بازدید 7006

پايان تعقيب و گريز پليس با دزد افغانی پس از شليک

کد خبر: ۲۲۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۷ 19 February 2012
در بازرسي از مخفيگاه دزد ۱۵ ساله افغاني در حالي حدود ۱۰۰ عدد کيف زنانه و تلفن همراه کشف شده است که تحقيقات نشان مي دهد اين دزد خشن سابقه دار در بسياري از سرقت هاي مشهد نقش داشته و هم اکنون نيز که با اصابت ۴ گلوله توسط ماموران کلانتري شهيد هاشمي نژاد دستگير شده است تحت بازجويي هاي فني و اطلاعاتي قرار دارد.

به گزارش خراسان، رئيس پليس مشهد با بيان اين مطلب گفت: يکي از ماموران کلانتري شهيد هاشمي نژاد مشهد شب پنجشنبه گذشته در حال عبور از خيابان شهيد هاشمي نژاد بود که متوجه شد راکب و سرنشين يک موتورسيکلت به سمت ۲ زن جوان که مبلغي پول از عابربانک برداشت کرده بودند حمله ور شدند. سرهنگ پاسدار احد کريمي افزود: در اين لحظه مامور انتظامي با دادن فرمان توقف به طرف موتورسواران مي رود و آن ها با مشاهده مامور انتظامي از محل فرار مي کنند.

وي گفت: با درخواست کمک مامور از مرکز فرماندهي، بلافاصله به دستور سرگرد تاتاري (رئيس کلانتري شهيد هاشمي نژاد) نيروهاي کمکي با موتورسيکلت به تعقيب دزدان موتورسوار مي پردازند اما ۲ سرنشين موتورسيکلت خلاف جهت حرکت خودروها به فرار خود ادامه مي دهند. وي افزود: اين در حالي بود که خلافکاران به فرمان هاي پي درپي «ايست» و شليک گلوله هاي هوايي نيز توجهي نمي کردند تا اين که وارد بولوار راه آهن شدند و همچنان خلاف جهت به سمت بولوار مجلسي، چهارراه مقدم و غيره ادامه مسير دادند. سرهنگ کريمي تصريح کرد: «دزدان خشن» پلاک موتورسيکلت هوندا را نيز گل آلود و کج کرده بودند تا به هنگام سرقت، شهروندان نتوانند شماره پلاک موتورسيکلت را يادداشت کنند وارد خيابان عليمرداني شدند که در اين لحظه وقتي به مکان خلوتي رسيدند مامور انتظامي به سمت لاستيک هاي موتورسيکلت شليک کرد.

فرمانده انتظامي مشهد ادامه داد: در حالي که هنگام تعقيب و گريز چند گلوله به پاهاي راکب موتورسيکلت اصابت کرده بود او همچنان با وضعيت اسفباري به فرار ادامه مي داد ترک نشين نيز در حالي که کيف زنانه اي را در دست مي فشرد با استفاده از يک موقعيت مناسب فرار کرد. اين مقام انتظامي اضافه کرد: با اصابت گلوله به لاستيک موتورسيکلت، کنترل موتور از دست نوجوان ۱۵ ساله خارج شد و به زمين افتاد و راکب آن بلافاصله در محاصره ماموران قرار گرفت و به دام افتاد. سرهنگ پاسدار کريمي خاطرنشان کرد: اين متهم به بيمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت که از زير کاپشن وي يک کارد بزرگ نيز کشف شد.

وي افزود: در بررسي هاي پليسي مشخص شد که سارق ۱۵ ساله در بسياري از سرقت ها و زورگيري هاي مشهد نقش داشته است بنابراين به دستور قاضي عندليب معاون دادستان مشهد، ماموران انتظامي به بازرسي مخفيگاه اين سارق نوجوان پرداختند که در نتيجه تعداد زيادي کارت سوخت، شارژ تلفن همراه و حدود ۱۰۰ عدد کيف زنانه، کيف، تلفن همراه و ۳۵ عدد باتري تلفن همراه کشف و ضبط شد. رئيس پليس مشهد افزود: تاکنون ۸ نفر از شاکيان اين سارق را مورد شناسايي قرار داده اند که ادامه تحقيقات مشخص کرد وي و همدستانش با يک دستگاه خودرو ۲۰۶ که قبلا سرقت کرده اند پس از درگيري با ماموران انتظامي و براي فرار از مهلکه راننده يک پرايد را از خودرو بيرون انداخته اند که کمربند راننده پرايد در خودرو گير کرده و آن ها او را روي زمين کشيده اند که راننده هم اکنون در حالت کما به سر مي برد و در بيمارستان بستري است.

سرهنگ کريمي همچنين اضافه کرد: اين نوجوان داراي سابقه سرقت و تبعه کشور افغانستان است و بازجويي از وي در حالي ادامه دارد که يکي ديگر از همدستان وي با تلاش ماموران تجسس کلانتري شهيد هاشمي نژاد دستگير شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار