بازدید 15573

معلمان‌شرکتی‌پذیرفته‌شده‌درآزمون/بدون‌پاسخ

کد خبر: ۲۲۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۱ 15 February 2012
سرویس با بینندگان «تابناک» ـ مطالب زیر از کاربران از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir به دست ما رسید که تا حد امکان پیگیری لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد، ولی متاسفانه به دریافت پاسخ منجر نشد.

متن یکی از این درخواستها به همراه توضیح «تابناک»، چنانکه پیش از این وعده داده شده بود، به شرح زیر می آید:

طرح مشکل:

نامه معلمان شرکتی پذیرفته شده به وزیر آموزش و پرورش

جناب آقاي دكتر حاجي بابايي وزير محترم آموزش و پرورش با سلام و دعاي خير
احتراماً ما معلمان شركتي پذيرفته شده در آزمون تعيين تكليف بر خود وظيفه ميدانيم از زحمات جنابعالي در برگزاري بدون خدشه اين آزمون و رعايت عدالت تقدير و تشكر نمائيم.

آقاي وزير ما قبلا تجربه معلمي و حضور در كلاس‌هاي درس را داشته‌ايم و شما با خرد آموزشي خود منابعي كاملاً كارشناسانه و مختص شغل شريف معلمي، اعلام نموديد و ما جمعي از معلمان شركتي با خواندن تمامي كتب تربيتي و عمومي مراكز تربيت معلم توانستيم از آزمون معلمي سربلند بيرون آمده و بيش از پيش با علم تدريس و ارزشيابي و .. آشنا شويم. اما متاسفانه تا به امروز هيچگونه خبري از بكارگيري معلمان شركتي پذيرفته شده در آزمون نشده
است. تمامي تصميمات و بخشنامه‌هاي بكارگيري مربوط به آموزشياراني مي‌باشد كه همانند ما در اين آزمون پذيرفته شده اند. ما شبانه روز با عشق به شغل شريف معلمي، كتب مراكز تربيت‌معلم را خوانده و نحوه صحيح و علمي معلم بودن را آموخته‌ايم. از جنابعالي تقاضا مي‌نمائيم دستورات لازم را جهت بكارگيري نيروهاي شركتي پذيرفته شده در آزمون صادر نمائيد تا ما و خانواده‌هايمان از نگراني خلاصي يابيم.

  آقاي وزير ما فرزندان ولايت و تحصيلكرده‌هاي اين نظام هستيم. اميدواريم با تصميمات كارشناسانه شما، بار ديگر از اول مهر امسال با نيرو و علاقه فراوان سر كلاس‌هاي درس برويم و شيرني پذيرفته شدن در اين آزمون به كام
  ما تلخ نشود


توضیح «تابناک»:

طي نامه ارسالي با شماره 240/ت مورخ 19 /06/ 90 به روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش متأسفانه جوابي دريافت نشد لذا طبق قولي كه بينندگان عزيز داده بوديم گزارشات رسيده بدون جواب منتشر مي شود.

شايان ذكر است در صورت دريافت هرگونه پاسخ از آن سازمان محترم ، «تابناك» پاسخ مربوط را درج خواهد نمود.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس