بازدید 31017
در یک بیانیه رسمی:

انگلیس برگزاری انتخابات در ایران را محکوم کرد!

وزارت خارجه انگلیس، بیانیه‌ای رسمی درباره انتخابات ایران صادر و برگزاری انتخابات در ایران را محکوم کرده است؛ این طنز تاریخ است که در لیبی انسان‌ها را به بهانه انتخابات و دمکراسی می‌کشند و در ایران برای برگزاری انتخابات، بیانیه محکومیت صادر می‌کنند.
کد خبر: ۲۳۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۴ 03 March 2012
ویلیام هیگ، وزیر امور خارجه انگلیس، عصر دیروز در اظهاراتی از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران انتقاد کرد و آن را غیرآزادانه خواند. این در حالی است که مشارکت فعال و چشمگیر مردم در انتخابات، حتی از چشم تندروترین رسانه‌های غربی نیز پنهان نماند.

به گزارش «تابناک»، در اظهارات ویلیام هیگ که در پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه انگلیس انتشار یافته، این ادعا مطرح شده که انتخابات دیروز، به جای اینکه فرصتی برای انتخاب آزادانه نمایندگان از سوی مردم باشد، از سوی نظام به منزله فرصتی برای اثبات وفاداری مردم تلقی شده است.

هیگ همچنین مدعی گشت، انتخابات در یک «جو وحشت» برگزار شده که حاصل سرکوب مخالفان از سوی حکومت بوده است! وی با بیان این ادعا که به دلیل شرکت نکردن اصلاح‌طلبان، انتخابات ایران یک انتخابات رقابتی نیست، گفته است: «ما اعتقاد نداریم که این انتخابات می‌تواند بازتاب دهنده اراده مردم باشد».

ادعاهای هیگ در حالی مطرح می‌شود که درصد مشارکت مردم در انتخابات دیروز، تاکنون یکی از بالاترین درصدهای مشارکت در انتخابات مجلس بوده است. این حقیقت از سوی رسانه‌های جهان نیز بازتاب داده شد و همگی بر گستردگی مشارکت مردم تأکید داشتند.

افزون بر این، این پرسش مطرح می‌شود، آیا بهتر نیست آقای هیگ به جای طرح ادعاهای بیجا درباره وضعیت حقوق بشر در دیگر کشورها، به حقوق مردم خود توجه کند که در جریان «جنبش اشغال بورس لندن» به شدت از سوی پلیس این کشور سرکوب شده‌اند؟  

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰۷
انتشار یافته: ۶۷
قرار نیست هر بار که انگلیسیها برای فرار از مشکلات داخلیشون و با سیاست خارجی کثیفشون درباره کشورهای دیگه نظر میدن، کشورهای دیگه بهش فکر کنن.
خداوند می فرماید:لن ترضی عنک الیهود و النصاری حتی تتبع ملتهم
مردم یهود و مسیحی از شما خشنود نمی شوند مگر اینکه از آنان پیروی کنید.پیروی کردن ملت ایران سر بلند و سر افراز از همجنس بازانی مثل آقای هیگ را مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند پاسخ دادند.قرآن نیز می فرماید:...موتوا بغیظکم.(کفار از پیروزی های شما ناراحت هستند و کینه و بغض شما را در دل گرفتند)به آنها بگویید:از شدت غیظ و بغض تان بمیرید.
آقای وزیر خارجه انگلیس شما اینجا نبودید می گید مردم تحت فشار و در جو وحشت رای دادند. ما که ایرانی هستیم و تو ایران زندگی می کنیم چیز دیگه ای دیدیم. من که با آزادی تمام با همسر و فرزندم در انتخابات شرکت کردیم تا اولا با آزادی انتخاب خود را انجام دهیم و ثانیا به این افراد بی مسئولیت و فضول بگوییم که فضولی به آنها نیامده . اگر کمی انسانیت دارند بروند آزادی مدنی برای مردم خودشان به بار بیاورند. ما ایرانی ها شخصیت مان بالاتر از آن است که اجازه بدهیم یک اجنبی برای ما اظهار نظر کند و تصمیم بگیرد. درود بر ایران و ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
اونایی که منفی میدن احیانا تهدید به مرگ شدن و رفتن پای صندوق رای؟
یا اینکه دلشون میخواد دست عزیز دلشون انگلیس و برده های وابسته به اون بالا سرشون باشه.
پس کو اون رگ کوروش کبیر که دم از اون میزنید کوروش واسه خودش متاسف میشه وقتی میبینه اونایی که ادعای نامشو میکنن در مقابل اجنبی ها سر تعظیم بیارن
ما هنوز یادمان نرفته که هیچ وقت انگلیسیا دوست ما نبودند بلکه تا تونستن در مقابل خواست مردم ما وایستادن، ضمنا آقای هیگ یادش هست با دولت مصدق چه کردند یا ...
به توچه مربوط است انگلیسی کثیف که تمامی جنایتهای جهان زیرسرشماست
دولت انگلستان فعلا بايد به فكر جزاير اشغال كرده ارژانتين باشه ..انتخابات ايران ربطي به اونا نداره .. فعلا برن به فكر استقلال اسكاتلند باشن
بیچاره ها حق دارند ، از اتفاق دیروز گیج شدند . البته دولتمردان ما هم باید قدر این مردم رو بدونند . مردمی که با کوهی از مشکلات باز هم حماسه آفریدند .
دزد دريايي محكوم كنه خنداره
انتخابات رياست جمهوري در انگليس با40درصد مشاركت برگزار شد
اينا رو چه به ............
ایکاش این مردک دیروز میدید که در تهران به هر صندوق که مراجعه میکردی لااقل هزاران نفر در صف منتظر رای دادن بودن و من تا ساعت 11 شب منتظرماندم اخر هم نتوانستم ......
شما ها که مردمتون 30درصد بیشتر توانتخابات آزادتون شرکت نمی کنند اما مردم ما کمتر از51درصد تا حالا تو انتخابات پارلمانی مشارکت نداشتن شما برید آمار مشارکت دیکتاتوری گونه تون رو درست کنید
منبع:http://www.ukpolitical.info/european-parliament-election-turnout.htm
جناب هیگ ما هم انتظار نداریم جناب عالی و دولت فخیمه انتخابات ما رو تایید کنید.
اگه این کار رو بکنید ما تعجب میکنیم
از پدر معنوی اسرائیل توقع دیگری داشتید؟
مخالفت اونها طبیعیه چون ذات دشمن دشمنی کردنه ....
خیلی مسخرست اگه بیان میگن نباید از انتخابات به عنوان ابزاری برای قبول داشتن نظام استفاده کرد اگه نیان میگن کسی حکومت رو قبول نداره جامعه جهانیه ما داریم ؟
بیشین بینیم بابا
توهم زدی ؟
اعتقاد هيگ و خود هيگ براي ما كوچكترين اهميتي ندارد
اين اظهارات زود هنگام نشان از عجز و درماندگي آنهاست . بقول شهيد بهشتي: آنقدر از دست ما ناراحت شويد و در اين ناراحتي خود بميريد
هیگ عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
هیگ - ملكه غارتگرانگليس وساير نوكران زروسيم اسراييل غلط مي كنند كه در امور ايران اظهار نظر مي كنند.
روباه حرف مفت میزنه
به حق چیزهای ناشنیده!!!!!!!!!!! این دیگه چه صیغه‌ای است که انتخابات را محکوم می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راست گفته.......دیروز من رو به اجبار از خونه اوردن بیرون با 700 نفر مرد مسلح 600 اراده تانک و900 توپ جگی و 1400 فروند هواپیمای شکاری پشت سر من ایستاده بودن و بزور منو بردن پای صندق رای که رای از من بگیرن:)
آخی. گریه نداره!!!
حرامزاده ها نیک را بد می بینند اصلا نگران نباشید طبیعت آنها همین است.
تابناک تورو خدا چاپ کن .
تمام دشمنی اروپا به خاطر لابی گری این کچله که حسابی به خاطر اینکه با اردنگی از ایران انداختنش بیرون داره به هر دری می زنه . این احمق اروپارو با طناب خودش برد تو چاه و بنزینو کرد 1.66 یورو و امثال صاحب خونه بد بخت من که یه پیره زنه تو اتریش باید تا صبح از سرما بلرزه چون انرژی گرون شده و نمی تونه همیشه شوفاز روشن کنه .
اینها یه غلطی کردن حسابی توش موندن بحران اقتصادی کمرشونو شکسته حالا کشورشون تحریم هم نیست . فدای مملکت ثروتمند ایران برم که با این همه دشمنی این دزدای کراواتی که اموالشو بلوکه می کنن تا دوای دردشون بشه باز هم سر پاست و باج نمی ده .
فکر کنم داره آتیش می گیره
بیچاره مبهوت شده.!!!24 ساعت دیگه متوجه میشه چی گفته.مرگ بر روباه پیر که همه چیز را برای خودشان میخوان.
مرگ بر روباه پیر
اخه ازروباه پیر چه انتظاری دارید
در جواب این عوضی بنده به نوبه خود از اعتراضات انگلیسی ها حمایت می کنم. امیدوارم دوباره شاهد به آتش کشیدن لندن باشم. کامنت مثبت و منفی کسی را هم نمی خوام.
من جای آن تمام اشخاصی که دو ملیتی هستند با پاسپورت انگلیسی و در ایران ارتزاق میکنند و حقوق ملت و دولت ایران را میگیرند . پاسپورتم را جلوی سفارت انگلیس آتش میزنم !!!
خداوندا تو را سپاس که دشمنان ما را از احمقها آفریدی. ولی فکر نمی کردم تا این حد احمق و ابله با شند.!
به او بگوئید از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
انگليس ووزير خارجه اش غلط كرد
خدائيش زمان آن فرا رسيده كه به كمك آرژانتين رفته و اين روباه پير رو از جزاير مالويناس بريزيم دريا !!
جک قرن!!!!
مرگ بر انگلیس
بمیر از این ناراحتی انگلیسی کثیف
یکی به این بابا بگه تو برو مملکت خودتو جمع کن
مرگ بر انگلیس
این روباه ها کشورهای وایسته به خود را محکوم نمی کنند ولی کشورهای آزاد و انقلابی و مستقل و مخالف سیاستهای مکارانه را محکوم میکنند ما هم روباه ها را در قفس می اندازیم تا جانشان دربیاید.
هیگ در حدی نیست که در مورد ایران ومردمش نظر بده
یکی نیست بگه به تو چه مربوط!
بنام خدا
جناب هيگ
از ما عصباني باش و از اين عصبانيت بمير . درورد خداوند بر محمد و آل محمد درود خدا بر امام راحل و شهدا ء و بهشتي و رجايي و باهنر و مطهري
باید متن دقیق بیانیه را خواند؛ ولی اگر محکوم کرده باشد تنها یک معنی دارد. تلاش برای کمرنگ کردن اثر آن و بهبود تصویر ایران در افکار عمومی. البته اصلا هم مهم نیست؛ چون عقلای سیاسی دنیا آنچه باید بفهمند فهمیدند.
يه توضيح در مورد انتخابات انگليس بنويسين تا معلوم بشه اين دموكراسي ادعايي انگليسي واقعيت دارد يا نه
دموكراسي كه مردم با دو برگه رنگي راي مي دهند نه اسامي نامزدها
چه غلطا!
بیشین بینیم با !!!!!!!!!!!!!!
از ادبیاتش خوی استکباری انگلیس کثیف هویداست!
یکی به این بابا بگه تو برو یه سر به شکنجگاه های خودتون بزن. همون جایی که جوونای بدبخت مردم فقط برای اعتراض به وضع بد مالشون تجمع صلح آمیز کردبودنو نگه می دراین. راستی حسابش از دستم در رفته گفتید چند هزار نفر بودند.
بیچاره چکار کنه دیگه از اعصبانیت داره منفجر میشه.الهی بمیرم برات هیگ جون /آفرین پسر خوب خودتو با این حرفا دلداری بده و اون صهیونیستا رو
انگلبسهای همه چیز باخته به آدمها که هیچ اگر به در ودیوار هم خنج وپنجول فرو کنن داغ امبراطوری از دست رفته آنان را هنوز نمی تواند خنک کند . قل موتوا بغیظکم !
هیگ ! از عصبانیت بمیر
خدا را شکر که دشمنان ما از میان احمق ترین ها هستند.
يعني من فقط يه آرزو دارم اين ملكه اينا رو بگيرم يه مشت پهن بارش كنم با اين وزير وزرا و دولت احمقش، مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس مرگ بر انگليس
يك بام ودو هوا كه مي گوييند اينجاست
مرگ بر انگلیس ، اینقدر از حسادت لجشون گرفته که دارند هزیان می گویند . بگید تا بترکید
من بغیر از انتخاب نماینده برای اثبات وفاداری به نظام عزیز و رهبر بزرگوار رای دادم.
حالا اگه بقیه درکی از این ماجرا ندارند شعور خودشونو اصلاح کنند که البته بعید به نظر میرسه
سلام
خواهشمند e-mail وزارت امور خارجه روباه کثیف را در سایتان درج کنید تا مستقیما جواب این ابله را بدهیم
لعنت خدا و فرشتگان و پيامبران بر سياسيون انگليسي كه باعث ريختن خونهاي فراواني شده اند اصلا جنگ جهاني دوم نيز ريشه اش انگليسي ها بودند لعنت بر انگليس
وزیر محترم کشور روباه پیر غلط اضافه نکنه
سابقه وقاهت و بيخردي سياستمداران انگليسي مسبوق به سابقه بوده و براي جهانيان شناخته شده است .
از شدت عصبانيت نميفهمن چي دارن ميگن
ما تا آخرين قطره ي خونمون پاي نظام و انقلابمون و پشت رهبر عزيزمون هستيم.
انگشت ثبابه ي جوهري تك تك ايرانيا خاري بود تو چشم دشمنان نظام و رهبري عزيز و مردم ايران
دشمن تر از انگليس وجود ندارد
جالبه هرکی ضد انگلیسیا کامنت گذاشته منفی ها سرازیر شده بر رویش(مرگ بر انگلیس روباهانی در لباس سیاستمدار)
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل