بازدید 2813

حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است

کد خبر: ۲۳۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۴ 01 March 2012

به گزارش "تابناک" مراجع تقلید در پیام‌های خود از بصیرت،  زمان شناسی و  هوشیاری ملت وفادار ایران در همه صحنه های انقلاب تجلیل کردند.

 حضور درانتخابات یک تکلیف شرعی است

آیت الله مکارم شیرازی، گفت:  باید  فردی اصلح  و مومن به مجلس راه پیدا کند و  نماینده ای باید برای تصدی وکالت مردم  قدم به مجلس بگذارد  مورد اعتماد  و امین  و  حافظ ناموس  و کیان  و آرمان‌های  انقلاب باشد.

ایشان افزود: حضور درانتخابات یک تکلیف شرعی است،  چرا که  حفظ ناموس،  دین ، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی  واجب  است ، مقدمه واجب  هم   واجب است  و مطمئنا  اگر  مردم حضور  پرشور داشته باشند  نقشه‌های دشمنان نقش بر آب می شود لذا عقل و  شرع می گوید:  باید حفظ کرد  نظام را  و حضور مردم بسیارموثر است.

مردم با حضور پر شور در انتخابات در مقابل استکبار ایستادگی کنند

 آیت الله نوری همدانی، با بیان اینکه امام راحل همواره بر حضور مردم در عرصه انتخابات تاکید داشتند و کوتاهی در این امر مقدس را گناه می دانستند حضور در انتخابات را تکلیفی شرعی اخلاقی و ملی  دانست و گفت : مردم به عنوان جهاد فی سبیل الله به میدان انتخابات بیایند و نظام اسلامی را تقویت کنند.

 ایشان تصریح کرد:‌ امروز کل استکبار  و تمام کفر در مقابل ایران و اسلام  قرار دارد و باید مردم با جدیت و شجاعت تمام در مقابل استکبار ایستادگی کنند.

 این مرجع تقلید تصریح کرد:‌انقلاب اسلامی پدیده ای است که در مقابل تمام ابرقدرت های ایستادگی کرده است و باید بدانیم همه ی ما  میراث دار شهدای روحانی  ، اقشار و شهدای عرصه انرژی هسته ای و صد ها هزار شهیدکه  تقدیم نظام شده است.

با حضور در انتخابات در انتخاب اصلح کوشا  باشیم 

آیت الله جوادی آملی بر حضور گسترده  مردم در انتخابات تأکید کرد گفت: امیدوارم  خداوند به  ما ملت ایران توفیق دهد تا  بیش از گذشته  در این صحنه  انتخابات کاملا حاضر شویم  و  در انتخاب اصلح کوشا  باشیم  و  دیگران را هم تشویق کنیم  تا نمایندگانی که  از هر جهت  علمی و  عملی صالح هستند  بتوانند  به  این نظام  خدمت کنند.

حضور پر شور مردم توطئه هایی دشمنان را نقش برآب می کند

آیت الله سبحانی نیز بر ضرورت حضور پرشکوه و دشمن شکن ملت در انتخابات ۱۲ اسفند تاکید کرد و گفت این حضور توطئه های دشمنان را نقش برآب می کند.

ایشان وظایف دست اندرکاران انتخابات را مورد اشاره قرار داد و افزود:‌مهمترین وظیفه مسئولان فراهم کردن زمینه انتخابات سالم شفاف و با نشاط است.

ملت ایران با بصیرت، زمان شناس و هوشیارند 

آیت الله علوی گرگانی، با تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخاب افرادی صالح از بصیرت، زمان شناسی و هوشیاری ملت وفادار ایران تجلیل کرد و گفت: خوشبختانه مردم ما آگاه هستند و همواره حضور خود در صحنه های مختلف را نشان داده‌اند.

همه با گرایش‌های گوناگون درانتخابات  شرکت خواهند کرد

 آیت‌الله مظاهری، آحاد مردم را به حضور پرشور و گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی فراخواند.  رئیس حوزه علمیه اصفهان ، انتـخابات را از جـلوه های نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: این حرکت جمعی وملی مظهر اتحاد و همبستگی اسلامی و ملی است و ربطی به جناح خاصی ندارد.

 آیت الله مظاهری گفت: همه با گرایش‌های گوناگون درانتخابات  شرکت خواهند کرد و افتخار دیگری برای اسلام و نظام جمهوری اسلامی خواهند آفرید.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل