بازدید 3553

فردا؛ برگزاری مراسم چهلم «حاج بخشی»

کد خبر: ۲۲۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۶ 15 February 2012
مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت «حاج ذبیح‌الله بخشی» پیردلاور جبهه‌های جهاد پنجشنبه در گلزار شهدا برگزار می‌شود.

به گزارش فارس مراسم چهلمین روز گذشت حاج بخشی پیردلاور جبهه‌های جهاد و پدر مهربان رزمندگان که 13 دی ماه پس از عمری مجاهدت در راه اسلام و انقلاب به دیدار حق شتافت و مهمان فرزندان شهیدش شد، فردا پنجشنبه در مهدیه شهدای بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

این مراسم ساعت 15 فردا با حضور امت حزب‌الله، خانواده مرحوم حاج بخشی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برپا خواهد بود و حاضران پس از پایان مراسم برای نثار گل و قرائت فاتحه بر سر مزار ابوالشهیدین حاج بخشی حاضر خواهند شد.

به گزارش توانا، حاج ذبیح‌الله بخشی‌ در سال 1312 در توابع اراک متولد شد. در سن هفت سالگی پدرش توسط نیروهای متفقین کشته ‌شد و او از آن پس مسئولیت خانواده‌اش را بر عهده گرفت. حاجی بخشی از سن 47 سالگی به جبهه‌ اعزام شده و تا پایان جنگ تحمیلی در جبهه‌ها حضور داشت.

حاجی بخشی در طول 8 سال دفاع مقدس در جبهه‌ها بلند‌گو به دست به تقویت روحیه رزمندگان می‌پرداخت، تصویر مشهوری از وی موجود است که حاج بخشی را در حال خاموش کردن ماشینش با پک پتو پس از حمله یک تانک عراقی نشان می‌دهد.

وی با بیش از 70 سال سن، از جانبازان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و برای رزمندگان تداعی کننده حبیب ابن مظاهر بود. دو پسر و یک داماد حاج بخشی نیز در ایام جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل