفته اند چرا اخطاریه ای نداده اند و پیامی نفرستاده اند.با تشکر از مدیریت سایت تابناک
عبداله زارع
شماره تلفن مذکور: 09363551999

 جوابيه:

مدیرمسئول محترم سایت خبری وزین تابناک
با سلام و احترام
پیرو نامه پیوست به شماره 228/ت مورخ 16/7/90 آن سایت خبری محترم٬ توضیحات زیر جهت هر نوع بهره‌برداری٬ به حضورتان تقدیم می‌گردد.

احتراما پیرو پیام یکی از مشترکین محترم شرکت ایرانسل به سایت وزین تابناک مورخ 16/7/90 به شماره 290/ت٬ در خصوص سلب امتیاز سیم‌کارت بلااستفاده٬ به استحضار می‌رساند٬ شرکت ایرانسل مکررا از روش‌های گوناگون نظیر دفترچه راهنمای موجود در بسته سیم‌کارت٬ پیام‌های اطلاع‌رسانی مختلف٬ اخبار٬ اطلاعیه‌هاف آگهی‌ها و پیامک اطلاع‌رسانی در خصوص قوانین مربوط به سلب امتیاز سیم‌کارت‌های غیرفعال به مشترکین خود اطلاع‌رسانی کرده است و مشترکین باید توجه داشته باشند٬ چنانچه به مدت 90 روز از سیم‌کارت خود استفاده نکنند٬ مالکیت سیم‌کارت سلب خواهد شد.

طبق بررسی‌های انجام شده بر روی شماره اعلامی از سوی این مشترک محترم٬ مشخص گردید به دلیل عدم استفاده طی 90 روز٬ سیم‌کارت سلب امتیاز شده است.

همچنین ایرانسل برای این دسته از مشترکین شرایطی را فراهم نموده است که می‌تواند شماره سیم‌کارت فعال دیگری را جهت انتقال اعتبار معرفی نمایند.

لازم به ذکر است٬ سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل در تمامی نمایندگی‌های مجاز ایرانسل فارغ از رند بودن شماره و این‌که با چه کدی عرضه می‌شوند٬ به قیمت 50000 ریال عرضه می‌شود. کلیه سیم‌کارت‌های شرکت ایرانسل با قیمت مصوب عرضه می‌شود و هیچ کدام از نمایندگی‌های ایرانسل مجاز به فروش سیم‌کارت٬ بالاتر از قیمت مصوب این شرکت٬ نیستند.

شایان ذکر است٬ سیم‌کارت اعتباری ایرانسل به همراه 20.000 ریال اعتبار اولیه٬ 50.000 ریال بوده و به همراه یک سیم هدیه با 2000 ریال اعتبار اولیه (ارسال از طریق پست) عرضه می‌شود٬ همچنین سیم‌کارت دایمی 1248000 ریال٬ سیم‌کارت پیام‌رسان اعتباری 40000 ریال به همراه 10000 ریال اعتبار اولیه٬ سیم‌کارت پیام‌رسان دایمی 500000 ریال٬ میکروسیم‌اعتباری 100000 ریال به همراه 30000 ریال اعتبار اولیه٬ میکو سیم دایمی 1248000 ریال٬ میکرو سیم پیام‌رسان اعتباری 80000 ریال به همراه 20000 ریال اعتبار اولیه و میکروسیم پیام‌رسان دایمی 50000 ریال می‌باشد.

شایان ذکر است٬ کارشناسان مرکز تماس شبانه‌روزی شبکه تلفن همراه ایرانسل با شماره 700 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377000000 برای تماس از دیگر خطوط در 24  ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته آماده پاسخگویی به مشترکین محترم می‌باشند.

روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل


طرح مشکل :

سايت وزين تابناك
با اهداء سلام
موضوعي كه در سايت اعلام شده بود در مورد ضبط سيم كارت هاي ايرانسل واقعيت دارد و خيلي بدتر از اينهاست من با شماره هايي كه دادند تماس گرفتم و آنها پاسخ دادند به ما مربوط نيست وچون شما از سيم كارت استفاده نكرده ايد به شخص ديگري واگذار شده است اين در حالي است كه من اعتبار دارم وسه سري مدارك تحويل دادم يك سري به مامور پست كه شماره طلايي را ثبت نام كرده بودم (با پيگيري انجام شده دفاتر رسمي ايرانسل تاييد كردند كه بعلت عدم پايبندي به قرارداد مدارك توسط پست به ايرانسل ارسال نشده است دوسري هم به نمايندگي هاي مجاز ارائه دادم كه تاييديه دارم شماره طلايي اينجانب 09391415508 مي باشدمتاسفانه نه در سايت رسمي ايران سل هيچگونه جايي براي شكايت و دادن شماره پيگيري تماسها با اپراتور و غيره وجود نداردو در ضمن پس از چندين با رتماس با اپراتور گفتند هيچكا رنمي توان كرد وشماره شما به كسي ديگر داده مي شوددر صورت تمايل برويد شكايت كنيد.

با تشكر از محبت و پيگيري
علي لكزايي

 جوابيه:

مدیرمسئول محترم سایت خبری وزین تابناک
با سلام و احترام
پیرو نامه پیوست به شماره 228/ت مورخ 16/7/90 آن سایت خبری محترم٬ توضیحات زیر جهت هر نوع بهره‌برداری٬ به حضورتان تقدیم می‌گردد.

احتراما پیرو پیام یکی از مشترکین محترم شرکت ایرانسل به سایت وزین تابناک مورخ 16/7/90 به شماره 290/ت در خصوص سلب امتیاز سیم‌کارت٬ به استحضار می‌رساند٬ شرکت ایرانسل مکررا از روش‌های گوناگون نظیر دفترچه راهنمای موجود در بسته سیم‌کارت٬ پیام‌های اطلاع‌رسانی مختلف٬ اخبار٬ اطلاعیه‌ها٬ آگهی‌ها و پیامک اطلاع‌رسانی در خصوص قوانین مربوط به سلب امتیاز سیم‌کارت‌های غیرفعال به مشترکین خود اطلاع‌رسانی کرده است و مشترکین باید توجه داشته باشند چنانچه به مدت 90 روز از سیم‌کارت خود استفاده نکنند٬ مالکیت سیم‌کارت٬ سلب و به شخص دیگری واگذار خواهد شد.

طبق بررسی‌های انجام‌شده بر روی شماره ایرانسل اعلامی از سوی این مشترک محترم٬ مشخص گردید در تاریخ 29/2/1390 به دلیل عدم استفاده از سیم کارت طی 90 روز و مطابق ضوابط مورد اشاره٬ سلب امتیاز شده‌اند.
همچنین لازم به ذکر است٬ مدرک شناسایی مشترک در تاریخ 25/10/1389 در سیستم ایرانسل ثبت سلب امتیاز سیم‌کارت فوق‌الذکر تنها به علت بلااستفاده ماندن آن طی یک دوره زمانی حداقل 90 روز بوده است.

روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۶
در انتظار بررسی: ۷۳
انتشار یافته: ۸۸۰
از ایرانسل بپرسید وقتی روی جعبه سیسم کارت نوشته اند بدون تاریخ مصرف ! یعنی چی ؟
من وقتی سیم کارت صفر می خرم انتظار دارم چون صاحب قبلی نداره تماس هم نداشته باشه نه اینکه تا هفته ها باید به مخاطبان صاحب قبلی توضیح بدم که این شماره رو ایرانسل از یکی گرفته وبه جای شماره صفر به من داده
بادرو خدمت مدیر یا مسول سایت تابناک شما که مسبب خیر هستیدازشرکت ایرانسل بپرسید چراخدمات وایمکس درشهرستان میناب از توابع هرمزگان وجودنداردامیدوارم که مشکل مامینابی هارا به گوش مسول شرکت ایرانسل برسانید وفرقی میان من مینابی یا تهرانی نذارید وبنده را قانع کنید ازهمکاری شما کمال قدردانی رادارم.%
پس خواهشا به مدیر مسول ایران سل بگویید تبلیغ بیجا در مورد سرعت زیاد این شرکت نکند
با سلام
من یکی از مشترکین وایمکس ایران سل هستم ام از همه خواهش میکنم که به هیچ عنوان از این شرکت خدماتی دریافت نکنند چون در تاریخ 1390/12/1خط اینترنت خودم را شارژ کردم اما متاسفانه تا سه روز بعد از این تاریخ ودر پی تماس های مکرر با اوپراتور ایران سل وپشت خط ماندن های 1 یک ساعته به نتیجه رسیدیم و لی اصلاٌ توجهی به مشترکین نمی شود
باسلام
متاسفانه درتبلیغات ایرانسل عنوان شده که اینترنت (باشارژده هزارتومان)با سرعت128ارایه میدهند...بارها وبارها با700تماس گرفتم...سرعت من زیر20است...اپراتورهای محترم زحمت کشیدند....وراهنمایی کردند...اما نشدکه نشد!کلیه ی مشخصات شناسایی راهم که ازهمان ابتدای خرید سیم کارت ارائه کردم(شماره ملی...کپی شناسنامه...نام ونام خانوادگی...وغیره!)
پرونده هم تشکیل دادند...شماره پیگیری هم دادند.
متاسفانه بنده هم مشنرك وايمكس ايرانسل هستم و به شدت ناراضي ولي هيچكس پاسخگوي مشكلات وايمكس نيست ار تماس با 707 هم ديگه پشيمون شدم
در جوابيه ايرانسل توجيه شده است:
سرویس دسترسی به اینترنت خود را به صورت اشتراکی دریافت می‌کند لذا بدیهی است که سرعت دانلود کمتر از سرعت اشتراک است.
با سلام و تشکر از تابناک
حدود یک ماه قبل برایم پیامکی می فرستاد با این مضمون که در صورت شارژ 2 هزار تومن دیگر می توانید از تاریخ... تا... از اینترنت رایگان استفاده کنید ولی این کار را کردم اعتبارم صفر شد. واقعا از این کلاهبرداری ممنونم
ایرانسل با وایمکسش که در تبلیغات میگه با حرفه ای ها قرارداد ببندید، هم وقت ما رو تلف میکنه و هم آبرومون رو میبره.
گاهی چند ساعت بی دلیل قطع میشه.
سایت تابناک
با سلام
من وایمکس 512 نامحدود گرفته ام ولی با کمال تاسف سرعت میانگین دانلود من حدود 3 کیلوبایت می باشد.
لطفا پیگیری بفرمایید.
شارژژ 1000توماني 1100 تومان فروخته ميشود و 980 تومان شارژ واقعي دارد .
با سلام .در ایران در رابطه با نظارت بر اپراتورها هیچ دستگاه یا سازمانی وجود ندارد
بدترین و بی قانون ترین خدمات را ایرانسل داره....کجا و کدوم کشوری هست که سیمکارت کسی را به کس دیگه واگدار کنن!!!!! ایرانسل داره بی انصافی و واقعا در حق مشترکانش ظلم میکنه!!!!!!!!
سلام از مسولان ايرانسل بپرسيد چرا اس ام اس ايرانسل به همراه اول به سختي و پس از چندين بار ارسال تحويل داده مي شود. اين امر در شبها تشديد مي يابد
با سلام و خسته نباشید خدمت مسئولان سایت تابناک .
مشکلات و ایرادات شرکت ایرانسل خیلی بیشتر از اینها است مثلا اینکه من با تلفن بانک شارژ همراه خریدم و باگوشی شارژ را وارد کردم ولی خط شارژ نشد بعد از تماس با اپراطور آنها اعلام کردند که این شارژ به خط دیگری وارد شده حالا چطوری با گوشی من خط دیگری شارژ شده معلوم نیست . بعد از چندین بار تماس با اپراتور هزینه تماس من با اپراتور بیشتر از شارژخریداری شده شد و من بیخیال شدم .
مطلب دوم اینکه شرکت ایرانسل آنچنان مشترکانش برایش بی اهمیت هستند که زحمت ایجاد تلفن یا صفحه اینترنتی یا هیچ مکانی برای رسیدگی به شکایات آنها تعیین نکرده(بغیر از اپراتور که آنها هم کاری نمیکنند و اگر اعتراض هم بکنی تماس را قطع میکنند) و به قولی به آنها میگوید بخواهید همینه و اگر نخواهید هم همینه .به نظر شما این یعنی چی ؟؟؟؟
سوم سوال من این است که مگه خط خریداری شده جزئ مال و مایملک فرد نیست پس چطور ایرانسل بعد از نود روز پس میگیرد آیا شرعا درست است آیا حداقل نباید و جه آن را به شخص پس بدهد ؟؟؟؟

در پایان از زحمات شما کمال تشکر را دارم
با سلام
مشترکان و متشاکیان محترم جهت طرح شکایت و برخورد قانونی با شرکت ایرانسل می توانند با انجمنهای حمایت از حقوق مصرف کنندگان در شهر محل سکونت حود تماس بگیرند.
خواهشا" اینم بگید که: شرکت ایرانسل با ارسال مکرر پیامهای تبلیغی خود(نظیر خرید شارژ و جعبه اینترنت وغیره) با اعصاب ما بازی می کنه.
کلیه نظرات صحیح می باشد یکی دیگر از معضلات که واقعا جای تعمل دارد مزاحمتهایی می باشد که از مشترکین ایرانسل برای مردم ایجاد شده و مرجع رسیدگی ندارد که مقامات قضایی باید فکری برای ان بکنند.
512 سرعت دانلودش می‌شه: 512/8=64
سلام
من مشترک وایمکس ایرانسل هستم ؛ این شرکت در برنامه ریزی نرم افزاری مرتکب اختلاس از اکانت خریداری شده مشتری میگردد.
اگر ایرانسل وقت و بی وقت برای ما اس ام اس نفرسته خیلی ممنون می شیم...
یکی دو ماهی هست که سرعت اینترنت بسته های GPRS ایرانسل خیلی کم شده شایدم کشتی سیم و قطع کرده! اگه دست مسولینه درستش کنن اگه دست اونا نیست هزینشو کم کنن اینقدرم تبلیغ الکی نکنند با این سرعت موجبات زجر مشترکین را فراهم نکنند.
یعنی چی که اشتراکیه؟
خدا وکیلی از شرکت ایرانسل بی و در و پیکر تر وجود ندارد
من مشترك وايمكس ايرانسل هستم حقيقتا اصلا راضي نيستم
حجم دانلود ماهيانه من ٣گيگ هستش ولي وقتي به يك گيگ مي رسه
حساب وايمكس منو قطع مي كنن
به هر كسي كه اين خبرو ميخونه نصيحت مي كنم كه حتي دايل اپ هم از وايمكس ايرانسل بهتره.
من هم اینترنت وایمکس 256kb/s ذارم ولی شاید باورتون نشه بعضی وقتا سرعت دانلودم از 1 یا 2kb/s تجاوز نمی کنه در حالی که آنتن روی مودمم حالت فول رو نشون میده و کلا در بهترین شرایط سرعت دانلودم از 30 یا 40kb/s افزایش پیدا نمی کنه.
من هم یک شماره ایرانسل دارم
هر روز حداقل 5 پیامک تبلیغاتی از سوی خود ایرانسل برای من می آید
من از ایزانسل شکایت دارم
ایرانسل=مزاحم تلفنی
"این کاربر محترم نیز همانند سایر کاربران سرویس دسترسی به اینترنت خود را به صورت اشتراکی دریافت می‌کند لذا بدیهی است که سرعت دانلود کمتر از سرعت اشتراک است."
آخه این چه جوابیه؟ پس چرا تو تبلیغاتشون یا تو فاکتورشون نمیگن؟!
سلام
این مطلب روخوندم گفتم این قضیه هم براتون تعریف کنم
یک شماره تقریبا رویایی بهم کسی هدیه داد
این سیم کارت ایرانسل رو من ازش استفاده میکردم تا اینکه گوشی من به سرقت رفت
رفتم نمایندگی ایرانسل ، سیم کارت المثنی رو گرفتم و گفتن تا حداکثر 72 ساعت دیگه وصل میشه
72 ساعت برا خودشون
یک هفته گذشت و وصل نشد
رفتم باز نمایندگی
زنگ زد
گفت کپی شناسنامه ش درست نیومده یه بار دیگه ارسال کنید !
یه بار دیگه ارسال کرد
باز ما منتظر موندیم و بعد از 7 روز دیگه باز رفتیم و گفتیم آقا خبری نشد، وصل نشد
باز زنگ زد و یه بهانه ی الکی اوردن
از اونجایی که ایشون خودش یه آشنا داشت توی مرکز تماس گرفت و قضیه رو از اونجا دنبال کرد.فکر کنم 2 روز بعد بود که تماس گرفت باهام گفت دوستش بهش گفته اینا چون دیدن شماره خیلی رونده ! میخوان بهش المثنی رو ندن !!!!
با سلام
متاسفانه باید بگویم که ایرانسل قادر نیست ادعا های خود را براورده کند.
با سلام
تمام اينترنتها كه با سرعت معين
فروخته شده اند ،با سرعت اعلام شده همخواني ندارند
يعني=كم فروشي
متاسفانه یه وایمکس به زور از طرف شرکت گلدیران بهم دادن که همش مشکل دارد
با سلام خدمت شما
متاسفانه موضوع سلب امتیاز سیم کارتهای ایرانسل که برای خود بنده نیز در روزهای اخیر اتفاق افتاده بسیار وحشتناک است . تا جایی که به دلایل نامعلوم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز از پاسخ در این خصوص طفره می رود . وقتی شرکت ایرانسل نسبت به فروش سیم کارت خود وجهی دریافت میکند نمیتواند مجددا سییم کارت را به فروش برساند
بنده نیز یک شماره طلایی ایرانسل به مبلغ 15000 تومان خریدم که به علت عدم استفاده، سلب امتیاز شد و در این مورد هیچ تذکر روشنی داده نشده بود. بالاخره منبع درآمد خوبی برای این شرکت درست شده است
ایر انسل طبق کدوم قانون میتونه بعد از 90 روز عدم استفاده از سیم کارت خط ایرانسل را به کس دیگه ای واگذار کنه؟ کلاهبرداری از این بالاتر؟
خاک تو سر ایرانسل که الکی از گوشی مردم شارز کم می کنه
اخه دروغ اونم به کاربرای تابناک میشه؟
باسلام گلایه هاهمچنین پاسخ ایرانسل راخواندم من برای اولین باراست که میشنوم درصورت عدم استفاده ازسیمکارت فروخته شده سلب مالکیت میشوداین حق همچون حق نه قانونی نه شرعی ونه عرفی است
تابناك جون سلام من خودم چند بار بااين شركت به اصطلاح محترم تماس گرفتم ومشكلاتي را گوشزد كردم كه بيشتر شبيه كلاشيست تا مشكل . اول اينكه اگر شما از تلفن منزل به شماره اطلاعات ايرانسل زنگ بزنيد حدود يك ربع تابيست دقيقه پشت خط خواهيد بود (امتحانش مجانيست البته اگر پولتان زياديكرده)ولي اگر از خط ايرنسل با اطلاعا ايرانسل تماس بگيريدزياد پشت خط نميمانيد انهم به علت اينست كه پشت خط ماندن شما هيچ سودي كه باري ايرانسل ندارد
تابناك جون سلام من خودم چند بار بااين شركت به اصطلاح محترم تماس گرفتم ومشكلاتي را گوشزد كردم
احترامابرای مشکل اول به جهت اطلاع می خواستم بگم که :
وقتی سرعت دانلود از اینترنت 60 کیلو بایت در ثانیه است سرعت اتصال به اینترنت برابر 60*8 یعنی 480 کیلو بیت بر ثانیه است که نزدیک به سرعت خریداری شده شما از ایرانسل بوده است .
تورو خدا یکی به داد ما برسه... از دست این ایرانسل لعنتی...ساعت 4 صبح پیام میده در مسابقه ... شرکت کنید جایزه هواپیما ببرید...
اونم از وضع اسفناک وایمکس...
هیچ سازمان با وجدانی نیست نظارت کنه این ایرانسل چه میکنه...کو حمایت از مصرف کننده ...
سلام حاجی بابا ما مردیم ازبس که ایرانسل توی منطقه ما بد انتن.ادرسمون مشهد جاده کلات شهرک فرخد بابا جون ما رسیدکی کنید.
با ارسال یک کد فال حافظ را فعال کردم ولی الان که میخواهم آن غیر فعال کنم ولی با ارسال کد جواب ناشناس بودن کد را دریافت میکنم ضمناً این مسئله برای تمامی دوستانم هم اتفاق افتاده و ماهیانه مبلغی را از شارژ کم می شود.
موارد مطرح شده در مورد وایمکس ایرانسل صحیح است بنده نیز با این مشکلات روبرو هستم و از خدماتشان ناراضی هستم تا خاتمه همکاری پیش رفتم ولی نشدو
ضمن تشکر از سایت وزین تابناک
سلام خسته نباشین/میخاستم عرض به خدمت شریفتان بكنم كه این جانب چند بار شارژ ایرانسل خریدم و كاغذو پاك كردم و شماره 16 رقمی كه خوندم تا شارژ بشه متاسفانه گفته شد این شماره قبلا استفاده شده است.البته عرض كنم خدمتتون كه نه تنها من بلكه این موردو از كسان دیگه هم شنیدم.خاستم یاد اوریتان كنم كه در نهایت این كار باعث میشه مشتریهای ایرانسل به سمت شركتهای دیگه جذب بشوند
من یک شماره روند ایرانسل خریده ام مبلغ سی هزار تومان بالا نمی امد چند بار زنگ زدم برای 10 دقیقه خوب بود دیگر از دستش خسته شدم پس از40 روز مبایلم که 7000تومان شارز داشت فروخته اند به کسی دیگر دیگر برای 30 هزار تومان ارزش شکایت از کار بی کار شدن ندارد خدا خیرش بده همراه اول تا سال 2027 قطع نمی شه انترنتش هم بهتره تمام روستاها می ریم وصل می شیم
سرعت اینترنت ایرانسل کم است زیاد
با سلام ، اینجانب مشکلات وایمکس پر سرعت ایرانسل خود را به سایت شما اعلام کرده ام ، اما متاسفانه تاکنون جوابی نگرفته ام -
من هم مشكلي مانند مورد 2 داشتم اما با اين تفاوت كه وقتي خط ايرانسلم به فرد ديگري واگذار شده بود
کلا یه جوابی داره که یعنی قصور از خود طرف بوده
با سلام ودعاي خير / اين جانب نيز يك شماره روند به مبلغ ٣٠٠٠٠ تومان از يكي از مراكز ايرانسل خريد آري كردم پس از مدتي علي رغم داشتن شارژ غير فعال شد هر چه مراجعه ميكنم بي فايده است لطفا ارايًه طريق فرماييد است
در سایت ایرانسل سرعت دانلود معادل سرعت ارتباط اعلام شده
اقا یک کلام قانونی وجود نداره اینترنتی که اوپراتورها ارایه میدن از کم فروشی و چاپیدن پول کاربران دیگه گذشته
سلام چند وقت پیش یه اس ام اس از طرف ایرانسل اومد که اگه تا یه تاریخ مشخص سیم کارتتون رو 1000 تومن شارژ کنید 800 تومن اعتبار رایگان دریافت می کنید. و من هم قبل از موعد مقرر اقدام به شارژ کردم ولی خبری از شارژ نشد که نشد فقط چند بار دیگه این اس ام اس اومد که با همین مضمون.
اينجانب از فروردین ماه 90متاسفانه مشتري اشتراك اينترنت پرسرعت 512 ايرانسل شدم.

بر خلاف تمام ادعاها و تبليغات ايرانسل درمحل مورد تقاضا نتوانستم به دلیل انتن ندادن استفاده کنم وهمان اول با کلی زمان مورد انتظار تماس به اطلاع رساندم واز همان زمان تا کنون باوجود تماسهای مکرر وانتظار طولانی برای ارتباط با پشتیبانی وقبول اینکه محل مورد تقاضا انتن دهی ندارد هیچ اقدامی جهت استرداد وجه انجام نداده اندو این نشانه آشكار خلف وعده وقرارداد وتعهد ايرانسل مي باشد.
سايت وزين تابناك
با اهداء سلام

با احترام به استحضار میرساند شماره موبایل ایرانسل بنده به دلیل عدم استفاده بیش از سه ماه حق امتیاز شده در صورتیکه بنده یک ماه از اتمام این فرصت با ین خط تماس داشته ام و مبلغی جهت جلوگیری از سلب امتیاز شارژ کرده ام و حاضر به خرید مجدد خط خود هستم متاسفانه ایرانسل جوابگو نیست .
ضمن عرض سلام و خسته نباشید. در مورد دوست عزیزی که متاسفانه از وایمکس استفاده میکند باید عرض کنم که بنده هم همانند ایشان همین مشکل را دارم و حتی بدتر از شما، چون وایمکس بنده که ساکن شیراز هستم نه تنها مشکل سرعت دارد بلکه در تمامی روزهای بارانی و گرد و خاکی شدید کلا قطع میشود. تنها راه ممکن استفاده نکردن از این نکردن از این تکنولوژی به اصطلاح پیشرفته است.
با سلام
سیم کارت های دائمی ایرانسل اگر بیش از 20 درصد مصرف متداول دو ماهانه ، در هر دو ماه مصرف کنند یک طرفه خواهند شد! این در حالی است که علاوه بر 2 ماه مصرف یک ماه هم برای پرداخت قبض وقت هست (که معمولا یا قبض در این زمان نمی رسد یا بعد 15 روز می رسد.) بدیهی است که در این یک ماه مصرف از 20 درصد متداول بیشتر شود! و این موجب یکطرفه شدن خط می شود.
وجدانا ایرانسل رنسانسی بود در نحوه برخورد با مشتری. خیلی جالب و موثر.
شرکت ایرانسل در آمد وزینی داره، خوش به حالشون که گردون به نفعشونه ...
ايران سل خوب نيست كم فوشي ميكند
خداوند در قرآن کریم از چند چیز بشدت ناخشنود می شود ، که یکی از آنها کم فروشی است
لطفا سازمان نظارت بر کالاوخدمات توضیح بدهند که وظایف آنها در قبال این کلاه برداریها چیست؟
با سلام
اينجانب نيز مشكلات مشابهي هم در زمينه سلب امتياز خط و هم مشكلات وايمكس دارم متاسفانه اين شركت فقط به دنبال سودجويي و كسب درآمد سرشار از مردم مار را داشته و اصلا پاسخگوي مشكلات جاري نيست
عجب، پس ایرانسل نمیدونه که نماینده های ایشان سیم کارت هار رند را با قیمت فضایی به فروش میرسانند ؟
منم نصف این مشکلات رو با وایمکس و سیم کارت دارم.
سلام
سیم کارت من هم همین بلا سرش اومده
با سلام
جای بسی خوشحالی است که بالاخره یک مرجع انتشار شکایت از ایرانسل پیدا شد و از مسئولین سایت تابناک بابت این مسئله بسیار سپاسگزاریم .
باسلام اینجانب شماره طلایی 0939170******را از سایت وزین ایرانسل خریداری نمودم وپس از مدتی استفاده و باقی بودن بیش از 6هزارتومان شارژ چند روزی به مسافرت رفتم وبعداز مدتی تلفنم را روشن کرده و ملاحظه نمودم که خط اینجانب واگذار شده انگار که نه مالکیتی داشتم پس چرا شرکت ایرانسل کپی شناسنامه وکلی مدارک برای مالکیت از ما اخذ میکنه یعنی چه خطی که بنام شده وهزینه هم پرداخت کردیم را به کس دیگری واگذار میکنه واقعا تو مملکت ما قانونی برای این گونه شرکتهایی که اینگونه مال مردم را به یغما میبرند نیست واقعا کسی نیست که به داد ما بدبختا برسه داد مارا به گوش مسولان برسانید کجا باید شاکی بشیم
یک مرجع شکایت باید مشخص بشه
چون خیلی ها شکایت دارند
پدر مرا هم درآوردند
من که رفتم مبین نت گرفتم فعلا" گه راضیم تا چه شود
بارها گزینه عدد2را به شماره5005جهت عدم ارسال پیامکهای تبلیغاتی ارسال کردم ولی همچنان برایم پیامک می آیدبه کجا مراجعه کنم با چه زبانی بگویم آیا این است تکریم ارباب رجوع لطفا پاسخگو باشید متشکرم
من در تاریخ 31/3/91 با توجه به پیامکی که از طرف شرکت ایرانسل برای شارژ مجدد 6 ماهه ارسال شده بود نسبت به پرداخت مبلغ 1155000 ریال اقدام کردم که در تاریخ 1/4/91 برای من پیامک ارسال شده که با توجه به اینکه شما در زمان مقرر نسبت به پرداخت هزینه اقدام نکردید طرح 6 ماه شما به 1 ماه تبدیل شده است و باید مبلغ 205115 ریال دیگر واریز کنید !!! حال سوال اینجاست که اگر شرکت ایرانسل نسبت به ترافیک موجود در شبکه بانکی به گفته خود اپراتور ایرانسل مبنی بر اینکه مدت زمان رسیدن مبلغ واریزی بین 24 تا 48 ساعت طول میکشد دلیل ارسال پیامک مهلت واریز تا تاریخ 31/3/1391 چیست ؟
جالبه روابط عمومی محترم ایرانسل اصلا به روی خودش نمیاره که چرا در سایت خودش امکان شکایت و رفع مشکل نیست؟ ضمن اینکه بیشتر جوابها اصلا دقیق نیست فقط دلیل و توجیه است
سلام.حدود یک سالی هست ک مبلغ شارژ سیمکارتهای همراه اول و ایرانسل کمتر از مبلغ نوشته شده روی کارتهای شارژ ان است
حقیر دو خط تلفنی که یکی از شماره های ان **** بود را باقیمتی بیش از قیمت معمولی خریداری نمودم.درست میفرمایند دفتر چه ای کوچک که با ذره بین برای بنده با سنی 60 به بالا قابل خواندن نبود و طبق سنوات و عمل تبلیغی با هر وسیله ای که شرکت هایی مانند ایرانسل که از اب کره میگیرند گول خوردیم و دفتر ذره بینی را نخواندیم.ولی با عرض پوزش دروغ که کنتور ندارد.در جواب بالا نوشته اند که به چند طریق از جمله پیامک و..به اطلاع مشترک رسانیده ایم.به تمام پیمبران درست نمیگویند.بعد از چندین بار مراجعه که هر بار جوابی دگر میدادند بنده حاضر شدم که حداقل 2 الی 3 برابر مبلغ اولیه را بپردازم خط یکبار خریداری شده را به بنده بفروشند.جالب اینست که تمام مشترکانی که به هر دلیلی نتوانسته اند از تلفن استفاده کنند باید از هفت خوان بگذرند تا انجا که باید به محضر برویم و..بقیه قضایا/از همه بدتر که برای این که سر مشترک را به طاق بزنند کارت ملی و سجل را قبول ندارند و حتمن باید به محضر رفت تا شاید فرجی شود.کاری میکنند که برای یک خط تلفنی باید چند روز را به هرز بپردازیم؟چگونه است که مالکیت پشیزی برای ایرانسل تنی ارزد؟خودشان میبرند و خودشان میدوزند و همه جاده را یک طرفه طی میکنند.به غیر از ان نسخه هیچ پیامی برای بنده نفرستاده اند.
اینا نمونه هایی از مشکلاتیه که اکثر مردم با ارائه کنندگان خدمات (از ایرانسل و همراه اول گرفته تا سایپا و ایران خودرو و بانکها و... اما کو گوش شنوا ...
با سلام
آیا از نظر قانونی جرم نیست که شماره خریداری شذه با تمام مدارک و مستندات در صورت غیر فعال بودن به شخص دیگری واگذار شود.
جناب حتما و قسم تون میدهم به ائمه که حتما به ایرانسل بفرمایید ما 3 ماه است که پیش برخی از اقوام ودوستان خجل هستیم .چون هر وقت ما را میبینند میگن چرا تلفنت همیشه خاموشه؟
خوب ایرانسل هم کلاهبردار در اومد؟
متاسفانه من هم مشترک اینترنت پر سرعت یکساله ایرانسل شده ام.
متاسفانه کاربران اینترنتی ایرانسل مرجع پاسخگویی قدرتمندی ندارند و براحتی پول مشتریان توسط این شرکت حیف و میل می شود.
من خودم چند بار كارت شارز خريدم و وقتي خواستم استفاده كنم گفت كه شما قبلا از اين كارت استفاده كرديد يا شماره رو اشتباه وارد كرديد...من از همين راه حدود 10000 تومن رو از دست دادم!!و وقتي از فروشگاه راجع به بشتيباني اين كارت ها برسيدم گفت به ما كه هيچ ربطي نداره!!وبه شماره ي بشتيباني بشت كارت هم كه تماس گرفتم جوابي نگرفتم جز اين كه اين شماره اصلا ثبت نشده!!!!!!!!!لطفا باسخي بدهيد ؟!
باسلام ، من یکی از مشترکان ایرانسل بهستم که ماه گذشته اشتراک یه ماه اینترنت ایرانسل گرفتم که مبلغ 14هزار تومان از من بالا کشید و تقریباٌ نیم ساعت به من خدمات اینترنت داد . از دفتر خدماتی پیگیر قضیه شدم که گفتند به ما ربطی نداره و این مشکل خیلی از مشترکین دیگه هم بوده .امیدوارم پیگیر شوید تابناک عزیز
شارچ اشتباه زدم حسابم مسدود شده نمیتونم شارچ کنم.چه کنم؟؟؟
با سلام
بنده نیز در تاریخ 25/4/91 با پرداخت هزینه کامل شش ماهه به ایرانسل اشتراک اینترنت پرسرعت گرفتم.( توجه کنید که هزینه کامل شش ماه رو برای ماهی 2 گیگابایت ترافیک پرداخت کردم.)
و تازه امروز 5 مرداد ماه برای نصب اومدن و باید شش ماه من از امروز شروع بشه.
به سلام
من چند روز پیش وایمکسی از ایرانسل خریداری کردم لی هنوز نتونستم استفاده کنم. هر باری هم که به پشتیبانی ایرانسل زنگ می زنم با این جمله تکراری و اعصاب خردکن مواجه می شم "پیگیری می شه و ظرف چند ساعت با شما تماس گرفته می شه" ا
سلام اینجانب در زمستان سال نود ساعت دوازده شب طی یک زورگیری کارت عابر م به همراه رمزش را از دست داده ام و سارقان عزیز مبلغ دو میلیون موجودی ان را شارژ ایرانسل خریده اند از ان تاریخ تاکنون ایرانسل محترم هیچگونه جوابی یه ما در خصوص شارژ های خریده شده نداده
سلام .سیم کارتم pukمیخوادومن ندارم همچنین چون سیم کارت دست دومه صاحبشو نمیشناسم تا ازش مدارک بگیرم.راه دیگه ای نیست؟
با سلام و خسته نباشید
من یه سیم کارت اعتباری داشتم که به اسم خودم نبود و چند سالی استفاده میکردم
ولی سیم کارت سوخت و سیم کارت جدید رو دیگه به من نمیدم
فکنم حدود 3ماهی میشه پس از مالکیت در اومده
چطور میتونم اون شماره رو خودم از ایرانسل بگیرم تا به کسه دیگه نفروختن ؟؟؟
با تشکر
با سلام و خسته نباشید
من یه سیم کارت اعتباری داشتم که به اسم خودم نبود و چند سالی استفاده میکردم
ولی سیم کارت سوخت و سیم کارت جدید رو دیگه به من نمیدم
فکنم حدود 3ماهی میشه پس از مالکیت در اومده
چطور میتونم اون شماره رو خودم از ایرانسل بگیرم تا به کسه دیگه نفروختن ؟؟؟
با تشکر
با سلام. از ابتدای شهریور 1391 با پرداخت بیش از مبلغ درخواستی ایرانسل و تعرفه شش ماهه تاکنون که 20 روز می گذرد هیچ سرویسی به شناسه 9411109027 ارائه نشده و با تمام پیگیری های مربوطه پاسخ صریح و شفافی به مشتری داده نشده و هرروز وعده چند ساعت دیگر را می دهند. درصورت بروز مشکل در سیستم حساب معمولاً یک یا دو روز رفع نقص انجام خواهد شد اما متأسفانه بیش از 20 روز این تأخیر ادامه دارد. درود
مدير مسئول محترم سايت خبري تابناك
با سلام و احترام
تا كنون 3 بار اين موضوع براي بنده اتفاق افتاده كه از سايت بانك ملي به صورت اينترنتي شارژ 20000 هزار توماني ايرانسل خريدم اما پس از وارد كردن شماره شارژ اين پيام ظاهر شد كه اين شماره قبلا" استفاده شده حال اينكه بنده خريدم رو آنلاين انجام دادم توسط چه كسي به جز خود ايرانسل مي تونه شارژ مذكور استفاده شده باشه لطفا" پيگيري فرماييد
اینترنت همراه من 2 هفته قطع در صورتی که قبلا راحت کانکت میشد ولی 2 هفته است که به هیچ وجه با موبایل از حط ایرانسل نمیتونم به اینترنت دسترسی داشته باشم .لطفا رسیدگی کنید
سلام با عرض خسته نباشید به مدیر سایت می خواستم درخواست کنم که شهرستان سردشت در استان آذربایجان غربی با وجود اینکه آلان دکل های وایمکس نرسیده ما در اینترنت چی بی ار اس مشکل خیلی بزرگی داریم یعنی نمی توان در یک ثانیه یک کیلوبایتم دریافت کنیم لطفا-خواهشا-تو را خدا این مشکل ما را به ایرانسل اعلام کنید ممنون میشیم یعنی واقعا ما الان موندیم برای اینترنت یعنی دکل BTS یک تا داریم که برای این همه جمعیت واقعا کمه با تشکر
سلام می خواستم درخواست کنم که در شهرستان سردشت در استان آذربایجان غربی مشکل اینترنتEDGE GPRS داریم یعنی اصلا قابل استفاده نیست ولی در شهر ها ی دیگر که بالای300 کیلوبایت در یک ثانیه دریافت می کنند و در مورد وایمکسم که هنوز به شهرستان های همسایه ما هم نرسیده لطفا این موضوع ها را به ایرانسل اطلاع دهید ممنون میشیم با تشکر
سلام می خواستم در خواست کنم که شهرستان سردشت تقریبا در هشت کیلومتری این شهرستان یک دو شهرستان دیگر هستند که اگر دکل های وایمکس نصب شه این چند شهرستان با هم تحت Pوشش قرار می گیرند و در ضمن این شهرستانی مرزیم هست Pس نیاز به اینترنت واقعا زیاده ممنون
ما تا آلان برای خدمات وایمکس صبر کردیم و همین طور صبورانه مینشینیم و ما همه مشتاقانه صبر کردیم و می کنیم ولی لطفا یه خورده هم به فکر ما باشید از شهرستان سردشت در استان آذربایجان غربی
سلام من شارژ کردم گوشیمو ولی دوروز بعدهرچی شارژ داشتم رفت 3باراین قضیه تکرارشده
من سه بار یه رمزی رو اشتباه زدم خطم مسدود شده
با سلام یک کارت شارژ اینترنتی خریداری کردم گوشیم شارژ نشد ولی از حسابم پول کم کرد حالا من چیکار کنم با شماره پیگیری 604457
من سیم کارتی را از دوستم خریداری کردم .چطور مطمین بشم که به نام من شده
با سلام و خسته نباشید لطفا در مورد حذف دریافت پیامکهای تبلیغاتی من را راهنمایی کنید با تشکر
سلام. مدیریت محترم سایت تابناک اگر فراخوانی مبنی بر طرح شکایت از شرکت ایرانسل در حق مشترکین صورت پذیرد به شرافتم قسم 90% مشترکین از این شرکت ناراضی و مایل به طرح شکایت هستند چندین شماره من مصادره شد صدها بار بعدازخریدبسته GPRS که sms تایید استفاده از GPRS را دریافت نمودم و شروع به استفاده کردم ومتوجه شدم شارژم کم شده ازمبلغ 200تومان تا5000تومان کسر گردیده (بیش ازصدبار) این اتفاق افتاده چندبار به 700زنگ زدم بعدازساعتها انتظار گفتند gprsشما داخل شبکه گیر کرده بهرحال برادر مردم بیچاره ما نه وقت دارند نه با قانون آشنایی دارند این قرار دادی که شرکت ایرانسل مدعی اوست درشرايط نابرابر منعقد شده و مشترکین حق هیچ گونه اظهارنظری یا تغییری را ندارند و چون شرکت ایرانسل باپول مشترکین قدرقدرت شده است کسی را یارای مقابله با خویش نمیبیند بازم صدرحمت به همراه اول حداقل کارش روحساب کتابه من نشنیدم حق کسی را ضایع کنه البته پیشنهاد میکنم آنانی که امکانات دارند کمپینی راه اندازی کرده تا مشترکین ناراضی با عضویت و امضا تومار شکواییه بتوانند با قاطعیت از طریق مراجع قضایی احقاق حق نمایند
سلام
من دوروز پیش تعرفه طلایی ماهانه رو فعال کردم و اسمس تأیید تعرفه طلایی اومد .هنوز استفاده نکردم الان که خواستم صحبت کنم میگه شارژتون کافی نیست.
سوال:
سیم کارت اعتباری من دزدیده شده و در حال استفاده است . فکر می کنم سیم کارت هدیه باشه که به نام خودم نیست . چطور می تونم اونو بسوزونم . در ضمن من این شماره رو لازم دارم چون به خیلی از جاها برای دریافت پیامک شماره این خطم رو دادم. چطور مس تونم خط دیگه با همین شماره داشته داشته باشم . ممنونم
با سلام
سیم کارت اغتباری ایرانسل من دزدیده شده و در حال استفاده است . چون پوکه سیم کارت رو گم کردم و سیم کارت هدیه است به امور مشترکین مراجعه کردم و لی گفتند نمی توانند سیم رو بسوزونند . لطفاً راهنمایی کنید که چطور می تونم سیم کارت رو بسوزونم و سیم جدید با همون شماره بگیرم . ممنون
با سلام. من یکی از استفاده کنندگان خط ایرانسل در زرین شهر اصفهان هستم.... با عرض تاسف باید به اطلاعتون برسونم این شهر با اینکه صراحتا بهترین شهر استان اصفهانه... آماج مهاجرت اقوام مختلفه... یکی از مهمترین مراکز صنعتی کشوره و صنایعی مثل ذوب آهن اصفهان- مجتمع عظیم فولاد مبارکه --- صتایع مهماتسازی و سیمان سپاهان رو در 4 طرفش داره هنوز وایمکسش فعال نیست !!
دیروز در خصوص درخواست وایمکس در شهرستان زرین شهر استان اصفهان واستون کامنت گذاشتم و نوشتید که تا 24 ساعت آیده در سایت گذاشته خواهد شد ولی ..... هنوز که خبری نیست!!!!
یه کارت شارژ گرفتم 14رقم 2 رقمش کمه چاپ نشده تورو خدا باید چیکار کنم وارد نمیشه
ايرانسل شناسه کاربري من را 3ماه است که مسدود وفعال نميکند پيگيري هم بيفايده بوده و700جواب منطقي نميدهد.همين پست الکرونيک من غيرفعال است.
من روی گوشیم میخواهم mmsنصب کنم تا یه جایی میرم ولی میگه از قبل نصب شده و هیچ چیزی نمیاد که پین بزنم ولی میگه پین نادرسته.
باسلام چرا خط ایرانسل من همش پلیز ریستارت میشه خیلی اعصابمون رو خورد میکنه خواهش میکنم یه کمکی بکنین
برای چی این قدر سرعت اینترنت ما کند است
با سلام اینجانب حدود یک هفته هس طرح طلایی دو ستاره ماهانه اعتباری فعال کردم ولی هزینه هام عادی حساب میشه و طرح اعمال نمیشه. با 700 هم تماس گرفتم ولی مشکلم حل نشد. لطفا ج بدین ؟؟؟؟؟
سلام
خط ایرانسل من چند روز فقط میگه تماس های اضطراری مشکل از کجاست؟
فکر میکنم حدود یه ساعته که اینترنتی شارز ایرانسل خریدم اما هر کاری میکنم میگه سیم کارت مسدود شده واقعا نمیدونم چی کار کنم لطفاراهنمایی کنید.ممنون
سلام خسته نباشید ببخشید مزاحم شداز شما تقاضا دارم به مشگل من رسیدگی شود به خدمت شما برسانم به خط من خیلی خیلی اس ام اس میاد همش تبلیغ و چیزهای دیگه واقعن عصابم رو ریخته به هم بارها شده میخواستم سیم کارت رو بشکنم از شما تشکر میکنم مشگل منو حل کنید.
سلام مشخصات کارت بانکى من لوح رفته با پيگيرى حسابم متوجه شدم شخصى به صورت اينترنتى حساب من را با خريد شارژ ايرانسل خالى کرده خواهشن راهنماييم کنيد ايا با رمز و سريال شارژ مىشه مشخص کرد کدام شماره شارژها رو استفاده کرده؟البته يکى مشخصات بهش دادم برا پرداخت شهريم ک اونم ايرانسل داره ب اونم مشکوکم راهنمايى کنيد چکار کنم؟
سلام یک هفته ای میشه که گوشیم گم شده.باید چیکار کنم؟خواهشا کمکم کنید...
س.‏ سیمکارتم بیجا شارژ کم میکنه! هر چند روز ی بار ی پیام میاد روصفحه نمایشگرم:که نوشته:هزینه آخرین تماس ‏150‏ تومن !!مشکلش چیه؟؟؟پیام اطلاعاتیم هم خاموشه ! ‏
با سلام خدمت شما من یه شارز ایرنسل خریدم ولی ان استفاده شده و فروشنده هم حرف مرا قبول نمیکند چگونه میتوان فهمید چه شماره ای ان شارز را استفاده کرده شماره پیگیری شارز هم دارم
با سلام
سال گذشته من وایمکس ایرانسل ثبت نام کردم و بعد از مصرف یک ماه اول تا تیر امسال از تعرفه مصرف آزاد استفاده میکرد و بسته افزایشی خریداری میکردم تیر امسال نیاز به دانلود داشتم که تعرفه یک ماه 128 3 گیگ دانلود را انتخاب کردم و بعد از به اتمام رسیدن آن خواستم از مصرف اراد و خرید بسته افزایشی استفاده کنم (حتی یک بسته افزایشی هم خریدم) اما اجازه استفاده نمیداد و با 707 تماس گرفتم گفتند که مصرف آزاد دیگر وجود ندارد و باید شما از تعرفه های ماهیانه استفاده کنید دوباره تعرفه مصرف ماهیانه کرفتم .
برای من ایجا سوال است که اگر مصرف آزاد وجود ندارد پس چرا هنوز تبلیغ آن روی سایت ایرانسل هست و اگر هم هست من باید چگونه از آن استفاده کنم؟
سلام، نزدیک ۲ هفته هست که سیم کارت خریدم اما متاسفانه بمحض شارژ شدن ،سارژ را می خورد و موجودی صفر می شود از اینترنت هم استفاده نکردم لطفا برام بفرستین که مشکل چست؟ متشکرم.
سلام، نزدیک ۲ هفته هست که سیم کارت خریدم اما متاسفانه بمحض شارژ شدن ،سارژ را می خورد و موجودی صفر می شود از اینترنت هم استفاده نکردم لطفا برام بفرستین که مشکل چست؟ متشکرم.
سلام .دوستان.بابا تو شهر ما اینترنت ایرانسل وصله. فقط منطقه(کوچه)ما اینترنت قعطه الان ۲روزه.لطفا بگین برای پیگیری و درست شدن به کجا مراجعه کنیم .باتشکر
سلام من ی شارج اینترنتی گرفتم ولی 14 رقمه شماره پی گیریم دارم باید چیکار کنم؟مرسی
با سلام وخسته نباشید
شهریورماه 92سیم کارتی که شکست.بعد سه ماه بسته بازگشت ای داده ام ولی فعال نمی شود
درطول خاموشی سیم کارت مرتبا تماس و شارژمی فرستادم;آیا سلب امتیاز شده?
سلام من سیم کارتم حدود سه ماه پیش غیرفعال شده یعنی من گوشیمو خاموش کردم بعد که روشن کردم برا سیم کارتم رمز گذاشته بودم که سه بار اشتباه زدم و سیم کارتم غیر فعال شد خواهش میکنم که کمکم کنید
سلام-
من سیم کارتم رو شارژ میکنم ولی خود به خود ازش شارژ کم میشه دلیلش چیه؟
با سلام عرضم به خدمت شما من مدتیست که هر کس بهم زنگ میزنه میگه چرا جواب نمیدی در صورتی که گوشیم زنگ نمیخوره و روی گوشیم هیچ نشانی هم نیست لطفا میشه برسی کنید
سلام.از دیروز هر چه زنگ میزنم گوشی یکی دوستام اصلا بوق نمیخوره و خود به خود بعد 1ثانیه قطع میشه با چنتا گوشی دیگ هم زنگ زدم بهش همینجوره علت چیه؟چ مشکلی هست؟
با ان تبلیغات های مسخر تون مردومو ازارمبدین
ایرانسل نخرین
من شماره ایرانسل دارم و هروقت که شارژ شگفت انگیز میکنم قابل استفاده نیست حتی برای شبکه ی داخلی. یعنی چی؟
لطفا راهنمایی کنید
باسلام ميخواهم پيامهاي تبليغاتي ايرانسل رادريافت نكنم مخصوصا8282لطفا راهنمايي كنيد مشكلات زيادي بابت پيامهاي تبليغاتي برايم پيش آمده. باتشكر
باسلام ميخواهم پيامهاي تبليغاتي ايرانسل رادريافت نكنم مخصوصا8282لطفا راهنمايي كنيد مشكلات زيادي بابت پيامهاي تبليغاتي برايم پيش آمده. باتشكر
تنظیمات میخوام همه روش هاشم امتحان کردم گوشیمم 2700 نوکیاست
اینترنت ایرانسل اصلا خوب نیست چون هی قطع میشه و دیگه وصل نمیشه لطفا برای اینترنت چاره ای بیندیشید من اول فکر میکردم مشکل از سیم منه عوضش کردم اما بازم جواب نداد
اینترنت ایرانسل اصلا خوب نیست چون هی قطع میشه و دیگه وصل نمیشه لطفا برای اینترنت چاره ای بیندیشید من اول فکر میکردم مشکل از سیم منه عوضش کردم اما بازم جواب نداد
با سلام
در حدود دوهفته است که وضعیت اینترنت و آنتن دهی ایرانسل در روستای گورزانگ استان هرمزگان شهرستان میناب دچار اختلال و بیشتر مواقع قطع کامل اینترنت گردیده خواهشمند است در این خصوص اقدام فرمایید.
من یکی ازمشتریان وایمکس ایرانسل هستم اینترنتم یعنی 512است وسرعت دانلودم شاید باورتان نمیشه 1کیلو بایت است تماس گرفتم با707میگویند همینه شلوغه میگم شلوغه شما هم پهنای باند رو زیاد کنید میگن قراره مگر این کم فروشی نیست مگراین حرام نیست مکراین دزدی نیست
با سلام
متاسفانه من یکی از مشترکین ایرانسل هستم که از خدمات بی مصرف ایرانسل شکایت دارم
بعد از مدتى كه از سيم كارتم استفاده نكردم و الان دوباره به كار گرفتمش وقتى ميخوام شارژ بكيرم ىا در كل از خدمات استفاده كنم با گرفتن كد مورد نظر به ارائه خدمات وصل نمىشم و مثل شماره تماس معمولى انجام ميگيره كه نهايتاً جواب ميده شماره مورد نظر موجود نيست
بعد از مدتى كه از سيم كارتم استفاده نكردم و الان دوباره به كار گرفتمش وقتى ميخوام شارژ بكيرم ىا در كل از خدمات استفاده كنم با گرفتن كد مورد نظر به ارائه خدمات وصل نمىشم و مثل شماره تماس معمولى انجام ميگيره كه نهايتاً جواب ميده شماره مورد نظر موجود نيست
باسلام خسته نباشید من هفت روز مشکا اینترنت دارم ازشما تقاظای همکاری دارم باتشکر
سلام خسته نباشید.ما در شهر تبریز منطقه ولیعصر هستیم اما متاسفانه دقیقا 3 رو روز است که انتن ایرانسل نداریم.نمیدونیم چیکار کنیم.میشه راهنمایی کنید.
اگه سه بار کد اشنباهی بزنیم و خط مسدود بشه چه باید کرد ؟
سلام من گوشیم رو شارژ می کنم خود به خود شارژم تموم می شه اگه چیزی فعال سازی کردم و به همین دلیل شارژم تموم می شه لطفا غیر فعالش کنید.
با سلام اینجانب به اشتباه از طریق اینترنت شارژ خریداری کرده و مبلغ بسیار بالایی است اگر امکان دارد راهنمایی کنید تا بتوانم مبلغ را پس گرفته و شارژ را کنسل کنم .
تو منطقه ما دکل ایرانسل هست و وقتی که از دکل دور میشیم ایرانسل کار میکنه و اومدن درستش کردن ولی بعد از چند ساعت دباره خراب شدن
سلام خسته نباشین
2روزه که پیام هام هرچند ساعت ارسال نمیشه.مبلغ کسر میشه اما پیام به گیرنده تحویل داده نمیشه.بعد از چندین ساعت متوجه شدم این مشکل رفع شده ولی بعد از حل مشکل پیام هایی که در قبل ارسال کرده بودمو هزینشم از اعتبارم کسر شده بود نرفته!بعد از یک روز باز این مشکل برای خطم به وجود اومده.راه های زیادی برای پیشگیری از این مشکل انجام داده بودم اما بی فایده بود!خب این وسط تکلیف پیام هایی که ارسال کردمو نرفت،ولی هزینش کسر شد چی میشه؟حالا باید چیکار کنم تا این مشکلات برام ایجاد نشه؟
لطفا پاسخ سوالاتم رو به ایمیلم بفرستین.تورو خدا زودتر این2روز حسابی ایرانسل بهم رختم!مرسی
با سلام خدمت شما من سیم کارتم مسدود شده باید چیکآر.کنم
بنده بسته اینترنت 2 گیگ یکماهه به مبلغ ده هزارتومان خرید و فعال نموده ام ولی سرعت بر خلاف ادعاهای ایرانسل انقدر کم است که اصلا نمیشه حتی سرچ کرد چه به رسد به دانلود ایا این کلاه برداری ایرانسل نیست که پول مردم را میگیره و هیچ خدماتی نمیده؟
من یک خط ایرانسل با کد 901 خریدم وقتی میخام واتس اپ فعال کنم میگه این شماره در ایران وجود ندارد.همراه اول هیچ مشکلی نداره.جمع کنین ایرانسلو فقط تبلیغ الکی
با سلام الان دو هفته ای میشه که من نمیتونم به کسی از طریق سیم کارت ایرانسلم زنگ بزنم فقط میتونم اس ام اس بدم البته دیگران میتونن بهم زنگ و اس ام اس بدن ولی من نمیتونم زنگ بزنم فکر میکردم اشکال از گوشیم هستش ولی سیم کارتم رو در گوشی دیگه ای گذاشتم اما باز نشد زنگ بزنم.چیکار کنم که درست بشه؟
با سلام و عرض ادب و خسته نباشید.بنده در تاریخ 11 خرداد 93 سیم کارت طلایی با پیش شماره 0901 از سایت ایرانسل خریداری کرده ام و مبلغ را کم تر از یک روز پرداخت کردم و با موفقیت انجام شد.اما الان دقیقا هفت روز هست که شرکت ایرانسل اقدام به بسته بندی و ارسال سیم کارت نکرده.با پشتیبانی تماس گرفتم در جواب بهم گفتن که تا چهار هفته طول میکشد که بدستم برسه.مگر ارسال یه سیم کارت از تهران به شیراز چقدر کار میبره؟ خواهشمندم لطفا پیگیری کنید تا مدت زمان بیشتری به تاخیر نیافتد .باسپاس
سلام وخسته نباشید
خواهش میکنم یه نفر به من کمک کنه،نمیدونم دیگه از کی بپرسم!!من بیش از24ساعته خطم هرکسی تماس میگیره میگه خاموش است،پیام هم بهم نمیاد،اما خطم روشنه و خودم میتونم باهاش زنگ بزنم،به700هم زنگ زدم هرلحظه ولی اپراتورش جواب نمیده ودیگه نمیدونم بایدچکارکنم!مرکز خدماتی هام میگن فقط باید به700زنگ بزنین...خواهشا یکی منو راهنمایی کنه.
سلام چندروزی هست که من هرچقدر شارژمیزنم شارزمیشه ولی فردا اعلام میکنه موجودی صفر من چه کار باید بکنم لطفا سریعتر پاسخ بدید ممنون
سلام در تاریخ 3/5/93 از طریق اینترنت اقدام به شارژ کردم ولی متاسفانه به علت اشتباه قبل از ورود شماره شارژ به تلفن همراهم ایمیل ارسالی شما را پاک کردم. امیدوارم با ارسال مجدد این ایمیل امکان استفاده از آن را برایم فراهم کنید. مبلغ شارژ 200000 ریال بوده است. با تشکر
سلام در تاریخ 3/5/93 از طریق اینترنت اقدام به شارژ کردم ولی متاسفانه به علت اشتباه قبل از ورود شماره شارژ به تلفن همراهم ایمیل ارسالی شما را پاک کردم. امیدوارم با ارسال مجدد این ایمیل امکان استفاده از آن را برایم فراهم کنید. مبلغ شارژ 200000 ریال بوده است. با تشکر
با عرض سلام .wimax cpe wixfmm-130 دارم سرعت دانلود فایل یا وای فای خیلی ضعیف است با انیکه اشتراک 512گرفتم چکار کنم
سلام من دیروز ی سیم کارت خریدم ولی و ثبت نام کردم اما هنوز فعال نشده با٧٠٠تماس گرفتم جوابمو ندادن من چیکار کنم توروخدا؟
با سلام و خسته نباشید
اینجانب چند سال هست که از سیم کارت ایرانسل استفاده میکنم و از همه امکانات ایرانسل راضی هستم جز اینترنت همراه ایرانسل در سالهای اخیر سرعت اینترنت ایرانسل بسیار پایین بوده و البته در ماه اخیر به هیچ عنوان اینترنت ایرانسل بروی مرورگرهای تلفن همراه جوابگو نیست در صورتی که خود مرورگر تلفن همراه فاقد سرعت بالا میباشد ولی با استفاده از مرورگرهایی که در تلفن همراه نصب میشود از سرعت بالایی برخوردار هستن.بارها و بارها با اپراتور ایرانسل تماس گرفته ام اما هر به نحو ی جواب داده،گاهی گفتن سیستم در حال بروز رسانی هسته،گاهی گفتن اینترنت کلآ در منطقه ی شما(سیستان و بلوچستان)مشکل دارد و همکاران در حال پیگیری هستن...در بعضی از تبلیغات ایرانسل نوشته که ایرانسل قابلیت ارتقا به3gو4gرا کسب کرده،اگه با این سرعت باشه که باید گفت این حرف فقط جنبه ی تبلیغات دارد و هیچ صحتی در گفتار نیست.اصلآ چرا ایرانسل با این همه مشترکی که دارد پهنای باند اینترنت همراه اش را افزایش نمیده؟
با تشکر...
چرااینترنت سیم کارت من قابل استفاده نیست
چراسرعت سیم کارت من قابل استفاد نیست
با سلام
مدتی است پیامک های من (خط ایرانسل) به یک شماره ی همراه اول خاص تحویل نمی شه. میخواستم بدونم چه طوری میتونم مشکلم و حل کنم؟؟
واقعا متاسفم که تو این مملکت ما هنوز هم شرکتهایی مانند ایرانسل به شیوه های جدید و با شگردهای جدید راه های کلاه برداری را پیشه کرده و هر روز جیب مردم را خالی میکنند و مورد حمایت دولت هم هستند
باسلام من خطم شکسته میخوام بسوزونمش ودوباره فعالش کنم رفتم کافی نت از شمار پلاک خونمونوپرسیدگفت اشتباهه بایدرمزبگیری تا بسوزونمش حالاچیکارکنم؟
سلام خسته نباشید من میخواستم ارسال تنظیمات سیم کارت ایرانسل..
من یه شارژ پنج تومنی گرفتم بعد فرداش نوشت شارژ سخ ریال من اصلا حرف نزدم مشکل از کجاست
سلام این یعنی چی الان 3 روزه خط ایرانسل تو زاهدان نه صدا میزه نه میاد تو روستا 3 4 روزه خط این مشکل پیش نمیاد خب دیگه پاسخگو نداره بگید آدم همراه اول بگیره زنگ میزنی میگن خوبه کسی نیست جواب بدهههههههه؟؟؟؟؟
باسلام من از سیم کارتم استفاده میکردم که یکدفعه آنتنش رفت وگوشی من زد که سیم کات موجود نیست روی هر گوشی دیگری هم امتحان کردم جواب نداد اگر هم جواب بده برای چند دقیقه هست.یا اپراتور محترم تماس گرفتم بعد از پیگیری بهم گفتن به یک نمایندگی ایرانسل مراجعه کنم ومبلغ 2000تومان بپردازم ودوباره فعالش کنم وقتی رفتم نمایندگی به من گفتن 5000هزار تومان هزینه دارد پس اون 3000هزار تومان برای چی باید پرداخت کنم؟در صورتی که مشکل از خود ایرانسل بوده است؟
باسلام
سیمکارتمو بعداز مدتها روشن کردم،
و این پیام (تماسهای دریافتی شما مسدود شده) را میدهد.
آیا از من سلب امتیاز شده؟
چطور مشکل سیم کارتمو رفع کنم؟
با تشکر
سلام میخاسم بدونم پوشش عمومی تری جی ایرانسل کی عمومی خاهد شد
سلام خسته نباشید لطفا سریعا پاسخ دهید من دو روز پیش یک سیم کارت اعتباری خریداری کردم و فروشنده گفت بعد بیستو چهار ساعت فعال میشه اما الان وقتی بباهش تماس میگیرم اعلام میکنن سیم کارت مسدود است لطفا راه حل بدید
سلام من وقتی میخوام بجایی زنگ بزنم (ثبت نشده در شبکه ) میاره چیکارش کنم؟
باسلام من در بسته تخفيفي اينترنتي تلفن همراه ايرانسل را به قيمت ده هزار تومان خريداري كردم ودر تاريخ17-7-1393اينترنت ايرانسل قت شده ومن بازهم بسته اينترنتي را خريداري كردم وده هزارتومان دادم ولي وسل نشده وبازهم بسته تخفيفي ايرانسل را خريداري كردم ايبار قيمت دو هزار تومان ولي وسل نشده ومن مجبور شدم كه دو هزا تومان شازژه بگيرم تا از شماه بخوام كه من را رهنماي كنيد تابتوانم كمك بكيرام تا مشكلم حلشود ياديگران ببينند واين مشكلي كه براي من پيش اومد براي انان پيشنياد كه پولشان از جيبشان برود 26-6-1393
واقعا مسخرس ايرانسل.
با سلام چند روز پیش یک بسته اینترنتی یک ماهه برا خط ایرانسلم خرید کردم. سرعتش واقعا پایین و دلسردکنندست. مشهد زندگی میکنم و مثلا اینترنت 3G داریم استفاده میکنیم.فقط ساعتهای 5 تا 6/30 صبح سرعتش نسبتا بهتر میشه. خط رایتلم رو شارژ نکردم بخاطر ادعای توخالی شما و الان واقعا راضی نیستم. رایتل لاقل در تمام ساعات روز یک سرعت یکنواخت و قابل قبول به کاربراش میده.
ﺑﺎ ﺳﻼﻡ.ﻣﻦ ﯾﻪ ﺷﺎﺭﮊ 10ﺗﻤﻨﯽ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﺍﺯ ﺧﻮﺩ~ﺭﺩﺍﺯ ﺑﺎﻧﮏ ﺗﺠﺎﺭﺕ ﮔﺮﻓﺘﻢ.ﺣﻮﺍﺳﻢ ﻧﺒﻮﺩ ﮔﻮﺷﯿﻢ ﺍﻧﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺷﺎﺭﮊﻭ ﭼﻨﺪ ﺑﺎﺭ ﺯﺩﻡ ~ﯾﻐﺎﻡ your number is blocked ﺩﺍﺩ ﺣﺎﻻ ﻣﻦ ﭼﻪ ﮐﺎﺭ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﮑﻨﻢ.ﻟﻄﻔﺎ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﺑﮑﻨﯿﺪ
سلام. من مشترک سیم کارت اعتباری ایرانسل چند وقتی هست هر روز یه پیامک از 8282 برا من ارسال میشه و در ازای ارسال هر پیامک 200 تومن از حسابم کم میشه، لازم به ذکره که بنده عضو هیچگونه مسابقه و طرح های لیرانسلی نیستم. من باید چیکار کنم؟
شارژ به مبلغ 600 تومن انتقال دادم به خط دیگه که برای پیامک های تبلیغاتی ازم کم نشه،و متاسفانه پیامک انتقال وجه اومد اما وجهی انتقال نیافت. مبلغ چیز مهمی نیست اما اصل این مسئله مشکل هست. چرا همچین اتفاقی میوفته
سلام
میخواستم بدونم این کد ملی فرستادن واسه ایرانسل از طریق اس ام اس امنیت داره؟چون بعضیا میگن نفرستید؟؟
مهسا هستم 15 ساله از ارومیه
سلام .من دیروز باشماره ی*733*2# شارژ شگفت انگیز گرفتم برام هدیه داد حا لا که شارز م تموم شده نمی تونم از هدیه ... استفاده کنم لطفا راهنماییم کنید .با تشکر
بسته ی اینترنتی فعال نمیشه
سلام از وقتی که سیم کارتمو گذاشتم تو گوشی اچ تی سی تایتان شمار*555#رو که میزنم اخطار سیستم فایلد میده و نمیارش ولی *141 رو که میزنم میاره توروخدا کمک کنین
سلام اگر شارژ ایرانسل رااشتباهی به خطی که مسدود هست بفرستیم چطور باید یر گردونیم
ملکی دارم که سایت همراه اول (bts) در ان ایجادشده است جهت همکاری با ایرانسل اعلام اماده کی دارم
با سلام
اینجانب بسته اینترنتی ویژه دهه فجر را سه روز قبل فعال نمودم و هزینه 25000 تومان ار بنده کسر گردیده و پیامک فعال شدن بسته سه ماهه دریافت کردم.اما پس از سه روز هنوز حجم اینترنت خریداری شده ام را دریافت نکرده ام.لطفا پیگیری نمایید.
سلام.ببخشید سیم کارت من به نام خودم هست ولی پسر عموم قصد داره پرینت تماسای من رو بگیره چون توی نمایندگی ایرانسل آشنا داره میگه میتونم.میخواستم بدونم راهی هست که جلوی این کارشو بگیرم
سلام ، خسته نباشید من درمورد آهنگ زیبای فرهاد به نام بوی عیدی انتقادی خدمتتون دارم . به طور معمول علاقه مندان به این آهنگ دوست دارند صدای زیبای فرهاد رو بشنوند تا آهنگ خالی رو که اول آن پخش می شود ، بنابراین درخواست من به عنوان علاقه مند، از شما این هست که لطفا آهنگ خالی ابتدایی را کمتر از 5 ثانیه نمایید. تا شنونده لذت بیشتری ببرد
. با تشکر فراوان از شما . الهام
سلام من ی تبلتangelnovopcخریدم وقتی این خطمو میندازم من میتونم ب طرف اس بدم ولی طرف وقتی بهم اس میده اس ها برام نمیاد ولی با خط دیگه امتحان کردم اس ها میاد میشه بگین باید چیکار کنم گوشی داغونم کرده
من اینترنت سه ماهه 25 تومانی 6 گیگابایت خریده بودم که پس از ده روز که5، 800 .داشتم یک دفعه صفر شد سه بار هم زنگ زدم هیچ کاری نکردن
سلام
من می خواهم یه شماره ای را بگیرم این خطا را می آورد.
خدمات اپراتوری را بررسی کنید
به نظرتون مشکل از کجاست.
با تشکر
به محض دانلود از طریق ایرانسل و توسط گوشی گلکسی 4 اینترنت متوقف می شود . 6 ماه است همچنان گرفتار این موضوع هستم . گوشی هم هیچ ایرادی نداره نوی نو است .
با سلام؛ منزل ما در بلوار نصر شهر شیراز میباشد و همانگونه که اطلاع دارید ساختمان اصلی ایرانسل نیز در همین خیابان میباشد با این وجود استفاده از اینترنت تری جی در بلوار نصر شیراز یا مقدور نمیباشد و یا در صورت اتصال اتفاقی بسیار زیاد قطع و وصل میشود که استفاده از آن را تقریبا غیر ممکن نموده است در صورتی که سرعت اتصال و استفاده در مناطق اطراف کمربندی وکتسبس که مردم استفاده و نیاز کمتری در این مناطق دارند بسیار عالی میباشد لطفا به این مسئله رسیدگی فرمایید
با سلام؛ منزل ما در بلوار نصر شهر شیراز میباشد و همانگونه که اطلاع دارید ساختمان اصلی ایرانسل نیز در همین خیابان میباشد با این وجود استفاده از اینترنت تری جی در بلوار نصر شیراز یا مقدور نمیباشد و یا در صورت اتصال اتفاقی بسیار زیاد قطع و وصل میشود که استفاده از آن را تقریبا غیر ممکن نموده است در صورتی که سرعت اتصال و استفاده در مناطق اطراف کمربندی وکتسبس که مردم استفاده و نیاز کمتری در این مناطق دارند بسیار عالی میباشد لطفا به این مسئله رسیدگی فرمایید با تشکر از شما
سلام
من وقتی با شماره ایرانسلم پیام میفرستم سیستم خودش پاسخ میده و یه شماره برام میفرسته پیام هم به دست طرف نمیرسه
مدیر روابط عمومی ایرانسل جناب آقای آرش کریم بیگی،
با سلام درخواستی داشتم در صورت امکان خواهش می کنم همکاری فرمایید این واحد آموزشی جهت جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان پایه ششم این مدرسه به دنبال یک اسپانسر خوب هستیم امید وارم در اجرای خوب این جشن ما را یاری کنید. با تشکر - طایفه - مدیر مدرسه آرهاشم منطقه 5 تهران
باعرض سلام و خسته نباشید
من تا چند وقت پیش اینترنت خطم وصل بود و هیچ مشکلی نداشتم ولی الان اینترنتم وصل نمیشه حتی علامت اینترنت هم بالای گوشیم نمیاد تنظیمات اینترنت رو هم نصب کردم ولی هیچ فرقی نکرده اون قسمت outo connect رو هم میزنم ولی بازم وصل نمیشم لطفا راهنماییم بکنین مررررسی
سلام ببخشيد دليل خرابي خطاي ايرانسل چيه پيام براحتي ارسال و دريافت ميشه ولي موقع تماس اصلا صدا نمياد
سیم کارتم از اسفند 93 دچار مشکل شده و فقط درمحل کارم آنتن ندارم
در صورتی که مشکلم حل نشه از شرکت ایرانسل شکایت میکنم
سیم کارتم از اسفند 93 دچار مشکل شده و فقط درمحل کارم آنتن ندارم
در صورتی که مشکلم حل نشه از شرکت ایرانسل شکایت میکنم
سلام..
ببخشید حدود 10روز میشه که اینترنت 3Gدر بعضی نقاط دزفول قط شده ...کوی مدرس و کوی ولی آباد قبلا 3Gبودن ولی الان نه.اما در نقاط دیگه ای دزفول به خوبی 3Gکار میکنه..لطفا بگین ما چیکار کنیم الان چند روزه اینترنت کار نمیکنه باتشکر
سیم کارت به نام کسی دیگه است و من می خواهم یک سیم کارت با همین شماره بهم بدن ولی نمی دانم چی کار کنم چون به نام خودم نیست و خیی شماره اش برام مهمه چون شماره کاری من است چه باید بکنم
سلام.متاسفانه سیم کارت من دچار مشکل شده و شارژ پولی سیم کادت را کاملا تمام میکند........لطفا من را داهنمایی کنید.متشکر
باسلام
من بسته ماهانه افزایشی پیامک ایرانسل امروز فعال کردم الان چطور میتونم لغوش کنم؟
تخفیف این بسته چقده وچطور لحاظ میشه؟
الان يكي دو هفته است خط ايرانسل حواليه ميدان شيراز و شيخ بهايي دچار مشكل شده وقتي با اپراتور ميخام تماس بگيرم علتو بپرسم 45 دقيقه گوشي رو گوشم بود ولي كسي جواب نداد واقعا مسخره ست از كارو زندگي افتادم هر كي تماس ميگيره فقط اس ام اسش مياد.نميدونم به كي بايد بگيم اگه ايرانسل عرضه نداره مشتركاشو راضي نگر داره بريزيم دور سيم كارتو
میخواستم بپرسم این صفحه ایرانسل توی لاین که میگه اگه اد کنین بیست تومن شارژ میدیم راسته؟دوتا رمز شارژ برام اومده که هیچکدوم به درد نمیخوره
سلام
من تقریبا یک سال هست از اینترنت همراه استفاده میکنم و الان دیگه نمیخوام از اینترنت استفاده کنم ولی متاسفانه به محض شارژ کردن سیم کارت ایرانسل به صورت اتوماتیک از موجودی من کسر میکنه و اینترنت یک روزه میده و با تغییر شبکه هم درست نمیشه
مدیر محترم سایت تابناک لطفا سریع جواب بدید چند روز پیش بنده سیم کارت خود را به روی تبلتم انداختم و کد پین مورد نظر را وارد کردم سپس کد پین را از روی سیم کارت حذف کردم ما خواستار کد پین بود چند روزی که گذشت از بنده کد پوک را خواست من هم به جعبه و قاپ سیم کارت دسترسی نداشتم و کد پوک را هم نمیدانستم اکنون سیم کارت را هم در می اورم اما باز پین و پوک میخواهد و مرا از استفاده حتی بدون سیم کارت هم محروم کرده لطفا پاسخ بدهید منتظر پاسخ شما هستم
اهنگ پیشوازم فعال نمیشه؟؟؟
باسلام از گوشیم خود ب خود شارژ کم میشه نمیدونم بخاطر اون رمزاییه ک شارژ رایگان دادن یا چیزی دیگه
سلام با عرض خسته نباشید
من برای سیم کارتم کد پین گذاشتم چند روز پیش کد پین از یادم رفته بود و اشتباهی پین را زدم حالا باید چکار کنم که از مسدود بودن در اورمش
سلام خسته نباشین من نمیتونم اهنگ پیشوازمو عوض کنم لطف میکنید شماره پشتیبانیتونو لطف کنید
ممنون
درتاریخ 4 تیر 94 قبوض تلفن همراه وگاز راتوسط سامانه ایرانسلی #7* پرداخت نمودم که متاسفانه تاکنون 7تیر بمراجع ذیصلاح واریز نگردیده. به اپراتور ایرانسل اطلاع دادم که ایشان فرم پیگیری بشماره 115168548 صادر نمودن ولی متاسفانه هرگاه تماس میگیرم باجواب سر بالا که درحال پیگیری است مواجه مشوم لطفا جهت شکواییه مرا راهنمایی کنید
لطفا خواهشا برا اهنگ عاشقتم شاید مبثم ابراهیمی کد پیشواز بزارید .با تشکر
سلام من مدتی است که خط ایرانسل خریدم برام پیام اومد ک سیم کارت هدیه برام ارسال میشه برای لغو ارسال سیم کارت باید چیکار کنم؟اگه ادرس با کدپستی باهم جور در نیاد سیم کارت به ادرس ارسال میشه یا به کدپستی لطفا جواب منو کامل بدید ممنون
با سلام خط ایرانسل شهر پردیس از دیشب مورخ ۲۸/4/94 مختل(خراب ) شده است از اپراتور خواهشمندم به این مشکل رسیدگی شود . چون من از دیشب تا الان خط ایرانسلم انتن نداره
با تشکر
سلام نمیدونم برای چی وقتی برای من اس میاد مینویسه شما از شماره فلان پیامک دارید(اعداد به لاتین وارد شود)5:دریافت،6:افزودن به فهرست مجاز،7:عدم دریافت،8: افزودن به فهرست غیرمجاز
این پیام بعد از ۲۴ ساعت منقضی می شود.باید چه کار کنم؟؟
باعرض سلام
میخواستم بپرسم بر چه اساسی هزینه اس ام اس تبلیغاتی که برای مردم میفرستین باید از اعتبار مشترک کم بشه؟؟؟؟
مدیر محترم اپراتور ابر انسل سلام علیکم
احتراما با توجه به اینکه تعداد کثیری از مردم این روستا از سیم کارت ایر انسل استفاد ه می کنند متاسفانه در بر قراری اینترنت همراه ایر انسل و مکالمه مشکل دارند به نمایندگی شما در شهرستان زابل بارها مراجعه داشته ایم تا کنون جواب قانع کنند ه ای نداد ه اند با توجه به اینکه تعداد زیادی کاربر ابنترنتی از خدمات سیم کارت های ایر انسل استفاده می کنند خواهش داریم به مشکل مردم رسیدگی شود
سلام.چند وقت پیش گوشی منو سرقت کردن وقتی برای غیرفعال کردن خط ایرانسل به نمایندگی ایرانسل مراجعه کردم گفتن چون به اسم خودت نیس نمیشه غیرفعالش کرد بااینکه همه مدارک وجعبه اصلی رو همراه داشتم الانم نمیدونم واقعا خط به اسم کیه و با شماره 700تماس میگیرمم که اوناام همین جوابو میدن .اسم خواهرمم که خطو از اون گرفته بودم دادم ولی باز گفتن به اسم اون نیس ،حالا تکلیف من چیه؟لطفا راهنمایی کنید.
چرا طرح یکماه فعال نمیشه
پاسخ ها
هانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
اره منم دردم همینه
با عرض سلام.من آهنگ پیشواز انتخاب کردم و هزينشم از حسابم کم میشه اما پخش نمیشه و فقط بوق میخوره. پیگیری کنید
با عرض سلام.من آهنگ پیشواز انتخاب کردم و هزينشم از حسابم کم میشه اما پخش نمیشه و فقط بوق میخوره. پیگیری کنید
با سلام
چرا وقتی با من تماس میگیرن میگوید گوشی خاموش است؟؟؟ و حتی \یامی نمیتوانم دریاف کنم؟ در صورتی که میتوانم تماس یگیرم و \یام ارسال کنم؟با 700هم تماس گرفتم یک کد دادند وارد کردم درست نشدچیکار کنم؟
سلام.من چجوری از طره های تشویقی استفاده کنم. چگونه اینترنت پرسرعت کنم؟؟
نظر نیست سوال دارم
چطور بفهمم چندتا خط به اسم خودمه؟
تشکر
باسلام میخواستم مطلبی در خصوص شرکت ایرانسل و تخلفاطی که در خصوص صفر کردن شارژ اعتباری سیم کارت ها انجام می گیره عرض کنم اینجانب دارای دو سیم کارت اعتباری ایرانسل می باشم که در طول چند ماه گذشته بارها اتفاق افتاده که بنده سیم کارت ها را شارژ کردم و پیام ایرانسل نیز دریافت کردم که شارژ مجدد انجام گرفت ولی در کمال تعجب هر دو تا سیم کارتم اعتبارش بدون اینکه استفاده ای بکنم در عرض سه روز صفر شده واین اتفاق بالای 7،8 مورد بوده حتی من از دوستان نزدیک خودم که سیم کارت اعتباری ایرانسل دارن این سوال را پرسیدم برای آنها هم اتفاق مشابه بنده افتاده بود .الان بنده مانده ام این مشکلو پیش کی باید مطرح کنیم.
سلام
چندین سال پیش در اینجا دکل ایرانسل نصب کردند بعد از مدتی دکل را جمع آوری کردند ولی موقع جمع کردن تابلوی برق را یادشان رفت والان از آن تابلو سو استفاده میشود لطفا به مسولین اطلاع دهید
آدرس خ حلال احمر مقابل درب پارک رازی پلاک110
سلام.برا من پیام اومده از طرفه ایرانسل ک بسته ی اینترنت شما آزاد حساب میشه .من همیشه بسته میخریدم و حجمش خیلی خوب بود ولی دو سه روزه ک ۵۰۰مگابایت میزنم تا ۱۰دقیقه کلا بستم تموم میشه..من چیکار کنم ک آزاد حساب نشه و چ دلیلی داره ک آزاد شده..
اينترنت ايرانسل دراستان بوشهر شهرستان دشتي مدتهاي زيادي است ازHبهEتغيريافته است مشكلهاي زيادي براي كاربران ايجادكرده است
سلام امروز ی سیمکارت 3G ایرانسل خریدم الان ک گزاشتم توی گوشیم میگ مسدوده چ کارکنم؟
چرا خطوط ایرانسل در کرج قطع
سلام
سیم کارت ایرانسل من چندساعته که یک طرفه شده به صورتی که پیام برام میاد گوشیمم زنگ میخوره ولی تحت هیچ شرایطینه میتونم مسیج بدم نه زنگ بزنم لطفا زودجوابمو بدید.
باسلام چراانتن نمیده چراهمیشه میزنه عدم تماس
بسمه تعالی
مدیریت محترم ایرانسل:
عدم پوشش شبکه:
با عرض سلام و احترام خدمت شما میخواستم پیشنهاد کنم با توجه به وجود کاربران زیادی که در استان یزد شهرک صنعتی جهان آباد میبد دارید که متأسفانه به علت عدم آنتن دهی و پوشش شبکه ایرانسل ممکنه از تعدادشون کاسته بشود اقدامات لازم جهت بهبود پوشش شبکه و آنتن دهی را انجام دهید که مطمأنأ با توجه به سرعت عالی آن که نسبت به همراه اول هست باعث جذب کاربر که اقلش به 10000 نفر میرسد خواهد رسید.
قبلا از موافقت و همکاری شما کمال تشکر را دارم.
من ا... توفیق
با تشکر
سلام.
من بسته اینترنت یک ماهه خریدم و 3 روز از مهلت آن می گذرد.
می خواستم بدونم که می شود همزمان یک بسته اینترنت روزانه بخرم؟
سلام.
من بسته اینترنت یک ماهه خریدم و 3 روز از مهلت آن می گذرد.
می خواستم بدونم که می شود همزمان یک بسته اینترنت روزانه بخرم؟
با عرض سلام وخسته نباشید من خط ایرانسل دارم با اون خط میخوام پیام بدم به دوستان خیلی دیر پیام تحویل داده میشه وخیلی دیر پیام دریافت میشه اینم بگم به کسایی که پیام میفرستم بعضی هاشون ایرانسل دارم بعضی ها هم همراه اول دارن به هرحال خیلی برام مهمه که این مشکل حل بشه شماره مرکز پیام رو هم چک کردم ولی درست نمیشه ممنون از لطف شما.
سلام خسته نباشید
مدتیه که میتونم با سیمکارت ایرانسلم پیامک بفرستم اما نمیتونم پیامک دریافت کنم خطم اعتباریه ممنون میشم راهنماییم کنین
سلام خسته نباشید
مدتیه که میتونم با سیمکارت ایرانسلم پیامک بفرستم اما نمیتونم پیامک دریافت کنم خطم اعتباریه ممنون میشم راهنماییم کنین
سلام من لاینمو حذف کرده بودم دوباره نصب کردم حالا با همین شماره نمی تونم وارد شم اصلاحا میگن بلاکه شده ولی من همین اکانتو می خوام امکانش هست شما درست کنید
برای واریز پول همه درگاه ها بازه و همه چیز براش تعریف شده و هیچ اخطاری در کار نیست اما وقتی بخوای پولت پس بگیری چنین تعرفه ای براش تعریف نشده! 200تا اخطار داده شده! هان؟ پول؟! چی؟ آب سیب؟!!!!!!!
سلام.من بسته ى يك ماهه 15000 ت فعال كردم و پول ازم كم شده اما نه بسته فعال شده نه پوله برگشته.آخه اين چه خدمات دادنه؟
من میخواستم برای سیم کارتم رمز بزارم گذاشتم ولی یادم نیست چی بود و الان سیم کارتم غیر فعال
سلام چطور ممکنه وقتی یه طرح پنجاه مگه یکروزه میگیری آنتن دهی قوی باشه و با سرعت خوب استفاده کنی اما همینکه یه طرح یک ماهه یا بیشتر با حجم بالاتر بگیری در هر نقطه از شهر که میری در بیشتر روز ارتباط اینترنت قطع باشه و نتونی استفاده کنی...من و دوستم هر دو طرح یک ماهه و سه ماهه با حجم سه گیگ گرفتیم اما در هر نقطه ای که هستیم اینترنت یا قطعه یا به کندی وصل میشه در صورتی که تو استان مازندران تبلیغ 3g میشد برای موبایل h هم وصل نمیشه چه برسه به 3g اونم مرکز استان ساری یا شهر کناری قائمشهر کمتر دروغ بگین تو همه جا باید سر ملت بدبخت کلا بره چقدر دیگه آخه خسته شدیم از این همه دزدی آشکار.
سلامم واستون حیفه.عقب مونده ها ی جهان ارتباطات.شما به افغانستانم نمیرسید.
بنده سه شماره ايرانسل دارم مورد استفاده قرار مي دهم ولي متاسفانه ديگر نمي شود شارژ كردو استفاده ايي نمي شود كردالبته اين مشكل براي خيلي از مشتركين پيش امده اين اگراين موارد تكرار بشه از استفاده شركت ايرانسل انصراف مي دهم و از ديگر شركت هاي ارتباطي سيم كارت خريداري مي كنم
قبلا از لطف و زحمات آن مديريت محترم بي نهايت سپاسگزارم. احمدي
سلام خدمت مديريت محترم شركت ايرانشل

احتراما به استحضار مي رسانم ديگه خسته شديم از مبلغ 1000 تومان تا 10 هزار تومان شارژ كرديم بعد از كمتر از يك ساعت مبلغ شارژ تمام شده
سلام.میخوام بدونم سیم کارتم به اسم چه کسی ثبت نام شده؟باید چیکار کنم؟
چراسیمکارتم فعال نمیشه یک ماه شده من علافم
باسلام.خواستم یک انتقاد کنم از شرکت ایرانسل.من از دیروز هم بابت اینترنت و هم شارژ که اقدام میکنم خیلی لطف داره و فقط وفقط بلده شارژ مو بخوره اصلا ازنظر خدمات مدتیه واقعا افتضاح میباشد. ودرکل بگم خیلی حرکت زشتی انجام میدید
باسلام.خواستم یک انتقاد کنم از شرکت ایرانسل.من از دیروز هم بابت اینترنت و هم شارژ که اقدام میکنم خیلی لطف داره و فقط وفقط بلده شارژ مو بخوره اصلا ازنظر خدمات مدتیه واقعا افتضاح میباشد. ودرکل بگم خیلی حرکت زشتی انجام میدید
باسلام تاریخ 6/1/2016 بدون اطلاع من درخط ایرانسل اعتباری بنده آهنگ گذاشته اند تا اگر شخصی با من تماس بگیرد آهنگ گوش کند .اول اینکه من چنین درخواستی ندادم .و دوم اینکه خجالت میکشم کسی بمن زنگ بزند بعد آهنگ گوش کند .آیا اپراتور اجازه دارد با اختیار خودش وبخاطر 300تومان آبروی ایرانسل را ببرد؟
پس چرا طرح های ویزه تغییر کرده من فقط مکالمش را میخوام این چه مسخره باری ایه
سلام،من یه مشکلی دارم بعضی وقتا که میخوام شماره بگیرم مینوسه ثبت نشده رو شبکه گوشیم رومیزارم حالت پرواز درس میشه ولی بعدچند روز بازم همون طوری میشه چیکارکنم ممنون میشم جواب بدین
سلام ببخشید اپراتور ایرانسل میتونه حساب های مجازی ی سیمکارت رو ببنده ؟لطفا جواب بدید ممنون
خط ايرانسل و همراه اول در اروندكنار از توابع ابادان استان خوزستان خيلي ضعيقه و نميشه باهاش اينترنت رفت حتي با بهترين مدل موبايل - لطفاُ به اين منطقه توجه بشه
با عرض سلام من هر مقدار شارژ وارد گوشی میکنم بلا فاصله برایم پیام میفرستد که اعتبار شما کافی نمیباشد در صورتی که من نه در مسابقه شرکت کردم و تماس گرفتم ا به نظر شما من چکار کنم به دفاتر خدمات مشترکین هم که مراجعه کردم جواب درستی ندادند من حتی به خاطر یک ریال از شارژم راضی نیستم که به جیب ایرانسل برود
سلام یک سوال داشتم من میخوام. شمار ه یک نفرمشخص ک یک ساله خاموشه روبخرم بدون اطلاع اون شخص میشه؟؟؟!!!چون مطمنن سلب مالکیت شده ازطرف خودایرانسل
با سلام
مشکل من اين بود که فرد ناشناسي بدون اطلاع من تماسهاي خودش رو روي شماره من دايورت کرده، ميخاستم اين مشکل رو از بين ببرم چه کنم؟
آیا امکان پرینت پیامک توی بازخ زمانی خاصی وجود داره؟ با تشکر
در صورت امكان بدر مورد بسته دلخواه من از صفر باشه بعضي وقتا نيازي به همه نيست و فقط يكي لازمه و نميتوان بقيه رو صفر كرد
سلام ببخشید سیم کارت 1من میاد ولی سیم کارت را که میزارم رو سیم 2نمیاد
من در تاریخ 14/4/1394ساعت9:46:49صبح برابر مبلغ 100هزارتومان از دستگاه کارت شارژ 5 هزارتومانی کشیم و تمام شارژها را از دستگاه خارج کردم و و استفاده میکردم اما الان 4 کارت شارژ من دچار مشکل شده با 700 تماس گرفتم به اپراتور وصل شدم پاسخگو بهم گفتن این کارت شارژها در تاریخ 24 و 25/1/1395 استفاده شده است
سوال من از شما اینه که مگه میشه به علت استفاده نشدن کارت شارژ دوباره رمز شارژ چاپ بشه و فروخته بشه؟؟؟
مسئول شرکت میگه شرکت ایرانسل هیچ گونه مسئولیتی در قبال فروخته شدن مجدد کارت شارژ نداره پس کی جواب ضرر من و میده؟؟؟؟؟؟؟
فروختن مجدد کارت شارژ استفاده نشده کلاهبرداری تو روز روشن وقاحت داره خجالت بکشید
با سلام كلهر هستم از كرمانشاه
راستش از فروش بسته هاي اينترنتي عرضه شده ايرانسل شكايت دارم چرا كه مثلا بسته يكروزه دويست و پنجاه مگابايتي رو زده 150 مگ روزانه و 100+100 مگ و أين وسط پنجاه مگ ناپديد ميشه ،لطفا جواب بديد چرا حق مشتركين ضايع ميشه،من از راه هايي كه بتونم دادم رو ميرسونم چون چندين وقته مشترك هستم و تازه متوجه شدم،
شهر اردببل شهرک دادگستری ایرانسل و اینترنت ان خوب خط نمی دهد
سلام خسته نباشید انتن گوشی ضعیف است لطف نید رسیدگی کنید حسنا
سلام خسته نباشید کارشناس گوشیم انتن ضعیف است لطف کنید رسیدگی کنید
سلام
من آهنگ پیشواز ایرانسل خرید میکنم پولشم از اعتبارم کم میشه ولی اصلا کار نمیکنه وقتی باهام تماس میگیرن فقط صدای بوق ساده میاد
لطفا راهنماییم کنین

متشکرم
سلام چگونه میتوان از پخش آهنگهای پیشواز جلوگیری کرد؟
لازم بذکر است هیچ گونه درخواستی هم ندادم .کد حذف هم اشتباه است.
چراایرانسل حق مامیخوردحق مابرگردن شماست من سید هستم اولاد پیغمبرهستم اگرنفرین کنم نفرین میگیرد سریع من بعلت بیماری تشنجی تحت نظربهزیستی هستم
مادر یکی از رستاهای جیرفت بنام اسماعیلیه زندگی میکنیم که سرعت اینترنت پایین دارد ولی در روستاهای همجوار از اینترنت پرسرعت لطف کنید پیگیری کنید
با عرض سلام خدمت مدیریت محترم سایت مطلبی هست که خیلی منو ازار میده ما الان 4 سال هست که تو یه محله هستیم و منم تو این 4سال گوشی موبایلم و خط سیم کارتمم همونه و تغییر ندادم اما متاسفانه تو این مدت هرچه زمان گذشت سرعت کمتر و کمتر شد و برای دانلود یه اهنگ باید کلی صبر کرد تو نقطه ای هم زندگی میکنیم که حاشیه شهر نیست و موقعیت جغرافیایش خوبه من میخوام بدونم چطوره که قیمت اینترنت و تعرفه ها روز به روز بال میره ولی سرعت کمتر میشه پس این پول ها تو جیب کی میره و اینهمه تبلیغ از سرعت اینترنت واسه چی وقتی حقیقت نداره
بر خلاف قيمت تعرفه ها که روز به روز داره بالا ميره سرعت پس چرا اينقدر پا يينه کی باید به این موضوع رسیدگی کنه من چندبار اینجا نظر فرستادم ولی کسی جواب نميده چرا
بر خلاف قيمت تعرفه ها که روز به روز داره بالا ميره سرعت پس چرا اينقدر پا يينه کی باید به این موضوع رسیدگی کنه من چندبار اینجا نظر فرستادم ولی کسی جواب نميده چرا
بنده یکی از مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل هستم واز بابت لغو مالکیت سیمکارت بعلت عدم استفاده چه 90 روز وچه کمتر وچه بیشتر بعلت غیر اصولی و غیر منطقی ناراضی میباشم زیرا وقتی شخصی هزینه سیمکارت ویا اتومبیلی را تمام و کمال میپردازد صاحب و مالکان دائمی ان سیمکارت و یا اتومبیل شناخته میشودو از بابت استفاده صحیح و عدم استفاده (بایگانی و یا راکدنمودن دائمی یا موقتی )مختار است طبق قانون مالکیت هیچکس نمیتواند مالکیت شخصی یا افرادی را سلب کند مگر به حکم قانون.ونیز هیچ شرکتی یا سازمانی نمیتواندماده و تبصره داخلی و غیره تصویب کندکه مخالف یکی از مفاد قانونی کشور باشد واین کار عملا جرم میباشد و قابل تعقیب فلذا تفاضا دارم قسمت حقوقی ایرانسل بخاطر این رفتار غیر قانونی برای اینجانب و شاید برای دیگر مشترکین که از این عملکردبراستی و حقیقتاناراضی هستند توضیح دهد
ایرانسل یه روزی خوب بوداماالان مسخره شد.چرابسته هاراترکیب کردین من فقط مکالمه یاپیامیک میخوام ولی میگه بایدهمزمان بااینترنت بخری..اخه این کجاش حق انتخاب هست این مجبوری وزوری است وماهم نمیخریم.
من هم مشابه این مشکل رو دارم.تابناک لظفا مجددا این مسئله رو پیگیری کنید..چون اپراتورها جواب مفید و صحیحی نمی دهند..البته نه همه ولی اکثرو من 5 ساله مشترک ایرانسل هستم...مدتی است که بدون تغییر الگوی مصرفی ام با این مشکل مواجه ام که حتی در ساعاتی که مصرفی ندارم و به شبکه وصل نیستم حجم ترافیک ام کم میشه... با تغیر پسورد و .. هم مشکل حل نشد...طوری که روزی چندین بار مجبورم بسته افزایشی بخرم...این بین بعضا بسته میخرم و پیام تاییدیه هم واسم میاد و پول از حساب کاربری ام کم میشود ولی بسته فعال نمیشود و در صحبت با اپراتور فقط می گویند حتما بسته ای نخریده اید!!! برای ثبت نظرسنجی مان نسبت به اپراتور هم بعد از اینکه نظرمون رو ثبت میکنیم میگه مشترک محترم! نظر شما ثبت نشده است..لطفا دوباره تماس بگیرید!!!!!!!!!!!
باسلام...بنده یکی ازاهالی روستای باغلوجه وبه عنوان خدمتگذارشورای اسلامی این روستادنیز میباشم...به عرض میرسانم که بنده تا بحال از طرق گوناگون مشکل انتن دهی روستای باغلوجه روپیگریی کرده ام ولی هیچکس مشکل ما رو حل نکرده و مردم هم خیلی از این بی مسئولیتی مسئولان گله مندن زیرا روستای باغلوجه در سال 1366 توسط هیئت محترم وزیران به عنوان مرکزیت دهستان ترجان انتخاب شده است لازم بذکر است که مردم این دهستان در واقع بیشتر خدمات ایرانسل را وست دارند ولی دوستاشتن مردم کافی نیست باید شرکت ایرانسل هم نسبت به پوشش شبکه دراین منطقه اقدامی بکند وما همچنان منتظرنظرمساعد شما خوبان هستیم...آدرس..کردستان..ش.سقز.بخش مرکزی...روستای باغلوجه
سلام من بسته اینترنتی ۵گیگ یک ماهه ۶صبح تا۱۲ظهردرتاریخ ۱۷خرداد ۹۵ خریدم با این که نه فیلم وعکس و موزیک تماشا ودانلود کردم نه ارسال و دریافت کردم نه برنامه هایم را بروزرسانی کردم نه برنامه ای باز بوده نه کسی از اینترنتم استفاده کرده .من فقط چندتا مطلب خواندم و هر دفعه که باقیمانده ی اینترنتم چک می کردم چند مگ کم می شد حالا پس از ۴روز فقط ۵۰۰مگ باقیمانده. در حالی که ماههای قبل چنین نبود و به این سرعت ۵گیگ اینترنت تمام نمی شده.چرا لطفا جواب مرا بدهید ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
به احتمال زیاد اینترنتت رو به اشتراک گذاشتی دیگران متصل میشن استفاده میکنند ازش
شارژ خریدم مخدوش شده.از صبح با ایرانسلل تماس میگیرم مشکلم حل نشد.چیکار کنم
من الان ۱۵ روز هست که ازاپلیکیشن همراه اول مبلغ۱۰۰۰۰۰۰ریال(۱۰۰هزارتومان) شارژخریدم که سیمکارتمودائمی کنم جالبه که پول ازحساب بانک ملتم کسرشدباتراکنش موفق و ایرانسل هم تراکنش موفق دادولی سیمکارتم شارژنشدوباتماسهای مکررفقطیک جواب سربالانصیبم شده که پول به حسابمان واریزنشده درصورتی که کارشناسان بانک ملت شماره میگویند۱۰۰درصدتراکنش موفق بوده وپول به حساب ایرانسل واریزشده اینجامن موندم وسربی کلاه واقعامتاسفم که هیچکس جوابگوی من نیست .
خدمات ایرانسل بسیار گران و افتضاح شده تو سایت که بخوایم بخونیم کلی تبلیغ اعصاب خرد کن میاد که نمیذاره آدم صفحه رو ببینه ساعت خوش هم که حذف شده و تعرفه ها گرون اپراتورام اصلا خوب جواب نمیدن
سلام چرا اطلاعات مردم حفظ نکرده یعنی اطلاعات مردم برای مسولین ایرانسل مهم نیست چطور مردم به شما اعتماد کنه خط ایرانسل نگه داره
سلام
یک سوال دارم وقتی یک اهنگ پیشوازی روحذف کردیم دیگه نمیشه برش گردونیم؟
من تازه فعال اهنگ پیشوازموخریدم ولی اشتباهی حذف کردم دیگه نمیشه برگردونمش؟
سلام چجوری میتونم شارژ موجود در سیمکارتمو به اوپراتور بفروشم؟
ایرانسل اپراتوری که فقط به فکر خالی کردن جیب مشتریان خود است. کاش حداقل 50 درصد از پولی که از مردم میگرفت خدمات ارائه میکرد. و دزدی در روز روشن یکی از کارهای ایرانسل است . بنده مبلغ هنگفتی بابت شارژ 3 ماهه انترنت پرداخت کردم و همیشه اینترنت قطع بود تا اینکه 3 ماه به پایان رسید. واقعاً شرم کنید درسته که مملکت صاحب نداره ولی بدونید که مردم میفهمند دارید چیکار میکنید
سلام خدمت عزیزان.ایکاش ماهم تویکی ازقرعه کشییاتون برنده میشدیم.بخداکم اوردیم.خسته شدیم.بابت بدهی
باید یا تأسف بگم که ایرانسل سرعت بسیارآشغالی در محله ی ماداره که محله ی شلوغی هم است و سرعت گاهی میرسه یه زیره کیلوبایت.این همه چرت میگن 3gاینه؟ما فقط پولمونو میریزیم تو جیبه اینا که اینطوری بشه؟
سلام من شارژ یرانسل یه صورت اینترنتی 5 تومنی خریدم و زد عملیات موفق بعد میخواستم بزن تکمیل عملیات کامپیوتر خاموش شد در همون موقع امپیوتر رو روشن کردم شارژ رو نتونستم بگیرم ولی پول رو از حساب من کم کرد لطفا راهنمایی کنید
سلام بسته اینترنت خریدم مبلغش هم از حسابم کم شده ولی بسته برام فعال نشده
سلام خسته نباشید مسولین ایرانسل دی ماه 94دکل ایرانسل در استان سیستان و بلوچستان شهرستان نیکشهر بخش لاشار شهر اسپکه را تریجی کردن که بعد از دو ماه بعد ارم تریجی اومد که اصلا وصل نمیشد و حالا هم میادو میره واصلا یک روز هم کار نکرد با گزشت تقریبا 8یا9ماه اخه چرا درستش نمیکنید شما که این همه هزینه کردین حداقل به همین امید داشتیم لطفا پیگیری کنید
سلام.باعرض خداقوت و آرزوی موفقیت.بنده در اردیبهشت ماه۹۵از طریق سامانه #123*555* واسه ۴جی کردن سیم کارت شماره۰۹۳۸۰۴۵۱۱۶۷ اقدام کردم که متاسفانه تا حالا یعنی مردادماه هنوز پاسخی دریافت نکردم.لطفا راهنمایی بفرمایید
سلام
من یه خط ایرانسل دارم که به نام خودم نیست و به صاجب سیم کارت دسترسی ندارم ، ایا میتونم سیم کارت رو به نام خودم ثبت کنم ؟ امکانش هست؟
سلام.اینترنت من 4g ایرانسل است. من امروز سه بار این قضیه رو چک کردم با سه دستگاه مختلف. گوشی کامپیوتر لپ تاپ. مثلا ۱۰۰ مگابایت دانلود کردم ولی از حجم بسته ی من ۱۱۷ مگابایت کم شد. تمام راه های استفاده از اینترنت به غیر از دانلود رو هم بستم. آیا این چیز روتینی هست که بین ۱۵ تا ۱۷ درصد اضافه تر از حجم بسته کم بشه؟ یا نه واسه تفریح اضافه تر از حجم کم میکنن؟
مالیات بر ارزش افزوده س؟
به اپراتور هم اطلاع دادم میگه برو پورتال مصرفت رو چک کن واسه صورتحساب هم ۵۰۰ تومن کم میکنن! آخرش هم میبینی زده ۱۱۷ مگ مصرف کردی! همیشه هم مصرف کننده مقصره و اپراتور میگه آقا مصرف کردی دیگه. . ماجرای شارژ کم کردن که بماند.
باسلام.من دیشب دوگیگ اینترنت شارژکردم.ولی صبح تاریخ سیزده شهریور95دیدم نوشته صفر.لطفارسیدگی نمایید.باتشکر.شنبه,سیزده شهریور۹۵
سلام-بنده از پنجشنبه بسته نت تموم کردم ،هر کاری کردم با 555 نشد بخرم ،شنبه صبح اول وقت هم 10هزارتومان شارژ از بانک گرفتم و وارد کردم که نت فعال کنم ولی تا این لحظه میسر نشده،متاسفانه بنظر بنده چند روز اخیر وضعیت ایرانسل رضایت بخش نبود، چون یک خط هم خریدم و روز بعد قرار بود فعال بشه ،بعداز یک هفته فعال شد.لطفا ایرانسل جواب بدهد
سلام .خانمم یک خط اعتباری ایرانسل داره وبه سرعت شارژ میخوره بدون هیچ استفاده و تماسی به طوری که آخرین بار 2 هزار تومن که شارژ کرد هیچ استفاده ای نکرد وتا صبح به 20تومن کاهش پیدا کرد . چکار کنیم به کی باید گفت این مشکلات رو
بنده یکی ازخوانندگان استان سیستان وبلوچستان هستم . میخام بدونم میشه اهنگای شخصی خودمو برای پیشواز شدن جایی بفرستن که براشون کد پیشواز بزنم .اهنگام خیلی طرفدار دارن .. سپاس لطفا راهنمایی کنید
از سامانه *555#درخواست خرید شارژ3Gکردم ولی باگذشت چندین ساعت شارژ ارسال نشددرحالی که پول ازحسابم برداشت شد. الان دومین باره که اینجوری شده
سلام
خبررسانی
از *730# شارز نخرید پول کسر میشه شارز نمیشید پشتیبانی هم جواب گو نیست
این اتفاق چند بار افتاده
سلام خسته نباشيد.من خطم ايرانسله به يكي از مخاطبينم پيامك دادم اما براي اون طرف مقابل پيامك ١ماه قبل من كه به ايشون دادم هم اخر پيامك ادغام شده.اما براي من فقط متن خودم و براي طرف مقابل ٢تا متن.ميشه بپرسم مشكل كجاست؟
با سلام و خسته نباشید
من با اینکه گوشیم خاموش بوده ولی همسرم اعلام دسترسی زده و گوشی من در دسترس بوده درحالیکه گوشی بنده خاموش بوده و در دسترس نبوده
خواهشا جواب بدید
سلام.خسته نباشید.محل کارمن درشهرک شهیدسلیمی ممقان تبریزمیباشد.متاسفانه سرعت اینترنت در منطقه خیلی پایینه.لطفا با نصب دکل یا...سرعت اون منطقه را زیادکنید.ممنونم
باسلام
سیمکارت ایرانسل من مدتیه بدون اینکه ازش پیامی بفرستم یا با کسی تماس بگیرم خود به خود شارژ کم میکنه
ممنون میشم جواب مشکل منو بدید
سلام باعرض خسته نباشیدمن تواستان آذربایجانغربی شهرستان پیرانشهرهستم چندوقت پیش کارکنان ایرانسل دکل های محله ی مارودستکاری کردن ازاوروزبه بعدخط های ایرانسل قاطی کردن ومااصلأنمیتونیم ازخط ایرانسل خودمون باهیچ خط دیگه ای حتی باخط ایرانسل تماس بگیریم لطفأمجددأبررسی کنید.باتشکز
سلام من بسته انترنت خریدم دیروز 13هزار تومان یک ماهه یک ساعت چت کردم تموم شد بیدون دانلود جریان چیه میشه پاسوخ بیدین
درشهرستان سرباز بخش کلات سرباز اینترنت نسل3 راه اندازی شده اما از اینترنت نسل2 هم بدتر شده خیلی پرش داره بعدشم دکل ایرانسل یه دونه هست اینترنت خیلی خیلی ضعیفه هست اگه بخوای یه سایت رو باز کنی حداقل یه دقیقه باید منتظر باشید مسئولین لطفا پیگیری کنید
هر چقدر کد شارژ را وارد میکنم سیمکارتم شارژ نمیشود
سلام من اشتبها سیم کارت ایرانسلم رو یه مبلغ بالا با کارتم شارژ کردم می خوام بدونم راهی داره بر گردونمش تشکر
سلام خسته نباشيد ميخواستم خواهش كنم ما در تهران منطقه 1 محله امام زاده قاسم اينترنت 3G هم نداريم، اگه ميشه در اين منطقه خيلي ها نياز به اينترنت پر سرعت 4G و يا 3G شما دارند ممنون ميشم اگه كمك كنيد (با تشكر)
با عرض سلام و خسته نباشید.باید عرض کنم خدمتتون که ایرانسل تمام تلاششو گذاشته روی بهتر شدن سرعت اینترنت اما متاسفانه تو محله مسعودیه تهران نه تنها اینترنت خوب نیست بلکه آنتن دهی خیللییییییییی افتضاحه.لطفا پیگیری بشه.در صورتی که همراه اول فوق العاده آنتن دهی و اینترنت عالی داره
باسلام متاسفانه شهردورودلرستان که بزودی تبدیل به یک کلان شهرخواهدشدفاقدهرگونه امکانات آنتن دهی واینترنت همراه ایرانسل میباشدمخصوصا توابع این شهرکه آنتن دهی ایرانسل مدام دچارمشکل هست وقطع ووصل میشه درضمن شهردورود وتوابع اون فاقداینترنت 3gو4gهست لطفا پیگیری کنید باسپاس
سلام.چرا در شهر هیدج،واقع در استان زنجان، اینترنت4G,وجود ندارد؟لطفا بررسی کنید،ممنون
سلام چرا پیشوازهای ایرانسل انقدر کوتاهه؟؟؟؟درحالی ک همراه اول خیلی بیشتر ازایرانسل هس..لطفا رسیدگی کنین طولانی بشه یکم ممنونم
سلام ببخشیدمن خطم راشارژمیکنم پیام not registed no network میاددلیلش چیه؟
امروزمورخ(1395/9/20) درساعت (3:30)پیامکی مبتنی بر خرید سیمکارت جدید با شماره ملی پدرم توسط اودریافت شد واین درصورتی بود که هیچکدام از اعضای خانواده سیمکارتی خریداری نکرده بودند واز طرفی طیق قوانین بدون حضور خود شخص صاحب شماره ملی سیمکارتی فروخته نمیشود.به همین دلیل از مسوولین خواهش میکنم که به موضوع رسیدگی کنند.
دوستان سلام
كسي از مشگل حقوقي سبم كارت ايرانسل خبر داره كه چي هستش؟الان من رفتم سيم كارت بخرم ميگه ١٠ تا سيم كارت ب اسمت هست در صورتيكه من فقط ٦ تا دارم اونم .استعلام گرفتم ميگه مشگل حقوقي داره در صورتي ك اصلا خط دست من نبوده،كسي ميدونه
سلام اقایون ایرانسلی خط من خیلی قدیمی است سری اول خط ایرانسل روخریدم حالاهی پیامک میاد که داره مسدود میشه ومن نمیدانم خط ب نام کی خورده و ازاون مغازه که خط روخریدم دیگه نیست چیکارکنم
شرکت محترم ایرانسل.شمایی که تو بوق و کرنا کردید که اینترنت 4G فلان است و فلان.تشریف بیارید مسجد سلیمان یه تست از سرعت اینترنت4G تون بگیرید .سرعتی که باید حدود ۵ مگ باشه صد کیلوبایت هستش.خدمات ارایه میکنید به مردم درست و حسابی ارایه کنید.یا سرعت نداره یا قطع میشه یا اصلا وصل نمیشه.کافیه دیگه .یه جا خط میده یه جا نمیده. بابا خسته شدیم دیگه از این همه کوتاهی
سلام دوستان
خواهشا اگه کسی میتونه به من کمک کنه
من دو تا کارت شارژ ایرانسل خریدم، هر چقدر رمز رو میزنم میکه شارژ دردستذس نیست ، دوتاشم اینجوریه ، به نظرتون مشکل از کجاست؟؟؟!!!!!
ممنون میشم راهنماییم کنین
من جدیداسیم کارت دانشجویی گرفتم بعدفعال سازی تلگرامم یکیpmداده این شماره متعلق به منه من چیکار کنم؟
باسلام این همه تبلیغات میکنید ایرانسل پرسرعت فقط قصد خالی کردن جیب مردم رو دارین این چه وضع خدمات دهی به مشترکین ایرانسل هست پشت سرهم پیام تبلیغاتی میاد از شارژکم میشه اونم وضع اینترنت ایرانسل جمع کنین بازم نت همراه اول خوبه دمشون گرم ازوقتی ایرانسل قطع کردم از همراه اول راضی هستم .
سلام من بسته اینترنتی خریدم و از حسابم کسر شد اما بسته ای وجود ندارد
سلام
ببخشید تاریخ 24.10 بسته5گیگ 21800خریداری کردم موفق نبود دوباره انجام دادم اوکی شد ولی 2بار مبلغ از حسابم کسر شده باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید و اینکه به فاصله زمانی2دقیقه مگه میشه 2بار بسته خرید
سلام پیامی به موبایل من آمد که :(مشترک گرامی درتاریخ 95/10/22 یک عدد سیم کارت بشماره 09411745392 با کد ملی شما در اپراتور ایرانسل ثبت گردیده است در صورت مغایرت به اپراتور مذکور مراجعه فرمایید ) در حالی که اینجانب نه سیم کارت خریداری کرده ام و نه ازاین قضیه مطلع هستم لذا خواستار سوزاندن واز کار انداختن سیم کارت هستم . ضمنا در مراجعه به اپراتور محلی برای ذکر این موضوع ندیدم راهنمایی فرمایی سپاسگزارم
سلام اینترنت ایرانسل من 2Gهست باید چکار کنم تا 4Gبشه
تماس گرفتم ولی جواب درست نگرفتم فقط میگن فرم پیگیری پرشده تا24ساعت آینده حل میشه
خواهشن منو راهنمایی کنید به کی بگم شش ماهه 9گیگ مبلغ 35000
نوشته ولی مبلغ38150کسر گردیده
شماره پیگیری گفتن: 8263145
ممنون
سلام.من امروز به خدمات ایرانسل اصفهان رفتم.به متصدی گفتم که یک خطرو تلفنی مصدودکردم ولی حالامیخوام همین خط رو پس بگیرم.فرم بازگشت خط به من دادندومن پرکردم.متصدی ازمن واضح نپرسید خط فعلی رو بسوزونم یا نه.بعدازاتمام کارهمون خطی که در گوشیم استفاده میکردم سوزندندودوباره همین خط روپس دادند.۷۰۰۰هزار،ازمن هزینه گرفتندخطی که استفاده میکردم رو سوزندندودوباره بهم پس دادند.من هم شاکی شدم که من خط قبلی رو میخواستم این چه وضعیه.متصدی گفت من وظیفه ندارم فرم رو توضیح بدم زیرسیکل هم میدونم من چی میگم.توهینش ازیک طرف ،پول گرفت خطی که نیازیه سوزندن نبودازیه طرف،برای گرفتن خط قبلی هم بایدبایددوباره پول میدادم.....که ازنظرمن یه سواستفاده ازناگاهی مردم هست...نه تنها اینجا میگم بلکه...به همه میگم تا چنین سو استفاده ای ازشون نشه.
سلام خسته نباشین من چن تا سیم کارت اعتباری گم کردم میخوام اونارو بسوزونم مدارکشم دستم نیس
سلام، ساکن منطقه ۹ تهران محله مهرآباد جنوبی محدوده ی سرآسیاب، بیشتر از یک سال هست که وضعیت اینترنت در این محدوده نامناسب و در بیشتر مواقع غیر قابل استفاده است ولی در محله های اطراف اصلا همچین مشکلی نیست، در تعجبم چرا در این مدت از طرف مسئولان اقدام و نظارتی صورت نگرفته، اگه قرار بر این است که وضعیت کنونی پابرجا باشد از اپراتور دیگری استفاده کنیم، لطفا پیگیر و پاسخگوی باشید،با
سلام. حدود 10 روز پیش سیم کارت ایرانسل 600000هزار ریال شارژ کرم که یک بسته دوماه 30 گیگ بگیرم .پول کسر شد ولی بسته فعال نشد.با امور مشترکین تمام گرفتم امروز فردا می کردن و هنوز بسته فعال نشده هر سری تماس میگرفتم 20 دقیقه منتظر می شدم حالا باید از کی شکایت کنم
سلام. واسه من بدون اینکه بخوام یا درخواست بدم بسته 40مگی هفتگی فعال میشه همه ی شارژمو میخوره باید چکار کنم لطفا به ایمیل خودم پاسخ رو ارسال کنید ممنون میشم
سلام.علت کم شدن شارژ سیمکارت من چیه؟
من از هیچ بسته ای استفاده نمیکنم اما شارژم کم میشه
سلام
من سیم کارت ایرانسلم شکسته داخل سیم کارتم ده هزارتومن شارژ داره چطور میتونم انتقالش بدم به سیم کارت دیگرم یا اگه بخام پوکه سیم کارتم رو عوض کنم شارژم میمونه یا باطل میشه؟لطف کنید جواب بدین ممنون میشم
چرا خط من فعال نیست
سلام دو روزه سیم کارت ایرانسل گرفتم ولی هرچقد اس میدم به 2112 جوابی برام نمیاد
می خواستم بدونم مودم ایرانسل از چه ساعتی از شب نامحدود یا همون رایگان میشه؟
الان حدود 20 روز هست که ایرانسل نتونسته بسته اینترنتیی من رو فعال که خیلی زشته واسه یک اپراتور تلفن همراه که 20 روز مشترک سر کار باشه تازه پشتیبانی هم زنگ زده هیچ کاری واسم نکرده خیلی متاسفم برای ایرانسل
سلام چندبار با 700 تماس گرفتم و یک بار هم اینترنتی با همکارتان تماسداشتم ولی فکر میکنم همه سر کاری بیش نیست.نبش تقاطع خ ولیعصر طالقانی ضلع جنوب شرقی چهاراه نه اینترت جواب میدهد نه تلفن درست انتن دارد بعد همش ادعای پر سرعت دارید
باسلام..یه چند وقتی هستش که هرکی با من تماس میگیره،تو چند ثانیه اول خود ب خود قطع میشه.چن بار امتحان کردم الان یه هفتس هنوز درست نشده.راهنماییم کنید ممنون میشم
آهنگ پیشوازمو میخوام عوض کنم چطوری عوضش کنم؟؟
چرا من شارژ میخرم اما به یک روز نرسیده شارژم به چند ریال میرسه بدون هیچ استفادی
با سلام
آهنگ پیشواز امکانات خوبیه
ولی جدیدا در تماس های درون شبکه ای قبل از آهنگ یه تبلیغ صوتی گذاشتن
(برای فعال کردن این آهنگ پیشواز عدد 7 رو شماره گیری کنید) بعد تا میاد آهنگ پخش بشه طرف گوشی رو برمیداره
یعنی عملا چیزی از آهنگ پیشواز شنیده نمیشه
من به همین خاطر پیشوازمو حذف کردم
به گوش مسئولین برسونید تا رسیدگی کنند
با تشکر از تابناک
آهنگ پیشواز داشتم تا 10 اردیبهشت که غیر فعال شد دوباره فعالش کردم که تا 2 خرداد فعال وهزینه اش کسر شد ولی باز غیر فعال شده
من دو تا سیمکارت طلایی از سایت ایرانسل خریدم پونزده روز پیش،ولی هنوز نیومده.هر موقع هم زنگ میزنم ایرانسل میگن در حال ارسال محموله هستش.مسخره کردن خودشونو یکی نیست جواب درست درمون بده یا حداقل هزینمو برگشت بدن به خودم.
چراهرچقدشارژمیکنم سیم کارتموفرداش همه برداشته میشه اسم این شرکتوبایدعوض کنن بذارایراندق واقعا که
با سلام سیمکارت ایرانسل گم شده چطور سیمکارت را بسوزانم
سلام تازه خط ایرانسلمو پنج هزار تومان شارژ کردم هیچ تماسی هم نگرفتم ولی امروز تمام شده چرا ؟ برای اینکه نخوایم پیام تبلیغاتی دریافت کنیم باید چه کار کنیم؟
شهر گرگان جزو یکی از کلان شهر ها به حساب می آید و مرکز استان نیز هست ولی متاسفانه ایرانسل پوشش سراسری نداره و من که ساکن گلشهر هستم حتی از 3g هم نمیتونم استفاده کنم و اینترنت قطع و وصلی ی زیادی داره واقعا متاسفام ک این همه پول میگیرید و به فکر مردم نیستید بخدا کلی ضرر دادیم بخاطر نت ضعیفتون امیدوارم رسیدگی کنید ک بعید میدونم این جزو سیاست های کاریتون باشه
من بسته ی ۱ ساعته نامحدود از ۲ تا هشت صبح رو خریدم ولی وقتی ساعت ۳ رفتم ببینم وقت بستم تا چ وقتی هستش نوشته بود تا ۳ و ۲۳ دقیقه. من ساعت ۳ برای سحری بلند میشم ولی این بسته باید از زمانی که اینترنت خودنون رو در ساعت ۲تا ۸ صبح روشن میکنیم محاسبه بشه .
من برای طرح تعویض مودم خودم با ایرانسل تماس گرفتم و قرار بود این کا به صورت رایگان انجام بشه که همون ابتدا هم مبلغ نزدیک به 50 هزارتومن دریافت کردند و نهایتا قرار شد در یک هفته مودم تحویل بدن از تاریخ 96.3.1 تا امروز که 96.3.18 هست مودم رو که تحویل ندادن.... برای پیگیری هم تماس میگیریم پاسخگو نیستند و حتی وقتی جواب هم میدن میگیم آقا مودم نمیخوایم پولمون رو پس بدید میگن وجه قابل استرداد نیست و در اینباره اطلاع رسانی نشده! خلاصه یا مودمو تعویض نکنید یا وقتی تعویض کردید انگار 50 تومن پول فقط دادید برای هیچکاری....
#تعویض_مودم_ایرانسل #وایمکس #TD_LTE #ایرانسل_کارشکن
سلام ایرانسل هی پیامک میده اینترنت فورجی کنین فلان میشه هشت گیگ اینترنت میدیم سرعتش زیاد میشه فلان با اینکه فورجی کردم باز میاد میگه خطتتو فورجی کن!!این چه وضعشه تازه میگه رایگان من پنج تومن دادم فورجی کردم هشت گیگ اینترنتشم نداد فقط پیامک میاد فورجی کن هشت گیگ بهت میدم با اینکه فورجیه مسخرشو در اوردین دیگه اه
باسلام من سیم کارتمو با درخواست غیر حضوری 4gکردمومبلغ 8000تومان از حسابم کم شد وسیم کارت جدید درب حاط تحویل داده شد والان مدت ده روزه فعال نمیشه واقعا مردمو بیچاره کردین با تبلیغات الکی همه مردم از دست ایرانسل شاکی هستن اصلا نت جواب نمیده. قبلا بهتر بود
اینترنت همراه ایرانسل من به طرز فجیعی قطع و وصل میشه دیگه صبر و حوصله واسم نذاشته.سیم‌کارت رو گذاشتم توی سیم یک درست نشد تنظیمات اینترنت گوشی رو یکباره نه ده باره درست کردم ولی هیچی به هیچی
متاسفم واسه دومین اپراتور برتر
سلام , ایرانسلم مسدود شده زنگ زدم 700 گفت سلب امتیاز شده,میشه مدارک برد باز خرید چه خودمون یا نزدیکامون؟ راهی وجود داره
دوم مهمتر لطفا جواب بدین که تلگرامم لوگ اوت کردم راهی نداره با وجود سیمکارت مسدود من دلیت اکانتش کنم ببرم نمایندکی برام غیرفعل کنبد
ایرانسل دیگه شورشو در آورده اول میگه سیم کارتتو فور جی کن هشت گیگ اینترنت رایگان بگیر من سیم کارتمو فورجی کردم ولی میگه حتما باید تو منطقه فورجی قرار بگیرین تا فعال بشه حالا انگار همه اینترنت فو جی دارن خیلی دارن شورشو در میارن.
سلام اینجانب متاسفانه یکی از مشترکان شرکت ایرانسل هستم.
که به خاطر شغلی که دارم.در طول روز و شب تماس های بسیاری را از خط ایرانسل با مشتریان خود می گیرم..
که بیشتر آنها هم برای تماس کاری خود از خطوط ایرانسل اسفاده می کنند.

می دانید برای یک تماس چند بار باید تلاش کنید؟حتی با آنتن پر؟
می دانید برای صحبت 10 دقیقه ای چند بار تماس قطع می شود؟
چقدر خط به خط می شود؟
چرا وقتی با 600000 ریال اعتبار با پشتیانی ایرانسل تماس میگرید.و وقتی می خواهید با صحبت کنید.میگوید:اعتبار شما برای تماس کافی نمی باشد؟

خوب ایرانسل که نمی تواند، پس چرا این همه تبلیغات میکند؟

و در قسمتی جایی که بشود از این خدمات بد ایرانسل شکایت کرد را معرفی کنید.
سلام. من گوشیم مدتیه به اینترنت همراه وصل نمیشه فقط میتونم به وای فای وصل شم و بسته که میگیرم وصل نمیشه و الکی حجمم تموم میشه مسخواستم ببینم مشکلش چیه لطفا راهنمایی کنید
سلام . من سیمکارتم و4Gکردم حالا نمیدونم چرا هر روز 300 تو من داره ازپ کم میکنه
خدایی دلتون خوشه اینترنت دارین!!!
سلام.ببخشید من با دوتا خط نت ۳ گیگ ایرانسل خریداری کردم ب ۲۴ ساعت نکشیده نتم تموم شد حتی دانلودم نکردم باید چیکار کنم ؟
سلام خسته نباشین من ساکن یکی از روستاهای توابع رزن ,همدان هسم اینترنت روستامون افتضاحه درحالی که روستای همجوار که یک کیلومتر هم فاصله نداریم اینترنت 4gدارن مگه ما ادم نیسیم که نتونیم از امکانات استفاده کنیم خواهشا پیگیری کنین اسم روستامون خورونده هستش
سلام خسته نباشین من ساکن یکی از روستاهای توابع رزن ,همدان هسم اینترنت روستامون افتضاحه درحالی که روستای همجوار که یک کیلومتر هم فاصله نداریم اینترنت 4gدارن مگه ما ادم نیسیم که نتونیم از امکانات استفاده کنیم خواهشا پیگیری کنین اسم روستامون خورونده هستش
با سلام. یه سوالی یه مدته برام پیش اومده وقتایی که شارژ نداشتم پیامی واسه دوستام یا اشناهام میفرستادم اونا با تعجب عکسای صفحه میفرستادن و میگفتن که این شماره ای که از طرفه تو فرستاده میشه تو نیستی
یعنی پیامش این بود:مشترک گرامی شما از این شماره تلفن پیامک دارید, ولی اون شماره ی من نبود ماله شخصیه که اتفاقا من هم میشناسمش .دوباره روی خطه مامانم فرستادم ولی هربار بازم شماره ی اون شخص میوفتاد و این پیام گاهی که از 706میومد بازم شماره ی اون بوده اون شماره رو من میشناسم و میدونم برای چه کسیه یعنی امکان داره اون منو کنترل کنه چون من دایورتش نکردم رو خطم پس چطور شمارش به جای شمارم میوفته
سلام این طرح یک روز رایگانو زدم وقتی دعوت میدم ن اون رایگان میشه یک روز نه من باید چیکار کنم
با سلام لطفا نسبت به فورجی شدن استان کردستان شهرستان مریوان منطقه پادگان و شهرک کوثر اقدام فرمایید
من ی سیمکارت خریدم باش زنگ میزنم شارژ کم نمیکنه و اینترنت هم کم نمیکنه چرا ؟؟به این سیمکارت ها چی میگن؟؟؟
سلام خدمت همه ی دوستان خواستم بگم شرکت ایرانسل دیگه شورشو درآوردی یعنی چی چرا هرچی شارژ میزارم بدون اینکه حتی ازش استفاده کنم یه روزه میره یعنی دزدی علنی میکنید خوب بگید که دیگه کسی سیمکارت ایرانسل نگیره
سلام ببخشید من الان بار 3 تو این هفتس هر بار میخوام اینترنت نامحدود 2 تا 8 شب ایرانسلو میگیرم دقیقا زمانی که ساعت حول و حوش ساعت 2 میشه دیگه نمیتونم بسته بخرم کارای ایرانسل دبگه نوبره
سلام چند وقت پیش از طریق برنامه ایرانسل من متوجه شدم سیمکارتی به نامم وجود داره که از وجودش اطلاعی نداشتم خواستم پرینت تماسهاش یا زمان فعال شدن یا خریداری شدنش اطلاعاطی بدست بیارم خواهش میکنم کمکم کنید
در‌شماره‌تلفون‌من‌هرروز‌پیام‌زیاد‌میاد‌دربدل‌هرپیام‌۱۰۰تومن‌بشتر‌ازچارز‌من‌کم‌میشود‌لطفن‌پیگیری‌کنید
#صدای_مردم

سلام علیکم خواستم به خدمت شما برسونم که ما جنوب نشستیم واز موقعی که انتن ایرانسل افتاد تا حالا اصلا موبایلامون خط درست حسابی نمیدن نه نت ما درسته ونه شبکه داریم تا شارژ وارد ميكني شبكه عراق و رومينگ مياد بالا شارژ ميپره اگه میشه صدای مارو به #مسئولين برسونيد شايد فرجي بشه... شهرستان آبادان .اروندکنار
من روزیازدهم شهریور پنج هزارتومن شارژ خریدم روز بعد پیغام داد اعتبار شما ناکافی است درصورتیکه اصلا من تماسی نداشتم میخواستم بدونم این چطوری ممکنه یه روزه پنج هزازتمن شارژ خالی شه ؟
بنده دو شارژمستقیم 50000ریالی اینترنتی خریدم پول از حسابم کم شد ولی شارژنشدالبته تا مرحله فرایند تکمیل اینترنت قطع شد برای گرفتن پول ها باید چکار کنم
سلام من سیمکارت ایرانسل خریدم اما نمیدونم چرا تبلتم سیم کارتو نمیخونه انتن نمیده
یعنی جفت اپراتورها فقط شعار الکین , اپراتور پیشگام و یه مشت خزعبل , سومین باریه که از ایرانسل بسته میخرم , پولم خورده میشه بسته اینترنتی فعال نمیشه , جمع گنید این بقالیه ایرانسلو
سلام چندوقت پیش من بارهااکانتم روتوتلگرام حذف ودوباره فعال کردم بعدمیگفت چندروزدیگه امتحان کنیم.الان ۱۵روزه که گذشته ولی بازم وصل نمیشه چیکارکنم
سلام.من از وختی برنامه ایرانسل من رو نصب کردم شارجم یک روزم تو گوشیم دووم نمیاره از توی خود برنامه ایرانسل من از حساب کاربریمو پاک کردم ولی باز هم پیاماش میاد وهم شارجم رو ب طور وحشتناک تموم میکنه.لطفا پاسخگو باشید باتشکر
سلام.سلام و خسته نباشید .ما در جنوب کشور شهرستان گچساران در روستایی زندگی میکنیم که ۶روستای دیگه در اطراف ما هست و جدیدن یه دکل ایرانسل راه اندازی کردن که کیفیت انتنش خوبه فقط اینترنت نداره لطفا اینترنت پرسرعت راه اندازی کنید .خواهشن هرچه زودتر این مشکل برطرف کنید.دکل نزدیک روستای ماهورباشت کنار ۲۵کیلومتری اتوبان گچساران به شیراز هست .البته این قسمت اتوبان هم اینترنت نداره که اگه راه اندازی بشه اوتوبان هم پوشش داده میشه
سلام.سلام و خسته نباشید .ما در جنوب کشور شهرستان گچساران در روستایی زندگی میکنیم که ۶روستای دیگه در اطراف ما هست و جدیدن یه دکل ایرانسل راه اندازی کردن که کیفیت انتنش خوبه فقط اینترنت نداره لطفا اینترنت پرسرعت راه اندازی کنید .خواهشن هرچه زودتر این مشکل برطرف کنید.دکل نزدیک روستای ماهورباشت کنار ۲۵کیلومتری اتوبان گچساران به شیراز هست .البته این قسمت اتوبان هم اینترنت نداره که اگه راه اندازی بشه اوتوبان هم پوشش داده میشه
من دیروز ساعت 9شب شارژ وارد کردم حتا یک اس ام اس هم باهاش ارسال نکردم امروز ساعت 4صبح برام پیام اومده شارژ شما زیر 200تومن می باشد اخه تا کی میخوایین سر ما مردم بدبختو کلاه بزارین
سلام،اقا گفتین سیم کارتوفوجی کنین بهتون اینترنت رایگان میدیم که ندادین،الانم سه روزه اینترنت من قطعه هر چی به700میزنگم میگن الان درست میشه .بعد سه روزمیشه بگین الانتون دقیقا کی هستش.با ملتو به سخره نگیرین،زشته بخدا
دذخواست تبدیل سیم کارتم ب4gرا داشتم قبل تز تحویل سیمکارت مذبور سیم فعلی غیرفعال شده و از سیمکترت جدید خبری نشد.جهن پیگیری تا منطقه پستی محل سکونت نیز مراجعه نمودم اما مسئولان منطقه پستی اظهار بی اطلاعی نمودند.الان حکم چیست؟؟؟
سلام من یه مشکلی برام پیش اومده توروخدا اگه راهی هست بهم بگید...من الان مسافرتم که خطم فورجیش اومده منزل ما ولی من خونه نیستم دسترسی حالا خطم ک دستمه غیرفعال شده ازکارو زندگی افتادم مدارکم همراهم نیس ک به خدمات ایرانسل مراجعه کنم و حتی دسترسی ب خدماتم ندارم کلا فقط تنها راهم الان اینه م خطی ک دستمه باز فعال شه ایا ممکنش هست؟
من کد *555*34# رو زدم تا سیم کارت برام بیاد الان برام پست کردن ولی اصلا فعال نمیشه هر بارم زنگ میزنم به700 هر کدومشون یه کد میگن تا حالا هفت تا کد زدم ولی اصلا فایده نداشت..تازه تا الان سه تا از دوستام اینکارو کردن سیم کارتشون فعال شده من موندم چرا واسه منو فعال نمیکنن
سلام ببخشید من وقتی #4444* رو میگیرم و میخوام بسته اینترنت بخرم میزنه مشترک گرامی در حال حاضر پیشنهادی نداریم در حالی که من 10000 تومان در حساب ایرانسل داشتم لطفا رسیدگی کنید
سلام من خط ایرانسلم برای پدر خانمم هست دو روز پیش تماس گرفتن و آدرس از ما گرفتن و گفتن سیم کگارت فور جی این خط را برای شما ارسال می کنیم و اگر نخواهید سیم کارت شما میسوزد الان سیم کارت را فرستادن نمی دانم چگونه باید فعال کنم ممنون میشم من را راهنمائی بکنید
سلام من برایکی بسته اینترنتی خریدم بسته براش نرفت پولم کم شدلطفارسیدگی کنید بسته خریداری شده بدست مشترکین برسه ممنون
باعرض سلام وخسته نباشید به پرسنل زحمت کش ایرانسل.اینجانب حدود دوماه هست که سیم کارتم به خاطر فورجی شدن قطع شده وهیچ کس جواب گو نیست.چرا بعداز گذشت دوماه سیم کارتم نمیدن.چرا کسی پاسگو نیست.باتشکر.چرا ایرانسل بد قول شده.لطفا اگه جوابی دارید
سلام و خسته نباشید . خط ایرانسل اعتباری که به دائمی تبدیل گرفتم . از آنجایکه 2 گیگ 1 ماه ، نت خریداری کردم که بعد از مدتی 1 گیگ هدیه تعقل گرفت که همزمان هنوز مدت استفاده و زمان نت خریداری شده تمام نشده این 1 گیگ هدیه جایگزین و مجددا نت 1 ساله درخواست کردم هم بهمین منوال شد که هنوز مدت اعتبار و زمان اینرنت قبلی ها تمام نشده صورت گرفت . مگر نمی بایست مدت استفاده و زمان نت قبلی تمام شود تا بعدی جایگزین شود مثل همراه اول انجام شود . لطفا راهنمایی و بررسی چرا باید اینطور باشد . تشکر
چندروز پیش به شماره من پیام دادن وگفتن آدرس بدید یک بن هشتصدهزار تومانی ویک گوشی اندروی برنده شدید ووقتی پست ّبسته را آورد 69000هزارتومم برای کرایه وبیمه به مامور بدهید و شش روز گذشته وخبری نشده لطفا بگید حقیقت داره یا نه و چراین قدر طول کشیده
سلام تو رو خدا جواب بدین سیمکارت ایرانسل رو میشه کربلا استفاده کرد؟؟؟۱۴ گیگ اینترنت فورجی رو چطور؟میشه اونجا استفاده کرد یا نه؟؟؟
سلام من خط ایرانسل داشتم بسته می گرفتم ولی اشتاها برای شمار ه دیگر ارسال شد می خواستم بدونم برگشت داده مشود یا خیر؟
با عرض سلام
چقدر وقت بعد از ارسال پیام و نداشتن موجوی
ارسالش لغو میشه؟؟
باسلام من چند روز پیش سیمکارتمو به 4G تبدیل کردم اما متاسفانه از ساعت ده شب به بعد اینترنتم مصرف آزاد محاسبه میشه و از شارژم کم میکنه درحالیکه بسته اینترنتی دارم.باید چیکار کنم که برطرف بشه؟
سلام الان حدود ۱۰روز اینترنت من مشکل داره همش میزنه درحال بروز رسانی پیام من بعد چندساعت تاخیر میره بسته ۳گیگ ماهانه میزنم ۱۲روزه تمام میشه استفاده زیادم نمیکنم خط ایرانسله مشکل کجاس باید چیکار کنم همش انلاین نشون میده ولی ندارم نت
اقا من میخواستم قبض دوستمو پرداخت کنم بجای ۹۹۰۰۰تومان ۹۹۹۰۰۰تومان واریز کردم شرکت ایرانسل عزیز شما باید یکم بفکر مردم باشید حالا یه اشتباه شده نباید پول مردمو بخورین که زنگ میزنم ۷۰۰ میگه قابل برگشت نیست شما یه شرکت معتبری نباید از اینکارا کنید
من یکفته پیش برای تراورد همراه اول به ایرانسل اقدام کردم و پنج گیگ اینترنت هدیه رو ریختم پس از سه روز فعال شد بعد از چند دقیق استفاده معمول ازبسته اینترنت قطع شد تماس گرفتم با اپراتور گفت باید شارژ بریزی اول 1000تومن شارژ ریختم دیدم باز برقرار نشده دوهزار تومن باز ریختم حتی کد رهگریرش اومد باز برقرار نشد استعلام موجودی صفره این چه وضعیه
من وقتی سیم کارتم شارژ میکنم یک اس م س میاد میگوید برای این شماره شارژ نمیشه وارد کرد خاهش کمکم کنید
سلام من بستیه اینترنتی خریدم اما چرا چیزایی که میخوام دانلود کنم نمی شه لطفا رسیدگی کنین
چرا شارژ گوشیم بدون استفاده یهو خالی میشه
سلام چرامسابقه شارژنمیادهرمی ایرانسل همش همراه اول هستش
سلام من یک بسته اینترنت یک ماهه پنج گیگ(6_12) دارم و بسته همزمان دیگ یک ماهه یک گیگ ولی در ساعتهای(6_12) از بسته یک گیگ یکماهم کم میشه چیکار کنم؟
وایمکس ایرانسل بسیار مزخرف هستش اصلا جوابگوی مردم نیستن فقط به فکر جیب خودشون هستن و هیچ گونه پشتیبانی نمیکنن
سلام من حدود60 تومان شارژ 5000 واردکردم بلافاصه تماس که میگرفتم ميگفت شارژشما کافی نیست. این شارژها کجارفته
سلام من سیمکارت جدیدی از ایرانسل گرفتم و برای فعال سازی هزار مگ نت و هزار مین تماس و هزار پیامک یک هفته ای هدیه داد جالبه در عرض ده دقیقه پیامک ک نداشتم تماسم 15 مین مانده بود و اینترتمم 0 شده بودو مشگل دیگه ام اینه ک همین شمارم تو اپ ایرانسل من ثبت نمیشه و میگه شماره اشتباهه هم با 0 امتجان کردم هم با +98 لطفا پاسخ بدید تشکر
ببخشید بنده دو روزه وایمکس ایرانسل قبلی رو با tdlte تعویض کردم وقتی تنظیمش میمردم بطور اتفاقی گزینه ای کلیک خورد و از اون به بعد هیچ دستگاهی نمیتونه مودم رو شناسایی کنه راه حل چیه؟؟
با سلام
اقایون اهل فن لطفا جواب بدین,بنده شش روزه که پرش آنتن وقطعی مکرر نت دارم هرچه با اپراتور ایرانسل تماس میگیرم جوابی جز صبوری,مهندسین مشغول پیگیرین نشنیدم اخه شش رو زمان کمی نیست جالبتر وقتی خواستم شکایتی تنظیم کنم با مطابی برخوردم که ایرانسل مسترکینش رو تهدید میکنه در صورت شکایت خدماتتون محدود میشه ونمیتونید با700 تماس بگیرید یعنی چی؟؟؟؟ مسله رو حل نمیکنن صورت مساله رو پاک میکنن!!!!!" التماس تامل
سلام من سوالی داشتم راجع به برنامه ایرانسل من ، من هر وقت میخوام از طریق این برنامه شارژ بخرم نمیتونم چون گزینه ای تحت عنوان شارژ وجود نداره توش فقط برای سرویس خط به خط و ارسال شارژ برای دیگران گزینه دجود داره واقعا داره کلافم میکنه اگر ممکنه راه حل بدید ممنون
باسلام.البته که بند یکی از مشتریهای قدیمی ایرانسلم ورضایت کامل دارم ولی دوسوال دارم خواهش دارم جواب سوالم بدهید هرچه تلاش میکنم پیامکم را بخرج بفرستم نمیرود علت چیست دوم وقتی شارز میکنم سیم کارتم را جائی تماس ندارم واز اینترنت استفاده دارم شارژم خالی میشود علت چیست راهنمائی کنید ممنونم
شکایت دارم از ایرانسل هر چی شارژ میزنم خود به خود کسر میشه دلیلشو فهمیدم که پیام های تبلیغاتیه چند بار زنگ زدم که قطع کنید بعد فرداش پیام های حاوی عضویت برام ارسال میشه از طرف ایرانسل که هر کدوم 300 کسر میکنه هرچی زنگ میزنم میگن قطع شده ولی باز کسر میکنن
من بسته اینترنتیو خریداری کردم برام پیامک فعال سازیم اومده اما وقتی دیتارو بررسی میکنم اینترنت صفره مبلغم از کارت پرداخته شده دلیلش چیه؟؟
باسلام من یه مشکلی دارم
وقتی به اپلیکیشن ایرانسل من وارد میشم خطا میده میگه محتوای معتبری برای نمایش نیست
لطفا کمکم کنید
باسلام چندوقتی هست که دکل ایرانسل روازشهرک باهنرجمع کردندواین کارباعث شده تااینترنت دراین شهرک متصل نشودتماسهاهم به صورت قطع ووصل وخیلی باآنتن دهی ضعیفی جواب میدهددرصورتی که بیشترین مردم دراین شهرک ازخط ایرانسل استفاده میکنندخواهشمندهستیم که هرچه سریعتررسیدگی بفرماییدباتشکرفراوان
بنده به شخصی نمایندگی دو اپراتور را داشتم، بارها شاهد دزدی های واضح آن شدم و مدارکی ضد آنها جمع آوری کردم، و از طرف مشترک شکایت آنها را به سازمان تنظیم مقررات کردم، همیشه آخرین پاسخ سازمان پس از محکوم کردن اپراتور این بود که اگر واقعا با آن اپراتور مشکل داری چرا مشترک آن شده ای، از دزد ها حمایت میکنند
سلام خسته نباشین من سیمکارتمو تازه 4gکردم برام فرستادن سیمکارتو ولی 14گیگ اینترنت هنوز فعال نشده .چیکار باید بکنم میشه راهنمایی کنین ممنون
سلام من چدانمیتونم پیامک به 4444 بدم لطفا راهنمایی کنید چکارکنم
سلام خسته نباشید
من دیشب یک بسته یک ماهه خریدم مبلغ از حسابم کم شد ولی گوشیم شارژ نشده چکار کنیم
با سلام اپراتورهای ایرانسل با محدود کردن و فیلترینگ انجام شده باید بستهای خریداری شده رو به مردم پس بدن بخصوص تعارف که نداریم اغلب مردم بیشتر بستهای اینترنت رو برای تلگرام شارژ میکنن مخصوصا بستهای محدود 5 روزه دیماه 50000 تومن 2 گیگ که مدتش در این محدوده فیلترینگ از دست رفت مبلغ کمی نیست کاربرای زیادی این مبالغ رو در ازای خدمات واقعا افتصاح ایرانسل از دست دادن و اخرین انتقاد که واقعا بارها گفته شده ایرانسل و اغلب اپراتورها به چه حقی حریم خصوصی مردم رو نقض میکنن و حریم کاربرها رو به شرکتهای تبلیغاتی میفروشن هر مزاحمتی و هر گونه سواستفادی بر عهده خود مخابرات و اپراتورهاست خدماتی در حد صفر و با این همه سواستفاده شرم آوره.
اینترنت ایرانسل همیشه توی خونه ی ما H+ بود اما الان چند روزه که E شده! آخه چرا؟!
اصفهان، خ حکیم نظامی، کوچه بیژن
سلام من میخوام بدونم که اگه.یک بسته اینترنتی داشته باشم وتمام نشده باشه اگه بخوام یک بسته دیگه بگیرم بسته اولی میپره یا نه و این که اگه. بسته اولی نپرید وقتی میخوام دانلود کنم از کدوم اون ها کم میشه
سلام من میخوام بدونم که اگه.یک بسته اینترنتی داشته باشم وتمام نشده باشه اگه بخوام یک بسته دیگه بگیرم بسته اولی میپره یا نه و این که اگه. بسته اولی نپرید وقتی میخوام دانلود کنم از کدوم اون ها کم میشه
داداش من وقتی میخوام توی مای ایرانسل ثبت نام کنم سیم کارت جدیدمو پیام could not add service میاد یعن چی باید چکار کنم مرسی از لطفتون
یکی زنگ زد و گفت که اپراتور ایرانسل هس و اگه صدهزار به حسابش نریزم سیم کارتم را به اسم خودش میکنه
منم گفتم برو هر غلطی میخای بکن

باورم نمیشه اما الان سیم کارتم به اسم یکی دیگه شده

یعنی ایرانسل انقدر بی در و پیکره !!!!!!!
سلام بامن تماس گرفتن وپیامک فرستادن ازایرانسل وگفتن شمابرنده شدیدوادرس گرفتن ولی بعدازچهارهفته خبری نیست سرکاری بود
سلام این پیشنهاد ویژه ماهانه نوشته ۱۴۵۰۰ پنج گیگ اینترنت من گرفتم اما ۱۶۰۰۰ تومان از حسابم کم کرده چرامبلغش دروغ گفتین؟؟؟؟
سلام وخسته نباشید خدمت شما من اهل استان فارس شهرستان بوانات منطقه سرچهان روستای نویه هستم قبلا دکل ایرانسل نداشتیم حدود یکسال هست که دکل ایرانسل نصب شده ولی از اینترنت خوبی برخوردار نیستیم میخواستم که پیگیری کنید و این مشکل رو حل کنید ما و کسانی که در شهر زندگی میکنند چی فرقی میکنیم که اونها از اینترنت سه وچهار استفاده کنند ولی ما هیچ ممنون میشم اگه پیگیری بشه
سلام من یک گوشی ایرانسل خریداری کردم که یک سال از ان گذشته ام الان مرتب هنگ میکند و کار نمکند چیکار باید بکنم
سلام
من برای تغیرمالکیت خط ایرانسلم با شخص انتقال گیرنده در تاریخ ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ به دفتر اردبیل خیابان ساحلی چهار راه یاقوت روبروی مسجد ابروان با کد ۳۳۰۱۰ مراجعه کرده و فرمهای تغییر مالکیت را پر نمودیم ولی متاسفانه تا به امروز ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ این تغییر اعمال نشده و با مراجعه تقریبا هر روزه ای که داشتم جوابی نگرفتم!!!!
سیم کارتم را 5000 هزارتومان شارژ کردم ساعت 3 صبح ساعت 7.5 صبح مبلغ 1000 خورده ای را کسر کرده بودند البته بگوییم من هم اینترت قبلا خریدم وفعال بود وهم گوشییم تا یک ماه شارژ داشته ولی بعد از شارژ کردن با اینکه قبلا تمام اگهبی های تبلیغاتی را غیر فعال کردم وکلا از این دسته اگهی ها متنفرم متاسفانه از همان لحطه پیامک های تبلیغاتی با کسر مبلغ شروع به امدن کرن ومن مجبور شدم سریعا از مابقی پول به اجبار استفاه کنم این اتفاق چند بار دیگر هم افتاده وپول بی زبان مردم را با این اگهی های پوچ میخورند البته من در سایت مخابرات به شرکت مخابرات شکایت کردم بهتر نیست این مشکل را بر طرف کنید تا مردم به شرکتتان اطمینان کننن من الان 5 خط موبایل ایرانسل خودم وخوانواده ام داریم لطفا رسیدگی کنید
سلام ما در تهران مسعودیه زندگی می کنیم قبلا اینترنت ایرانسل بد نبود ولی الان نمیشه یه عکس دانلود کرد خیلی بده با اینکه علامت 4g بالای گوشی هست ولی سرعت نداره و هیچی باز نمیشه؟ لطفا پاسخ بدید. ممنون
سلام چند وقته ک خط های ایرانسلی من قطع وصل میشن. چندتا گوشی عوض کردم بازم همین شکله چیکار کنم
سلام من هر وقت خطم شارژ میکنم شارژ میخوره بدون هیچ استفادیی لطفا مراتب پیگیری کنند
سلام من امروز ساعته ۱۸خوردی بسته ایرانسل یه ماهه۳گیگ زدم ۱۴تومن از حساب بانکیم کسر کرده ولی بسته نداد اسمس اومد تراکنش ناموافق بود پولم از حسابمم کسر شده الان باید چکار کنم.
سلام، مشکل شما در برابر مشکل من هیچه ، ابرانسل هیچج جوابی نمیده ، 700 کاری نمیکنه ، سیم کارت و مودم و بسته خریدم 400 هزار تومن، فعال نشده که هیچ الان کلی هم گذشته کسی هم کاری نمیکنه

واقعا ایرانسل با این موارد این چنینی بزودی از پا در میاد ، فروش سیم کارت و عدم فعال سازی
من یک سیم کارت جدید گرفتم میخواستم بدونم امکان داره که ایرانسل اینترنت هدیه خودش رو نده
سلام من از طریق گوشی از حسابم ۱۰۰۰۰تومان شارژ ایرانسل گرفتم واسه گوشیم پیام اومد که ۱۰۰۰۰از حسابتان کسر شد ولی شارژ گوشیم انجام نشده
باسلام توروخدا یکی مشکل منو حل کنه دوهفته سیمکارتمو سوزوندن هرچیم به ۷۰۰ زنگ میزنم میگن رسیدگی میکنیم دیگه چندروز کل کارام عقب افتاده اصلا من سیمکارت فورجی نمیخواستم تماس گرفتن براتون سیمکارت میفرستیم سیمکارت نفرستادن هیچ دوروزبعد بدون اجازه سوزوندن من تازه بسته اینترنتی خریده بودم همش تموم شد من ازایرانسل شکایت دارم کجا میتونم برم این چه وضعی دوهفته منو ازکارو زندگی انداختن رفتم اداره پست که شاید امده بوده من نبودم شماره پیگیری دادن اداره پست زده سیستم قبول نکرده معتبرنبوده توروخدا یکی رسیدگی کنه بسته هم که میخریم استفاده نمیکنیم سر یه هفته تموم میشه ۳گیگ میخرم ۱ماه اما یک هفته نمیشه تموم‌میشه
سلام ، خدا وکیلی سه بار بسته اینترنت خریدم ،هر بار میخریدم که ارتباط برقرار بشه که نمی شدو حدود سی هزار تومان پول از من کم شده واینتر هم فعال نشده .چکار کنم.
دوتا شارژایرانسل از پوز گرفتم ولی الان که وارد میکنم میگه که این کدشارژقبلا استفاده شده الان من باید چیکار کنم یه شارژ ۵ تومنی و ده تومنی لطفا کمکم کنید
با سلام من سه بار از خطم اینترنت خریدم ۱۳۰۰۰ تومان و پول از حسابم کسر ولی فعال نشده است باید چکار کنم
سلام.لطفا ازشون بپرسید که چرا پس از مدتی که از مودم وایمکس استفاده نکردیم(چون سرعتش ۱۲۸ کبلو بایت بود و گویا امکان ارتقا برای اشخاص حقیقی هم نبود،) شماره من رو تخلیه یا سلب امتیاز کردند که بدونیم در صورت استفاده نردن از مودم، وسلب امتیاز میشه؟
و اینکه تا چه مدت اگر استفاده(شارژ) نکنیم سلب امتیاز میشه؟این که سیمکارت اعتباری ارزان قیمت نبوده ک به این زودی سلب امتیاز بشه.
برای سیمکارهای دایمی تا چند سال فرصت هست حتا بدهی داشته باشن.
وایمکس که بدهی نمیتونه داشته باشه. سال ۸۹ به قیمت ۱۰۰تومن خریدمش الان باید باهاش چیکار کنم؟سیمکارت هم نمیخوره که سیمکارت دیگه ای روش بگذارم!!!!

من حدود یک سال و نیم بود شارژ نکرده بودم ولی مودم رو که الان میخواستم با مودم های جدید عوض کنم دیدم که میگن این شماره شما سلب امتیاز شده. آیا نمیشه دوباره پسش بگیرم حتا با دادن مبلغی بهعنوان جریمه وصل مجدد؟( این شماره وایمکس من است : 0094119855
سلام.من شارژ ایرانسل خریدم ولی این رمز رابا *۱۴۱*رمز #وارد میکنم می نویسه نامعتیر یا اجتناب ناپذیر وخلاصه شارژنمیشه ...چیکارکنم؟
شرکت ایرانسل مودم های وایمکسش رو سلب امتیاز کرده و میگه بندازید دور دوباره بیاید بخرید این واقعا در شان ایرانسل نیست، فقط میخوان مردم رو درست کنند
سیم کارت همراه اول من غیر فعال شده اما هنوز سیم کارت ایرانسل ب دست من نرسیده چکار کنم
با سلام
ببینید من یه بسته اینترنت ماهانه ۳ گیگ برای دوستم خواستم بفرستم اما عدد آخری شماره دوستمو اشتباه وارد کردم اون شماره هم خاموشه لطفاً راهنمایی کنید برای برگشت مبلغ یا بسته چه کارهایی انجام بدم .
ممنون میشم جوابمو زودتر بدید
سیمکارتم سلب امتیاز شده چطور میتونم دوباره پس بگیرم همون شماره رو؟؟؟
با سلام چرا اینترنت گردنه حیران پایینه
بسته ماهیانه ایرانسل خریداری کردم و پیامکش هم اومد. هزینه اش هم کسر شده اما حجم بسته همان صفر مانده. لطفا راهنمایی کنید
سلام من ساعت 8 صبح 11 ارديبهشت 97 از طريق پست بانک 16 هزار تومان شارژ مستقيم براي سيمکارتم انجام دادم اما الان دو ساعت است که پيامي مبني بر انجام شارژ نيومده و سيمکارت هم شارژ نشده. دوم اينکه من معمولا از چند بسته استفاده مي کنم 1- از شش صبح تا دوازده ظهر ماهيانه 2- از دو صبح تا 10 شب ماهيانه و 3- دو گيگ اينترنت روزانه 15 روزه اما وقتي از ساعت 2 صبح تا 10 شب اينترنت را روشن ميکنم از بسته دو گيگ روزانه ي من کم ميشود . با اينکه من خيلي کم از اينترنت استفاده مي کنم اما ظرف مدت 6 روز تمام بسته هاي من تمام شد. و الان هم که شارژ نمي شود . واين نشاندهنده کم فروشي و دزدي ايرانسل است من فکر مي کردم فقط همراه اول در روز روشن دزدي مي کند اما ايرانسل بدتر است. لطفا زودتر پيگيري کنيد در غير اين صورت هم از ايرانسل و هم از پست بانک مربوطه شکايت ميکنم و حتما با نفوذي که پدرم در مجلس دارند مي توانم کار را به جاهاي باريک بکشانم.
پاسخ ها
رامین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
الان میگن ایرانسل ترسیده از حرفی ک زدی
بنده خارج از کشور بوده ام الان که اومدم سیم کارت قدیمی ایرانسل منو گرفتن ازم من با این خط کارت ویزیت چاپ کرده بودم خط بنام خودم هست و با پیش شماره ۰۹۳۵ اون اول فروش ایرانسل تهیه کرده بودم که کلی مدرک ازم گرتن ثبت کردن،من باید چی کار گنم ،ایا برمیگرده یا باید شکایت کنم از ایرانسل من این خط رو حتما لازمش دارم خط کاریه من بوده ،منتظر راهنمایی و تماس شما هستم
دروغگویید هم شما هم مراکز فروشتون۱۴ گیگ نت بهم دادن که ۲صبح تا ۱۰ شب قابل استفادس و نگفتن ۱۵ روزس رفتم سیم بخرم گفتن یک ماهه و محدودیت نداره صد رحمت به همراه اول لااقل دورغ تحویل نمیده که ازش سیم کارت بخرن
برید کلا با این نت دادنتون برای خودتون کیم بخرید. از بس نتتون افتضاحه. چقدر تبلیغ الکی میکنید. حداقل چند نفر اینکاره بزارید......
سلام درست نیستنمایندگی هاخطبه قیمت بالا بفروشند وعکس یکفردی دیگر بیاد بالا ، حداقل بگویند تا پول بیشتری بدیم تربت جام روز سه شنبه
با سلام
من سیم کارت اعتباری رو به دائمی تبدیل کردم ولی وقتی می خوام با اپراتور صحبت کنم میگه شارژ شما کافی نیست.
چرا؟
کدوصل شدن به اپراتور ایرانسل چنده هرچی۷۰۰میزنم وصل نمیشه اپراتور
سلام من خطم به نام پدربزرگم.بود ک. فوت کردن الانم خط رو گم کردم و تلگرامم پاک شد اطلاعات توی تلگرامم.برام مهمه ازتون کمک میخواستم لطفا
من ۱۴۰۰۰ هزار تومان گرفتم تا یه شارژ ایرانسل ۱۳هزا تومانی ۳ گیگ بگیرم ولی یه هو دیدم پیام داد که شما ۱۰۰۰تومان شارژ دارید ایرانسل چه کنم
سلام من بسته اینترنت ۲گیگ گرفتم از حسابم کسر شد ولی فعال نمیشه
سلام واقعا متاسفم واسه ايرانسل من موندم اگه وي پي ان بده پس چرا توي اداراتمون داره استفاده ميشه؟ اصلا معلوم هست چ خبره؟ من توي ١٥ روز ٤ تا بسته ايرانسل ١ ماهه گرفتم و همه اش مصرف شده خيلي جالبه شايد من در مجموع ١ گيگ هم استفاده نكردم. ميگن از وي پي ان استفاده كردي... ما كلا ماشاالله كلي از وب سايت هامون پروكسيه اصلا نميشه بدون فيلتر شكن كار كرد كسي كه كاري ازش بر نمياد حتي پشتيباني خودشون پس من سيمكارتمو ميندازم توي سطل آشغال اما ديگه پول مفت به اپراتوري كه فقط به فكر پر كردن جيب خودشه نميدم.
سلام.خط ایرانسلی داشتم که پس از چند سالی که غیر فعال بوده قصد خرید دوباره همان خط را دارم ولی مرکز اطلاعات به من گفت که امکان ندارد.لطفا بگید چرا؟ومن را راهنمائی کنید.با تشکر
امروز با این شماره بهم زنگ زد وگفت شما برنده صد هزار تومان شدی ۰۲۱۴۱۵۴۷۰۰۰۰ می خواستم ببینم از ایرانسل بوده یا قلابیه
سیم کارتم اعتباریه ولی یه طرفه شده
مي خواستم بپرسم كه چرا بسته هاي اينترنت همراه اعتباري تمامي بسته ها عمده حجم را براي 2 تا 7 صبح قرار داديد بسته هاي قبلي (تا ماه پيش بهتر بود )
من قصد دارم ديگر نخرم
چون با اين شرايط اصلا به صرفه نيست
متاسفم
خسته نباشید .من حدود یک هفته است که تقریبا ۱۵ هزار تومان شارژ از ایرانسل من و از درگاه های بانکی ،آپ،بانک سامان،بانک ملت و پارسیان بانک شارژ خریداری کردم ولی هنوز حتی ۱ هزار تومان هم شارژ به دستم نرسیده لطفا راهنمایی و پیگیری کنید ممنون میشم.
خسته نباشید,شماره م دوسه روزی یه طرفه شده بود برطرف شد ،بازهم اینجوری شده نه می توانم پیام بدم نه زنگ بزنم.لطفا راهنمایی و پیگیری کنید ممنون
سلام خسته نباشید
ی سوال داشتم اگه سیم کارت رو بشکونم و بعد دوباره از امور مشترک بگیرم و بندازم رو گوشی آیا اطلاعات قبلی مثل پیام تو گوشی بالا میاد؟؟؟؟
سلام خسته نباشید خواستم بگم گوشی دوسیم کارت نوکیا دارم سیم یک آنتن داره ولی سیم دو میگه باید رمزانتقال بدی نمیدونم باید چیکارش کنم.که آنتنش درست بشه
با سلام.من بسته ۳گیگ ی ماهه گرفتم اما اصلا تو تلگرام ی عکسم برام باز نمیشه.مشکل چیه؟؟؟!!راهنمایی کنید لطفا
سلام گوشیمو هروقت شارژ میکنم خود به خود ازشارژم کم میشه....بعدش بااینکه شارژدارم پیام میفرستم....ارسال نمیشه میگه موجودی کافی ندارید.چیکارباید بکنم
من بسته سه روزه گرفتم حالا بسته شبانه م‌کار نمیکنه از روزانه استفاده میشه
سلام اینترنت ۹ گیگ ۶ماهه خریدم پول از حسابم کسر شده اما فعال نشده چکار کنم؟
باسلام
برای اتباع کہ گذرنامہ دارند استفادہ از NFC دارد کہ بجای من کارت از سیم کارت ایرنسل از گوشی استفادہ نمانید
من یکی از مرکز ایرانسل مشھد رفتم گفتند برای شما استفادہ از NFC ندارد
سلام من شارز اعتباریم خود به خود میره الان دومین باره اینطوری میش حتی تک زنگ هم نمیزنم ولی شارز میزنم دو سه دقیه میگذره میبینم شارزش کم شده فرداش میبینم تموم شده
سلام من امشب رمز شارژ را با *1444 شارژ کردم و بسته مکالمه گرفتم حالا وقتی تماس میگیرم میگوید که شارژ ندارم حالا باید چه کنم؟
سلام
در تاریخ ۱ مهر ماه ۹۷ از شما ۴۸ گیگ اینترنت خریده ام ولی به حسابم واریز نشده است هر چند که پول آن از حسابم کم شده است
برای حل این مشکل به کجا مراجعه کنم؟
سلام ایرانسل بهم بسته رایگان داده فعال شده اما نمی تونم ازش استفاده کنم
من چند روزه که پيام برام ميفرستن اصلا نميتونم درىافتش کنم.بايد چي کار کنم
باسلام. بنده در تاریخ 1397/7/13 ساعت23/41 دقیقه مبلغ 100000هزار ریال سیم کارت اعتباریم روشارز کردم تا ساعت حدودا 5 بعد از ظهر روز بعدهیچگونه استفاده ای از گوشیم نداشتم از ساعت5 تا 8 شب 4 تماس لحضه ای گرفتمام در ساعت8 ایرانسل اعلام میکند که شارز بپایان رسیده ومجددا شارز خریداری کنید
یک هفته از خرید خط ایرانسل میگذره ولی هنوز فعال نشده ،
من یک سوال داشتم اینترنت من ضعیف شده چیکار کنم
چرا وقتی اینترنت ماهانه از ۵۵۵ میگیریم پیامک خریده شدن اینترنت میاد ولی چند ساعت بعد میبینه که هیچی اینترنتی نداری و به اندازه مبلغ اینترنت از اعتبار سیم کارت کم میشه
من وقتی که اینترنت گوشیمو روشن میکنم یک دفعه ۵۰تا پیامک تبلغاتی میاد و ای بسته اینترنتم کم میکنه واقعا نمیدونم چی کارکنم خواهش میکنم اگه میدونید یه راهه حلی برام پیدا کنید
سلام
سی پی یو بهم میریزم که دزدی کنم بی اندازه .‌ چرا شارژ سیم کارت ایرانسل میدزدی ها
از تو فقیر نکنم از کی بکنم ..
اون که سیمکارت پهن کرد..
پس دزدی نمیکنی ..
سلام
چرا سی پی یو را بهم میرزی ..حجم مگابایت را
جمع میکنی
پیرو میخواد که تو عقل نداره
تا فهم ...فلن کاه کندم قاطی است
سلام -حدود 4ماه است که مکالمه ایرانسلی در دهستان بستان از توابع شهرستان خواف با مشکل مواجه شده است هرچی تماس گرفتیم تا الان مشکل بر طرف نشده است خواهشمند است شما مشکل رو به مسئولین ایرانسل گزارش بدید شاید رحمی بشه ومشکل برطرف بشه
سلام -حدود 4ماه است که مکالمه ایرانسلی در دهستان بستان از توابع شهرستان خواف با مشکل مواجه شده است هرچی تماس گرفتیم تا الان مشکل بر طرف نشده است خواهشمند است شما مشکل رو به مسئولین ایرانسل گزارش بدید شاید رحمی بشه ومشکل برطرف بشه
از دستگاه کارتخوان شارژ ایرانسل گرفتم به مبلغ دچهل تومن ولی فقط شماره سریال بهم داده بدون رمز شارژ الان باید چیکار کنم برا برگشت هزینه اش یا رمز شارژ /؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام من از موبایل فروشی اینترنت زدم 4گیگ ماهانه داخل سیستم موبایل فروشی تاییدی خورده ک برام نت اومده اما واسه من پیامک نمیاد ک نتم فعال بشه مشکلش چیه؟؟؟؟؟؟
سلام من با اینکه تو هیچ سرویس پیامکی عضو نیستم ولی بازم از شارژم کم میشه.چرا اینجوریه.راهکارشو بگین لطفا
به نظر من از نظررتبه بندی وارزان فروشی هیچ اپراتوری به همراه اول نمیرسه من هم یوسیم همراه اول ویوسیم ایرانسل رو از نظر آپلود ودانلو روی گوشیه _4G-j7امتحان کردم هم از نظر آپلودسرتربود همراه اول هم از نظر دانلوداعتبار شده یکی خط اومده که معلوم نمیشه از کدوم استانه فعالسازیه اول یوسیم 15گیگابایت تمام وقت میده ولی ایرانسل با اولین فعال کردن یوسیم14گیگابایت میده از ساعت 10 شب تا2نیمه شب روز دیگه غیره فعال میشه من که فقط یوسیم همراه اول میگیرم تازه جابجایی هم نداره
سلام عليكم من ساكن ايلام هستم و در منطقه رزمندكان سكونت دارم اين منطقه واقعا ضعيت انتن دهي و انترنت خرابه لطفا اين قسمت منطقه را تقويت كنيد خواهش ميكنيم التماس ميكنيم خوبه اينجوري با تشكر
بسته مکالمه گرفتم فعال شده اما کار نمی کنه
آخه این چه وضع آنتن دهیه، اینترنت اش خیلی خیلی ضعیفه. بسته شبانه ام که میزنی ضعیف تر هم میشه. این مشکل از ریشه خرابه. یا درست کنید مردم بتونن درست استفاده کنن یا خواهشن جمش کنید.
با سلام
من دو روزه که نمیتونم به موبوگرام و اینستا گرام متصل شم.در صورتی که بقیه کاربران مشکلی ندارن.لطفا پیگیری کنین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
با پروکسی برو
با توجه به اینکه ایرانسل بسته های شبانه خودش رو حذف کرده قیمت بسته ها به هیچ عنوان پایین نیومده برای مثال بسته ی پنج گیگ با همون قیمت قبلی پنج گیگ با پنج گیگ شبانه عرضه میشه
با سلام بنده جهت خرید بسته اینترنت ایرانسل اقدام کردم مبلغ از کارت بانکی کم شده ولی هنوز بعد از حدود 12 ساعت نه اینترنت گوش ام وصل شده و نه پول به حسابم برگشته . لطفا راهنمایی بفرمایید چکار کنم.
سلام من سیمکارتم 3gهست چند روز پیش چند دقیقه سیمکارتمو گزاشتم تو ی گوشی ک نتش بالا نمیومد وقتی سیمکارتمو دوباره روی گوشیه خودم گزاشتم نتش 2gشده و از همون موقع تاحالا درست نشده.میتونین کمکم کنید چیکار کنم درست شه دوباره؟
مشکل من اینه ۳۰ گیگ نت شبانه گرفتم و امروز هم ۲.۵۰ گیگ نت روزانه
اومدم از نت شبانم استفاده کنم(۳:۱۴)بجای اینک از نت شبانه استفادع کنه
از روزانه استفاده کرد و نت رو صفر کرد
سلام
شارژ ده هزارتومني به صورت مستقیم خريداري كردم ولي شارژ دريافت نشد لطفا پيگيري كنيد.
با سلام
من هر ماه بسته ۷ گیگی میخرم و اینکه نت شبانهش رو ک برداشتین قیمتش هم بالا رفته من قبلا با همین قیمت ۸ گیگ میخریدم در تابستان و تازه ۱۶ گیگ نت شبانه داشت این درست نیست حداقل قیمت بسته را کم کنید ممنونم .
من دو گیگ ایننرنت گرفتم لازم ندارم میخوام ارسالش کنم چجوری
با خط ایرانسلم ب هر شماره ایی زنگ میزنم حتی شماره های همراه اول یک هانگ پیشواز دارند
من بسته دوم رو چگونه فعال کنم
این چه وضع سرویس دهی انترنت یهو قطعش کن بهتره انترنت فورچیه ولی سرعت اندازه E این که نمیشه
باسلام خسته نباشید من قبض ایرانسل یکماه پیش که سی هشت بودرادادم الان قبض کاغذی فرستادن‌که باید پرداخت کنی لطفا بگوییدچکارکنم
سلام
من قبلا از اینترنت همراه اول استفاده میکردم،فوق العاده بود همه جاهم اینترنت داشتم،این دفعه دیدم ایرانسل دوگیگ اینترنتو ۷۵۰۰ قیمت زده ،گفتم خوب به صرفه تر هست خریدم،ولی از زمانی که نت ایرانسلمو روشن کردم یه سایت ساده هم نتونستم باز کنم ،چه برسه به تلگرام یا اینستا،روزی دومرتبه هم پیام میده میگه 200مگابایت بیشتر از حجم بسته ات بشتر نمانده،وقتی موجودی میگیرم،میبینم که ۱گیگ ونیم دیگه بسته دارم ،در کل افتضاح ترین اینرنتو داره ایرانسل ،تشکر هم نمیکنم چون واقعا مضخرفه
سیم کارت من خود به خود تماس اضطراری شد بعدش زد شبکه موجود نیست حالات چند روزه مشکلش چیه
چطور بفهمیم سیمکارتمون سوخته یا ن؟
سلام من بسته اینترنت گرفتم ولی اصلا سرعت نداره. حتی یه سایت ساده رو هم باز نمیکنه!!!
مشکل چیه
من بستم تموم شده بسته هم که تموم بشه از شارژ استفاده میشه درسته؟
ولی مال من از شارژ استفاده نمیشه همچنان دوروزه بستم تموم شده ولی وصل میشم از شارژ هم کم نمیشه
باعرض سلام وخسته نباشید به مسعولان خدمات ایرانسل خواهشمندم پیگیر شماره هایی که به عنوان خدمات ایرانسل از مردم اخاضی میکنن مثلا پیام میفرستن شماره شما برنده شده برا دریافت جوایز فلان مبلق و شماره کارت میدییم بفرستین خیلی ها هستن خبرندارن تحقیق نمیکنن پول و میفرستن
5500میدی شارژ میگیری500سوپرمارکت میخوره 500هم ایرانسل میدزده به عنوان مالیات
چرا خط ایرانسل اصلا نت نداره یه مدته به زور میاد بالا نتم
سلام
با سلام
نمیدونم چ بلایی سر سیمکارت ایرانسلم اومده،موقعی که خاموصه
و کسانی که در این موقع باهام تماس میگیرن
بعد روشن کردن گوشی،هیچ پیامی دریافت نمیکنم
که ایا کسی باهام تماس گرفته یا نه
لطفا همراهیم کنید
ببخشید من میخوام ۸ ریال اعتبارم تموم شه تا بتوانم از بسته مکالمم استفاده کنم
بعید میدونم پاسخگو باشید.دیرو صب در تاریخ بیست هفت یازده ودرساعت ده صبح بنده سیمکارت خریدم از امور مشترکین،هنوز ک هنوز سیمکارت فعال نشده،مگه میشه؟یا اون کسی ک سیمکارتو سند میزده گیج بوده یا مشکل از سیمکارت ایرانسل ک هنوز فعال نشده،اینم از ارائه خدماتتون واقعا تاسف داره.در پوکی شماره ای نیس گفتن ب خطایی ک ب اسمتونه اس ام اس میاد اما هیچ اس ام اسی دریافت نشده.الان من واسع فعال سازی باس بکوبم از اینور شهر برم اونور شهر ک سیمکارتم ببینم چرا فعال نشده،واقعا خجالت اوره.الان واقعا چ جوابی باس بدی هرچن همیشه سکوت میکنید واسه گند کارایاتون.من حتی شماره ای هم ندارم از این سیمکارت بی صاحبتون
با سلام و خسته نباشی
این جریان خرابی سیمکارتها و مودم ها چیه چند روزه اصلا نمیشه زنگ زد به کسی اگه هم زنگ میخوره درست نمیشه حرف زد مخصوصا اینترنت که اصلا کار,نمیده مودمم اصلا اینترنت درسته حسابی نداره نه مال من بلکه از بقیه دوستام میپرسن همینو میگن لطفا پی گیری کنین
با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز . یک مشکل برام پیش اومده اینه که من دو بار شارژ کردم به و حواسم نبود که مبلغ چهل هزار تومن رو دو بار خریدم . و بعد اینترنت یک ماهه به مبلغ هشتاد هزار تومن و در ازای چهل گیگ خریداری کردم و حالا می خوام دوباره اینترنت رو به شارژ پولی تبدیل کنم . چی کار کنم؟؟؟؟
شبکه در بن،ر ماهشهر خرایه چرا درست نمیکنید نه میتوانیم پیام بدیم نه تماس درستی بگیریم
از حق نگذريم اين اپراتور ايرانسل بود كه با قيمت هاي پايين و عرضه ي محصولاتش به همه ي قشر مردمي خدمات بروز و برابر ارائه كرد...دست مريزاد
الان سه روزه با سیم کارت های ایرانسل نمیشه رفت تلگرام به اینترنت وصل میشه اما موبگرام 4 و ضد فیلتر اصلا وصل نمیشه حتی تلگرام طلای
سلام چرا هر پیامی که ارسال میکنم از طرف *irancell*
برام مدام پیام میاد مقدار هزینه ی پیام رو نشون میده خستم کرده لطفا بگید چطور درستش کنم
ایرانسل من توی گوشی من نمیگیره وقتی میرم توش میاد ولی وقتی شماره آن را میزنم همون جا گیر می‌کنه اندروید گوشیم هم7است و اسم گوشیم موتورولا هستش مرسی
باسلام واحترام
من بسته ١٠ گیگابایتی یک ماهه رو از *4444#خریداری کردم ولی متاسفانه هنوز فعال نشده علتش چی متونه باشه؟
سلام خدمت برادران وخواهران گرامی من خیلی ساله از ایرانسل استفاده میکنم از همون اول کاری کرد که بسیاری از اقشار بتونن سیمکارت بخرن وگرنه اوپراتورهای دیگه حالا حالا ها باید گوش مارو میبریدن توی سیستم به این بزرگی وشلوغی مطمعنا یه سری باگ وجود داره همه اپراتورها این مشکلات رو دارن بلکه شدید تر مشکلات شما با سیمکارتهای اعتباری وارزون قیمتتونه همراه اول سیمکارتهای اتباع خارجی رو به زور ضبط میکنن وبه کسان دیگه واگذار میکنن سیمکارتهایی که خدا تومن پول پاش دادن غیر فعالش میکنن تا ده بیست بار نکشونن به مراکز طرف رو وصلش نمیکنن هی میگن سیستم قبول نمیکنه اونقدر اذیتش میکنن تا منصرف بشه اینو با دلیل و مدرک میگم هر کجا که بگین اثباتش میکنم
سلام من دو شبه اینترنت ساعتی گرفتم پولشو میگیرن فعال میشه ولی موقعه استفاده یک مگ هم استفادع نمیشه و از بسته عادیم میبره لطفا رسیدگی کنید
من رومیگ گوشیمو غیر فعال کردم تو ترکیه الان هم نمی تونم با کسز حرف بزنم ونمی تونم فعال کنم و کد نمی تونم بزنم ونمی تونم پیام بدم
مشکل آنتن دهی در منطقه گاکار تبریز داریم
من یه بسته اینترنتی خریدم ولی برام فعال نشده نمیدونم چرا لطفا سریع تر جواب بدید
من بسته ی اینترنتی ۳ گیگابایتی خریدم ولی اولین باریه که برای سیم کارتم بسته ی اینترنتی میگیرم پولش هم از حسابم کم شده پیام فعال سازی اش هم برام اومده ولی اینترنت ندارم وقتی هم میرم تو اپلیکیشن ایرانسل من نوشته شما فاقد بسته اینترنتی هستید.من باید چیکار کنم؟
سلام این دوهفته میشه هیچ پیامی از هیچ کس دریافت نکردم هر کس پیام میده پیامش نمیرسه میخواستم ببینم مشکل از کجاست
خیلی ممنون از شم
با سلام من ۳۱ هزارتومن شارژ ریختم رو خط اعتباریم میخوام بسته بگیرم هیچ کدی ندارم کدهای دیگه هم میزنم ازم شماره کارت و رمز دوم میخداد من خودم وقتی شارژ ریختم باید چکار کنم چرا اینقدر مردم اذیت میکنید
بندهامروزصبح ۵۰۰۰تومن سیم کارتم شارژ کردم چندلحظه بعدامدم تماس بگیرم گفت شارژ نداری
چرا
سلام من بسته ی مکالمه ی ویژه ی عید ایرانسل رو واسه نوروز گرفتم اما هرکاری میکنم روی گوشی فعال نمیشه میگه اعتبار ندارین .مهلت بسته هم داره تموم میشه .چیکار کنم فعال شه؟
سلام من کارتن جمع میکنم وتوی گونی میخوابم معتادهم نیستم چون تصادف کردم کمرم شکست.سوادمن پنجم ابتدایی هست۲تاایرانسل دارم۲تاهمراه اول پیام برام اومده که خط های ایرانسل شماقطع میکنیم به شخص دیگری میفروشیم ۲تاهمراه اول هم قط شده که بایدریجستری بشه موبایل فروشی گفت ۴۰هزارتومان میگیرم درست میکنم.این پیام من میخوام مسول محترم بخونندشمادوست عزیزکه مسول تاییدنظرات هستیداگرکوتاهی کنیدوتاییدنکنیدخداوندسریع جوابش میده چون من سیدهستم اگرقلبم بشکنه سریع اشکم درمیادسرنمازمغرب نفرین میکنم.خدابیامرزدپدرمادرتون
سلام علیکم من سیدی هستم که کمرم شکسته وفقیرترین انسان روی زمینم یادم رفت شماره هام بدم که جناب مسول محترم وشمامسول تاییدکه خدابیامرزدپدرمادرتان یه کاری بکنید
سلام
من بسته اینترنت رو اشتباهی به یه خط دیگه ارسال کردم میشه برگردونین؟حتی رسیدش رو هم دارم هنوز
سلام ببخشیدمن الان چند ماهه بسته های مکالمم خیلی قیمتش بالاست باید چیکار کنم که پایین تر بیاد
سلام ببخشیدمن الان چند ماهه بسته های مکالمم خیلی قیمتش بالاست باید چیکار کنم که پایین تر بیاد
سلام ببخشیدمن الان چند ماهه بسته های مکالمم خیلی قیمتش بالاست باید چیکار کنم که پایین تر بیاد
باعرض سلام:اینترنت روبیکا مجانیس درحالی که موقع رفتن به روبیکا ودیدن دوتا فیلم سه گیگ اینترنت منو خورد.هربار که وارد روبیکا میشم این اتفاق میوفته در حالی که باخط همراه اول باده ریال یه هفته داخل روبیکا رفتمو هیچ ریالی کم نشد
باسلام من یک سوال داشتم خواهشن همین الان جوابمو پاسخ بدید سیم کارتم ایرانسل هستن دایمی من سالانه بسته گرفته ام الان نت سالانه ی من کم مانده من تازه نت یکروزه گرفتم از نت سالانه ی ما استفاده میشه من میخواستم از نت یکروزانه استفاده بشه نمیشه حالا چکار کنم راهنمایی کنید لطفا؟
با سلام من یک سیم کارت اعتباری به نامم بوده کا تبدیل به دائمی کردم یه مدت به علت بدهی قطع بود پرداخت کردم و چون سیم کارت دست من نبود و دست کارگر ساختمان بود و البته بدهی هم مربوط به ایشون بود که پرداخت شد سیم کارت را سوزاندم و سیم کارت جدید گرفتم الان سه روزه گذاشتم داخل گوشی میگه در رسترس نیست لطفا بگین مشکلش چیه هیچ بدهی روش ندارم شمارش هم 7671......0930
با سلام ما یک شرکت تولید ردیاب هستیم و ۳۰۰۰ سیم کارت اعتباری ایرانسل خرید کردیم و داخل ردیاب گذاشتیم و فروختیم حالا برای تبادل اطلاعات بین ردیاب و مالک خودرو نیاز به شارژ سیم کارت هست آیا راهی وجود داره تا با توجه به اینکه سیم کارت داخل گوشی نیست بشه از موجودی شارژ سیم کارت مطلع شد یا خیر چون موقع خرید ردیاب ما باید این شارژ را تحویل دهیم
خسته نباشید .
من چند روزه نزدیک یه هفته میشع بعد استفاده کردن از بسته اینترنتیم
میبین ازش اصلن کم نمیش .میترسم کم نش الان یهو کم شع کلن سکته کنم
با سلام ، من از سایت ایرانسل یک سیم کارت ثبت نام کردم که به گفته سایت اگر در طرح سیم کارت اولی ها ثبت نام کنم سیم کارت رایگانه ، الان ثبت نام انجام شده سیم کارت با شماره ملی من در سامانه ثبت شده ولی متاسفانه هنوز به دستم نرسیده موندم چیکار کنم لطفا پیگیر باشین با تشکر
سلام لطفا جواب بدید
من سیمکارت گم شده الان یکی دیگه گرفتم همون شماره ولی سه روزه فعال نشده و آنتن داره ولی نوشته تماس اضطراری چکارکنم؟؟
سیمکارت ایرانسله
با سلام
جهت پرداخت صورت حساب از طریق ایرانسل من که اقدام می کنم ، قسمتی که باید وارد سایت بانک بشه خطا میزند و وارد نمی شود . لطفا مرا همراهی کنید . درضمن نت هم وصل است .
سلام من سیم کارت مو دایمی کردم فقط به خاطر بیست گیگ اینترنتش الان یک روزه دایمی هستش هنوز به من اینترنتو نداده لطفا رسیدگی کنید
سلام ،ببخشید من یه سیم کارت دائمی ایرانسل داشتم مدتی استفاده نکردم .الان بعد مدتها دوباره گرفتم گفتن دو روز بعد فعال میشه اما هنوز فعال نیست نمایندگی تو یه جای دیگه رفتم گفتن شماره رو با یه سریال دیگه دادن منم نمیتونم حتی عوضش کنم .باید چیکار کنم؟
چیکار کنم وقتی بسته ندارم بتونم با اعتبار موبایلم پیام های واتساپ دریافت کنم و بتونم از بقیه برنامه ها که اینترنت نیاز دارن استفاده کنم
با سلام و ادب ، شرکت ایرانسل سال 96 یه طرحی واسه تبدیل به دائمی گذاشته بودن که تنها با ده هزار تومان سیم کارت دائمی و صد تومن حد اعتبار میداد،
و دو تا ۲۰ تومن هم قصد روی صورت حساب میزدن
حالا من داداش کوچکم که ۷ ساله بود خط من دستش بود که اقدام به دائمی کردن میکنه ، حالا هم بعد از چند ماه وقتی که رفتم سیم کارت بگیرم گفتند تو لیست سیاه هستید من متوجه شدم و مسدود هم بود وقتی که پیگیر شدم گفتند 140 هزار بدهی داره
حالا میخوام بگم این اشتباه شرکت بوده که یه بچه با یک کد اقدام به دائمی کردن کرده ، یعنی به همین سادگی ، خط من همراه اول بود که ترابرد کردم کاش نمیکردم حالا یه سیم ده تومنی رو باید ۱۴۰ تومن هزینه کنم ، از همه مهمتر دوست من هم که دائمی کرده بود صد تومان بدهی رو پرداخت کرد سی هزار حد اعتبار داد
حالا این با این طرحی که ایرانسل گذاشت خیلی ها
دچار همین مشکل شدن که حالا هم سبمکارت ایرانسل نمیشه بخریم و بجاش همراه اول میخریم
الان همراه اول واسه بدهی دائمی طرح قسطی تو خود همراه من گذاشته که خیلی راحت میشه قسطی و پرداخت کنی حالا به ایرانسل تماس میگیرم واسه اقساط بدهی میگه شامل حال شما نمیشه
از نظر من این مشکل رو خود شرکت ایرانسل درست کرد که راحت دائمی میشد و الان با 35 تومن دائمی و،35 تومن حد اعتبار طرح رو عوض کردن پس خود شرکت هم قبول دارند ،
الان بیشتر افراد مثل من سیم کارت همراه اول استفاده میکنند چون شرکت ایرانسل گذاشتن تو لیست سیاه
ممنونم
با سلام .بیست وپنجم خرداد تا شارژ ۲۰۰۰۰۰هزار ریالی ایرانسل با کارت عابر صادرات از خود دستگاه عابر صادرات گرفتم ویک ۲۰۰۰۰۰هزاری رایتل هرسه شارژ ایرانسل استفاده شده است ولی شارژ رایتل درست است ایرانسل جواب نمیدهد میگوید بانک بانک میگوید ایرانسل ..هر مشترک اگر فقط یک ۲۰۰۰۰هزار ریالی بگیرد واینطور شود به نظر شما چه رقم میلیاردی نصیب اپراتور یا بانک میشود وقتی برای سه تا جوابگو نیستند یک شارژ رو کسی دنبالش نمیره . کجا باید این مسعله پیگیری شود ..ممنونم
با سلام .بیست وپنجم خرداد تا شارژ ۲۰۰۰۰۰هزار ریالی ایرانسل با کارت عابر صادرات از خود دستگاه عابر صادرات گرفتم ویک ۲۰۰۰۰۰هزاری رایتل هرسه شارژ ایرانسل استفاده شده است ولی شارژ رایتل درست است ایرانسل جواب نمیدهد میگوید بانک بانک میگوید ایرانسل ..هر مشترک اگر فقط یک ۲۰۰۰۰هزار ریالی بگیرد واینطور شود به نظر شما چه رقم میلیاردی نصیب اپراتور یا بانک میشود وقتی برای سه تا جوابگو نیستند یک شارژ رو کسی دنبالش نمیره . کجا باید این مسعله پیگیری شود ..ممنونم
با سلام چند وقتیه کل انتن ایرانسل منطقه ضعیف شده و فقط در جاهای مرتفع میشه تماس یا خدمات گرفت
بسته پیامکی ایرانسل زدم بازم از شارژم کم میشه باید جیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من بسته مکالمه ژدم اما چرا نمیتونم ازش استفاده کنم؟
باسلام میخواستم از سیم کارت ایرانسلم یه پرینت مکالمه بگیرم از ۲۰ روز قبل تاالان اما متاسفانه سیم کارتم گم شد میخوام بسوزونمش دوباره همون شماررو مجددا بگیرم آیا پرینت اون زمانو میده یا نه میسوزه
چرا پیام به خطی ک سرویس پیامکش رو مجاز کردم دیگ ارسال نمیشه ولی اون میتونه بهم پیام بده و پیام انکان استفاده از این سرویس برای مشترکین ایرانسل مقدور میباشد میاد ؟؟؟
نمیدونم واسه شماهم پیش اومده یانه ولی تاقبل ازاینکه بسته 30روزه 7گیگ 7/500روفعال کنم اعتبارم 1900وخرده ای بود بافعال کردن بسته مذکور شد11هزاروخرده ای
چرا من فقط میتونم بسته های ساعتی بگیرم اگ بخوام روزانه یا ماهانه بگیرم مینویسه درخواست نشد
سلام لطفابفرماييدكه چراوقتى ازايرانسل تقاضاى شارژاضطرارى ميكنم جواب ميده شماشرايط استفاده ازشارژاضطرارى رانداريد؟
باسلاموخسته نباشید
چرا کارت شارژ ده وبیست هزارتومانی ایرانسل ظرف چند دقیقه تمام می شود؟
چرا بسته مکالمه ایرانسل دارم ولی تماس میگیرم میگع موجودی کافی نیست دفعه دوم میگیره ؟؟
چرا وقتی در مای ایرانسل شماره رو وارد میکنم کد برایم نمی اید
سلام خسته نباشید من ب خطم شارژ میریزم ی شماره هست از ایرانسل من شارژ کم میکنه ب خط خودشه میفرسته لطفا رسیدگی کنید
من درخواست کارت4Gدادم تقریبا ۱۶روز پیش اما هنوز برام نیومده.چقد طول میکشه مگه؟
سلام
خواهش میکنم همانطور که بسته اینترنت صبح و شب داریم بسته اینترنت ظهر تا عصر هم به بسته های اینترنتی اضافه کنید .
با کمال تشکر تازیکه
سلام من خط ایرانسل اعتباری رو ب دائمی تبدیل کردم چجوری باید بفهمم شارژ یا بسته دارم اصلا کارایشو بلد نیستم لطفا راهنمایب کنید
سلام تماس ها انجام نميشن و لغو مبشن و بعد چند تماس تماس گرفته ميشود
ایرانسل چخبره من ۳گیگ اینترنت خریدم ۲روز نشده تموم شد چخبره
سیم کارت ایرانسل من با شارژ به اینترنت وصل نمیشه علتش چیه؟ بسته میخرم وصل میشه
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
سلام
احتمال داره طرح کنترل مصرف آزاد براتون فعال باشد.
سیمکارتو تازه خریدم وقتی چیزی از گوگل می خوام گوگل نمیاد بالا
سلام من میخوام بدونم چرا ایرانسلم چطوری نامشو عوض کنم
سلام.واقعا بدترین اپراتور هستید.چطور میشه ۱۶هزارتومان با چندتا پیامک شد۲هزارتومان.با این کارا مردمو از خودتون نا امید می کنید.اگه میشه رسیدگی کنید
آقا چرا دیگه نمیتونم بسته ساعتی شبانه بخرم ؟؟
سلام ۲۷ هزار طلب پیشین داشتم بدهی ۴۹ هزار ولی ۲۷ هزار تومان ازش کم نشده لطفا پیگیری شود
من یک سیم کارت ایانسل دستگاه ردیاب کار گذاشتم الان سیم کارت خاموش شده چگونه می توانم سیم کارت رافعال کنم
با سلام
من درخواست تعویض سیمکارت دائمی به اعتباری داده بودم گفتند یک ساعت دیگه پیامش میاد یه روز رد شده هیچ پیامکی نیومده لطفا رسیدگی کنید
سلام سرویس شارژ خط به خط ایرانسیل را انتخاب کردم چه جوری غیر فعالیش کنم جان امام زمان کمکم کنید
چرا به من بسته مکالمه از *۴۴۴۴*۱# تعلق نمیگیرد و مدام میگوید در حال حاضر پیشنهادی برای شما موجدو نمیباشد
لطفا پاسخگو باشید
سلام،من برنامه ایرانسل من را نصب کردم و برای ثبت نام در این برنامه نیاز به رمز یکبار مصرف دارم برنامه میگه رمز یکبار مصرف به این شماره(۰۹۰۵۸۳۴۶۴۹۷)ارسال شد ولی اصلاً برام ارسال نمیشه،دوباره سه باره میزنم ولی فقط میگه ارسال شد،لطفاً کمکم کنید.ممنونم
سلام.. من الان بسته اینترنت ماهانه زدم هزینه هم ازحسابم کم شد وقتی *141*10# میزنم بسته اینترنتم صفر هست، من الان باید چیکارکنم
مشکل منم دقیقا مثل مشکلات شماست!
بزنامه ایرانسل من بهم رمز یکبار مصرف نمیده و وقتی ارسال مجدد میزنم میگه ارسال شد ولی نمیشه چه کار کنم مشکلش چیه؟
وقتی شارژ ایرانسلم تموم میشه برای دخواست هزینه از طرفم به جای شماره تلفن خودم اسم کس دیگه ای نوشته میشه مثلاً از طرف من براش پیام فرستاده میشه( سرویس میزبان ایرانسل شما از طرف ....درخواست پرداخت هزینه را دارید چرا شمارم نوشته نمیشه و اسم یه نفردیگه نوشته نیشه
سلام .من از همراه بانک شارژ ایرانیان گرفتم پول کم کرد رمز شارژ نداد چیکار کنم
الان دو بار این اتفاق برام افتاده
سلام دوستان من بسته ۳ گیگ ۲۰روزه ۱۵هزار تومان رو خریداری کردم ولی فعال سازی نمیشه .چیکار کنم؟
سلام در عرض سه سال با کد ۸۰۰ متوجه شدم شارژم ۲۶۸هزار تومن کم کرده بابت هزینه تبلیغاتی ،شکایت کرددم با کد ۸۰۰۷ ،نوشت شکایت ثبت شد ولی شارژم برنگشت چکار کنم
ی سوال دارم از شرکت ایرانسل
شما که پول میگیرید قبل هر کاری مردم هم پرداخت میکنند
ایا نباید بهترین کیفیت رو بدهید .. کیفیت صفر .. عوض پول
گرفتنتون بیست .
سلام ببخشید می خواستم بدونم چطور می تونم از بسته های اینترنت هدیه ایرانسل استفاده کنم؟
سلام ببخشید من یک بسته اینترنتی دریافت کردم اما داده بالا می آید ولی نمی توانم از آن استفاده کنم چه ککار کنم؟
سلام ببخشید من یک بسته اینترنتی دریافت کردم اما داده بالا می آید ولی نمی توانم از آن استفاده کنم چه ککار کنم؟
سلام ببخشید من یک بسته اینترنتی دریافت کردم اما داده بالا می آید ولی نمی توانم از آن استفاده کنم چه ککار کنم؟
سلام ببخشید من یک بسته اینترنتی دریافت کردم اما داده بالا می آید ولی نمی توانم از آن استفاده کنم چه ککار کنم؟
شما هرکاری دلتون میخواد میکنید اینجوری جیب ملتو خالی میکنین حق ندارین سیمکارتی رو ک بخاطرش هزینه کردیم به کس دیگه بفروشین
من دوتا بسته اینترنت خریدم ولی هیچکدوم فعال نمیشه چیکار باید بکنم
من نمیدونم چجوریه،بسته سه گیگ یه ماهه میگرم ایرانسل پیام میده ،بستت تمومه اونم تو ده ،پونزده روز ،جدیدا هم بسته گرفتم دوباره یک ماهه ،شانزده زوز پیش گرفتن ،پیام داده از اعتبار بسته شما یک روز مونده،خب طرز محاسبه روزشون چطوریه
سلام خسته نباشید .من اشتباها برای یک خط دیگه بسته سی روز .ده گیگ خریدم چطور میتونم به خط خودم انتقالش بدم
سلام من یه سیم کارت ایرانسل دارم که ازش دیگه ازامروزاستفاده نمیکنم ازسیم کارت همراه اولم استفاده میکنم اماوقتی کسی به سیم کارت ایرانسلم زنگ میزنه میوفته روسیم کارت همراه اول چه جوری بایدقطعش کنم اینو؟؟؟
سلام من یه سیم کارت ایرانسل دارم که ازش دیگه ازامروزاستفاده نمیکنم ازسیم کارت همراه اولم استفاده میکنم اماوقتی کسی به سیم کارت ایرانسلم زنگ میزنه میوفته روسیم کارت همراه اول چه جوری بایدقطعش کنم اینو؟؟؟
من با کد *۴۴۴۴*۲*۱ نت زدم دو گیگ اما نیم ساعته تموم شد سه باره با این رمز میزنم اینجوری میشه چرا وباید چیکار کنم؟
من با کد *۴۴۴۴*۲*۱ نت زدم دو گیگ اما نیم ساعته تموم شد سه باره با این رمز میزنم اینجوری میشه چرا وباید چیکار کنم؟
سلام خسته نباشید من دیشب بسته ۱۰ گیگ از سمت #۵۵۵*خریداری کردم از حسابم کم شده اما بسته فعال نشده کجا باید پیگیری کنم؟
ببخشید من سیمکارتم رو 4G کردم اما بسته اینترنت برام فعال نشده
پیامکش اومده که فعال شد اما روشنش میکنم فعال نمیشه
دوبسته شارژ از اپبرایداینترنت گرفتم اما فعال نشده ...چکار باید کنم
سلام
من بسته اينترنتي دارم كه هنوز حدود ٢ گيگ اينترنت داره
از امروز صبح همش از شارژ مكالمه خطم كم ميشه
يني از بسته كم نميكنه ازاد حساب ميكنه
ميشه راهنمايي بفرماييد
سلام خسته نباشید؛من یه بسته اینترنتی بین المللی از طریق ایرانسل من گرفتم که ازبسته بین المللی استفاده کردم تموم شد ولی ۹گیگم سرجاشه تا ۱۹فروردینم وقت داره ولی نمیتونم ازش استفاده کنم نمیدونم چرا؛میشه بگید چکارباید کنم☹️
سلام من هرموقع نت نامحدود 2 تا 8 صبح میخرم ساعت 7 به بعد همیشه قطع میشه علتش چیه؟
چرا ایرانسل من وقتی که می خواهم شارژ بگیریم در قسمت بانک. گزینه‌ای بانک را انتخاب میکنم کار نمیکند
سلام من بسته نتم تمام شد و بعد از کد 555یک بسته گرفتم و هزینشو واریز کردم ولی الان بسته فعال نشده برام یه هفتس ک من بسته رو گرفتم ولی بازم فعال نشده چیکار باید کنم ؟
باسلام وخسته نباشید ..من خطم رو فور جی کردم امروزسه روزه ولی اینترنت رایگان بهم نداده ...چرااا؟؟
سلام من به تازگی سیم کارت ایرانسل اعتباری اه را دائمی کردم اما طبق گفته و پیامک های ارسال شده از طریق ایرانسل اینرنت 35 گیگی هدیه دریافت نکردم مشکل از کجاست؟؟
سلام،من سیم کارت اعتباری ایرانسلم رو دائمی کردم،اولش مبل غ پنجاه هزارتومان ریختم ،اگه باید شارژ کنم،پس قبض دوماه یکبارچیه ؟لطفا راهنمایی کنید.
سلام من سیم کارت رایگان ثبت نام کردم و فعال نشد و میزنه روی شبکه ثبت نشده راه حل فعال کردن سیم کارت چیه
سلام من سیم کارت رایگان ثبت نام کردم و فعال نشد و میزنه روی شبکه ثبت نشده راه حل فعال کردن سیم کارت چیه
سلام من دو دفس پیشواز ایرانسل فعال میکنم از شارژمم کم میکنه ولی تماس میگیرم ب خطی ک فعال کردم همون بوق انتظاره . چرا اینجوریه . اگه نمیخونه لااقل 500 شارژ کم نکنه
باسلام به صورت رایگان سیم کارت ایرانسل دریافت نمودم اما فعال نمیشه ازجمله گرفتن کددستوری *۵۵۵*۱۰*۲*۲*#
که میگه شماره اشتباهه. ممنونم
من سیمکارتی از طریقه پست سفارش دادم و تحویل گرفتم ولی ّ تو گوشیم اتن نمیاد و مینویسه این سیمکارت ثبت نشده من که از طریقه ایتترنت ثبت نام کردم چرا نباید ثبت شده باشه و سیمکارتم غیر فعال باشه الان ۳ روز گدشته از دریافت سیمکارتم لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم ثبت کنم سیمکارتم رو از طریقه اینترنت باتشکر ممنونم
یه دعای خیر برا ایرانسل(نفرین برپدر و مادر و اولوآخر مردم آزارها ) واسه تبلیغات و پیامکای اطلاعرسانی
سلام من شارژ اینترنت ایرانسل یشماره اشتباه وارد کردم
چرا وقتی به سیم کارت شارژ پولی میزنیم قبول نمیکنه erorمیده؟
سلام من تازه یک خط ایرانسل خریدم دوستم گفت بیا 50 گیگ نت رایگان بگیر ما همه ی کارارو انجام دادیم ولی اینترنت نیومد
باسلام من شارژ ایرانسل گرفتن از طریق دستگاه پوز ولی رمز شارژ در فیش که تهیه کردم نیست و فقط سریال شارژ هست باید چیکار کننمم
من بسته یکماهه ۱۰گیگ گرفتم فعال نشده از حسابم کم شده اما فعال نه بار اولم نیست ک این مشکل پیش میاد ینی چی اینکارا
من بسته ده برابری ایرانسل گرفتم پول از حسابم کم شده،وپیامک تایید اومده،اما تماس میگیرم از موجودی شارژم کم میشه،چکارکنم؟؟؟
من بسته ده برابری ایرانسل گرفتم پول از حسابم کم شده،وپیامک تایید اومده،اما تماس میگیرم از موجودی شارژم کم میشه،چکارکنم؟؟؟
من سیم کارت ایرانسلم رو 36000تومان شارژ کردم ازش استفاده نکردم چند روز بعد نگاه کردم دیدم شارژم شده 4000تومان لطفا پاسخگو باشید
سلام
خط ایرانسل اعتباری رو به دائمی تغییر دادم حالا یک بسته اینترنت یک ماهه هدیه داده ولی با اتمام هدیه بسته اینترنت سالانه من حذف شده
میشه پیگیری بفرمائید؟
من بسته خریدم فعال نشده
سلام من امشب پیشواز درخواست کردم 500از حسابم کم شد ولی فعال نیس چرا؟ رسیدگی کنید
ازکجابفهمم کی سیم کارت ایرانسلم روشارژمیکنه
سلام ببخشید من با تلفن ک میخام ح بزنم وقتی گوشیو میزارم گوشم صدام نمیره ولی صدا طرف میاد ولی گوشیو میگیرم دستمو صفحش روشنه درسته صدا میره میاد مشکل از چیه؟!
چرا سیم‌کارت من از بسته اینترنت استفاده نمیکنه و آزاد حساب میکنه
سلام
چرا دیگ با کد *۵۵۵*۵# نمیتونم بسنه ۳۰ روزه ۱۰ گیگابایت بگیرم ؟! چرا از ایرانسل من استفاده میکنم میگه تراکنش شما نا موفق بوده ؟! چرا دیگ نیست گزینه ای ک میخوام؟!!!!
خسته نشدید این همه مشکل پیش اوردید ؟ چرا درستش نمیکنید؟
خیلیا از اپراتور ایرانسل ناراضین
حداقل یکم به حرف مردم گوش بدید مشکلاتشونو حل کنید
پس این وب رو برای چی گذاشتید؟!!!!!
وقتی دوبسته اینترنت می گیریم یکی شبانه ۲تا۷ صبح و دیگری کلا ۲۴ساعته هست چه گونه موقعی که ساعت ۲ میشه بسته ی اینترنت رو از بسته ۲۴ ساعته خارج کنیم و بریم رو بسته ی شبانه (۲تا۷ص)
لطفا جواب بدید
؟؟؟؟؟؟؟
سلام سیمکارت جدید ایرانسل گرفتم دو هفته شده ولی اینترنت ندادید گفتید۲۰ گیگ اینترنت داره پس کو
سلام
از *44444#
بسته اینترنت 5.5 گیگ
به قیمت 21300 خریداری کردم
اما فقط بهم 2.5 گیگ داده
ولی پولو کامل ازم گرفته
چرا؟
حالا من چی کار کنم
کلاه بردارا
سلام چرا یه شارژ مستقیم فرستادم ارسال نشد
من نت ۱۲ گیگ ۳۴ تومن زدم پول از حساب کم شده ولی نتم فعال نشده
چرا خط ایرانسل اعتباری که تبدیل ب خط اعتباری همراه اول شده شارژ نمیشه
سلام من سیم کارت جدید ایرانسل گرفتم ولی از اینترنت خبر ی نشد
من الان ۳۰ هزار تومن خطم شارژ کردم بسته یک ماهه خرم اما رفتم داخل ایرانسل من دیدم اعتبار ندارم...

اون شارژ که وارد کردم درست بود موقعی که وارد کردم اوکی بود بعدش پرید من چیکار کنم الان
سلام میخواستم بدونم مشکل خط ایرانسل من چیه که هرکسی بمن زنگ میزنه میگه اشتباه می‌باشد ولی خودم میتونم زنگ بزنم لطفاراهنماییم کنین
آقا من چن روز قبل از بانک شارژ خریدم شارژ 20 تومنی هر چند میزنم مینویسه استفاده شده رسیدگی پلیز
سلام چرا بسته اینترنت ایرانسل اصلا توی خونه اصلا کار نمیکنه ولی تو بیرون چرا لطفا رسیدگی کنین من دو گیگ بسته گرفتم بعد میرم تو گوگل یا هرجایی دیگه هیچی واسم نمیاره
ایرانسلم رو دائمی کردم ولی هدیه اینترنت رایگان نیومده
چرا از اینترننت ایرانسل با شماره *۴۴۴۴*۲#ایننرنت خریدم بعد چند دقیقه برام فعال نکرد؟
سلام یکک شارژ ایرانسل برای کسی که نیاز داشت گرفتم باخط همراه اول و شماره*719#حدود بنجروزپیش خاستم بدونم چقدر بود کمی شک درمبلق شارژ دارم ممنونم اگه جواب منو بدهید سپاسگزار
سلام من و همه ی دوستام امروز با دیدن آپدیت بسته های ایرانسل من .کلا بیخیال ایرانسل شدیم و اینترنت همراه اولو راه انداختیم.ما اینترنت داخلی نخوایم کیو باید ببینیم.این انداختن نت داخلی تو آپدیت جدید مای ایرانسل خیلی غیر حرفه ای و ضایه ست.خیلی از مشترکین به این خاطر میرن سراغ رایتل و همراه اول
سلام من ۱ گیگ خریدم بسته رزرو را لغو کردم آیا لغو میشه با ارسال عدد ۱ لاتین به ۳۱۸۷
سلام من میخوام بسته رزرو را لغو کنم چه کار کنم
سلام من وقتی میرم توی ایرانسل من میاره
خطا!اطلاعات درخواست شده یافت نشد
پایینشم نوشته خروج!
باید چی کارکنم که درست بشه لطفا هر کی بلده تو ضیح بده
ممنون میشم
چراجواب پیام منو نمیدین کجا جواب پیامم رو میدین همین جا!؟؟؟ من خسته شدم لز بس منتظر شدم
من تا همین هفته پیش میتونستم بسته ۳۰ روزه ۱۰ گیگ ۲۹ تومن.رو نا محدود بزنم الان چرا ساعتی شده چرا هرروز ی ساز میزنه این اپ
چرا من فقط میتونم اینترنت ۱گیگ و ۲ گیگ بخرم و بسته های ترح دار
چرا بسته بلند مدت نمیتونم بگیرم یعنی نمیاااااره
چرا برای من مای ایرانسل با تر اینترنتی از هر کجای شهر بالا نمیاد؟
سلام من دوتا شارژ ایرانسل گرفتم سبت کردم سبت نمیشه اخه چرا ترو خدا کمک کنین
سلام چرا بنده نمیتونم بسته ۶ ماهه ی ایرانسل رو خریداری کنم؟؟؟؟
سلام چرا بنده نمیتونم بسته ۶ ماهه ی ایرانسل رو خریداری کنم؟؟؟؟
سلام
میخوام بدونم اگه من بسته یک روزه بخرم آیا بسته یک ماهه ای که دارم ازش استفاده یا حذف میشه ؟
سلام توروخدا جواب سوال منو بدید، نای ایرانسل تعرفه هاشو برداشته اونایی که مقدار زیادی نت نداشت مثلا 24 گیگ الان چجوری باید این مقدار اینترنت با چه کد و برنامه ای خریداری کنیم!؟؟؟؟؟
من الان شش گیگ اینترنت دارم ولی نمیتونم استفاده کنم
من بسته شبانه دارم و چرا من بسته ای شبانم رو که از 2تا 7 صبح فعاله از من نت کم نمیشه ولی بسته ای که تو کل ساعت شبانه روز دارم باید از اون کم شه واقعا من بسته شبانه خریدم که شب ازش استفاده کنم
سلام سیمکارت ایرانسل را 25 هزار تومان شارژ کردم و با آن نت 4 گیگ ماهانه خریداری کردم الان از شارژم کم کرده اما پیام شارژ نت نفرستاده ..کجا باید پیگیری یا شکایت کنم
سلام ،وقت بخیر ،من ی بسته الان خریدم ک اشتباهی دستم خورد و اون بسته ی مورد نظرم نیست چطوری میشه عوضش کرد؟
من بسته شبانه گرفتم و فعال شده پولم از حسابم کسر شده اما نت را روشن میکنم کار نمیکنه؟؟
سلام من الان نمیتونم بسته ی ماهانه ۵گیگو ۷گیگ و فعال کنم وقتی کد دستوری میزنم فقط ۱گیگ و ۲گیگبا ۴۵گیگ میاره تو رو خدا بگین چیکار کنم من هر ماه اون بسته ها رو فعال میکنم ی کمکی بکنین ممنون
با سلام خدمت مدیران و مسئولین سایت تابناک.من برای دخترم در تاریخ ۱۲تیرماه ۹۹سیم کارت ایرانسل خریدم . بعد از فعال سازی پیامک برداشت و واریز از بانک ملی میاد در حد خیلی زیاد . فکر کنم این خط قبلا در اختیار شخصی دیگه بوده که سلب امتیاز شده و به ما واگذار شده چه کار کنم که پیامک بانک از حساب اون شخص برام نیاد . با تشکر از شما
ااا
من میزنم جزییات بسته اینترنت دوبسته دارم فعال نشدن چطوری فعالشون کنم ۵۶۰۰۰هزارتومن پولش گرفتن دزد ازاین روشن تر واقعا که
سلام .من ۱۰ روز پیش ۲ باز هزینه خرید بسته اینترنتی برای مودم رو دادم نزدیک ۲۰۰ هزار تومن . هر جا زنگ میزنم و پیگیر میشم و کد رهگیری خرید هارو هم میگم هیچ جوابی از هیشکی نمیتونم بگیرم . لطفا راهنماییم کنید
سلام چرا میخوام شارژ مستقیم بگیرم با کارتخوان وارد نمیشه شارژ؟؟
لطفا بگین
سلام
چرا من بسته،شارژ میزنم اسش برام نمیاد حتی خطمو هم عوض کردم درس نشد دیگه باید چیکار کنم
سلام من امروز ۵ گیگ ۳۰ روزه گرفتم .پس چرا فعال نشده؟
سلام ببخشید چرا 3و خورده ای گیگ اینترنت دارم داخلی ولی وصل نمیشه؟؟؟؟
من بسته شبانه خریدم حتی پولم از حسابم کم شد ولی بسته برای من فعال نشد ممنون میشم راهنمایی کنید چون فقط پول بسته ازم کم شد
سلام از دیشب تا الان نت گوشی من وصل نمیشه و علامت آر اومده بالاش باید چیکار کنم درست بشه
سلام من بسته ۳۰روزه ایرانسل از ۲تا ۷صبح خریده ام اما فعال نمی شود .ستاره ۵۵۵ستاره ۱ستاره ۴مربع را می زنم اعلام می کند بسته سی روزه ۲۹گیگ یک‌ماهه ولی فعال نمی شه باید چکار کنم ممنون
با عرض سلام بند از بسته های ایرانسلی جدید انتقاد دارم که فقط محدود شده به شب و۷ صبح همه ادم ها که شب کار خوباش شب که نیستن درصورتی باتوجه به ‌گرانی بسته ها برای کسانی که مورد استفاده آنها بیشتر در طول روز میباشد بسته شبانه به چه دردی می خورد بجز ضرر لطفا مانند قبل بسته های روزانه هم داشته باشیم اگرچه گران ولی داشته باشه وگرنه این بسته های شبانه بکار نمی آید بسیاری از مشترکین ناراضی مجبور به ترک اپراتور خواهند شد لطفا هرچه سریعتر پیگری و اقدام شود با تشکر مشترک پروپاقرص ایرانسلدرصورت وجود بسته روزانه
من یک سیمکارت جدید گرفتم فعال هم کردم یعنی هم من میتونم تماس بگیرم هم بقیه با من ولی وقتی کد#۵۵۵*یا... رو میزنم ارور ۵۳۶ میده
چیکار کنم
ببخشید کد آنتن دهه ایرانسل و میخواستم به ماه سیم‌کارت ایرانسل خریدم ولی آنتن ندارن میشه بین کدشو و این که چی کار کنم انتنم نره لطفاً
سلام،من از ایرانسل اینترنت خریدم مبلغ از حسابم کم شد ولی اینترنتم وصل نشد چرا؟؟؟
ایرانسل من را نصب کردم باز نمی کنی انترنتم روشن است
سلام من شارژ خریدم بعد میگح امکان شارژ سیمکارت وجود ندارد چرااااا؟؟؟؟؟؟
باسلام بنده مودم مدلtfi60گرفتم در برنامه ایرانسل من میزنم اینترنت ثابت فراموش شده+کدملی در جواب می نویسد شناسایی نشد.درحالیکه همه موارد را صحیح می نویسم.تا شماره اینترنت ثابت ایرانسل را پیدا کنم و بتوانم در برنامه ایرانسل من کنترل نمایم خواهشمندم راهنمایی بفرمایید
من بسته پیامک بوم ایرانسل گرفتم
الان از کجا بفهمم از شارژم کم میشه یا از تعداد پیامک بسته م ؟؟؟؟
لطفا راهنمایی کنید ممنون .
من 17هزار تومان شارژ ایرانسل خریداری کردم امابه گوشی‌ام نیامده است
من 17هزار تومان شارژ ایرانسل خریداری کردم امابه گوشی‌ام نیامده است
من ۳۰ گیگ اینترنت شبانه ۲ تا ۷ صب خریداری کردم ولی وقتی بین این ساعات روشن میکنم نمیاد اینترنت‌ با اینکه حجم دارم
سرعت نت ايرانسل به شدت پایینه. من با همین گوشیم حتی بسته های کم حجم همراه اول که میگیرم سرعتش 4G و عاليه . اما نت هاي ایرانسلم با اینکه 4G هست سرعتش به شدت پایینه و آدم رو
عصبی می کنه... حیف یه ریال که خرجش کنی
سلام من چت شبه نه اینترنت ۲ تا ۷ صبح شبانه خریدم از ایرانسل من اما برام فعال نمیشه چکارکنم
در برنامه ایرانسل من ۴گیگابایت شارژ دارم ولی از شارژ خطم استفاده میشود
دیشب ۱۵ گیگ نت گرفتم اس ام اس اومده تو صف انتظاره هنوزم واسم فعال نشده:
سلام ببخشید من قبلا از ایرانسل سیم کارت رایگان گرفته ام اما به دستم نرسیدع چیکار کنم هر جا هم میرم بهم سیم کارت نمیدن؟
سلام از ایرانسلم دوتا بسته گرفتم یکیش ۱۵روزه ویکی دیگشم نامحدود ساعت ۲تا۷ چ جوری شبا ازنامحدود استفاده کنم باچه کدی؟؟؟؟
سلام من۱۰ گیگ انترنت به یکی فرستادم که فقط یک شماره با شماره ی خودم فرق دارد چجوری می تونم پس بگیرم؟
عرض سلام وادب خدمت بزرگواران ایرانسل دو هفته هست مودم ایرانسل خریدم از نمایندگی ایرانسل هنوز به نام من فعال نشده ونمیتونم از مودم استفاده کنم بردم برا نمایندگی میگه همینه فعلا کاریش نمیتونید بکنید ۱۵۰۰۰۰۰۰ بابتش هزینه کردم و نمیدونم به کجا شکایت کنم خواهش میکنم رسیدگی کنید
سلام،من بسته ۷۲ گیگ خریدم به قیمت ۱۷۰ تومن سالانه ولی به جایه ۰۹۰۳ که شماره خودم بود ۰۹۰۱ زدم بسته واسه اون شماره خریداری شده،شماره ام خاموش هست،من الان هیچ کاری نمیتونم بکنم واقعا،هیچ کس هم پاسخگو نیست،مملکت همیجوری بوده مال مردم رو همینجوری میخورن،وگرنه بسته ای که واسه شماره خاموش بره باید قانونی برگشت بخوره به حساب.اینم بدید به اخوندا که گردنشون کلفتر بشه
با سلام من شکایت از اپراتور ایرانسل دارم هفت گیگ اینرنت گرفتم سی تومان شما ها به فکر مردم هم هستید من که راضی نیستم واقعا واستون متاسفم
الیتم
سیم کارت اعتباری رو داعمی کردم هیچ هدایایی دریافت نکردم این چه وضعشه پس چی شد اینترنت رایگان اگر از اعتباری به داعمی
از ایرانسیل من جواب میخوام لطفا بسته شبانه گذاشتم ولی از ان نمیتونم استفاده کنم‌ اگه بسته تمام روز میزارم استفاده میشه ولی از ان شبانه فقط میگه بسته شما فعال شد مثلا ۵گیگ ولی حتی اگه بسته ندارم فقط شبانه از ان هیچ استفاده نمیشه
من برای اولین بار ایرانسل من رو نصب کردم ولی بهم اینترنت نداد
سلام
بنده هفته پیش روز پنج شنبه تاریخ ۲۷ یا ۲۸ مردادماه ۱۳۹۹ دو عدد شارج ۲۰ هزار تومانی از ایرانسل اپلیکیشن ۷۸۰ خریداری کردم مشکل من شماره ایرانسل که شارج کردم رو یادم رفته چنانچه میتوان شماره یاد شده را مجددا پیدا کرد روش آن را برای من اعلام بفرمائید کا شماره شارج شور ایرانسل چند بوده است ممنون
شارژ گرفتم شارژو زدم و یه بسته ۱۵ روزه خریدم ۱۳.۵ گیگ حالا اس ام اس هم اومده ولی از شارژ عادیم مصرف میشه لطفا رسیدگی کنید واقعا گرونه
سلام من دوتابسته مکالمه ایرانسلی یکی هفتگی ویکی ماهانه فعال کردم اما نمیتونم استفاده کنم چیکارکنم
من بسته شبانه خریدم تو سایت موقع پرداخت هزینه بسته از کارتم کم شد ولی یهو سایت قطع شد و ارور داد و بسته فعال نشد، چیکار کنم؟؟؟
سلام من اینترنتی خریده ام که 50 گیگ ماهانه 2 تا 7 صبح هست اما وقتی اینترنت خودم رو روشن میکنم اصلا میگوید اینترنتت کار نمیکند ولی با خط رایتل که میگن بدترین خط ایران ه به درستی کار می‌کنه لعنت بر ایرانسل که چنین زدی هوایی میکنه
س من با کد #۱* بسته اینترنت خریدم پول از حسابم کم شده اما بسته فعال نشده چیکار کنم؟
چرا وقتی میخام بسته بگیرم با ایرانسل میگه نا معتبر
سلام.
من برای سیم‌کارت ایرانسلم نت ۳۰ روزه گرفتم ولی وقتی وارد گوگل میشم میگه آفلاین هستید.
میخواستم بپرسم چجوری میشه درستش کرد؟
هفت کیک اینترنت خریدم الحساب کم شد ولی فعال نشد
بسته شبانه ۳۰گیگ گرفتم فعال نمی‌شه چرا دروغ به ملت میگید
با عرض سلام و خسته نباشید
من سیم‌کارت اعتباریم و به دائمی تبدیل کردم و قبلش طرح اینترنت داشتم هم روزانه و نا محدود شبانه . بعد از دائمی شدن دو تا طرح قبلیم قفل شد و غیر قابل استفاده . ایرانسل 34 گیگ بسته اینترنت یک‌ماهه هدیه داد خب منم واسه شبام یه طرح نا محدود زدم که متاسفانه پول کم شد ولی بازم از طرحم نمیتونم استفاده کنم و اینترنت هدیه فقط فعاله
راه حلی یا یه جواب به من بدید
با تشکر
بسته سی روزه میخواستم سه روزه روزدم چیکارکنم برگرده یاسی روزش کنم
سلام خواهشا راهنمایی کنید مابدبختیم ما بیچاره ایم 10 هزارتومن شارژ ازعابربانک گرفتم ولی رمز شارژ وارد میکنم مینویسه کارت شارژ استفاده شده یارمز نادرست. توروخدا کمکم کنید باید چکارکنم
چرا با فرد دیگیری تماس میگیرم اپراتو اعلام میکند شماره اشتباه است یا دستگاه خاموش است در حالی که جفت این موضعات واقعیت ندارد
سلام ، خسته نباشید . من حدود یک ماه پیش سیم کارت ایرانسلم رو دائمی کردم واز 4گیگ اینترت هفتگی و 30 گیگ اینترنت ماهانه هدیه استفاده کردم . و الان چند روزه که سیم کارتم رو 15 گیگ ماهانه شارژ کردم و همین طور اینترنت رایگان هفتگی 4 گیگ رو هم دارم . اما سیم کارتم اصلا به نت وصل نمیشه ، موبایلم هم هیچ مشگلی نداره ، لطفا پاسخ بدبد که چطور مشکل رو حل کنم چون بهش احتیاج دارم. ممنون .
سلا من شارژدارم اما وقتی که میخوام تماس بگیرم میگه اعتبار شما کافی نیست
شارژ شبانه ساعتی ۲تا۷صب گرفتم ولی هیچی نمیاره بالا کار نمی کنه!چرااا!؟
من چرا ایرانسل من رو میزنم اصلا بالا نمیاره
سیمکارتی که توسط شخص سلب امتیاز بشه ایا قابل بازگشته یا خیر
من از ایرانسل من نت گرفتم پرداخت کابرم درست بوده پول برداشته شده اما نت برامن فعال نشده چرا؟
چند روز پیش یه بسته ده گیگ گرفتم از حساب کم شد اما بسته فعال نشده چه کنم؟؟؟؟
سلام من میخام مکالمه ایرانسلی بگیرم رمزشم میزنم *4444#اما نمیشه میکه شمابسه اینترنتی تو از *556#بگیرید لطفن راهنمایم کنید چیکار کنم باز مثل قبلن امون رمز *4444#واردکنم ریگانیم بیاد
من چندروز پیش در پی گرون شدن بسته های همراه اول یه خط ایرانسل داشتم فعالش کردم وبسته اینترنت خریدم مثل سگ پشیمونم که چرا پولمو دور ریختم من ریدم به این اپراتور با این اینترنتش درحسرت دیدن یه کلیپ بدونه ۱۰بار قطع وصل شدن موندم تازه ما از شهر اصفهانیم وای به شهرستانا
سلام خدمت مدیر عزیز من بسته 3 گیگابایتی خریدم اما فعال نمیشه فقط تو ایرانسل من میزنه 3 گیگ دارین تو هر برنامه میرم انگار آفلاین باز نمیشه باید چیکار کنم
سلام ببخشید من یه اینترنت همراهگرفتم اما واسم فعال نشده چیکار کنم؟
سلام من یک بسته اشتباهی رزرو کردم خواستم اینترنت ۶تا ۱۲صبح را بگیرم اشتباهی ۲ تا ۷شده.هیچ راهی وجود نداره تعویض کنم؟
باسلام سیم کارتم مسدود شده وقتی ازمسدودیت درمیارم بعد چند ساعت باز مسدود میشه البتهنمیدونم چطوری شارژپولی ریخته میشه بعد قطع میشه
من از ایرانسل من نت درحال خریدن بودم که دکمه خروج رو زدم پول از حساب کسر شد اما نت نیومد حالا چیکار کنم ؟ لطفا جواب بدید
اینترنت خریدم ولی پیامش نمیاد باید چکار کنم ؟
اگه پشت سرهم دوبار نت ۳۰ روزه بگیرم اولی تموم شه بعد دومی شروع میشه یا مهلتش همون سی روزه؟
پ
سلام شماره من دوروزپیام نفرسه مشکلش چیه
سلام وقتتون بخیر سوال داشتم بسته ۴گیگ شبانه فعال کردم ۲تا۷صبح واصلا ازش استفاده ایی نکردم اینترنتم میادبالا ولی فعال نیست تو ایرانسل من میزنم میزنه ۴گیگ فعاله ولی قابل استفاده نیست لطفا پیگیری کنید بسته روزانم فعاله دارم استفاده میکنم
من دیروز ۳گیگ نیم نت گرفتم امروز صفر شد چرا ؟؟؟؟
سلام من این کد رو زدم دیگه اینترنتم بالا نمیاد *555*3*3#رو زدم دیگه اینترنتم بالا نمیاد هر چی تو گوگل میزنم هم هیچی بالا نمیاره لطفا کد غیر فعالسازی رو بگین
من شارژ خریدم و وقتی وارد میکنم مینویسه شارژ در دسترس نیست مشکل از چیه و باید چیکار کنم؟
من قبلا با *4444#بسته اینترنتی میگرفتم ولی نمیدونم به کدوم تنظیماتش دست زدم که الان میخوام بگیرم اول مینویسه 1ساعته یاچند ساعته بعد 1ساعته رو میزنم میگه از *555#نت بگیر آخه بسته هاش گرونه
خوب
سلام ببخشبن من از فروشگاه کارت شارژاعتباری خریدم ولی خواستم کد شارژ را به گوشیم بزنم ...پیامی امد گفت این کارت شارز
قبلا استفاده شده یا اشتباه است ولی من کارت شارژ را نو با دستگاه پوز گرفتم ولی نمی دانم چرا این مشکل به وجود امد لطفا رسیدگی کنید تا مشکلم حل شود خیلی ممنون از شرکت ایرانسل
سلام یه مشکل دیگه هم داشتم من پیشواز ایرانسل دو ماه قبل خریدم ولی هر بار ازم پول کم میکنه من برای یک ماه خریدم ولی دو ماه بعدش خودش به طور خودکار ازم پول کم میکنه خودشم پیشواز برام کار نمی کنه ..لطفا رسیدگش کنید
سلام بسته اینترنت خریدم ازحسابم هم کم شدولی نه اس ام اس اومد نه توایرانسل من حجم بسته رونشون میده
سلام چرامیخوام لسته انترنتی بگیرم شارژدارم ازبسته موردنظرم بیشترهم دارم ولی همش میزنه بانک باتشکرازشما
برای ثبت نام اینترنت رایگان ایرانسلعضوکانال ایرانسل شدم ودرایران بات به جای دادن اطلاعات شخص دارنده سیم کارت اطلاعات غلط دادم واز آن به بعدایرانسل من بالا نمی آید.بایدچهکرد؟
سیمکارت را به دائمی تبدیل کردم ولی هیچ انترنتی نداد
سلام ببخشید من از سیم کارت اعتباری ایرانسل به دائمی ایرانسل ، شارژ فرستادم پول از حسابم کسر شده ولی بدست طرف مقابل نرسیده و پیام فرستاده که امکان نداره به شماره من شارژ فرستاده بشه چون سیم کارت من دائمیه پولتون هدر رفته نمیدونم پس این پول به حسابم برگشت میخوره یا سوز شده ؟
سلام من سرویس خط ب خط را قبول کردم چتور انرا بیرون کنم
من چند بار پشت سرهم یه شارژ اشتباه زدم الان یکی دیگه میخام وارد کنم نمیشه میشه کمک کنید
س
مال من سیم کارتو در اوردم‌ بعد کردم‌ توش نمیاد چیکار کنم
سلام ..من سیمکارت دایمی ایرانسل خریدم ولی ۳۰ گیگ هدیه اش فعال نشده
سلام، من امروز برا سیم‌کارت TD-LTE مودم اینترنت همراه ایرانسل خریدم ۳۰ هزار تومنم از حسابم کم شد ولی اینترنتی فعال نشد بعد فهمیدم انگار اشتباه خریدم حالا چیکار کنم؟
اینم شماره مرجع بسته ی اینترنتی که خریدم و پول از حسابم کم شد
سلام من بسته مکالمه فعال کردم ولی متاسفانه ایرانسل من گولم زده بجای شش هزار و ششصد تومان از من هفتادویک هزار تومن کم کرده الان میخوام غیر فعالش کنم چیکار باید کنم لطفا کمکم کنید این برام خیلی زیاد که بخوام بدم برا شارژ ممنون
چرا بسته های نامحدود اکثرا از دسترس خارج شدن؟؟؟؟
سلام من امروز نت گرفتم ۷ گیگ ماهانه ولی نتونستم استفاده کنم دوباره با یه کد دیگه ۴۵۰ مگ روزانه گرفتم از اونم نمیتونم استفاده کنم بالای صفحه یه اعلانی میاد که میزنی روش نوشته شما در حال حاضر بسته اینترنت فعال ندارید لطفا رسیدگی کنید
من چجوری میتونم وقتی دوتا بسته داشته باشم از یکیش استفاده کنم مثلا الان من ی دو گیگ ی روز دارم و ی ۴ گیگ ۳۰ روزه ولی هر چیزی دانلود میکنم از بسته یک ماهم کم میشه ولی من میخام ازبسته یک روزم کسر بشه؟!/:
لطفا راهنمایی کنید
من اینترنت رایگان هفتگی داشتم بعد امروزم اینترنت رایگان شب یلدا گرفتم حالا هرچی استفاده میکنم از اون هفتگیم کم میشه نمیشه کاری کرد که ازاین دوگیگ مصرف بشه.
سلام من یک خط دائمی خریدم اما بسته انترنتش قطع و وصل می شده در صورتی که خط اعتباری اصلا همچین مشکلی ندارد راهنمایی کنید لطفاً
سلام من دو بسته گرفتم یکی شبانه روزی یکی شبانه اچرا از هر دوتا شون نت میره یکی راهنمایی کنه
بسته شبانه۸۰۰ تومن خریدم برام می نویسه داریش ولی گوشیم به نت وصل نمی شه اینچه وعضیه
چرا سرعت کم آنتن دهی
سلام خسته نباشید .من بسته اینترنت گرفتم .پیامش اومده فعال شده ولی فیلم و عکس و باز نمیکنه؟ علت چیه .
سلام خسته نباشید .من بسته اینترنت گرفتم .پیامش اومده فعال شده ولی فیلم و عکس و باز نمیکنه؟ علت چیه . لطفا راهنمایی کنید
سلام خسته نباشین
من بسته مکالمه خریدم ۱۰هزارتومن از حسابم کسر شده ولی متاسفانه بسته مکالمه ای برای من ثبت نشده
تکلیف من چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
سلام من اینترنت همراه اول میگیرم هفته ای بعد میخوام شارژ کنم میگه موجودی شما کافی نیس


یا میخوام اینترنت یک ماه همراه اول بگیرم بعد میخوام شارژ کنمش میگه موجودی شما کافی نیس

کسی اگه میدونه بیاد تو روبیکا بهم بگه ممنون
سلام من یه سوال داشتم من سیمکارت را از نمایندگی ایرانسل خریدم فعال هم شد ولی برای مثال می خوام با اون شماره روبیکا را باز کنم کدیک بار مصرف به این شماره ارسال نمیشه خاهشن راهنمایی کنید
با سلام
من امشب بسته اینترنت گرفتم برای بازی که به مدت ۲۴ ساعت بسته برای من فعال شد آن لحظه که بازی مورد نظر را نصب کردم و میخواستم بقیه دانلود هایی را که درون بازی بود دانلود کنم پیامک آمد که شارژ شما تمام شده است برای جلوگیری از قطع شدن ارتباطتان اینترنت را خاموش کنید
الآن من باید چه کاری انجام دهم که شارژ مرا پودر کرده است؟
من یک سیمکارت خریدم گفتن بعد 24 ساعت فعال میشه الان 48 ساعت گذشته تازه وقتی از طریق گفتگو آنلاین گفتم یه شماره پیگیری به من داده میگه تا سه روز دیگه بررسی میشه باز معلوم نیست سه روز دیگه چه بامبول در بیارن
چرا من مکالمه ایرانسلی دارم از شارژ استفاده میشود
چرا نصب نمیشه میگه نت ضعیفه نتم قویه
سلام.بسته مکالمه ماهانه ده برابری رو خریدم به قیمت۶۶۰۰۰تومان.واسه اینکه میخواستم۶۶۰۰تومان فعال کنم،پشیمونم.مبلغ عودت میشه؟یا اینکه بتونم این مبلغ رو تبدیل کنم به بسته اینترنت ماهانه؟
چرا وقتی بسته اینترنت دارم اول از شارژم کم میشه بعد از بسته
سلام من وقتیکه سیم کارتمو میندازم روی سیم کارت ایرانسلم واسم نمیاره بالا باید چکارکنم میشه راهنمایم کنید
خطای سیم کارت مجوز لازم برای عملیات صوتی ندارد چطور رفع کنیم خط ایرانسله
سلام من درخواست 4gكردم ولي پست خوان اهواز پست نکرده چطوری میتونم دوباره درخواست باز ارسال کنم.با شماری دیگه.کد بخصوصی داره؟
چرا میگه شماره صحیح نیست
سلام من برای خط ایرانسلم بسته ۲۵ تومنی خریدم و از کارتم هم کم کرد ولی هنوز بسته فعال نشده راهنمایی کنید
سلام ببخشید سیم کارتی که داشتیم رو فورجی کردیم ولی هنوز فعال نکردیم واز سیم کارت قبلی استفاده میکنیم میخواستم بدونم که اگر سیم کارت رو فعال نکنیم ونگه داریم وازسیم کارت قدیمی استفاده کنیم سیم کارت جدیده مسدود میشه یا نه؟
با سلام من 200تومان شارژ گرفتم چرا نمیتونم حالا بسته بگیرم لطفا بگین
با سلام من 200تومان شارژ گرفتم چرا نمیتونم حالا بسته بگیرم لطفا بگین
با سلام من 200تومان شارژ گرفتم چرا نمیتونم حالا بسته بگیرم لطفا بگین
با سلام ببخشید شارژ مستقیم گرفتم برام نیومده چرا
سلام .شرمنده من یه بسته همراه اول گرفتم ولی شماره را اشتباه وارد کردم فکر کنم از کجا باید متوجه بشم که آیا شماره را درست وارد کردم یا نه
باسلام من دوبار شارژ خریدم شارژایرانسل اما هردوبار اصلا بازنشد
سلام من امروز بسته خریداری کردم ولی هنوز میزنه اینترنت شما تمام شده
سلام من سیمکارت ایرانسل خریدم بعد وقتی میوام شارژ بگیرم نت بگیرم یا بفهمم چقدر شارژ دارم یا شارژ مستقیم بزنیم ارور میده لطفا لطفا به من بگید چطوری مشکلم رو حل کنم
سلام من اینترنت گرفتم شماره را اشتباه زدم اینترنت پول از حسابم کسر شد الان چطور میشه
سلام من دو تا سیمکارت دارم ولی وقتی اینترنت روی خط دومم می ریزم بالا نمیاد باید چیکار کنم؟؟؟
سلام من اهنگ پیشواز خریداری کردم هزینه منظور شده ولی اهنگ فعال نشده
سلام
سلام و خسته نباشید به تمام کارکنان زحمت کش ایرانسل بنده یک وایمکس ایرانسل دارم چطوری باید تبدیلش کنم به مودم تی دی خواهشمندم بنده یاری کنید ممنون از تمام زحمات شما عزیزان پیشاپیش سال نو به شما تبریک می گوییم.
سلام من یه خط دائمی ایرانسل خریدم که به عنوان هدیه 30گیگابایت اینترنت هدیه بهم داد و اینترنت هدیه برنامه های خارجی واتساپ و اینستاگرام رو بالا میاره ولی برنامه های داخلی اسنپ و دیوار رو بالا نمیاره دلیلش چیه ممنون
سلام چرا من نت رو برا ایرانسل روشن میکنم اصلا علامت داده نمیاد لطفا راهنمایی کنین برا درسام میخوام
سلام چندوقطه که وقتی بسته هدیه میادتوایرانسل من ومیزنم واسم پیامش میادکه بسته هدیه ۲گیگ تاپایین روز ولی نمیتونم ازش استفاده کنم تاالان ۳باربسته هدیه اومدامانتونستم ازشون استفاده کنم لطافراهنمایی کنید
من از سیمکارت ایرانسل راضی بودم و دیگه نیستم بعد از چند ماه میگه فقط تماس ها اضطراری چرا من تا الان دو تا سیمکارت عوض کردم بابا برید همراه اول بخرید بهتر اه یک بار ۱۰ گیگ نت خریدم همون زمان سیمکارتم گفت فقط تماس ها اضطراری متعاسفم فقط دارید پول میگیرید
من از سیمکارت ایرانسل راضی بودم و دیگه نیستم بعد از چند ماه میگه فقط تماس ها اضطراری چرا من تا الان دو تا سیمکارت عوض کردم بابا برید همراه اول بخرید بهتر اه یک بار ۱۰ گیگ نت خریدم همون زمان سیمکارتم گفت فقط تماس ها اضطراری متعاسفم فقط دارید پول میگیرید
سلام من شارڗ میزنم خودبه خود ایرانسل آهنگ پیشواز میده در دو روز ۳۰۰۰۰تومان شارژم رفته.چکار کنم؟
سلام من شارڗ میزنم خودبه خود ایرانسل آهنگ پیشواز میده در دو روز ۳۰۰۰۰تومان شارژم رفته.چکار کنم؟
سلام.در شهرستان کنارک با ایرانسل نمیشه اورژانس۱۱۵ رو گرفت.پیگیری کنید جهت ارائه خدمات بهینه درمانی به مددجویان در کوتاهترین زمان ممکن از خطوط ایرانسل خط ۱۱۵ برطرف گردد.
شارژ مستقیم پنجاه تومنی زدم نوشته عملیات باموفقیت انجام شد ولی شارژ نیومدسیمکارتم شارژ نشده
سلام ببخشید من میخوام با خط جدید تماس بگیرم نمیگیره
کلا خط بالا میاد ولی تماس نمیگیره
مشکل چیه
سلام چرا نمیتوانم پیام بدم با ایرانسل اما میتونم زنگ بزنم
کد هایی مثل اعلام باقی مانده ی شارژ و باقی مانده ی اینترنت و.....را نمی خونه
من بسته اینترنت خریدم از حسابم کم شد ولی بسته برام نیومد چیکاااار باید بکنم لطفا جواب بدید
من از ایرانسل نت گرفتم از حسابم پول کم شد ولی نت نیاورد گف صفر ریال
چرا بسته شبانه مصرف نمیشع؟
سلام وقت بخیر
من دوتا بسته ی اینترنت گرفتم یکی شبانه اس و یکی ۳گ هست من وقتی شب ها اینترنت و باز میکنم به جای اینکه از نت شبانه بره از اون سه گیگ میره من میخوام از شبانه استفاده کنم

لطفا راهنمایی کنیدددد .
مرسی متشکر
داشتم چت میکردم یا پیام فرستادم رفت بعد گیرنده ام پیامی ک فرستادمو فرستاد یه تیکه اضافه شده بود چرا؟
نت ۳۰گیگ شبانه خریدم پولو برداشت ولی بسته فعال نشد میشه بگید چطوری فعالش کنم
من بسته مکالمه ایرانسل خریدم از حسابم‌کم شده ولی فعال نشد چرا
باسلام من یه شارژ هفتگی ایرانسل با 11000 تومن زدم از حسابم کم شده ولی هیچ مکالمه ای فعال نیست بایدچکارکنم لطفا راهنمایی کنید
سلام ببخشید من بسته اینترنت گرفتم ولی دوبار رزرو شده چون بار اول زد خطا بار دوم که زدم تاییدشد الان دوتا بسته دارم چکار کنم که شارژم برگرده؟
چرا با شارژ گوشی بدون بسته اینترنت فعال نمیشه؟
چه بلایی سر نت ایرانسل اومده؟؟ من تمام مدت منم فور جی بود ...دو روز نتم‌شده اچ مثبت و یی ....چه وضعش واقعا...هرکاری میکنم درس نیمشه
اینترنت ایرانسل ۱۰ گیگ ۱ ماهه میگیرم الان یه مدتیه ۳ الی ۵ روزه تموم میشه
سلام
ببخشید آهنگ پیشواز برام هر دو روزی یک بار خود به خود فعال میشه و از موجودی حسابم هر دفعه به مبلغ هزارتومان کم میکنه
میشه بگید ما باید چیکار کنیم؟
من بسته اينترنتمرا اشتباه خريدارى كردم بايد چيكاركنم؟؟؟
چرا بسته اینترنت ۳۹ روزه ۱۰ گیگاباتی گرفتم بعد ایرانسل ۲ روز بعد پیام داد که اعتبار بسته شما تا ۱ روز اینده است
سلام من چه جوری تو ی کارت خان ایرانسلم را قبض را پرداخت کنم
من به اشتباه بسته 35 گیگ را بجای 3/5 خرید کردم به مبلغ 80 هزار تومان که اصلا به کارم نمیاد چطوری میشه اصلاح کرد؟
سلام،من یک ماه نتونستم از اینا نام استفاده کنم 12,گیگ اینترنتم هدر رفت فقط روبیکا و دیوار وصل میشد بقیه برنامه ها هیچی بالا نمیومد گفتن باید اینترنت تموم شده باز اینترنت ریختم دوباره هیچکدوم نمیاد میگه شما آفلاین هستین فقط دیوار و روبیکا میاد چکار کنم درست بشه یکی گوام زد گفت کنترل بین المللی بزن زدم اینجوری شد الان هر کاری میکنم درست نمیشه خواهشاً بگین چه کدی بزنم وگر نه باید خطم و بندازم برن
سلام من 3گیگ اینترنت دارم ولی پیام اومده که تا فردا مهلت دارم از آن استفاده کنم ولی مهلت آن هنوز تموم نشده چیکار کنم؟
سلام خسته نباشید من ۱۰ گیگ نت گرفتم فعال نمیشه از اعتبارم کم شده چکنم
با این اپراتورای مزخرفتون من ۴۰ هزار تومن شارژ زدم فقط ۲۰ هزار تومن برام شارژ انجام شده . اون بیست تومن رو هم انتقال دادم به موبایل دیگه ۱۰ هزار تومن شارژ انتقال یافت . خلاشه از ۴۰ تومن موند برام ۱۰ تومن... این رسما کلاهبرداری . با تشکر از فامیلمون برگه اعتراض اماده کردم و به بیست نفر دیگر هم که معترض بودن زنگ زدیم و جمع شدیم و با سند حقمون رو با جریمه پس میگیریم....
بسته انترنتی ۶ ماهه خریدم از حسابم کسر شده اما فعال نشده چراااااااا تماس میگیرم میگین ثبت نشده کد رهگیری دارم
سلام من 10روز پیش سیمکارت مودم دائمی گرفتم هنوز به دستم نرسیده پیامک اومده که تحویل داده شده ولی به دسام نرسیده
سلام من 10روز پیش سیمکارت مودم دائمی گرفتم هنوز به دستم نرسیده پیامک اومده که تحویل داده شده ولی به دسام نرسیده
لطفابه طورخودکارآهنگ پیشوازنذارید من هیچ علاقه ای به آهنگ پیشوازندارم تاشارژمیکنم سریع ازش هزینه آهنگ پیشوازکم میکنید دیگه حرام خواری شاخ ودم داره به چه زبانی بگم آهنگ پیشوازنمیخوام
سلام بسته 365روزه 72 گیگ ایرانسل خریدم ازهمراه بانک تجارت زدناموفق اولش بعدکم کردمبلغووالان استعالام گرفتم ازگردش حساب موفق خورده ولی بسته فعال نشده تکلیف چیه بایدچکارش کنم لطفاراهنمایی کنید
من سه باره که اینترنت روزانه ۲تا ۷میگیرم هیچ کدومم کار نکرده اصلا دیتا کار نمیکنه تکلیف چیه که پول کسر میشه بسته ایی درکار نیست
هرچقدر اعتبار میزنم پیامش نمیاد که شارژ شد و شارژ هم نمیشه چیکار کنم
سلام سیم‌کارت ایرانسل رومینگ شده و هیچ تماسی وپیامی نه دریافت ونه ارسال میشه چیکار کنم‌که درست بشه؟؟؟؟
ببخشید من سیم کارت دومم را شارژ کردم اما پیام یا فیلم نمیتوتم نگاه کنم مشکل چیه
سلام . من پری روز ۱۰ گیگ نت خریده بودم و زده بودم ولی نه اسمسش اومده و نه فعال شده . الان چیکار کنم؟
میخواستم بگم شما شارژ ساعات مشخصتان (۲_۷) شب یا(۶ _۱۲)ظهر هست چرا مثلا ساعت (۲_۶) بعد از ظهر یا (۶_۱۲)شب نمیزارید .ماشاءا... اینترنت اینقدر گرون شده نمی تونیم ۲۴ ساعته بخریم از اینطرف این ساعات یا خوابیم یا باید کار خونه انجام بدیم دیگه وقت استفاده از آموزش نداریم نمیدونم چیکار کنم واقعا معزلی برام شده
سلام
چرا مای ایرانسل ۱۰۰۰ تومان انتقال میدم مبلغ ده تومن به خط ایرانسل اعتباریم بدهی میزاره مگ شارژ خط به خط برای دیگران ، چقد کسر میکنه کنه ۹۰۰۰تومن
با سلام
من چند روز پیش از کارت خوان یه شارژ گرفتم اما رمز انتقال وجه توش نبود . چی کار کنم؟
من ایرانسل من رو نصب کردم بهم بسته ۲ گیگ هدیه داد .پیامشم اومد.تو ایرانسل هم بسته اومده ولی نمیشه استفاده کرد چرا؟؟؟؟
سلام ببخشید وقتی بسته یا همون طرح میزنیم برای تماس فقط از ایرانسل ب ایرانسل میشه یا از ایرانسل به ایرانسل دائمی هم میشه؟
من بسته از کد *4444*2#خریدم بسته فعال نشده چیکار کنم
سلام من خط ایرانسلی داشتم که 20گیگ نت داشته الانم گم شده اگه خط رو بسوزونم 20گیگ نتم از بین میرود
سلام خسته نباشید ببخشید من خط ایرانسل جدید گرفتم بهم. گفتن تا چهارماه اینترنت رایگان میدن پس چرا این هدیه برا ماهای بعدی فعال نشده یعنی همش تبلیغه؟؟
باسلام دلیلش چیه هرکسی بامن تماس میگیره بعد ازپیامک کسراعتباربرامن میاد بعدشم ازموجودیمم کسرمیشه خطم ایران سله
سلام شارژ کردم بسته اینترنت زدم ولی فعال نشده فقط از حسابم کم شد باید چکار کنم
درقسمت ریزمکالمات ایمیل وارد میکنم می‌زند نامعتبر دلیل چیست چه باید بکنم قسمت ویرایش اطلاعات هم ایمیل نامعتبر میزند
سلام من یه بسته اینترنت رو به یه شماره اشتباه فرستادم ایا میتونم برش گردونم؟
سلام دوستان من اینترنت ام اوکیه ولی میخوام به کسی زنگ بزنم میزنه شبکه موبایل در دسترس نیست دوستان راهنمایی کنیدد
سلام.من از طریق اپلیکیشن ایرانسل من اینترنت ماهانه گرفتم.پیامک کسری پول از حساب برام اومد ولی اینترنتی برام نمیاره بالا تا استفاده کنم.مشکل چیه؟چجوری رفع کنم؟
۱۸ شارژ انتقال زدم برای کسی دیگه اشتباهی حالا خاموشه چه کنم
سلام
من سه روز پیش سیم کارت ایرانسل خریده ام . زمانی که وارد نرم افزار مای ایرانسل میشم کنار سیم کارت نام و نام خانوادگی فرد دیگری را می نویسد.
من هم برای رجیستری کردن موبایل خود به تازگی خریده ام به مشکل خوردم
به نمایندگی ایرانسل اطلاع دادم گفتند نرم افزار را پاک و مجددا نصب کنید و از حساب کاربری خارج شوید.
این کارها هم بی فایده بود.
ممنون میشم اگه من را راهنمایی کنید.
باتشکر
سلام شارژ گرفتم الان ایرانسل 13تا فقط سریالشون داده چیکار کنم کمکم کنییییییید
سلام، من بسته اینترنتی شبانه خریدم میشه بسته ام رو به روزانه تغیر بدم؟
سلام من وقتی که زنگ میزنم برای کسی شارژ ندارم وقتی که ارسال عدد یکو میزنم به جای اینکه برای اون فرد پیام بره که من زنگ زدم شارژ اضطراری مساد برام چکار کنم؟
سلام
من از طریق سیم کارت ایرانسل ۱۶تومن بدهی اظطراری دارم 20 تومن شارژ زدم ولی پرداخت نمیشه به صورت خودکار
میشه راهنمایی کنید ممنون میشم
سلام من بسته 15گیگ ماهانه خریدم اگه در تاریخ معین ازش استفاده نکنم تو همون تاریخی ک گفته انقضا میشه دیگه نمیشه ازش استفاده کرد
چرا وقتی به ی شماره ایرانسلی زنگ میزنم شارژ دارم ولی وقتی ب یه شماره همداه اولی زنگ میزنم شارژ ندارم؟
من ی سبمکارت بصورت اینترنتی خریدم ک قرلر شد بعد ۷روز بدستم برسه ولی هنوز نرسیده ک هیچ هرچی پیگیری میکنم کسی حوابگو نیست ظاهرا ایرانسلم پولو فقط میگیره و سیمکارتم نمیده
سیمکارت ایرانسل من آنتن میده ولی نه اینترنت میاره و وقتی کد میزنم مینویسه بر روی شبکه نصب نشده . لطفا کمکم کنین . خواهش میکنم ازتون کمکم کنین
چرا هیچ گونه کد روی سیمکارت ایرانسلم انجام نمیشه؟ من تازه سیمکارت خریدم و کد *140*1#رو میزنم و همش ارور میده
دلیلش چیه؟
سلام من 24 گیگ نت خریدم که صب چک کردم 16 گیگش مونده بود یهو عصردیدم نیست دلیلش چیه
مورخه ۱۴۰۰/۶۱۰شارژ ایننرنت ۹۰ روزه خریدم ولی هنوز عمل نکرده است.
سلام ببخشید یکی از مخاطبان من در خاست سرویس میزبان کرد منم براش فعال کردم بعد لغو کردم ولی وقتی به مخاطب پیام اصلا پیام تحویل داده شد نمیاد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل