بازدید 12770

پس دادن شهريه دانشجويان بورسيه به بهانه تحريم

بيشتر دانشگاه‌هاي كشورهاي آمريكا، استراليا و كانادا، شهريه دانشجويان بورسيه پزشكي ايراني در كشورهاي خود را برگشت داده‌ و از پذيرش آنان خودداري مي‌كنند.
کد خبر: ۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۸۶ - ۱۵:۴۴ 27 November 2007
دانشگاه‌هاي برخي از كشورهاي غربي، به بهانه قطعنامه تحريم شوراي امنيت سازمان ملل متحد، شهريه دانشجويان ايراني را برگشت داده‌اند.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، بيشتر دانشگاه‌هاي كشورهاي آمريكا، استراليا و كانادا، شهريه دانشجويان بورسيه پزشكي ايراني در كشورهاي خود را برگشت داده‌ و از پذيرش آنان خودداري مي‌كنند.
بنا بر اين گزارش، اين مبالغ به حساب‌هاي شخصي مسئولان نمايندگي‌هاي علمي آن كشورها ريخته شده تا به اين وسيله، به دانشجويان تحويل داده شود.

اين در حالي است كه شهريه دانشجويان هر شش ماه به دانشگاه پرداخت مي‌شد. همچنين هزينه دانشجويان شاغل به تحصيل در استراليا از محل اعتبارات موجود در دفتر نمايندگي علمي مستقر در آن كشور پرداخت شده است.

گفتني است، مبالغ برگشت داده شده، ششصد هزار دلار براي شصت دانشجوي ايراني در استراليا و 610 هزار دلار براي پنجاه دانشجو در كاناداست و پرداخت شهريه دانشجويان شاغل به تحصيل در آمريكا نيز از طريق نمايندگي علمي مستقر در كانادا انجام خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل