بازدید 3468
۲
مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان وعده داد:

بیمارستان بوکان سال 92 بهره‌برداری می‌شود

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح ملی، بخش قابل توجه‌ای از نیازهای درمانی و بهداشتی شهرستان و منطقه رفع می شود، اظهار داشت: با افتتاح بیمارستان شهید قلیپور، بوکان به یک قطب مهم درمانی در منطقه تبدیل می شود.
کد خبر: ۲۳۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۹ 29 February 2012
وعده ها- مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان از آماده افتتاح و بهره برداری شدن طرح ملی توسعه بیمارستان شهید دکتر قلیپور این شهرستان طی سال 92 خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سامرند مرزنگ صبح چهارشنبه در جریان بازدید از روند احداث این طرح افزود: مجری این طرح وزارت راه و شهر سازی بوده و بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده و تعهد پیمانکار، این طرح طی سال ۱۳۹۲ تحویل وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می شود.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح ملی، بخش قابل توجه‌ای از نیازهای درمانی و بهداشتی شهرستان و منطقه رفع می شود، اظهار داشت:  با افتتاح بیمارستان شهید قلیپور، بوکان به یک قطب مهم درمانی در منطقه تبدیل می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان با اشاره به اینکه طرح توسعه این بیمارستان هم اکنون از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، ادامه داد: طرح توسعه بیمارستان شهید دکتر قلی پور از ۹۶ به ۲۴۰ تختخوابی در دست احداث است.

مرزنگ عنوان کرد: این طرح جز یکی از مصوبات مهم دور اول سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی طی سال 86  با هدف رفع نیازهای درمانی منطقه بوده که عملیات احداث این پروژه از سال 88 با  165 میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

بوکان یکی از شهرستانهای جنوبی آذربایجان غربی بوده با استان کردستان مرز مشترک دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
پیشنهاد اسم بیمارستان را بنام هنرمند بوکان حسن زیرک بگذاریید
من هم با نظر ناشناس موافقم البته اگر حسن زیرک نشد یکی از همین نامها خیلی بهتره.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل