بازدید 2882

توصیه های انتخاباتی آيةالله نوري همداني

کد خبر: ۲۲۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۶ 16 February 2012
آيت الله نوري همداني گفت: مردم بايد در انتخاب افراد و نمايندگان حداكثر دقت را داشته باشند و نمايندگاني اصلح و دلسوز به مجلس بفرستند.

به گزارش خبرگزاري رسا، حضرت آيت الله حسين نوري همداني از مراجع تقليد، روز چهارشنبه در درس خارج خود كه با حضور طلاب و روحانيان در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به در پيش بودن انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، خواستار حضور حداكثري مردم در پاي صندوق هاي راي شد و اظهار داشت: هرچه مشاركت مردم بيشتر باشد تاثير بيشتري در عرصه هاي مختلف دارد.

وي مردم را حامي و مدافع هميشگي نظام دانست و گفت: مردم مي خواهند نظام را تقويت و حمايت كنند، از اين رو انتخابات فرصتي بسيار مناسب جهت انجام وظيفه در اين راستا است.

اين مرجع تقليد، طلاب و روحانيان را به نقش آفريني جهت حضور حداكثري مردم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي توصيه و با بيان اينكه طلاب نبايد در برابر اين قبيل مسائل ساكت باشند، تصريح كرد: علما در قبال انتخابات وظيفه مهمي دارند و بايد مردم را آماده حضوري پرشور كنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علميه قم، حضور حداكثري مردم در انتخابات را نشان دهنده اهميت آنان به مسائل نظام و انقلاب دانست و تاكيد كرد: بايد تلاش شود كه مردم مشاركت حداكثري داشته باشند.
    
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل